W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Kraina Hešen pod rządami Wiecznego Króla przeżywała prawdziwą epokę rozkwitu i dobrobytu. Czasy niepokoju i głodu zostały zachowane jedynie w starych kronikach gdzieś w podziemnych archiwach bibliotek. Władca musiał jednak opuścić swoją ziemię ufajać, że pozostanie ona dobrze zarządzana przez swoich namiestników panujących nad prowincjami królestwa. W najgorszych koszmarach nie mógł się jednak spodziewać jak chciwość i rządza zapanowania nad skarbcami Hešen szybko skłóci lokalnych władców. Piękne miasta, gdzie kwitła do tej pory kultura i handel stały się teraz oblężonymi twierdzami, pola dające zawsze obfity plon zamieniły się w pogorzeliska. Ludzie zaczęli masowo uciekać z swojej ojczyzny a na ich miejsce ściągają coraz to nowe bandy najemnych wojowników, kuszonych legendarnymi skarbami, które znajduja się teraz w rękach skłóconych władców.
Krew rozlewana za kufry pełne dukatów w końcu zwróciła uwagę Khorna. Pojawienie się wojowników, którzy nie pytają o złoto a jedynie o możliwość ścinania głów swych przeciwników zwiastuje ostatni rozdział w historii Złotego Królewstwa...
Zapraszam na kampanię w Age Of Sigmar, gdzie chciwe bandy najemników będą mogły zmierzyć się w walce o przetrwanie, chwałę oraz niepoliczone bogactwa mórz i ziem Złotego Królestwa.
Gramy na nieco zmodyfikowanych zasadach AoS i dodatku do WFB Triumph and Treachery oraz bitew morskich z Dreadfleet'a.
Przewiduję 4 spotkania po 2 scenariusze każdy, średnio raz na miesiąc.
Liczba miejsc: 4
Zasady (Work in progress)
Sztuka wojny:
Oddziały poruszają się w luźnej formacji(2'' odstępu pomiędzy figurkami) albo w szyku (do 1'')
Luźna formacja:
+1 sv w fazie ostrzału.
+przerzut jednej kości przy szarży i bieganiu.
Zwarty szyk:
+1 bravery.
+1 przy rzutach na zranienie dla włóczni.
Nieznane ziemie:
Pulą do przyzywania są tylko figurki, które wcześniej zostały nam zabite.
Psy wojny:
Wszystkie jednostki z bravery powyżej 6 zostają obniżone do 6. Pozostałe otrzymują -1 do tego współczynnika.
Koszty własne:
Podczas ostrzału oddziału będącego w walce, woundy są rozdzielane równo pomiędzy jednostki wszystkich graczy
biorących w niej udział. Straty we własnym oddziale skutkują dla niego karą -1 do bravery.
Brudne zagrania:
Gracze będą otrzymywali karty z brudnymi zagraniami mające wpływ na walkę oraz stan ich skarbca.
Na początku tury każdy dostaje jedną kartę lub jeżeli ma więcej złota niż inni to dwie.
Jeżeli gracz ma więcej niż trzy karty na ręce to musi odrzucić nadmiar.
Efekty kart nie działają na jednostki nie kontrolowane przez graczy.
Krwawe złoto:
Kluczowym zasobem w rozgrywce będzie zdobywane złoto. Dodatkowo w dowolnym momencie gracze mogą przekazywać
sobie złoto w celu zakupu kart czy przekonaniu do wykonania określonych działań w grze.
Zabicie wrogiego oddziału jest wartę jedną złotą monetę. Zabicie postaci hero dwie.
Dodatkowo gracze mogą pozyskiwać złoto z ukrytych skarbców oraz w wyniku działania kart misji lub nieczystych zagrań.
Cena honoru:
Żadna z obietnic nie musi być dotrzymana;)
Serce armii:
Trzonem każdej z prywatnych armii są trzy oddziały:
Dowódca - postać hero z max 8 ranami.
Pretorianie - elitarny oddział trzech modeli po 3-4 rany lub pięć figurek z 2 ranami.
Legion - główny oddział mający dziesięć modeli po 1 ranie albo pięć po 2 rany.
Wszystkie pozostałe oddziały gracza mają zasadę 'Najemne bandy'
Najemne bandy:
Jeżeli oddział tego typu przegra test battleshock to zamiast usuwania uciekających modeli możesz położyć przy niej monetę. Gracz który ją kontroluje może położyć swoją monetę lub zrezygnować z licytacji. Jeżeli twoich monet będzie więcej to dana jednostka przechodzi na twoją stronę do końca bitwy. rozdziel oddziały tak, aby po bitwie były co najmniej 1'' od siebie. Wszystkie postawione monety przepadają po licytacji.
Każdy generał otrzymuje nowe command ability:
Podbicie stawki:
Na początku hero phase możesz położyć monetę przy oddziale najemnej bandy. Gracz który ją kontroluje może położyć swoją monetę lub zrezygnować z licytacji. Jeżeli twoich monet będzie więcej to dana jednostka nie może wykonywać żadnych akcji do końca swojej następnej tury. Wszystkie postawione monety przepadają po licytacji.
Nie ufaj nikomu:
Na początku try wybierasz gracza, który będzie twoim wrogiem. Pozostali stają się neutralni.
Możesz deklarować szarżę/strzelanie/magię tylko przeciw wrogim jednostkom. Neutralne i 3'' od nich są traktowane jako nieprzekraczalny teren.
Jeżeli twoje jednostki są już w walce z oddziałami jednego gracza to musisz go wybrać jako wroga. W przypadku kilku wybierasz jednego z pośród nich, reszta staje się neutralna i musicie
Rozdzielić swoje oddziały na 3''.
Jednostki nie należące do graczy zawsze są traktowani jako wrogowie i nie mają wpływu na wybór atakowanego gracza.
Ostatnio edytowany przez Korwey (2015-09-27 23:21:03)
Offline
Zgłaszam się z Wampiryma.
Offline
Kurcze, jeśli ma być złoto, bitwy morskie i zdrady to jednak przyjdę z Maruderami Chaosu, a nie Tomb Kings
+ elita i dowódca
Offline
Jestem, Free People lub Demony Tzeentcha (nie wiem jeszcze hehe)!
Offline
Zjawię się z moimi świeżymi lizardmenami
BTW mam jedno pytanie:
Czy przez słowo jednostka mam rozumieć model ?
Czyli ilość modeli w tej kampanii to 9-16 ?
Offline
Edit: jedonstka-oddział czy model, poprawione, gdzie trzeba.
W pierwszym scenariuszy gramy samym core (czyli wspomniane 3 warscrolle) Następnie dochodzą najemne oddziały, lecz raczej nie przekroczymy 6 warscrolli w sumie na armię.
Ostatnio edytowany przez Korwey (2015-09-09 15:27:36)
Offline
4 miejsca i była zaledwie godzina w ciągu dnia i to w porze gdzie większość jest w pracy żeby się załapać... have fun
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Artois napisał:
to w porze gdzie większość jest w pracy żeby się załapać... have fun
Zrób swoją... też na 4 osoby i będzie git
I dodatkowo na poważnie... system się rozwija (powoli, bo powoli) i jak będzie można ogarniać więcej osób to pewnie ktoś coś wykmini
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Artois napisał:
have fun
Zrób swoją... też na 4 osoby i będzie git
I dodatkowo na poważnie... system się rozwija (powoli, bo powoli) i jak będzie można ogarniać więcej osób to pewnie ktoś coś wykmini
Offline
Kiedy większość nie jest w pracy to ja jestem w pracy i nie miałbym kiedy tego pisać
A tak na poważnie, to kampania jest robiona pod czterech graczy i godzina posta raczej by nie zmieniła tego limitu:P
Zobaczymy jeszcze jak się rozwinie, czy będzie można zwiększyć ilość uczestników.
Offline
Ech, zgłaszam że niestety nie będę mógł przybyć. Nie zajmuję więc miejsca w evencie.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Xyxel napisał:
Nie zajmuję więc miejsca w evencie.
Artois... Artois... jesteś w pracy?
Offline
I Czerwona mgła
Baron Karabasz, władca północnej części Hešen przeżył nie jedną wojnę i myślał, że widział już wszystkie
okrucieństwa tego świata. Nie był jednak przygotowany na to, co zastał odwiedzając skraj swojej prowincji.
Wioski zredukowane do kupy popiołów i stosy rozkładających się, bezgłowych zwłok. Pola czerwone od przelanej
krwi jego poddanych. Ślad za napastnikami urywał się, nie tak jak przypuszczał przy granicy księstw jednego z
jego rywali, a u wejścia do krainy Orbosz, przeklętych pustkowi, w które bałby się wyruszyć nawet oddział
jego doborowej ciężkiej piechoty. Baron postanowił powierzyć swoją zemstę ludziom, dla których złoto było
warte więcej niż strach...
Zasady specjalne:
Czerwona mgła:
Okolice spowija nienaturalna, krwistoczerwona mgła. Zasięg wszystkich umiejętności oraz broni jest
ograniczony do 12''
Urwany trop:
Po stole poruszają sie trzy żetony, oznaczające możliwe położenie poszukiwanych. Dopiero po dotarciu na 6''
od żetonu możliwe jest sprawdzenie, czyim tropem podążasz...
Gorhat - pradawny pies Khorna.
Od niepamiętnych czasów Orbosz jest terenem łowieckim Gorhata, piekielnego ogara. Jego skóra na pewno okaże
się wartościowym trofeum dla odpowiednio zdeterminowanego łowcy.
W:5,M:8,B:10,Sv:3+
Krwawe pazury: R:1'', A:4 To hit:3+ To wound:3+, Rend:- Damage:2
Pradawna obroża: wszystkie obrażenia z magicznych ataków/zaklęć są zbijane na 2+.
Dostępne oddziały:
Serce armii
II Ceremonia Gniewu
Dostępne oddziały:
-Serce armii.
-jeden oddział 10x1wound lub 5x2woundy lub 3x3-4woundy jako najemne bandy za 5 monet.
Startujemy w sobotę na Sigmaryckim graniu o godzinie 11.00.
Przypominam, że jest jeszcze jedno wolne miejsce
Napiszcie też jak najszybciej, co chcielibyście wystawić na pierwsze dwa scenariusze oraz zamieście jakiś krótki opis swojej najemnej armii.
KREW DLA BOGA KRWI!!!!
Ostatnio edytowany przez Korwey (2015-09-15 22:21:20)
Offline
Srebrzysty brzdęk dotarł do szczpiczastych uszu hrabiego Janusza. Gdy tylko dowiedział się o możliwości szybkiego zarobku, zebrał na prędce resztkę sług, które pozostały mu wierne i wyruszył do Hesen.
Może i widok trzech ledwo unoszących się ponad koronami drzew Vargheistów, trzymających w szponach dziesiątkę Grave Guardów i wampira nie był zbyt majestatyczny, ale podróż powozem nie wchodziła w rachubę. Wynajem bryczki był zbyt kosztowny, a jego dług w zamtuzie Neferaty zaiste wielki...
Czerwona Mgła:
Vampire Lord
10 x Grave Guard
3 x Vargheist
Ceremonia Gniewu:
Vampire Lord
10 x Grave Guard
3 x Vargheist
5 x Hexwraith
Offline
Zagubieni
Stworzeni w apogeum ofensywy Sigmara przeciwko Chaosowi, stoczyli wiele bitew, wiele z nich przegranych... Po kolejnym odrodzeniu nie wiedzą do końca kim są, ani dokąd zmierzają, jaki jest sens walki, którą prowadzą... Zagubieni, zmęczeni i zdesperowani decydują się na ryzykowny krok - grupa Prosecutorów doniosła, że niedaleko znajduje się Brama, niestrzeżona przez siły Chaosu. Wiedzą, że to może zmienić ich położenie, kto wie, może nawet pozwoli wrócić im do Azyru lub chociaż odnaleźć sens w tym wszystkim... Nie wiedzą natomiast, że Brama jest pułapką zastawioną przez wysłanników Tzeentcha - nie prowadzi do żadnego ze Śmiertelnych Królestw, ale zakrzywia czasoprzestrzeń...
Zagubieni nie wiedzą, dokąd wysłała ich Brama - nie uświadamiają sobie, że trafili do innych czasów, kiedy Sigmar nie miał pod ręką zastępów Stormcastów. Postanawiają walczyć dalej, bo może ci, którzy kuszą ich złotem, będą mogli pomóc w powrocie do domu...
Scenariusz I:
Lord Celestant on Dracoth x 1
Retributors x 3
Liberators x 5
Scenariusz II:
Lord Celestant on Dracoth x 1
Retributors x 3
Liberators x 5
Prosecutors x 3
Ostatnio edytowany przez Naphta (2015-09-18 12:53:15)
Offline
Mam bardzo ważne pytanie, czy można używać bohaterów imiennych?
Offline
Napisz którego konkretnie. Jak to nie jest jakiś mercenary king we fluffie to może średnio pasować, jak jest to pewnie się nada o ile nie jest OP;)
Offline
Chakax the eternity warden
Nie jest op w dodatku nie mogę go wziąć razem ze slannem, więc chyba nie powinno być problemu
Ostatnio edytowany przez Szary (2015-09-18 16:53:01)
Offline
Jest OK
EDIT:
Szary, nie zamieściłeś jeszcze swojej rozpiski i fluffu.
Pamiętajcie żeby zabrać ze sobą potrzebne warscrolle, widzimy się o 11
Ostatnio edytowany przez Korwey (2015-09-18 21:54:14)
Offline
do ostatniej chwili sprawdzałem co opłaca się wziąć
Oto moja rozpiska:
1x Chakax The Eternity Warden
3x Kroxigor
10x Temple Guard (można posiadać sztandar, bębniarza i championa ?)
Najemna banda na drugi scenariusz:
10x Temple Guard
(słaby jestem w historyjkach)
Meteryt zesłany przez prastarych bogów uderzył z impetem w aktywny wulkan. Utworzył on wyrwę z której wydostawała się lawa zmieszana z gwiezdnym pyłem. Z owej masy narodziło sie plemie Płonącej Czaszki. Ogniste jaszczury zesłane tu w jednym celu: zbierać złoto dla swych panów.
Offline
Tak, wystarczy, ze masz odpowiednie modele command squadu.
Offline
Dzięki wszystkim za grę
Zapraszam do komentowania, co można by poprawić i co chcielibyście zobaczyć w kolejnych scenariuszach.
Nastepna odsłona 4tego października, niedługo pojawi się opis. Dziś już mogę zdradzić, że w następnym scenariuszu zgodnie z zapowiedziami najemnicy postanowią
hucznie uczcić zarobione cztery talary...
Offline
No to prawie 300 zdjęć
https://drive.google.com/folderview?id= … sp=sharing
Ostatnio edytowany przez Szary (2015-09-23 09:09:52)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Czy jest jakaś opcja ściągnięcia wszystkiego na raz czy tylko po 1 zdjęciu na raz?
Offline
wydaje mi się że jedyna opcja to zgranie przeze mnie oryginałów na pendraka : /
Offline
Zdjęcia obłędna, aż mi wstyd, że Khornici tacy nie pomalowani :o
Ostatnio edytowany przez Korwey (2015-09-23 20:12:57)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Szary napisał:
wydaje mi się że jedyna opcja to zgranie przeze mnie oryginałów na pendraka : /
Poproszę
Offline
UPDATE:
Myślę, żeby wyrzucić zasady odnośnie formacji. Nikt o nich nie pamięta, a też jest bardzo mało strzelania w narodzie.
"Monety" zdobywane za misje z kart misji od tej pory będą nazywane klejnotami, żeby się nie myliły z monetami zdobywanymi/wydawanymi w trakcie gry.
Perki do wykupienia za zdobyte za misje złoto klejnoty (po 4 na głowę mieliście przypominam)
Po kolejnym rozdziale będą dostępne inne, więc nie będzie już powrotu do starych.
Generał:
Król najemników
Command ability do wykorzystania raz na bitwę.
Zapłać 1m i wszystkie twoje oddziały w 12' dostają +1 atak na jednej wybranej broni do walki wręcz.
4 klejnoty
Pretorianie:
Niezniszczalni
Rzuć k6 za każdą otrzymaną niewysaveowaną/śmiertelną ranę. Na 6 nie robi ona wrażenia na wojownikach i zostaje zignorowana.
2 klejnoty
Legion:
Siła legionu
Oddział może przerzucać kości na obrażenia tak długo, jak posiada 50% i więcej początkowych modeli (czyli 5 albo 3 odpowiednio dla 1 i 2 woundowych legionistów)
2 klejnoty
Ostatnio edytowany przez Korwey (2015-09-27 23:23:53)
Offline
Dawajcie foty z pierwszej części.
Offline
Poszukaj siedem postów wyżej jest link do 300 zdjęć :o
Offline
Przyniosę pendraka ze sobą w niedzielę
Offline
Przypominam, że macie do wykupienia perki na kolejną odsłonę
Offline
czy perk legionistów może być kupiony dla najemnej bandy 1x10 ?
Offline
Perki działają do końca kampanii ale można je wykupić tylko dla tych choć minimalnie lojalnych oddziałów ;P Czyli nie dla najemnych band.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1