Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2011-01-19 13:13:18

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

The Cult of Nurgle

W przypływie wiatrów magii z dalekiej północy, wpadłem na pewien pomysł stworzenia nowej armii - The Cult of Nurgle. Oczywiście wiadomo skąd pomysł zaczerpnąłem
Pomysł jest oparty na połączeniu 2 armii - Wojowników Chaosu oraz Demonów Chaosu. Jako uzupełnienie oraz (oczywiście moim zdaniem) ciekawym dodatkiem są nurgle`owe jednostki Bestii Chaosu oraz Skaven`ów. Myślę, że najfajniejsze jest to że nie trzeba by było ograniczyć się do modeli jednej armii.  Zupełnie jakby mało by mi było armii w domu

The Cult of Nurgle



Special Rules
The Army General must be a Deamon Prince/Chaos/Sorcerer Lord, or Herald of Nurgle/Exalted Hero/Chaos Sorcerer - if no Deamon Prince/Chaos/Sorcerer Lord is present (even if they do not have the highest Leadership in the army).
• Lords, Heroes and Units must have the Mark of Nurgle.
• Mortal Chaos cannot join units of Daemons, Skaven, Daemons.
• Daemons cannot join units of Mortal Chaos, Skaven, Beastmen.
• Skaven cannot join units of Mortal Chaos, Daemons, Beastmen.
• Beastmen cannot join units of Mortal Chaos, Skaven, Daemons.
• The above restrictions apply for heroes and lords.
• Sorcerers must use the Lore of Nurgle, from adequate Army Book. In example Herald of Nurgle uses the Lore of Nurgle from Deamons of Chaos Army Book, where Chaos Sorcerer uses the Lore of Nurgle from Warriors of Chaos Army Book.
• All rules for Marks of the Dark Gods (Warriors of Chaos AB) apply.

Lords
Daemon Prince
Chaos Lord
Chaos Sorcerer Lord
Ku'gath Plaguefather
May not be army`s general. Can be taken only when Chaos Sorcerer Lord is placed.
Great Unclean One
May not be army`s general. Can be taken only when Chaos Sorcerer Lord is placed.
Skaven Lord Skrolk (raczej wypada)
May not be army`s general. Can be taken only when Plague Monks unit is placed.

Heroes
Epidemius, Tallyman of Nurgle
Herald of Nurgle
Exalted Hero
Chaos Sorcerer
Beastman Bray-Shaman
May not be army`s general. Can be taken only when Pestigor unit is placed. Must be 1lvl sorcerer.
Skaven Plague Priest
May not be army`s general. Can be taken only when Plague Monks unit is placed. May take Plague Furance. Must be 1lvl sorcerer.

Core Units
Plaguebearers of Nurgle
Nurlings
Chaos Maruders
Chaos Warriors

Special Units
Beast of Nurgle
Chaos Maruders Horsmen
Chaos Knights
Chaos Chariot
Skaven Plague Monks (0-2)
Note: The unit already has Mark of Nurgle.

Rare Units
Skaven Plague Censer Bearers (0-1)
Note: The unit already has Mark of Nurgle.
Beastman Pestigors (0-1)
Bestigor Herd with Mark of Nurgle taken.
Giant
Chaos Spawn
Chaos Choosen

To jest dopiero początek listy armii, ale chciałbym tutaj umieszczać postęp prac oraz swoje przemyślenia oraz prowadzić dyskusję na ten temat z wami.
1. Muszę jeszcze rozwiązać wiele problemów takich jak kwestia generała i BSB.
2. Planuję przestudiować podręczniki i stworzyć listę kto co może wybrać jako magiczne przedmioty (przykładowo zakładam że szczur może mieć tylko kilka ściśle określonych ze szczurzego AB).
3. Analogicznie sprawa ma się z czarami - każdy korzysta tylko z odpowiedniej listy czarów nurgle`owych ze swojego podręcznika.
4. Punkty zakładam, iż są identyczne z tymi zaproponowanymi przez GW. Zarówno odnośnie bohaterów/jednostek/przedmiotów oraz konstrukcji armii.

Bardzo proszę was o ostrą, konstruktywną krytykę. Chciałbym kiedyś tym zagrać, no ale z kim jak nie z wami
Ponieważ ja to wymyślam, jestem mało obiektywny i zdecydowanie nie chciałbym stworzyć czegoś przegiętego.
Także zapraszam do dyskusji!

Ostatnio edytowany przez czlowiek.morze (2011-01-24 10:59:55)


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#2 2011-01-19 16:27:08

Raziel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-28
Posty: 1495

Re: The Cult of Nurgle

Kiedyś można było łączyć armie Demonów, Chaosu i Beastmenów, ale to były inne, lepsze czasy. Twoja propozycja pod względem technicznym nie jest więc niczym przegiętym, czy zbereźnym. Nie znam za dobrze nowych zasad i nie wiem czy czegoś nie palnąłeś niemądrego, to niech inni ocenią, ale do jednej rzeczy się przyczepię. Mianowicie, co w szeregach tej armii robią szczury? Ja rozumiem, że zasugerowałeś się tym, iż plagoszczury śmierdzą i leci im glut z nosa, ale to nie oznacz wcale, że mają jakikolwiek związek z Nurglem, czy Chaosem.  Okej, w świecie Warhammera zaraza, choroby i rozkład to domena Nurgla, ale Skaveni nie są jego wyznawcami, ich mutacja i pochodzenie jest związane ze spaczeniem, ale sami z siebie, Skaveni nie mają nic wspólnego z siłami Chaosu w Starym Świecie. Szczury są zbyt cwane i za bardzo się boją, żeby iść ramię w ramię z Chaotykami, a co dopiero z Beastmenami czy Daemonami. Szczurami nie rządzi chaos i nieład, wręcz przeciwnie, są doskonale zorganizowane, inteligentne i sprytne jak nikt inny. Ich technologia, inżynieria i pomysłowość, to coś, czego Chaos nigdy nie zrozumie, ani nie zaakceptuje, z kolei szczury nie podzielą się swymi wynalazkami z takimi barbarzyńcami, skoro handlują nimi we własnych szeregach i tylko tam.
Można by wymyślić historię do takiego alliansu, czarnoksiężnik zmusił siłą woli/magią/strachem szczury do walki po jego stronie, ale w takim razie, obecność skaveńskich herosów jest nie do przyjęcia.
Z całym szacunem Cz.M, ale dla mnie ta armia kuleje fluffowo, mam nadzieję, że znasz fakty, które ja przeoczyłem, a które wyjaśnią moje wątpliwości.
Czekam na ripostę i zdania innych forumowiczów.


Batman, Age of Sigmar, Confrontation, Warzone, Warzone Ressurection, Warmachine, Hordes, Dystopian Wars, Firestorm Armada, HellDorado, Infinity, Battlegroup, Alkemy, LotR(stary), Team Yankee, Flames of War, Mordheim/Warheim, Anima-Tactics, WFB Historical, Afterglow, Wrath of Kings, WH40K(od biedy), WFB(od biedy)

Offline

 

#3 2011-01-19 17:07:36

Krechafety

SZATAN TWÓJ PAN

2619779
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 988

Re: The Cult of Nurgle

Ja chcę tylko powiedzieć, że w pierwszym zdaniu historii Skavenów jest powiedziane, że są dziećmi Chaosu.


Flamesy, Infinity. Kontakt: 605560309

Offline

 

#4 2011-01-19 18:30:10

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: The Cult of Nurgle

Choosen może mieć marka, więc pasuje. Spawn pasuje do każdego chaosu. Szczury są mocno problematyczne, ale sądzę, że bez herosów są do łyknięcia. Artefakty szczurze wypadłyby razem z bohami i dwa kłopoty z głowy.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#5 2011-01-19 19:48:58

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: The Cult of Nurgle

Brzmi fajnie i trochę oldschool-owo, bo jak juz wcześniej wspomniano takie rzeczy były w starym kodeksie (choć bez skawenów). Oto kilka propozycji:
-Sugerował bym rozwiązanie z dawnego kodeka chaosu. W zależności kto jest szefem tego oddziały wchodzą do Corów np. jeśli szefem jest Warrior Chaosu to warriorzy chaosu staja się corami; jeśli demon to demony itd.
-Jak na mój gust herosi skavenów maja racje bytu, ale jako jednostka (0-1) i założeniu że nie mogą oni być generałem.
-Skaveny powinny być tu reprezentowane jedynie przez slavesów w kwestii oddziałów. W końcu czas spędzony w niewoli odciska swoje piętno (zakładam że są w niewoli ze względu na to że nie wyobrażam sobie innej konfiguracji skavenów przy tej armii- klan Pestilence moim skromnym zdaniem jest z racji skaweńskich cech rasowych za bardzo obawiał by się wbicia noża w plecy ze strony "Chaosu z północy")
-Generałem powinien być najdroższy z lordów (lub herosów jeśli lordów nie ma), jako że jest najbardziej wypasionym ze wszystkich koksów w armii. Moim skromnym zdaniem wybór szefa ze względu na jego męskość (odwagę;)), jest chybiony.
-Przedmioty należy określić dokładnie, ze względu na to że jeśli tego nie ustalimy to pojawia się luki, ja na przykład nie chciał bym zobaczyć na stole regimentu ChW ze sztandarami skavenów. Uważam to za niesportowe i nieklimatyczne.
-Skoro dopuściliśmy herosów od Beastmenów to z szeregowymi beastami powinniśmy zrobić podobnie.
-Gdzie są rydwany, ja się pytam!
-Gigant, spawn i Chaos Choosen pasują.
-Tak sobie myślę że można by skaveny móc wystawiać z goblinami/gnoblarami/innym tałatajstwem jako niewolników pochwyconych przez najazd chaosu. Rzucało by się dla nich na animozje, tyle że trzeba by było zrobić nową tabelę (sugestia poniżej) ze wzgledu na nagromadzoną przez wieki rasowych naleciałości. Waśnie i nienawiść którą od wieków pałają do siebie poszczególne nacje sprawia że gdy tylko czarni panowie, odwrócą swój wzrok, niewolnicy i pochwycone sługi sprawiaja sobie wzajemnie różne nieprzyjemności. Na tej podstawie proponuję zasadę "Szybko, puki nikt nie patrzy"
Bohaterowie nie ścierpią niesubordynacji, zatem oddziały robią sobie psikusy tylko wtedy gdy nie są w LoS żadnego bohatera na początku tury. (Możemy na potrzeby tej zasady umówić się że czempioni to skarżypyty i liczeni są jako herosi.) Jeśli coś takiego ma miejsce to oddział rzuca na Ld to o ile przekroczona została wartość Ld porównuje z tabelką
0>/ -Spokój, nikt nikogo nie okłada
0<x<3 -Chłopaki chodu- oddział uznał że to dobry moment by się ulotnić, porusza się d6cali w kierunku najbliższej krawędzi, zatrzymując się na terenach nieprzekraczalnych
2<x<5 -Oddział okłada się nawzajem po głowach, żaden z jego członków nie może zrobić nic konstruktywnego, gdyż jest to na prawdę absorbujące.
4<x<7 -Ty, to oni!- ktoś z oddziału rozpoznał "tych" którzy złupili jego wioskę w zeszłym roku. Oddział szarżuje na najbliższy oddział (swój lub przeciwnika)

Wyszło długie, ale mam nadzieję że coś z tego przypadnie do gustu.


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#6 2011-01-19 20:04:30

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: The Cult of Nurgle

Dziękuję wszystkim za tak liczny odzew- musimy trochę jeszcze nad tym podłubać, ale po takich rzeczowych dyskusjach zacznie to jakoś wyglądać.

Co do wizji tej armii oraz obecności szczurów...
Dla mnie ta armia odzwierciedla masz ogromnej armii wojowników naznaczonych przez Nurgle`a. Jakiś potężny demon zebrał dużą armie na pustkowiach chaosu i maszerując na imperium dołączał spaczonych przez zarazę "aliantów" - szczury i bestie.
Aby odzwierciedlić, kto tutaj rządzi i a kto jest sługasem, tylko postać z wojowników bądź demonów może być generałem.
Starałem się aby szczury i bestie były trakwoane tylko jako wsparcie, a nie core`owe jednostki. Ponieważ szczurów jest zazwyczaj więcej, mają one liczebność 0-2.
Bohaterowie  - dodałem ich dla kolorytu armii i tak szukanej przeze mnie różnorodności.
Szaman bestii usłyszał wezwanie demona bóstwa, które wyznaje i dołączył ze swoją strażą.
Bohater szczurów jest potrzebny, aby móc wystawić plague furance - co też obrazuje, iż szczury same chętnie sieją zarazę.
Rozumiem jak problematyczni są ci bohaterowie. Aby pokazać, że to jest kontyngent z łapanki i bohaterowie są mało znaczącymi, podległymi sługami, dam ograniczenie że nie mogą być magami wyżej niż 1lvl.
Lord Skrolk - chyba faktycznie tutaj nie pasuje

Dodatkowo dzisiaj przeczytałem stare wydanie "Realm of Chaos" i tam jest armia Nurgle`a. Co ciekawe zą tam nurgle zombies oraz nurgle skeletons Podobała mi się jednostka nurgle flagellants - postaram się ją zaadoptować i dacie znać o nich myślicie.

Dziękuję wam za kolejne komentarze!.


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#7 2011-01-19 20:17:19

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: The Cult of Nurgle

Zalew napisał:

Brzmi fajnie i trochę oldschool-owo, bo jak juz wcześniej wspomniano takie rzeczy były w starym kodeksie (choć bez skawenów). Oto kilka propozycji:
-Sugerował bym rozwiązanie z dawnego kodeka chaosu. W zależności kto jest szefem tego oddziały wchodzą do Corów np. jeśli szefem jest Warrior Chaosu to warriorzy chaosu staja się corami; jeśli demon to demony itd.
a jeżeli będzie papa nurgle, to wtedy tylko demony są core?
-Jak na mój gust herosi skavenów maja racje bytu, ale jako jednostka (0-1) i założeniu że nie mogą oni być generałem.
to że nie mogą być generałami już jest
-Skaveny powinny być tu reprezentowane jedynie przez slavesów w kwestii oddziałów. W końcu czas spędzony w niewoli odciska swoje piętno (zakładam że są w niewoli ze względu na to że nie wyobrażam sobie innej konfiguracji skavenów przy tej armii- klan Pestilence moim skromnym zdaniem jest z racji skaweńskich cech rasowych za bardzo obawiał by się wbicia noża w plecy ze strony "Chaosu z północy")
tutaj pomyślaem podobnie jak ty, tylko własnie mi wyszło że jak te slaves`y były tak blisko władcy zarazy stały się plague monkami
-Generałem powinien być najdroższy z lordów (lub herosów jeśli lordów nie ma), jako że jest najbardziej wypasionym ze wszystkich koksów w armii. Moim skromnym zdaniem wybór szefa ze względu na jego męskość (odwagę;)), jest chybiony.
szczerz powiem, że tego nei zrozumiałem. ja tylko daję wybór że generałem może być wyłącznie demon lub wojownik chaosu
-Przedmioty należy określić dokładnie, ze względu na to że jeśli tego nie ustalimy to pojawia się luki, ja na przykład nie chciał bym zobaczyć na stole regimentu ChW ze sztandarami skavenów. Uważam to za niesportowe i nieklimatyczne.
dokladnie tak jak piszesz. nie będzie mieszania przedmiotów pomiędzy armiami
-Skoro dopuściliśmy herosów od Beastmenów to z szeregowymi beastami powinniśmy zrobić podobnie.
tylko właśnie ja chcę żeby to była mała część armi, raczej jako wsparcie
-Gdzie są rydwany, ja się pytam!
wydają mi się mało nurgle`owe i dlatego jest jako rare
-Gigant, spawn i Chaos Choosen pasują.
wolą ludu zostają
-Tak sobie myślę że można by skaveny móc wystawiać z goblinami/gnoblarami/innym tałatajstwem jako niewolników pochwyconych przez najazd chaosu. Rzucało by się dla nich na animozje, tyle że trzeba by było zrobić nową tabelę (sugestia poniżej) ze wzgledu na nagromadzoną przez wieki rasowych naleciałości. Waśnie i nienawiść którą od wieków pałają do siebie poszczególne nacje sprawia że gdy tylko czarni panowie, odwrócą swój wzrok, niewolnicy i pochwycone sługi sprawiaja sobie wzajemnie różne nieprzyjemności. Na tej podstawie proponuję zasadę "Szybko, puki nikt nie patrzy"
Bohaterowie nie ścierpią niesubordynacji, zatem oddziały robią sobie psikusy tylko wtedy gdy nie są w LoS żadnego bohatera na początku tury. (Możemy na potrzeby tej zasady umówić się że czempioni to skarżypyty i liczeni są jako herosi.) Jeśli coś takiego ma miejsce to oddział rzuca na Ld to o ile przekroczona została wartość Ld porównuje z tabelką
0>/ -Spokój, nikt nikogo nie okłada
0<x<3 -Chłopaki chodu- oddział uznał że to dobry moment by się ulotnić, porusza się d6cali w kierunku najbliższej krawędzi, zatrzymując się na terenach nieprzekraczalnych
2<x<5 -Oddział okłada się nawzajem po głowach, żaden z jego członków nie może zrobić nic konstruktywnego, gdyż jest to na prawdę absorbujące.
4<x<7 -Ty, to oni!- ktoś z oddziału rozpoznał "tych" którzy złupili jego wioskę w zeszłym roku. Oddział szarżuje na najbliższy oddział (swój lub przeciwnika)
ciekawy pomysł - tzeba to przeanalizować
Wyszło długie, ale mam nadzieję że coś z tego przypadnie do gustu.

dzięki!


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#8 2011-01-19 20:42:26

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: The Cult of Nurgle

Generałem nie może być najdroższy z lordów, bo to zawsze byłby Wielki Kartofel Nurgla, a nie o to chodzi. Co do Corów, to powinny to być mortale z Chaos Warriorów, z demonami w specjalach, tak jak sugeruje Zalew. W starym chaosie rydwany też mogą mieć marki, więc nie widzę przeszkód, żeby je w cory wcisnąć. Co do przedmiotów to chaotycy mają chaotyczne, beastmeni także (ale tylko undivided i nurgle). Co więcej każdy oddział powinien mieć dostęp do marka nurgla, tak jest w Slaaneshu. Co do szefa to raczej mag lub lord z warriorów, sprawa wydaje mi się oczywista, takim nikt nie podskoczy. Jeśli myślimy nad szczurami, to zaraźliwi są też poison wind globardierzy i censer bearersi (którzy są odporni na nurgla w którejś tam edycji). Animozja i slavy z innych armi to przegięcie, od tego są maruderzy w tej armii.

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2011-01-19 20:43:55)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#9 2011-01-19 20:46:47

Raziel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-28
Posty: 1495

Re: The Cult of Nurgle

A ja tylko odbiję piłeczkę do Bartka. Pisałem, że szczury zostały niejako stworzone przez Chaos, bo miały kontakt ze spaczeniem, który je zmutował, dlatego są dziećmi Chaosu i z tym się zgadzam. Ale jako nacja, z siłami Chaosu nie mają nic wspólnego i bardzo starają się nic wspólnego nie mieć. W historii Warhammera, którą znam, nie miało miejsca nigdy połączenie sił Chaosu z jakimkolwiek skaveńskim klanem.

CZ.M obecność szczurów jako niewolników jest może i dopuszczalna, ale jakoś nie wyobrażam sobie, jaka siła by ich utrzymała w szeregach Chaosu dłużej niż tydzień. Tym bardziej nie wyobrażam sobie obecności szczurzych herosów czy lordów, bo o charakterach to już nawet nie wspomnę. Są oni za sprytni i zbyt tchórzliwi, żeby bratać się z kimś takim jak bestie czy demony. Jeśli w tej armii mimo to mają być Skavewni, to przychylam się do pomysłu Zalewa, żeby narzucić im jakąś animozję, lub po prostu uznać, że są pod wpływem magii lub transu i mają z tego powody jakieś obsuwy.

Sam pomysł jest zajefajny i zapewne będzie rewelacyjnie wyglądał na stole, jak już wszystko uzbierasz i pomalujesz Masz już jakieś modele z tego, czy na razie to tylko koncept?


Batman, Age of Sigmar, Confrontation, Warzone, Warzone Ressurection, Warmachine, Hordes, Dystopian Wars, Firestorm Armada, HellDorado, Infinity, Battlegroup, Alkemy, LotR(stary), Team Yankee, Flames of War, Mordheim/Warheim, Anima-Tactics, WFB Historical, Afterglow, Wrath of Kings, WH40K(od biedy), WFB(od biedy)

Offline

 

#10 2011-01-19 21:52:25

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: The Cult of Nurgle

http://farm3.static.flickr.com/2547/4073226622_2462a85d62.jpg

Kiedyś była też pokazywana konwersja White Dwarfie, która była 100 razy lepsza, ale nie mogłem znaleźć


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#11 2011-01-19 22:06:08

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: The Cult of Nurgle

czlowiek.morze napisał:

Zalew napisał:

-Generałem powinien być najdroższy z lordów (lub herosów jeśli lordów nie ma), jako że jest najbardziej wypasionym ze wszystkich koksów w armii. Moim skromnym zdaniem wybór szefa ze względu na jego męskość (odwagę;)), jest chybiony.

szczerz powiem, że tego nei zrozumiałem. ja tylko daję wybór że generałem może być wyłącznie demon lub wojownik chaosu

Tak tylko marudziłem

Raziel napisał:

CZ.M obecność szczurów jako niewolników jest może i dopuszczalna, ale jakoś nie wyobrażam sobie, jaka siła by ich utrzymała w szeregach Chaosu dłużej niż tydzień.

Można to tłumaczyć przez pieczątkę (runę nurgla) na czole, która sprawia że podlegają oni woli maga. Nie tłumaczy to jednak magów, skaveńskich i tego że armia nurgla (w tym przypadku mowa o magiku) nie jest zaspamowana przez taką masę "pieczątek".

Możemy kiedyś to przetestować w polu, jak już dojdziesz do consensusu.

Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-01-19 22:16:03)


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#12 2011-01-20 08:26:29

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: The Cult of Nurgle

Zielarz napisał:

Co do Corów, to powinny to być mortale z Chaos Warriorów, z demonami w specjalach, tak jak sugeruje Zalew.

Tylko wtedy odpadnie pewnego rodzaju alians demonów i mortali. Będzie to sugerowało, iż jest to armia mortali ze wsparciem demonów, a ja traktuję je tutaj na równi. W Cult of Slaneesh demony są na równi z elfami.

Zielarz napisał:

W starym chaosie rydwany też mogą mieć marki, więc nie widzę przeszkód, żeby je w cory wcisnąć.

Teraz też mogą (tak przynajmniej mówi mi najnowszy Army Builder - wieczorem sprawdzę w domu.

Zielarz napisał:

Co do przedmiotów to chaotycy mają chaotyczne, beastmeni także (ale tylko undivided i nurgle).

Przedmioty to troszkę więcej czytania i szukania, więc zostawiam to sobie na weekend. Wtedy zaproponuję listę.

Zielarz napisał:

Co więcej każdy oddział powinien mieć dostęp do marka nurgla, tak jest w Slaaneshu.

• Lords, Heroes and Units must have the Mark of Nurgle.

co dodatkowo oznacza że wykluczylęm undivided

Zielarz napisał:

Co do szefa to raczej mag lub lord z warriorów, sprawa wydaje mi się oczywista, takim nikt nie podskoczy.

A demon prince nie pasuje?

Zielarz napisał:

Jeśli myślimy nad szczurami, to zaraźliwi są też poison wind globardierzy i censer bearersi (którzy są odporni na nurgla w którejś tam edycji). Animozja i slavy z innych armi to przegięcie, od tego są maruderzy w tej armii.

censer bearersi już są jako Rare

Raziel napisał:

A ja tylko odbiję piłeczkę do Bartka. Pisałem, że szczury zostały niejako stworzone przez Chaos, bo miały kontakt ze spaczeniem, który je zmutował, dlatego są dziećmi Chaosu i z tym się zgadzam. Ale jako nacja, z siłami Chaosu nie mają nic wspólnego i bardzo starają się nic wspólnego nie mieć. W historii Warhammera, którą znam, nie miało miejsca nigdy połączenie sił Chaosu z jakimkolwiek skaveńskim klanem.

Pewnie masz rację i chyba widać, że na siłę staram ich się tutaj wklecić jako zaciągnięte po drodze mięso armatnie. Ale ten koloryt i taki widok...

Raziel napisał:

CZ.M obecność szczurów jako niewolników jest może i dopuszczalna, ale jakoś nie wyobrażam sobie, jaka siła by ich utrzymała w szeregach Chaosu dłużej niż tydzień. Tym bardziej nie wyobrażam sobie obecności szczurzych herosów czy lordów, bo o charakterach to już nawet nie wspomnę. Są oni za sprytni i zbyt tchórzliwi, żeby bratać się z kimś takim jak bestie czy demony. Jeśli w tej armii mimo to mają być Skavewni, to przychylam się do pomysłu Zalewa, żeby narzucić im jakąś animozję, lub po prostu uznać, że są pod wpływem magii lub transu i mają z tego powody jakieś obsuwy.

Zaproponuję tabelkę animozji

Raziel napisał:

Sam pomysł jest zajefajny i zapewne będzie rewelacyjnie wyglądał na stole, jak już wszystko uzbierasz i pomalujesz Masz już jakieś modele z tego, czy na razie to tylko koncept?

Obecnie to tylko koncept, wyjątkowo wpierw planuję a później wezmę się za modele. Jestem otwarty na wszelki propozycje i pomysły (dziękuję Nyami Nyami )

Zalew napisał:

Możemy kiedyś to przetestować w polu, jak już dojdziesz do consensusu.

I oto mi właśnie chodzi - czy to co tam jest nie jest przegięte/power gamerskie, że jak zaproponuję gierkę, to od raz dostanę  odpowiedz 'NIE!'

Ostatnio edytowany przez czlowiek.morze (2011-01-20 08:32:40)


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#13 2011-01-20 10:28:04

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: The Cult of Nurgle

czlowiek.morze napisał:

dziękuję Nyami Nyami

Buhahaha   =>sorki nie mogłem się powstrzymać


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#14 2011-01-24 10:58:56

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: The Cult of Nurgle

Zastosowałem się do piątkowej dyskusji - większe demony są przywoływane i mogą być obecne tylko jak w rozpisce występuje Chaos Sorcerer Lord. Dodatkowo nie mogą być generałami.

Ostatnio edytowany przez czlowiek.morze (2011-01-24 11:00:40)


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#15 2011-02-02 22:10:58

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: The Cult of Nurgle

Powoli  będę skupiał się na pojedyńczych pozycjach w rozpisce:
Beastman Bray-Shaman
M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
5    4    3    3  4   3  4  2   6
May not be army`s general. Can be taken only when Pestigor unit is placed. Must be 1lvl sorcerer.
cost: 115 pts
equipment: hand weapon
special rules:fear, Mark of Nurgle (+1W already in statistics), 1lvl wizard, Beastman Lore of Nurgle, may only join Pestigors unit
optional:
braystaff (+6pts) or additional hand weapon (+4pts)
The plague chalice (+30pts) - one use only
At the start of magic phase, he suffers S4 hit with no AS and no WS.
For the reminder of the magic phase, any spell cast by the shaman will be cast with irresistible force on a successful cast roll which includes any double, except Miscast.
Common Magic Items

Beastman Pestigors Rare Unit(0-1)
M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
5    4    3    3  4   1  3  1   7
5    4    3    3  4   1  3  2   7
Bestigor Herd with Mark of Nurgle taken.
cost: 50pts + 12 pts/model
unit size: 10+
equipment: hand weapon, great weapon, heavy armour
special rules: fear, Mark of Nurgle
optional:
-upgrade one pestigor to a musician(+6pts)
-upgrade one pestigor to a standard (+12pts)
-upgrade one pestigor to a champion (+12pts)
War banner (+25pts)
+1 combat Resolution
Vitrolic totem (+25pts) banner
Unit has Poisoned Attacks. No effect on shaman wielding magic weapon.


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#16 2011-02-02 22:37:19

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: The Cult of Nurgle

czlowiek.morze napisał:

For the reminder of the magic phase, any spell cast by the shaman will be cast with irresistible force on a successful cast roll which includes any double, except Miscast.

Czy jeśli szaman rzuci ifkę to dostaje wynikające z takowej bencki?


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#17 2011-02-02 23:14:19

Krechafety

SZATAN TWÓJ PAN

2619779
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 988

Re: The Cult of Nurgle

To znaczy, że dostaje po głowie jeśli rzuci 2x6, jak również , w takim wypadku możesz normalnie robić dispel (bo wtedy nie ma ifki).


Flamesy, Infinity. Kontakt: 605560309

Offline

 

#18 2011-02-04 11:08:01

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: The Cult of Nurgle

Oczywiście te statystyki przekopiowałem z AB do Bestii. Rozumiem, że nie ma w tym co zaprezentowałem nic przegiętego i nie ma co poprawiać?
W weekend postaram się przeanalizować szczury.


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#19 2011-02-10 13:26:04

 czlowiek.morze

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 995

Re: The Cult of Nurgle

Co myślicie o pomyśle aby dodać Warshrine?


http://i906.photobucket.com/albums/ac269/Slawol666/seaman1-2.jpg

Offline

 

#20 2011-02-10 13:29:56

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: The Cult of Nurgle

Będzie zgrzyt w zasadach, to model do nowego enginu Chaos Warriorów, poza tym prywatnie uważam, że ma klimatyczny sens tylko w armiach Undivided. Nie widzę tu dla niego miejsca.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#21 2011-02-10 13:43:45

Raziel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-28
Posty: 1495

Re: The Cult of Nurgle

Dokładnie, z założenia Warshrine jest przeznaczona dla wszystkich Bogów Chaosu, chociaż nikt nie utnie Ci rąk jak wstawisz taką przeznaczoną tylko papciowi Nurglowi. Jednak, jeśli masz zamiar korzystać ze starego kodeksu, to ta maszyna odpada, no chyba, że postanowiłeś zrobić dziki zlepek wszystkiego co fajne i ciekawe w różnych kodeksach


Batman, Age of Sigmar, Confrontation, Warzone, Warzone Ressurection, Warmachine, Hordes, Dystopian Wars, Firestorm Armada, HellDorado, Infinity, Battlegroup, Alkemy, LotR(stary), Team Yankee, Flames of War, Mordheim/Warheim, Anima-Tactics, WFB Historical, Afterglow, Wrath of Kings, WH40K(od biedy), WFB(od biedy)

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.esg.pun.pl www.wiptril.pun.pl www.tstramwaj2.pun.pl www.motoryzacjaif1.pun.pl www.siedmiumistrzowmiecza.pun.pl