W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Turniej wh40k 25.09.11r. (600pkt)
Zapraszamy na turniej wh40k, który odbędzie się w niedzielę 25.09.11r. o godzinie 9:30 w Bolterze na ulicy Sokolniczej 7/17 pawilon 32.
Wpisowe: 10zł
Gramy 3 bitwy metodą mecz-rewanż na 600pkt. W trakcie rewanżu zamieniamy się armiami!
9:30 - 10:00 Zapisy
10:00 - 12:00 I Bitwa
12:00 - 14:00 II Bitwa
14:00 - 16:00 III Bitwa
16:00 Wyniki i nagrody
Do turnieju dopuszczone są armie na 600pkt, według patrolowego schematu organizacyjnego:
0-1 HQ
0-3 Elite
1-4 Troops
0-3 Fast Attack
0-1 Heavy Support
Ograniczenia:
· Koszt pojedynczego oddziału nie może przekraczać 200pkt. Zasada ta nie dotyczy oddziałów, które opisane są w kodeksie w dziale Troops.
· Poza troopsem nie można dublować slotów (czyli nie można wystawić dwóch takich samych – z nazwy – jednostek)
· Jeden slot Elit można wymienić na jeden dodatkowy slot Heavy Supportu
· Nie można wystawiać pojazdów, których suma pancerza (front+side+back) wynosi więcej niż 33.
· Nie można używać· broni typu „Ordnance”
· Żadna jednostka nie może mieć· save’a niższego niż 3+
· Nie można mieć broni z siłą wyższą niż 8
· Tyranidzkie Zoanthropy mogą być wystawiane, ale Siła ich Mocy jest zredukowana do 8. Koszt wystawienia bez zmian.
· Nie można mieć więcej niż 2 woundy
· Armie, których WSZYSTKIE jednostki HQ posiadają ilość woundów większą niż 2, mogą wystawić 3-woundową jednostkę HQ z 2 woundami. Koszt wystawienia pozostaje bez zmian.
· Nie wolno się deep strike’ować.
· Nie można wystawiać jednostek z Imperial Armour/ Forge Worlda.
· Model proxowane będą usuwane ze stołu.
· Obowiązuje pełen WYSIWYG
· Każdy ma posiadać CZYTELNĄ rozpiskę (przez czytelną rozumiem spisane statystyki i zasady specjalne - bez których gracz nie zostanie dopuszczony do turnieju) oraz oryginalną kopię zasad (kodeksy).
Scenariusze:
Rzucamy k6:
1. Anihilacja – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, punkty za każdy pełen zabity oddział liczymy x2, dodatkowo za zabicie całej armii wroga otrzymujemy 300pkt
2. Przebić się – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, 200pkt za każdą jednostkę punktującą w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele z oddziału muszą być w strefie rozstawienia aby dostać punkty)
3. Zająć punkty – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wyznaczamy 3 punkty 12” od siebie i od krawędzi, aby dostać punkty za dany cel należy być jednostką punktującą w 3” od niego, ale w 3” nie może być także żadnej wrogiej jednostki. Każdy punkt warty 200pkt
4. Przechwycić i opanować – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, rozstawiamy po 1 celu w strefach rozstawienia, aby dostać punkty za dany cel należy być jednostką punktującą w 3” od niego, ale w 3” nie może być także żadnej wrogiej jednostki. Za punkt w strefie rozstawienia przeciwnika otrzymujemy 500pkt, za własny 250pkt.
5. Zająć teren – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wyznaczamy 3 tereny które należy przechwycić (1 na środku stołu a pozostałe 12” od centralnego na własnych ćwiartkach). Zajmować teren może każdy score’ing unit. Na koniec gry ten kto ma więcej modeli w danym terenie otrzymuje 100pkt za własny, 200pkt za środkowy i 300pkt za przeciwnika.
6. Złapać cel – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wystawiamy 4 cele 3” od środka. Będą one scatterowały na początku każdej tury gracza który zaczynał. Co turę scatterują 2d6”. Każdy cel jest warty 200pkt.
Gramy na stołach 48"x48"
Punktacja:
Sumujemy małe punkty zdobyte z obydwu gier i dopiero sprawdzamy różnicę.
0-60 10:10
61-120 11:9
121-180 12:8
181-240 13:9
241-300 14:6
301-360 15:5
361-420 16:4
421-480 17:3
481-540 18:2
541-600 19:1
601+ 20:0
Dodatkowo będzie można zdobyć duże punkty za:
Malowanie 0-4 DP
Konwersje 0-3 DP
Podstawki 0-3 DP
Najlepiej pomalowana armia (jeśli taka będzie) otrzyma dodatkowe 2 DP
Przysłanie rozpiski do 24.09.11 do godziny 23.59 3 DP
Punkty karne można zdobyć za:
-5 DP za brak oryginalnego codexu
W tym temacie proszę o zgłoszenia (nie wszystkie osoby z forum znam z imienia i nazwiska więc takowe dane także poproszę), wraz z armią którą będziecie grali (limit 20 miejsc)...
Lista Graczy:
1. Piotr "Pokrzyw" Krzywicki Sisters of Battle
2. Michał "Sgt. Platypus" Duda Imperial Guard
3. Piotr "Tharus" Cieślik Grey Knights
4. Michał "Fala" Faleński Dark Eldars
5. Marcin "Zielarz" Wróbel Sisters of Battle
6. Rafał Turuta Grey Knights/Space Wolves
Offline
Piotr Krzywicki 'pokrzyw' Siostry Bitwy
Jeżeli będę wystarczająco trzeźwy by coś widzieć na oczy (i jeżeli Assarhadon mnie podwiezie ) to przyjdę (24.IX moja siostra wchodzi za mąż).. Jedyny termin mi nie leżący tak do końca...
ehhm.. te 1HQ must be?
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-09-07 18:45:52)
Offline
Skoro gramy na patrolowe obostrzenia to tak 1HQ max.
Offline
Wpadnę z IG. Michał Duda.
Ostatnio edytowany przez Sgt. Platypus (2011-09-08 20:47:04)
Offline
Tak ciężko jest zrozumieć?? Ile razy mam powtarzać - Imię, nazwisko i armia jaką gracie!!!
@Pokrzyw poprawiłem
Offline
Wpadnę z GK(tak na 99%).
Piotr Cieślik
Offline
Michał Faleński, DE
Offline
A jakbym wziął stare siostry to da radę zagrać?
Offline
Raczej tak - nikt chyba nie będzie miał z tym problemu.
Offline
Rafał Turuta -GK lub SW
Offline
· Poza troopsem nie można dublować slotów (czyli nie można wystawić dwóch takich samych – z nazwy – jednostek)
Czy z tego punktu możemy zrezygnować? To w końcu turniej nie patrol. A w troopsach są takie jednostki jak GH, więc dajmy szanse innym armiom zrobić coś wypaśnego. Na przykład w siostrach mam 1-2 jednoski na slot?
EDIT:
W końcu w to co gracz wystawi obróci się przeciw niemu
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-09-09 08:49:51)
Offline
Patrol to patrol. Ci co grają już się nauczyli czego można sie spodziewać i jak sobie z tym radzić. Zmiana jednej zadady wymusi lawinę kolejnych zmian. Tak było przy powstawaniu nowych zasad patrolu.
Offline
Ja tam dalej nie mam dobrej metody na IG
Offline
Nie da rady podnieść formatu pkt o powiedzmy 200 pkt?
Offline
1. Czy rodzaj misji jest losowany także przy zamianie armii? (czyli 6 losowych misji w trakcie turnieju zamiast 3)
2. Czy można grać jednostkami, które wchodzą do bitwy poprzez deep strike? (małe demony z kodeksu CSM)
Offline
Maciek napisał:
· Nie wolno się deep strike’ować.
A Chaos Demons mają pewnie w zasadach tak jak np. Drop Pod że mogą się Deep Strikować nawet jeśli nie pozwalają na to zasady scenariusza.
Offline
Spoko, gramy zawsze tak, że jednostki, które muszą tak wejść, np. demony, mogą.
Raz SM Librą walnąłem Gate'a, był mishap i miałem opóźnienie do następnej tury, czyli normalnego deep strike'a
Offline
Z powodów niezależnych jestem zmuszony przenieść początek turnieju na godzinę 11.
Nowy grafik turnieju:
11:00 - 11:30 zapisy
11:30 - 13:30 I bitwa
13:30 - 15:30 II bitwa
15:30 - 17:30 III bitwa
17:40 wyniki
Offline
Mnie jednak nie będzie.
Offline
Mnie nie również niestety, choroba mnie wzięła...
Offline
:O
A kto by W OGóLE chciał jutro pograć w Wh40k, jakby był "normalny" turniej??
edit: O, to ja też coś na 2k wezmę.
Ostatnio edytowany przez fala (2011-09-24 19:37:49)
Offline
Planuję jutro wstąpić. Jak będzie za mało graczy na turniej o godzinie 11:00 to będę miał też ogólne 2k CSM do zagrania z kimś chętnym.
Offline
Mimo małej ilości graczy turniej odbył się (i to w bardzo miłej atmosferze).
Dziękuje wszystkim za grę!
Chociaż doświadczenie w Wh40k mam niewielkie to i tak kilka punktów udało mi się ugrać.
Offline
Również dziękuję wszystkim za grę, co ciekawe armia Necronów poradziła sobie najlepiej! Ha!
Może dla następnego turnieju ankieta co do wielkości punktów? Mi bardziej pasują mniejsze punkty 1500 albo 1750 (czas trwania turnieju) ale to tylko jeden głos.
Offline
no a może jakaś relacja i wyniki?
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1