Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2011-09-19 18:19:21

 Maciek

http://i.imgur.com/4G36a.png

5139955
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 1593
WWW

Force de Réponse Rapide Merovingienne

Po turnieju Infinity poważnie zacząłem się zastanawiać nad dokupieniem figurek, żeby mieć te 200pkt. Mam narazie taki pomysł - co o tym sądzicie:

http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33.png FORCE DE RR MEROVINGIENNE
──────────────────────────────────────────────────────────────────────

GROUP 1 (Regs: 11/Irrs: 0):

  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_1.png3x MÉTRO Rifle, D-Charges / Pistol, Knife (11)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:10  PH:11  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMultiterrain, CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_1.pngMÉTRO Rifle, Light Grenade Launcher / Pistol, Knife (16 | 1)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:10  PH:11  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMultiterrain, CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_1.pngMÉTRO Lieutenant Rifle / Pistol, Knife (8)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:10  PH:11  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMultiterrain, Lieutenant


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_5.pngMOBLOT Rifle, Light Shotgun / Pistol, CCW (28)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:15  BS:13  PH:13  WIP:12  ARM:3  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifShock Immunity, Jungle Terrain


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_5.pngMOBLOT AP Rifle, Light Shotgun / Pistol, CCW (34)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:15  BS:13  PH:13  WIP:12  ARM:3  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifShock Immunity, Jungle Terrain


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_6.pngCHASSEUR Rifle, Adhesive Launcher, D-Charges / Pistol, Knife (19 | 0.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:11  PH:13  WIP:13  ARM:0  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: Camouflage, Infiltration, Sixth Sense L1


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_6.pngCHASSEUR Rifle, Light Flamethrower, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (19)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:11  PH:13  WIP:13  ARM:0  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: Camouflage, Infiltration, Sixth Sense L1


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_4.pngZOUAVE HMG / Pistol, Knife (31 | 1.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:12  PH:10  WIP:13  ARM:2  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMechanized Deployment, V: Courage, Sapper


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_9.png112 Light Shotgun / Pistol, CCW (12)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:11  PH:12  WIP:13  ARM:0  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifDoctor, V: Courage



200 Points | SWC: 3

ARMY CODE:

Kod:

eNozNlY1VDNWM6wxVDMFk+Zg0hhOmqoZgEkjIGkGJUEiJmomQNISxAYABkMPKA==

Army Infinity v.3.0.


"Świadek jest alkoholikiem i czasem nie wie co się z nim dzieje a czasem wie. Przy czym nie wie, kiedy nie wie a kiedy wie."

Offline

 

#2 2011-09-19 18:38:14

el

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2011-08-19
Posty: 33

Re: Force de Réponse Rapide Merovingienne

11 modeli w grupie to błąd, możesz mieć max 10.
Wydaje mi się że masz za dużo niewiele robiących metrosów w infiltracji którzy łatwo polegną a za mało rzeczy, które faktycznie coś mogą zrobić. Wolałbym mieć ich w linku w swojej strefie, najlepiej z jakimś HMG.
Zastanów się nad szaserem z minelayerem. Różnica w cenie jest drobna a daje dużą przewagę. Więcej markerów na stole to większy problem dla przeciwnika.

Offline

 

#3 2011-09-19 19:07:49

 Maciek

http://i.imgur.com/4G36a.png

5139955
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 1593
WWW

Re: Force de Réponse Rapide Merovingienne

Po paru zmianach wyszło mi coś takiego:

http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33.png FORCE DE RR MEROVINGIENNE
──────────────────────────────────────────────────────────────────────

GROUP 1 (Regs: 10/Irrs: 0):

  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_5.pngMOBLOT Lieutenant Rifle, Light Shotgun / Pistol, CCW (28)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:15  BS:13  PH:13  WIP:12  ARM:3  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifShock Immunity, Jungle Terrain, Lieutenant


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_5.pngMOBLOT Rifle, Light Shotgun / Pistol, CCW (28)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:15  BS:13  PH:13  WIP:12  ARM:3  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifShock Immunity, Jungle Terrain


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_1.pngMÉTRO Rifle / Pistol, Knife (8)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:10  PH:11  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMultiterrain


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_1.pngMÉTRO Paramedic Rifle / Pistol, Knife (13)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:10  PH:11  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMultiterrain, Paramedic, Medikit


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_1.pngMÉTRO Rifle, Light Grenade Launcher / Pistol, Knife (13 | 0.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:10  PH:11  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube, Linkable
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMultiterrain


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_6.pngCHASSEUR Rifle, Adhesive Launcher, D-Charges / Pistol, Knife (19 | 0.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:11  PH:13  WIP:13  ARM:0  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: Camouflage, Infiltration, Sixth Sense L1


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_6.pngCHASSEUR Rifle, Light Flamethrower, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (20 | 0.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:11  PH:13  WIP:13  ARM:0  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: Camouflage, Infiltration, Sixth Sense L1, Minelayer


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_4.pngZOUAVE HMG / Pistol, Knife (31 | 1.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:12  PH:10  WIP:13  ARM:2  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMechanized Deployment, V: Courage, Sapper


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_4.pngZOUAVE Sniper Rifle / Pistol, Knife (28 | 0.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:12  PH:10  WIP:13  ARM:2  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMechanized Deployment, V: Courage, Sapper


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/33_9.png112 Light Shotgun / Pistol, CCW (12)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:13  BS:11  PH:12  WIP:13  ARM:0  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifDoctor, V: Courage



200 Points | SWC: 3.5

ARMY CODE:

Kod:

eNozNlY1VTNXM6wxVTMAkoZQ0gxMGgFJMyhpDCRN1EzApCmQtASpBACvQw3R

Army Infinity v.3.0.


"Świadek jest alkoholikiem i czasem nie wie co się z nim dzieje a czasem wie. Przy czym nie wie, kiedy nie wie a kiedy wie."

Offline

 

#4 2011-09-19 19:35:46

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Force de Réponse Rapide Merovingienne

metrosów z infiltracją nie można zlinkować przez co taka duża ich ilość nie jest potrzebna, pamiętaj że mają najsłabsze camo więc jak je stracą to już nie mogą wrócić ani nawet nie mają mimetyzmu więc stracisz minusy do trafiania w nich, niemniej jako kolejne markery camo na początku gry jest to ciekawa opcja

moblot najlepiej spisuje się chyba jako sapper albo z panzerf. a opcja z shotgunem zdecydowanie nie jest dobra i jest to strata punktów

chasseur z LFlame jest lepszy jako minelayer wtedy stawiasz minę przed grą jako marker camo, how cool is that?

zouave sapper, nie mam pytań, w rozpie francuzów mus

podsumowaując:
- wywal 2 metrosów albo zrób 5 bez infiltracji i zlinkuj ich z liderem np z hmg
- zdecydowanie inni mobloci, oni są dosyć drodzy więc jak już to niech będą też mocni na stole
- chasseur z minelayerem obowiązkowo conajmniej 1


ps: 2 niezłe myki dostaniesz na PM, bo to tajna wiedza Ariadny

Offline

 

#5 2011-09-19 19:45:54

 Baal

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-11-01
Posty: 732

Re: Force de Réponse Rapide Merovingienne

Nie gram ariadną, ale mi się rozpiska podoba. Nie lepiej Ci wcisnąć Moblota z HMG zamiast Zouave z HMG ?


Hell Dorado - Mercenaries
Konfrontacja - Wolfeni/ Keltowie Sessairs
WH40k - Blood Angels/ Dark Eldar
WHFB - High Elves

Offline

 

#6 2011-09-19 19:50:34

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Force de Réponse Rapide Merovingienne

za moblota płacisz 10p i 0,5 SWC więcej w zamian za +1BS i +1ARM i brak Mech. Deploymentu co jest kluczowe... IMO nie warto


apropos aktualizacji która powstała tuż przed moim poprzednim postem, 2 lekarzy to lekka przesada

Ostatnio edytowany przez Artois (2011-09-19 19:54:17)

Offline

 

#7 2011-09-19 19:53:04

el

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2011-08-19
Posty: 33

Re: Force de Réponse Rapide Merovingienne

Wydaje mi się że nie wykorzystujesz potencjału sektorówki Po co narzucać sobie ograniczenia sektorówki nie korzystając z bonusu zwiększonego AVA i link teamów

Wersja 1, oparta na tym czym chciałeś grać z niewielkimi zmianami:

Moblot Lt 28
Moblot 28
Moblot HMG 36 1,5
Szaser ADHL 19 0,5
Szaser Minelayer 20 0,5
112 12
Metro Rifle 8
Metro Rifle 8
Metro LGL 13 0,5

Masz moblotów w linku, którzy z HMG z B5 mogę trochę namieszać

Moja radosna twórczość:
2x Metro HMG
2x Metro Rifle
Metro LT
Para-commando HMG
Szaser ADHL
2x Szaser Minelayer
Loup-Garrou

2 grupa:
2x Metro D.E.P.

Zyskujesz link, któryś dość skutecznie obroni się sam i trzyma rozkazy, parasa z HMG który może namieszać, więcej camo i dwóch samobójców jednorazowego użytku mogących przywalić rakietą spod camo Tyle że to już zupełnie inna rozpa

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wsclan.pun.pl www.karczmadnd.pun.pl www.gp2010.pun.pl www.czasnasesje.pun.pl www.blekitniglowczyce.pun.pl