Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2011-09-03 20:30:53

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Bronie Multi

Podczas mojej ostatniej rozgrywki z Jarvem dyskutowaliśmy trochę na temat zasad funkcjonowania broń Multi, a szczególnie Multi HMG. Ponieważ nie mogliśmy dość do porozumienia zadałem pytanie na oficjalnym forum Infinity: Link

Multi HMG ma statystyki Burst: 4/2/1 Ammunition: N/AP/Exp.

Spór toczyliśmy o to czy przy B1 mogę strzelić amunicją AP+EXP czy tylko Exp. Według odpowiedzi która tam otrzymałem oraz wcześniejszej dyskusji wyszło,  że w aktywnej turze Multi HMG strzela:

Burst 4 - Normal Ammunition
Burst 2 - AP or Explosive Ammunition
Burst 1 - Intergrated Ammunition, AP + Explosive?

W reaktywnej turze:
Burst 1 - AP lub Explosive (Intergrated Ammunition nie można użyć w ARO)

Jaka jest wasza opinia na ten temat?

Offline

 

#2 2011-09-04 00:30:53

 teperak

http://i.imgur.com/EwtZm.png

9370011
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-02
Posty: 417

Re: Bronie Multi

Według mnie strzela się tylko jednym rodzajem N lub AP lub EXP. Ja tak zawsze gram.


Infinity - PanOceania
Kampfgruppe Normandy - Niemcy
Firestorm Armada - Terran Alliance
Warmachine - Khador

Offline

 

#3 2011-09-04 01:14:38

 Baal

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-11-01
Posty: 732

Re: Bronie Multi

Przy B1 może strzelać tylko Exp. Z jakiej racji ma być Ap + Exp ?

Ostatnio edytowany przez Baal (2011-09-04 01:15:42)


Hell Dorado - Mercenaries
Konfrontacja - Wolfeni/ Keltowie Sessairs
WH40k - Blood Angels/ Dark Eldar
WHFB - High Elves

Offline

 

#4 2011-09-04 02:02:26

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Bronie Multi

Baal napisał:

Przy B1 może strzelać tylko Exp. Z jakiej racji ma być Ap + Exp ?

Poniżej cytat i link do Infinity Wiki:

Infinity Wiki

Infinity Wiki napisał:

•COMBI: A type of light weapon this is simple to use, adapted to the needs of modern battlefields. It is designed using recoil suppression and shot optimization technologies, allowing it extra precision at short and medium distance. Combi Rifles cause the same Damage as a Rifle (D=13), at any distance.

•MULTI: These are Multipurpose Combi weapons that can be loaded simultaneously with different types of ammunition:

    1.Normal Ammunition. Using this Ammunition, it functions normally and its B value is not reduced.

    2.Light MULTI: AP or DA Special Ammunition may be chosen by the shooter but the B value is reduced to 2. The types may be alternated between, not during, Bursts.

Light MULTI Ammunition is only available in light weapons such as MULTI Rifles.

    3.Heavy MULTI: AP or EXP Special Ammunition may be chosen by the shooter but the B value is reduced to 2. The types may be alternated between, not during, Bursts.

Heavy MULTI Ammunition is only available in heavy weaponry, such as MULTI Heavy Machine Guns.

    4.Integrated Special Ammunition. AP and EXP (MULTI Heavy Machine Gun Ammo, for instance), or AP and DA (MULTI Light, Rifle, for example) may be chosen by the shooter but the B value is reduced to 1.

In ARO, MULTI weapons can only select one type of Special Ammunition to fire. They may not use Integrated Ammo.

Pytanie zadałem na Oficjalnym forum Infinity i tam odpowiedź była:

3) not realy (tyczyło się Multi Rifle)
Normal B 3
AP B 2
DA 2
Integrated 1 AP+DA

you can also shot 1 integrated shot whit the mult sniper, but not in ARO.

Stąd moje rozumowanie. Zadałem pytanie na forum Wargamera:Link

Zobaczymy co tam powiedzą.

Offline

 

#5 2011-09-04 08:14:38

el

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2011-08-19
Posty: 33

Re: Bronie Multi

Dokładnie tak to działa. N to pełny burst, AP/DA/EXP to B2, a zintegrowana czyli AP+DA lub AP+EXP to B1, ale nie można używać jej w ARO. Podręcznik główny, strona 173-174.

Offline

 

#6 2011-09-04 10:47:13

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Skąd: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Bronie Multi

hm... A nie musi być info przy broni, źe moźe takim typem amunicji strzelać?


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#7 2011-09-04 12:16:44

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Bronie Multi

jarv napisał:

hm... A nie musi być info przy broni, źe moźe takim typem amunicji strzelać?

Właśnie to że tak można daje właśnie specjalna zasada Multi dla danej broni, inne bronie nie będące Multi weaponami mogą strzelać też np AP+Exo ale wtenczas mają taką amunicję w charakterystyce.

BTW. Jest już odpowiedź na forum Wargamera

@jarv
Odbiegając trochę od tematu, zadałem pytanie a propos tej kwestii z naprawianiem Maruta jak był w CC z Al-Djabel Link

Oto odpowiedź jaką dostałem:

[shudders]

There's nothing preventing the above scenario, where the Yudbot can fix the Marut as fast as Al-Djabel can take it apart while the Marut is thrashing around in close combat. But there should be.

Note that not everyone on this forum agrees with me, citing magic nanomachines that can fix whatever they're thrown on in about a second.

Czyli z tego wynika że ruch był całkowicie legalny.

Ostatnio edytowany przez KvaNfield (2011-09-04 12:24:22)

Offline

 

#8 2011-09-04 21:54:16

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Skąd: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Bronie Multi

Hm - ok. Przyznam szczerze, źe jest to troche hardkorowe, ale ok ;]
Co do broni - łapię już - ale z tego co widzę, to tylko multi HMG tak moźe + guided sniper rifle.


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#9 2011-09-04 22:11:48

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Bronie Multi

Multi Sniper Rifle też

Offline

 

#10 2011-09-04 22:22:21

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Bronie Multi

koleś napisał że nie każdy się z nim zgadza na tamtym forum można więc uznać że kwestia wciąż jest otwarta

zgodnie z tym rysunkiem na forum chyba najlepszym wyjściem dla jarva byłoby zrobienie w ARO dodge'a w kierunku leczniczego bota tak żeby przy następnej okazji wypalić mu w ARO ostrzem w procesor

Ostatnio edytowany przez Artois (2011-09-04 22:32:15)

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tstramwaj2.pun.pl www.wiptril.pun.pl www.siedmiumistrzowmiecza.pun.pl www.inib2009.pun.pl www.esg.pun.pl