Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2011-09-05 13:42:05

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Terrorgeist

Terrorgeist. Nie wiem ile kosztuje w punktach ale zasady wydają się przegięte.
atak strzelecki:
magiczny, automatycznie trafia, zasięg 8", po marszu, po szarży (!), w walce wręcz, może być przeciwko jednostce z którą walczy.
2D6+pozostała ilość ran Terrorgeista - Ld celu = zadane rany bez armour save.

Przykładowo: "Zdrowy" Terrorgeist szarżuje na Warsphinxa za 210punktów. Strzela jeszcze przed fazą walki i zadaje średnio 5 ran. Akurat tyle ile ma Sphinx... Pozostałe duże potwory kończą podobnie. Jeśli jakaś rana zostaje to jeszcze Terrorgeist ma swoje własne ataki.


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#2 2011-09-05 14:30:24

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Terrorgeist

Super, juz wiem co będę wystawiał Wreszcie wampirom dali bestię która nie jest bez sensu (pomijam fajnego varghulfa, który pomimo wszystko jest kompletnym glass cannonem).


JF 100%

Offline

 

#3 2011-09-05 17:13:40

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Terrorgeist

pomylony jest ten stworek (sic!)

nowe modele nie grzeszą szczegółowością, ale wynika to z preferowanej przez GW techniki washy do malowania ich modeli, w niej o wiele ładniej wychodzą krawędzie które nazywacie kwadratowymi herosi nie powalają ale trzymają średni poziom GW na rynku, chociaż łogry jakby lekko go zawyżyły

następna ponoć breta albo WE, ciekaw jestem nowych koników

Offline

 

#4 2011-09-05 17:45:07

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: Terrorgeist

Xyxel napisał:

Przykładowo: "Zdrowy" Terrorgeist szarżuje na Warsphinxa za 210punktów. Strzela jeszcze przed fazą walki i zadaje średnio 5 ran. Akurat tyle ile ma Sphinx... Pozostałe duże potwory kończą podobnie. Jeśli jakaś rana zostaje to jeszcze Terrorgeist ma swoje własne ataki.

Grałem dwa dni temu z kumplem testowanie Terrorgeista, wrzucił na to COŚ dużego wampira z mieczem "jak zrani to dostaje extra attack" (nie pytajcie mnie skąd go wytrzasnął, bo pokazywał mi gdzie napisane że to legalne, ale ja już zapomniałem). Nie do przepchnięcia, bez duużej ilości strzelania z siłą 4<..

Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-09-05 17:45:20)


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#5 2011-09-05 18:17:58

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Terrorgeist

ten (ani żaden inny) mieczyk nie działa na mounta! więc ani z krzyku ani z jego ataków nie można generować dodatkowych ataków... chyba ktoś poleciał z Tobą w kulki ziom

Offline

 

#6 2011-09-05 18:23:14

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: Terrorgeist

Bydle lata, krzyczy, mieli, a wampir zabija co zostanie i jeszcze więcej i więcej..
To że temat zaczął się od samego Terrorgeista, to nie znaczy że nie mogę rozwinąć myśli o to małe coś co siedzi mu na grzbiecie i pomaga wykręcić 150%normy..
Bydle jest jak smok, tyle że można je leczyć.. Bardzo niesportowe..

Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-09-05 18:29:04)


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#7 2011-09-05 18:29:36

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Terrorgeist

skąd można go leczyć, jest wampirem?

Ostatnio edytowany przez Artois (2011-09-05 18:29:54)

Offline

 

#8 2011-09-05 18:54:56

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: Terrorgeist

Zacznijmy od tego że jest umarłym, a takich można leczyć magią wampirzą..
Jeśli się mylę to mnie popraw.

Staty bydlaka do wglądu, dla leniwych..
     
Terrorgheist     M6     WS3  BS0     S5     T6     W6     I3     A4     Ld4

Unit Size:     1
Special Rules:     Death Shriek, Fly, Large Target, Regenerate (6+), Terror, Undead, Infested, Rancid Maw


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#9 2011-09-05 18:55:13

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: Terrorgeist

zaciekawiła mnie ta kombinacja i nawet skusiło mnie to zajrzenia do AB i WD

Nowy potwór jest nieumarły , więc działaja na niego inwokacja Nehek'a -> może odzyskiwać rany.
Wampir zapewne miał miecz Blood drinker i tutaj w zasadach jest napisane:

... the wielder (or the unit he is with) immediately regains a single wound suffered earlier in the battle, as Invocation of Nehek has been cas on them

nic nie ma na temat dosiadanego stwora. Nie posiadam nowych zasad, może tam jest coś napisane? jeżeli nie, to jak dla mnie to faktycznie był wałek

Ostatnio edytowany przez czlowiek.morze (2011-09-05 18:56:20)


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#10 2011-09-05 19:14:25

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Terrorgeist

w sensie nekromanci raczej?  A tak BTW to moim zdaniem wystarczy na niego twardy unit który go zablokuje w combacie, trochę magii w stylu odporność na strzelanie albo ward dla unitu, I 10, kilka woundów, szmata, kilka szeregów i kolo znika przy pierwszym przegranym combat resulcie. Varghulf też jest potężny (może nie aż tak) a jest w stanie zniknąć w ułamek sekundy. Poza tym nehek leczy na nim tylko jeden wound, więc trzeba zużyć sporo kostek magii żeby go mocniej poleczyć, a to np ogranicza wskrzeszanie ghouli, GG i innych takich tam potworków.


JF 100%

Offline

 

#11 2011-09-05 19:18:12

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: Terrorgeist

Jak zgrabnie się to dzieje że odpowiadacie nawzajem na pytania mi zadawane..

czlowiek.morze napisał:

zaciekawiła mnie ta kombinacja i nawet skusiło mnie to zajrzenia do AB i WD

nic nie ma na temat dosiadanego stwora. Nie posiadam nowych zasad, może tam jest coś napisane? jeżeli nie, to jak dla mnie to faktycznie był wałek

Artois napisał:

ten (ani żaden inny) mieczyk nie działa na mounta!

czlowiek.morze napisał:

Nowy potwór jest nieumarły , więc działaja na niego inwokacja Nehek'a -> może odzyskiwać rany.

Jak zgrabnie panowie zauważyliście, a ja to wytłuczę Nehek pozostaje czarem z Lora Wampirzego. Rany odzyskuje z on zatem z castujących czarowników. Jak moździerz zauważył, schodzi mnogość kości casta, ale Bydle nie umiera, co więcej, lepiej piszczy, więc się opłaca. Po za tym, duży Wamp z mlvl4 może rzucać to na 1 kości, a przeciwnik spala swoje DD, byśmy mogli mieć otwartą drogę do wyprowadenia (ot choćby) wyczarowaywania duchów.
Obawiam się że miecz "Blood drinker" nie odpowiada przedstawionemu przez moją skromną osobę opisowi, po pierwsze odbudowuje wampira (odtwarza rany), o czym nie wspominałem przy temacie MIECZ, po drugie nie dodaje extra attacków, o czym natomiast wspomniałem. Wniosek- rozmawiamy o innym mieczu.
Strzelajcie dalej, traficie, albo poczekamy aż mi się ściągnie chomik z Bookiem i Rulebookeim do obecnej edycji..

Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-09-05 19:21:24)


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#12 2011-09-05 19:35:58

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Terrorgeist

na szczęście jest spora szansa że będzie z nim tak jak z pająkiem do orków - można zrobić elektrownię kości magii z chanellingu na 4+ albo katapultę ASL trwającą półtorej tury.. fajne? na papierze super a na turniejach jest rzadko wystawiany bo spada od armat/katapult/testów inicjatywy/heroic KB (duża podstawka vs Pit Of Shades - mniamci) albo co lepsze wystawia lorda na ostrzał/snejperki który najlepiej się sprawdza siedząc z tyłu za gwardią

Ostatnio edytowany przez Artois (2011-09-05 19:38:20)

Offline

 

#13 2011-09-05 20:20:42

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: Terrorgeist

wszystko jasne!
Zalew, mam RB przed soba i nie ma w sekcji magic weapons takiego miecza co daje extra ataki! Zapewnie piszesz o zdolnosci red fury ktora

for eah unsaved wound ... gets to make additional attack



A swoj droga to kombinacja z blood drinkerem jest w bardzo skuteczna - poniewaz dziala invokacja za kazda zadana rane, a wtedy gracz samemu decyduje w co idzie (jezdziec czy myszo-nietoperz) wiec bestia bedzie dostawala tyle zycia ile ran zada wampir.


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#14 2011-09-05 20:29:41

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: Terrorgeist

Zalew napisał:

Zacznijmy od tego że jest umarłym, a takich można leczyć magią wampirzą..
Jeśli się mylę to mnie popraw.

jest nieumarłym/undead


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#15 2011-09-06 01:05:21

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Terrorgeist

Zalew, chcę Ci zwrócić uwagę, że nie ma różnicy, czy masz wampira 4 lvl czy np 2. Neheka i tak nie zdasz na 1 i 2, więc rzucanie go jedną kostką jest trochę nietrafione, jeżeli masz w planach coś jeszcze z nim zrobić potem.


JF 100%

Offline

 

#16 2011-09-06 09:17:54

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: Terrorgeist

No dobra, tu się mogę zgodzić.. Zatem lepiej rzucać z małego (2mlvl) na 2 kościach, a jak zostaną kostki to rozpętać magiczne piekło..

@cz.m- A może ten, o którym mówię, jest akurat umarły.. W sumie to Bretończycy też są nieumarli, bo jeszcze nie umarli..
I tak można go wskrzeszać..

Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-09-06 09:20:09)


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#17 2011-09-06 09:42:43

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: Terrorgeist

skoro jest umarly, to musisz go zdjac ze stolu
ta zasade to juz znasz z glownego podrecznika 

Ostatnio edytowany przez czlowiek.morze (2011-09-06 09:43:01)


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#18 2011-09-06 09:47:37

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: Terrorgeist

Fuck, Izwor przez tyle lat mnie oszukiwał i wystawiał swoje wampiry na stół.. Izwor, nu pagadi!!


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#19 2011-09-06 11:52:05

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Terrorgeist

Zalew napisał:

Fuck, Izwor przez tyle lat mnie oszukiwał i wystawiał swoje wampiry na stół.. Izwor, nu pagadi!!

Ehh... sory nie chciałem

A tak w temacie Terrorgeista... bydle jest bardzo duże (podstawka 100x150), więc ciężko to schować przed ostrzałem przed którym to broni go jedynie T6 i regenka na 6+
Poza tym Lord + bestia to przynajmniej 600 pkt, wiec pojawi się tylko na bardzo duże bitwy 2400+ gdzie miejsce znajdą działa, strzelcy czy kilku czarodziejów i nie jest już aż tak kolorowo.


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#20 2011-09-06 14:08:23

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: Terrorgeist

ale z drugiej strony to lata, wiec musi 'tylko' przetrwac 1 ture  = szybko doleciec do combatu, podczas ktorego bedzie moglo sie regenrowac z blood drinkera. Jako duzy cel przyciaga jak magnes wszelkie pociski:)

Zwykly wampir tez jest wporzo i juz za 400pkt masz latajacy kombajn do wycinania oddzialow, ktory co ture ma ok 8-9 atakow w walce wrecz, do tego terroryzuje i na deser krzyczy 2D6 S?
400pkt (z glowy to pisze) = 225 mysza + 100 wampir + 25 ghoulkin (obowiazek) + 30 blood drinker + 20 red fury

wkrotce to przetestuje i dam znac czy teoria sie sprawdzila w praktyce


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#21 2011-09-06 16:13:06

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Terrorgeist

Dla tego właśnie praktycznie nie gram w tę grę. Kombajny powinny zawężać swoją działalność do rolnictwa, a nie gier bitewnych.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#22 2011-09-06 17:33:44

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: Terrorgeist

Marcin, to nie jest odpowiedz w twoim stylu... Liczylem, ze wykminisz cos co zrobi temu myszoskoczkowi z d..y jesien sredniowiecza


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#23 2011-09-06 17:43:58

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Terrorgeist

ale nad czym to kminić, Izwor już dawno napisał, podniecacie się tym jakby to nie wiem co było, a zabija się to łatwiej niż treemana.


JF 100%

Offline

 

#24 2011-09-06 18:08:48

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Terrorgeist

Z tego co wiem, to terrorgeist jest opcją tylko dla lorda (tak jak smok).
Proponuję zamiast kminić na forum zagrać sobie partyjkę w WFB lub wybrać się na turniej...
Po kilku bitwach, w których wasz ukochany lord spada ze smoka (lub terrorgeista) w pierwszej turze odechce wam się.
Dlatego też w tej edycji (w poprzedniej chyba też) smok na turnieju to rzecz raczej mało spotykana.
Ja próbowałem grać na latającym wampirze i raczej się to nie sprawdza.
Niby mocny w CC ale w praktyce mało co robi. Pewniejszą inwestycją jest klocek piechoty, a wampir niech się zajmie czarowaniem.

Inna  opcja to wystawienia trzech terrorgeistów na stole (opcja rare) i wtedy przeciwnik musi się martwić, którego z tych trzech ubić ;p
Takie pomysły widziałem na forum border prince... a czy się sprawdzą? Pewnie na 1szym turnieju będzie to zaskoczeniem, a potem jak zwykle ludzie nauczą się przeciw temu grać.


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.czarny-lew.pun.pl www.foruminformatyczne.pun.pl www.shinsoo.pun.pl www.craftujemy.pun.pl www.finanse.pun.pl