Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


  • Index
  •  » Zasady
  •  » Specjalne zasady - działanie w turze przeciwnika

#1 2011-09-27 15:04:46

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Specjalne zasady - działanie w turze przeciwnika

Nawiązując do zasad specjalnych, które masowo pojawiły się w kodeksie Grey Knights, a pozwalających działać w turze przeciwnika :
- Hammerhand, Dark Excommunication, Sanctuary, The Shrouding, I've been expecting You
należałoby przestać grać Oblieratorami na poziomie hard, a zacząć grać zgodnie z opisanymi dla nich zasadami : :

Obliterotr Weapons (strona 35)
Obliterator my fire one weapon from those available in each Shooting phase, and the entire squad must choose the same weapon.


W grze towarzyskiej myślę, że można odpuścić i grać "po staremu" ale na turniejach często słyszę, że : "Co z tego, że zasady są nielogiczne? Takie są"
więc wypada oczyścić umysł z przyzwyczajeń, przeczytać ww. zasadę jeszcze raz i odpalić ponownie z plasma cannonów
Jedyna rzecz do uzgodnienia to kiedy w turze przeciwnika Obliteratory mogą strzelać? np. na 4+ pierwsze Obliteratory.


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#2 2011-09-27 19:53:29

 fala

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Stuttgart
Zarejestrowany: 2010-09-16
Posty: 885

Re: Specjalne zasady - działanie w turze przeciwnika

Spoko, po prostu napisz hate letter do
http://1d4chan.org/wiki/Matt_Ward
i Ci przejdzie.

Ja ostatnio wszarżowałem w Palladynów z Librą i Draigo: 3 Talosy, 6 oddziałów Wychek, Vecta i poddałem grę.

Jak mam rozpę na raiderach to mogę uciekając ściągać ich z lancy, ale grając marinesami to już w ogóle leżę pod Land Raider o coverze na 3+.

Chaosem to może można rozstawić się jakoś na dwie strony albo termosów i oblity mieć w DSie i zrzucić je gdzieś daaaaaaleko od wroga, w każdym razie nie zazdroszczę

Offline

 

#3 2011-09-27 20:25:43

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Specjalne zasady - działanie w turze przeciwnika

Haha niezły link, ubawiłem się. Polecam, no może trochę przydługie.
Z mojej strony nie mam do nikogo żalu jeśli tak to odebrałeś. Są napisane zasady, jest precedens, nawet w rulebooku jest wpis, że mogą być przypadki działa nie w swojej turze.
Przy najbliższej okazji biorę na turniej moich wszystkich dziewięciu Obliteratorów


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#4 2011-09-27 20:48:17

 fala

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Stuttgart
Zarejestrowany: 2010-09-16
Posty: 885

Re: Specjalne zasady - działanie w turze przeciwnika

Nie, luz, śmieję się tylko z GK. Ja bym chętnie widział takie jak w Infinity możliwości odstrzeliwywania się w turze przeciwnika, np. przed szarżą albo gdy ktoś przeskakuje z covera do covera - taki overwatch z 2giej edycji.

Poszukałem na innych forach i opinie o tej zasadzie są dość jednoznaczne

Popatrz na to ze strony fluffu - zwykły koleś trzymający spluwę może strzelić raz na turę, a oblit, któremu się łapa musi przemutować w inną broń miałby strzelać 2 razy częściej

Ostatnio edytowany przez fala (2011-09-27 20:49:40)

Offline

 

#5 2011-09-27 22:39:38

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Specjalne zasady - działanie w turze przeciwnika

Ze strony backgroundu to Obliteratory wymorfowują z kończyn dowolną broń, a ich ciało ją zasila i dostarcza amunicji. Nie tracą czasu na przeładowanie czy wymianę ogniw energetycznych, założenie broni na ramię po marszu. No i mając dwie łapy mogą wymutować np. dwa lascannony : )


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#6 2012-01-17 21:27:58

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Specjalne zasady - działanie w turze przeciwnika

Jak przyjęło się grać z użyciem Wolf Standard? (Space Wolves)
Należy go aktywować przed rozpoczęciem Assault Phase przeciwnika, żeby uzyskać w swojej fazie (czyli "next assault phase") przerzuty trafień?


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#7 2012-01-18 16:55:09

Lordzik

http://i.imgur.com/LOEAg.png

2027445
Call me!
Zarejestrowany: 2011-05-23
Posty: 651

Re: Specjalne zasady - działanie w turze przeciwnika

Po aktywowaniu sztandaru, działa w najbliższej fazie assaultu.

Jeśli zapomnę się i odpalę go w mojej walce wręcz, to nie działa teraz, tylko dopiero w walce wręcz przeciwnika (bezpośrednio po turze, która właśnie trwa). Jeśli chcę, aby dawał profity w mojej fazie, muszę odpalić go najpóźniej na koniec mojego strzelania, jeśli ma działać w fazie przeciwnika, muszę odpalić go zanim przeciwnik przejdzie od strzelania do walki wręcz.


http://i833.photobucket.com/albums/zz260/Lord_Vampyre/Userbars/heretic.jpg

Offline

 
  • Index
  •  » Zasady
  •  » Specjalne zasady - działanie w turze przeciwnika

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gitary.pun.pl www.czasnasesje.pun.pl www.wsclan.pun.pl www.blekitniglowczyce.pun.pl www.karczmadnd.pun.pl