W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Turniej Infinity 13.02.2016 "Miłosna Rzeź Niewiniątek"
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 13 lutego 2016r. Planowany start o godzinie 10:15.
Zgłoszenia przyjmowane są za pomocą appki "Tournament Calculator" firmowanej przez Asara i Krzysztofa. Sugerowane jest również dopisanie się w temacie w formie nick i armia. Pierwszeństwo udziału w turnieju mają osoby zapisane poprzez "Tournament Calculator"!
Tu można się zarejestrować w systemie.
A tu zapisać na turniej
Regulamin:
1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 15zl, która należy wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 bitwy, każda po 1h 30 min. lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza. Gracze, którzy nie rozegrają w żadnej grze 3 pełnych tur zostaną "nagrodzeni" -3 OP! Oczywiście sytuacji z Retreat nie bierzemy w tym wypadku pod uwagę.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 200 punktów i 4 S.W.C. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C.
f. Można zabrać ze sobą dwie rozpiski, wybrane z jednej listy armii (sektorowej, lub ogólnej - bez mieszania).
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli. Dozwoleni są WarCors (w armiach ludzkich), Authorized Bounty Hunters (w ogólnych listach armii ludzkich) oraz Wardrivers (ogólna Ariadna). Sektorówka USAriadna Ranger Force dopuszczona!
h. Każdy punkt armii ponad 200 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 4(ew. 5, gdy występuje sytuacja z punktu e.) punktów nie będą dopuszczane do gry.
j. GRAMY NA ZASADACH INFINITY 3. edycji! wraz z uaktualnieniami w formie FAQ i nowej tabeli broni], jeśli jakaś zasada, lub broń nie występuje w powyższych źródłach, to działa jak w zasadach N2/HS/C. Aktualne zasady do pobrania tu
k. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu w dowolnej chwili.
l. Gramy z ITS Pack - zaznaczać, czy składacie się, czy nie.
2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia. Do każdej z nich wersję jawną i nie jawną. Będę sprawdzać, gracze bez rozpiski dostaną -3 OP!
b. Każdy gracz musi dysponować:
i. miarka
ii. przy najmniej jedna kostka dwudziestoscienna.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry [dotyczy to także znaczników niezbędnych w scenariuszach]
ii. wzorniki
iii. sylwetki modeli przez nich używanych
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta (wg. statystyki S - silhouette). W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Proksy w ramach rozsądku (szt. 3) zostają dopuszczone - ukłon w stronę młodszych stażem graczy, którzy chcieliby przetestować inne opcje.
c. Proksy muszą być modelami Corvus Belli - słabo wygląda Space Marine w naszej ładnej grze. Gracz proksujący musi mieć w rozpisce wyraźnie opisane jaki model proksuje inny. W miarę możliwości proszę pytać o możliwość wypożyczenia wzorów od innych graczy.
d. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.
e. Modele niewydane nie liczą się jako proks.
4. Scenariusze
a) Kwiaty dla ukochanej
b) Sieć informacyjna koleżanek
c) Zabić Kupida!
Scenariusze można znaleźć tutaj.
Dodatkowo informuję, że jeżeli do 08.02.2016 zostaną wydane misje ITS 2016, to obecne zadania zostaną wymienione na nowo dostarczone przez Corvus Belli.
5. Punktacja
a. Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point (OP) zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę (VP)
b. osoba, która dostała BYE ma wynik liczony na podstawie wzoru: [(liczba OP zdobytych przez gracza w grach)*3]/2=WYNIK KOŃCOWY
c. BYE dostaje osoba, która przyszła jako ostatnia (spóźnialscy mogą liczyć na karniaki wg. uznania sędziego)
d. Kolejne BYE dostają osoby o najniższym wyniku,
e. BYE w paringu liczony jest jako wynik średni z wyników w turze na którą został przyznany,
f. Przyznaje się następujące punkty dodatkowe (podliczane na koniec turnieju):
0-3 OP za pomalowaną armię (próg co 33% figurek pomalowanych),
0-2 OP za podstawki (front arc + wymodelowanie)
6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deployment, Holoprojektor, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany -5 OP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.
d. Przed rozlosowaniem par w pierwszej turze gracz może wyzwać na pojedynek innego gracza, jeśli przyjmie on wyzwanie będą sparowani po za normalnym losowaniem.
e. Na turnieju zostaną wykorzystane zasady terenów oraz niektóre stoły mogą być bardziej "niecodzienne" - warto spojrzeć na stoły z ostatnich turniejów w Barcelonie, czy Warszawie,
f. wprowadzona zostaje opcja rzucenia przed pierwszą bitwą challenge. Challenge można odmówić, można rzucić challenge tylko na pierwszą bitwę. Jest to ukłon w stronę osób, które nie lubią grać mirrorów/nieczęsto mają okazję zagrać z daną osobą,
g. sędzia zbiera niejawne rozpiski każdego gracza po ogłoszeniu paringów na pierwszą bitwę,
h. Bezpośrednio przed turniejem (sobota) sklep BOLTER nie zapewnia usług w zakresie drukowania rozpisek!
Lista zapisanych
1. vanTroff - Nomads - Wrocław - ITS tak
2. Kristoff - Qapu Khalki - Wrocław - ITS tak
3. Asar - Shasvastii - Wrocław
4. Snorri - Ariadna - Wrocław - ITS tak
5. Grasiu - Ariadna - Groblice - ITS tak
6. Maniac - - Poznań - ITS tak
7. Sambor - - Wrocław - ITS tak
8. kvcpero - - Poznań
9. Pająk - PanOceania - Poznań
Ostatnio edytowany przez vanTroff (2016-02-10 18:44:08)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
vanTroff napisał:
Dodatkowo informuję, że jeżeli 13.02.2016, godziny 09:00 zostaną wydane misje ITS 2016, to obecne zadania zostaną wymienione na nowo dostarczone przez Corvus Belli.
To jakiś żart?
Offline
Proszę tu nie komentować, to nie temat do komentowania! ;P
Wydaje mi się, że każdy będzie wolał zagrać nowe scenariusze. Jest inaczej? Napiszcie.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Mi chodziło tylko o moment kiedy wchodzi to w życie
Bo sam pomysł żeby grać na nowe jest bardzo ok
Realnie było by do czwartku 11 lutego
Gramy z ITS Pack - zaznaczać, czy składacie się, czy nie.
Nie obiecuję nowego packa, bo nie wiem czy Hiszpanie dadzą szansę sprowadzenie tego na czas
Offline
Zgłaszam się; ITS-tak.
Co do misji, to sądzę, że termin ich ogłoszenia powinien być uznany max do 8.II.16. Jak ja planuję rozgrywkę/rozpiskę, to nie lubię na ostatnią chwilę wymyślać taktyki na scenariusz, którego nie miałem czasu oczytać. Jeżeli Corvus ogłosi nowe ITS'y tuż przed turniejem, to proponuję je zagrać od marca lub na wieczorze weteranów. Ale oczywiście dostosuję się do głosu większości.
Offline
Będę / tak
Offline
Będę na turnieju i piszę się na ITS'a.
Offline
ITS - tak
Bez SpecOpsów?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Dziś miałem okazję zamówić ITS Packa 2015... niestety 4 osoby to za mało
Jeśli będzie więcej chętnych (do powiedzmy środy za tydzień do godz. 13.00) to mogę wziąć, ale pack będzie kosztował ok. 95zł, bo wyślą mi go z kosztami wysyłki.
Offline
Cosik na mało, chyba naród ruszył na ferie.
Jeżeli ktoś ma ochotę się jednak pojawić, to poprosimy o zgłoszenie
Offline
Ja zapomnialem napisac, ze bede. ITS - tak
Offline
ITS - tak
Offline
Maniac napisał:
ITS - tak
Bez SpecOpsów?
SpecOps będzie u was
Offline
Jak będę, to dołożę się do ITSa
Offline
Tak dla ITS
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Bardzo na bieżąco o ile się orientuję
Offline
To źle się orientujesz Cavalierze
Bye ma wartość wyliczaną wg. wzoru, gdzie a - to liczba gier w turnieju, b - to liczba gier rozegranych, a c - to liczba zdobytych punktów.
Ilość punktów razem (z BYE)=(a*c)/b
Offline
Tak
Offline
30 w sumie za cały turniej.
Offline
To nie prościej napisać, że gracz dostaje za baja średnią punków z 2 pozostałych gier? Teraz zapis jest nieco nieprecyzyjny moim zdaniem . Najpierw pisze się o punktach za baya, a potem zaraz przechodzi do wyniku końcowego
Offline
vanTroff napisał:
Maniac napisał:
ITS - tak
Bez SpecOpsów?SpecOps będzie u was
Wiem, ale od tego zależało jaką armią będę próbował powalczyć u Was
Offline
Spec ops rozpiski nie ratuje;-)
Offline
Z przyczyn rodzinnych zmuszony jestem odwołać swój udział turnieju - przepraszam, ale mimo szczerych chęci nie mogę z Wami zagrać
Jeżeli zaś chodzi o Poznań, to sprawa jest jak najbardziej aktualna.
Offline
Proszę osoby, które nie wpisały się do TC o zapisanie się na turniej.
Offline
Jest wymagana ilosc na ITS pack?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Minimum 8 tak jak zawsze.
Offline
Moja luba zrobiła mi plany na weekend, więc niestety odpadam z turnieju
Offline
Poznan ratuje nam frekwencje na itsa... chyba przejadl sie troche stary its...
Ostatnio edytowany przez grasiu (2016-02-11 21:20:07)
Offline
A czy można mieć nowego Morata w rozpisce? Krakota znaczy się.
Offline
Bede!
Offline
SamboR napisał:
A czy można mieć nowego Morata w rozpisce? Krakota znaczy się.
To uczucie gdy sambor pyta czy cos można;-)
Offline
SamboR napisał:
A czy można mieć nowego Morata w rozpisce? Krakota znaczy się.
Nie można.
Offline
Dziękuję wszystkim za przybycie, szczególnie kolegom z Poznania, którym udało się zająć podium! Gratulację dla Ela ;P za pierwsze miejsce! Oto wyniki:
1. Michał "el" Obrempalski 26[380]
2. Łukasz "Pajak" Frankiewicz 25[424]
3. Kacper "kvcpero" Szurek 22[242]
4. Grzegorz "Grasiu" Graś 19[247]
5. Michał "Michal" Ławniczak 17[301]
6. Pawel "SamboR" Samborski 16[423]
7. Christoph "Kristoff" Kryspin 13[176]
8. Tomasz "Maniac" Mrozek 09[94]
9. Łukasz "Snorri" Brożyna 08[174]
10. Bartosz "Asar" Skorupa 03[159]
Offline
Szkoda, że nie mogłem dziś z Wami zagrać Ale za to Bay miał wolne , bo jak widzę, frekwencja byłaby nieparzysta.
Jak to jest, przyjeżdżają w gości i spuszczają nam łomot
Za tydzień czas na nas, tam u nich
Offline
Było parzyście, bo Michał przyszedł i nie grałem
Offline
Ups... jakoś mi to umknęło! W następną sobotę weźmiesz odwet
Offline
Foty na picasie:
https://picasaweb.google.com/1078326094 … directlink
VanTroff dobry turniej! Fajnie, że mieścimy się w czasie i udaje się grać sprawie, a szybko.
Offline
Strony: 1