W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Klimatyczna rozpiska do Alephu, Achilles i Patroclus go udający dla zmyłki, Myrmidoni do obstawy i Post-Hummans Proxies jako wsparcie:
ALEPH
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
GROUP 1 (Regs: 8/Irrs: 0):
ACHILLES Lieutenant Spitfire, Nanopulser / Pistol, EXP CCW (81 | 2)
MOV:6-4 CC:20 BS:15 PH:16 WIP:15 ARM:6 BTS:-6 W:3
Regular, Frenzy, Cube
Martial Arts L4, ODD: Optical Disruptor, Multiterrain, Lieutenant
MYRMIDON Chain Rifle, Nanopulser, Smoke Grenades / Pistol, AP CCW (16)
MOV:4-4 CC:17 BS:12 PH:13 WIP:13 ARM:2 BTS:0 W:1
Regular, Frenzy, Cube
Martial Arts L3, ODD: Optical Disruptor
MYRMIDON Boarding Shotgun, Nanopulser, Zero-V Smoke Grenades / Pistol, AP CCW (39 | 1)
MOV:4-4 CC:17 BS:12 PH:13 WIP:14 ARM:2 BTS:-3 W:1
Regular, Frenzy, Cube
Martial Arts L3, ODD: Optical Disruptor, V: No Wound Incapacitation, Chain of Command
3x NETROD Electric Pulse (4)
MOV:- CC:- BS:- PH:12 WIP:- ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous
AD: Combat Jump, AI Beacon
PATROCLUS MULTI Rifle, Nanopulser, Smoke Grenades / Pistol, EXP CCW (52)
MOV:6-4 CC:18 BS:13 PH:13 WIP:13 ARM:3 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Martial Arts L3, Holoprojector L2, V: No Wound Incapacitation
PROXY Mk.1 Doctor Combi Rifle, Nanopulser / Pistol, Knife (14)
MOV:4-4 CC:13 BS:13 PH:11 WIP:15 ARM:2 BTS:-3 W:1
Regular, Not Impetuous, G: Jumper L1
CH: Mimetism, V: No Wound Incapacitation, Doctor
PROXY Mk.2 MULTI Sniper Rifle, Nanopulser / Pistol, Knife (29 | 1.5)
MOV:4-4 CC:13 BS:13 PH:13 WIP:15 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, G: Jumper L1
CH: TO Camouflage, Infiltration, V: No Wound Incapacitation
2x YUDBOT Electric Pulse (3)
MOV:6-4 CC:8 BS:8 PH:8 WIP:13 ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Servant
CH: Mimetism
249 Points | SWC: 4.5
ARMY CODE:
eNozM1Q1MlQzVTOssVAzApKWagZA0tAMC2VkBOFBFBpCVZoiUQCShhDp
Army Infinity v.3.0.
Co Wy na to?
Offline
bardzo ciekawa rozpa!
achilles jest dobry z bazy, a sobowtór jest super pomysłem na CC masz myrmidonów z MA3 a w dodatku chronisz greka smokami, całość monitorowana przez 2x TO ze snajperkami... przeciwnik nie chce podejść? świetnie, hop 3 skoczków świetnie wyważona i ciężka do ugryzienia
minusy:
- zaczynasz z 5+1 rozkazami, mało
- brak hakerów oraz wyposażenia anti-tag dalekiego zasięgu
- niewielka ilość modeli wzmaga zagrożenie zhakowania statku-matki a wtedy skoczkowie to free-fragi
- 2 achillesów jako największe zagrożenie skupia ostrzał przeciwnika a strata właściwego z nich eliminuje CI generała... moment, chain command spryciarzu, nawet to przewidziałeś
- myrmidoni jako gwardia przyboczna i właściwie nie masz jednostek do atakowania bez ryzyka straty kapitana, brakuje tu takich z 3 modeli których możesz posłać na mission impossible w celu wysadzenia budynku, położenia urządzenia naprowadzającego itp a jak zginą to nic się nie stanie.. w sumie są skoczkowie, ale nie jest to pewna opcja
- wnioskuję że taktyka opiera się na trzymaniu w grupie 4 modeli commandu, ew. hologram pójdzie do przodu, w między czasie skoki i cover snajperami.. no właśnie, jeśli hologram pójdzie do przodu to chyba sam, bo nie ma go z kim puścić druga opcja to napór całej grupy ale z 6 rozkazami nie wygląda to obiecująco
- ostatnia wada to cholerne frenzy, dałeś ochroniarzom broń krótkiego zasięgu co jest oczywiste w kontekście funkcji jaką mają spełniać, niemniej jeśli im się pofarci w starciu to przestaną pełnić swoją rolę a wtedy już nie będzie odwrotu. Jestem też przeciwnikiem tworzenia pułkowników z frenzy, ale to kwestia gustu
Offline
Hm... Netrody to nie skoczkowie. To spada i generuje rozkaz. Nic więcej.
Offline
@jarv faktycznie w takim razie jeszcze gorzej bo nie masz komandosów do wypełniania objectivów ani ekipy do wymiecenia farmy rozkazów dla taga.. ale z drugiej strony lepiej bo masz te +3 rozkazy dla grupy commanda .. wszystko sprowadza się do wyeliminowania achillesów, a później właściwie brak CI argumentów: Achilles, hologram, 2x gwardia z bronią short range, 2x snajperzy z TO.. mało Cię
btw: zhakowanie statku z rozkazami zadziała jeszcze lepiej bo boty nie będą się bronić..
btw2: na moje oko przekroczyłeś ilość modeli, ale nie wiem jak są liczone te boty
Ostatnio edytowany przez Artois (2011-09-28 22:28:46)
Offline
Netrody spadają przed grą, w fazie deployment, więc nie da się tego hackować. Boty nie są liczone do limitu Combat Group, więc limit nie został przekroczony. Nie generują też rozkazów. Od samego początku w tej rozpisce masz na stole 9+1 rozkazów.
Offline
chyba że bot Ci wyleci podczas spadania
niewiele wiem o alephie, ale nikt nie chciał skomentować rozpiski więc mimo wszystko starałem się pomóc jak mogłem
Offline
Ja nie krytykuje ;] Tylko poprawiam (ktoś zawsze się myli w internecie! ;])
Offline
Rozpiska została zrobiona tak naprawdę dla funu, bez większej kminy. Idea jest taka, zwodzić przeciwnika (achilles i patroclus po dwóch skrajnych końcach stołów z obsadą). Każdy z nich z osobna jest dość mocny. Dymek dla zasłony i do tego niespodzianka w TO camo. Botki są by leczyć coś co i tak trudno jest ubić. Ogólnie większość armi jest trudna do trafienia (OOD + TO Camo + Mimetism + holoprojektor)
Na którymś turnieju może ją wyprubuje, na master jest zbyt ograniczona. Rozpiska sprawdzi się przy gęsto upakowanym stole albo indor, na otwartych przestrzeniach wystarczy msv + hmg aby nieźle utrudnić mi życie.
Ostatnio edytowany przez KvaNfield (2011-09-29 00:14:59)
Offline
Imo rozpa kiepska kompetytywnie. Fajnie wygląda, Achillesów dwóch znów fajna sprawa ale nie oszukujmy się. Nawet Achilles z ODD nie przeżyje aktywnej tury koncentacji działań na nim. A jak on padnie, to przegrałeś. Oczywiście jak on gdzieś dobiegnie to GORE i FLAME ale Spitfire nie jest jakimś kosmosem no a zasięg miecza krótki. Ogółem, fajna kmina, ale na mastera tego nie bierz. Taka jest wada rozpisek na cheerliderkach i one man army, jak on będzie miał pecha to po grze.
Offline