Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2011-09-28 01:56:00

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Aleph Myrmidon Strike force

Klimatyczna rozpiska do Alephu, Achilles i Patroclus go udający dla zmyłki, Myrmidoni do obstawy i Post-Hummans Proxies jako wsparcie:

http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/61.png ALEPH
──────────────────────────────────────────────────────────────────────

GROUP 1 (Regs: 8/Irrs: 0):

  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/61_21.pngACHILLES Lieutenant Spitfire, Nanopulser / Pistol, EXP CCW (81 | 2)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:6-4  CC:20  BS:15  PH:16  WIP:15  ARM:6  BTS:-6  W:3 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Frenzy, Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMartial Arts L4, ODD: Optical Disruptor, Multiterrain, Lieutenant


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/61_8.pngMYRMIDON Chain Rifle, Nanopulser, Smoke Grenades / Pistol, AP CCW (16)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:17  BS:12  PH:13  WIP:13  ARM:2  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Frenzy, Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMartial Arts L3, ODD: Optical Disruptor


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/61_9.pngMYRMIDON Boarding Shotgun, Nanopulser, Zero-V Smoke Grenades / Pistol, AP CCW (39 | 1)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:17  BS:12  PH:13  WIP:14  ARM:2  BTS:-3  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Frenzy, Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMartial Arts L3, ODD: Optical Disruptor, V: No Wound Incapacitation, Chain of Command


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/61_16.png3x NETROD Electric Pulse (4)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:-  CC:-  BS:-  PH:12  WIP:-  ARM:0  BTS:-3  STR:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifAD: Combat Jump, AI Beacon


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/61_22.pngPATROCLUS MULTI Rifle, Nanopulser, Smoke Grenades / Pistol, EXP CCW (52)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:6-4  CC:18  BS:13  PH:13  WIP:13  ARM:3  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMartial Arts L3, Holoprojector L2, V: No Wound Incapacitation


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/61_18.pngPROXY Mk.1 Doctor Combi Rifle, Nanopulser / Pistol, Knife (14)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:13  PH:11  WIP:15  ARM:2  BTS:-3  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, G: Jumper L1
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: Mimetism, V: No Wound Incapacitation, Doctor


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/61_19.pngPROXY Mk.2 MULTI Sniper Rifle, Nanopulser / Pistol, Knife (29 | 1.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:13  PH:13  WIP:15  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, G: Jumper L1
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: TO Camouflage, Infiltration, V: No Wound Incapacitation


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/61_15.png2x YUDBOT Electric Pulse (3)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:6-4  CC:8  BS:8  PH:8  WIP:13  ARM:0  BTS:-3  STR:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, G: Servant
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: Mimetism



249 Points | SWC: 4.5

ARMY CODE:

Kod:

eNozM1Q1MlQzVTOssVAzApKWagZA0tAMC2VkBOFBFBpCVZoiUQCShhDp

Army Infinity v.3.0.

Co Wy na to?

Offline

 

#2 2011-09-28 22:04:10

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Aleph Myrmidon Strike force

bardzo ciekawa rozpa!

achilles jest dobry z bazy, a sobowtór jest super pomysłem na CC masz myrmidonów z MA3 a w dodatku chronisz greka smokami, całość monitorowana przez 2x TO ze snajperkami... przeciwnik nie chce podejść? świetnie, hop 3 skoczków świetnie wyważona i ciężka do ugryzienia

minusy:
- zaczynasz z 5+1 rozkazami, mało
- brak hakerów oraz wyposażenia anti-tag dalekiego zasięgu
- niewielka ilość modeli wzmaga zagrożenie zhakowania statku-matki a wtedy skoczkowie to free-fragi
- 2 achillesów jako największe zagrożenie skupia ostrzał przeciwnika a strata właściwego z nich eliminuje CI generała... moment, chain command spryciarzu, nawet to przewidziałeś
- myrmidoni jako gwardia przyboczna i właściwie nie masz jednostek do atakowania bez ryzyka straty kapitana, brakuje tu takich z 3 modeli których możesz posłać na mission impossible w celu wysadzenia budynku, położenia urządzenia naprowadzającego itp a jak zginą to nic się nie stanie.. w sumie są skoczkowie, ale nie jest to pewna opcja
- wnioskuję że taktyka opiera się na trzymaniu w grupie 4 modeli commandu, ew. hologram pójdzie do przodu, w między czasie skoki i cover snajperami.. no właśnie, jeśli hologram pójdzie do przodu to chyba sam, bo nie ma go z kim puścić druga opcja to napór całej grupy ale z 6 rozkazami nie wygląda to obiecująco
- ostatnia wada to cholerne frenzy, dałeś ochroniarzom broń krótkiego zasięgu co jest oczywiste w kontekście funkcji jaką mają spełniać, niemniej jeśli im się pofarci w starciu to przestaną pełnić swoją rolę a wtedy już nie będzie odwrotu. Jestem też przeciwnikiem tworzenia pułkowników z frenzy, ale to kwestia gustu

Offline

 

#3 2011-09-28 22:18:02

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Skąd: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Aleph Myrmidon Strike force

Hm... Netrody to nie skoczkowie. To spada i generuje rozkaz. Nic więcej.


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#4 2011-09-28 22:22:50

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Aleph Myrmidon Strike force

@jarv faktycznie w takim razie jeszcze gorzej bo nie masz komandosów do wypełniania objectivów ani ekipy do wymiecenia farmy rozkazów dla taga.. ale z drugiej strony lepiej bo masz te +3 rozkazy dla grupy commanda .. wszystko sprowadza się do wyeliminowania achillesów, a później właściwie brak CI argumentów: Achilles, hologram, 2x gwardia z bronią short range, 2x snajperzy z TO.. mało Cię

btw: zhakowanie statku z rozkazami zadziała jeszcze lepiej bo boty nie będą się bronić..

btw2: na moje oko przekroczyłeś ilość modeli, ale nie wiem jak są liczone te boty

Ostatnio edytowany przez Artois (2011-09-28 22:28:46)

Offline

 

#5 2011-09-28 22:46:44

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Skąd: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Aleph Myrmidon Strike force

Netrody spadają przed grą, w fazie deployment, więc nie da się tego hackować. Boty nie są liczone do limitu Combat Group, więc limit nie został przekroczony. Nie generują też rozkazów. Od samego początku w tej rozpisce masz na stole 9+1 rozkazów.


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#6 2011-09-28 22:54:37

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Aleph Myrmidon Strike force

chyba że bot Ci wyleci podczas spadania

niewiele wiem o alephie, ale nikt nie chciał skomentować rozpiski więc mimo wszystko starałem się pomóc jak mogłem

Offline

 

#7 2011-09-28 23:19:07

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Skąd: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Aleph Myrmidon Strike force

Ja nie krytykuje ;] Tylko poprawiam (ktoś zawsze się myli w internecie! ;])


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#8 2011-09-29 00:09:43

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Aleph Myrmidon Strike force

Rozpiska została zrobiona tak naprawdę dla funu, bez większej kminy. Idea jest taka, zwodzić przeciwnika  (achilles i patroclus po dwóch skrajnych końcach stołów z obsadą). Każdy z nich z osobna jest dość mocny. Dymek dla zasłony i do tego niespodzianka w TO camo. Botki są by leczyć coś co i tak trudno jest ubić. Ogólnie większość armi jest trudna do trafienia (OOD + TO Camo + Mimetism + holoprojektor)

Na którymś turnieju może ją wyprubuje, na master jest zbyt ograniczona. Rozpiska sprawdzi się przy gęsto upakowanym stole albo indor, na otwartych przestrzeniach wystarczy msv + hmg aby nieźle utrudnić mi życie.

Ostatnio edytowany przez KvaNfield (2011-09-29 00:14:59)

Offline

 

#9 2011-09-30 00:26:06

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Aleph Myrmidon Strike force

Imo rozpa kiepska kompetytywnie. Fajnie wygląda, Achillesów dwóch znów fajna sprawa ale nie oszukujmy się. Nawet Achilles z ODD nie przeżyje aktywnej tury koncentacji działań na nim. A jak on padnie, to przegrałeś. Oczywiście jak on gdzieś dobiegnie to GORE i FLAME ale Spitfire nie jest jakimś kosmosem no a zasięg miecza krótki. Ogółem, fajna kmina, ale na mastera tego nie bierz. Taka jest wada rozpisek na cheerliderkach i one man army, jak on będzie miał pecha to po grze.

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.juniorzypodokregsosnowiec.pun.pl www.svminefb.pun.pl www.aurora-forum.pun.pl www.ktnewsfansubs.pun.pl www.biolgeo0910.pun.pl