Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


  • Index
  •  » Rozpiski
  •  » [1000 pts. ] Tzeentch CSM - potrzebne porady.

#1 2015-08-21 17:00:12

 Blakitt

http://i.imgur.com/fphFl.png

Zarejestrowany: 2015-08-20
Posty: 5

[1000 pts. ] Tzeentch CSM - potrzebne porady.

Witam i pozdrawiam.
Rozpiska na 1000 pkt, w domyśle nastawiona na strzelanie i grę w mid-fieldzie. Z czasem zamierzam ją rozszerzyć do 1500-1600 pkt. dodając detachment demonów Tzeentcha.

Disclaimer: Ostatni raz grałem w 40k na początku 5 edycji, a na nowych zasadach nie rozegrałem jeszcze żadnej partii. Nie bardzo wiem, co i jak, stąd też proszę o rady, i cierpliwe wyjaśnienie czemu dana opcja ssie lub nie ssie. Z góry dzięki.

Disclaimer 2: Armia ma być Tzeentch-themed, stąd też NIE zamierzam brać Noisów, Berserkerów i Pleśniaków. Smok też nie wchodzi w grę bo rzygam na widok modelu.

HQ

Chaos Sorcerer - 175 pkt.

* Mastery Level 3
* Terminator Armour
* Force Stave
* Combi-melta
* Mark of Tzeentch

Troops:

Cultists - 80 pts.
16 modeli, champion

* Autoguns
* Flamer

CSM Squad - 219 pts.
8 modeli, champion, DT: Rhino

Champion:
* Power fist
* Combi-melta

Squad:
* CCW
* Plasma gun

CSM Squad - 254 pts. ( 35 for Rhino )
10 modeli, champion, DT: Rhino

Champion:
* Power fist
* Combi-flamer

Squad:
* CCW
* 2 x Meltagun

Heavy Support

Obliterators - 210 pts.
3 modele

Łącznie 938 pkt. Zostało 62, a chciałbym tam jeszcze wrzucić 3 motorki z plazmami.
Pytania dodatkowe:
1) Co wywalić?
2) Czy może lepiej nic nie wywalać, tylko dodać coś za 62 punkty?
3) Czy autoguny na kultystach są tak złym wyborem?

Ostatnio edytowany przez Blakitt (2015-08-21 17:00:50)

Offline

 

#2 2015-08-21 17:58:48

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: [1000 pts. ] Tzeentch CSM - potrzebne porady.

ad.1. Squady CSM-mów można by zmniejszyc do minmalnych 5-osobowych i uzyskane punkty dac w motory, nie mają feralessa więc jest ryzyko, że uciekną : /
ad.2. Można dodac Obliteratorm mark of Tzeentch, będą miec inva na 4+
ad.3. autoguny mogą się średnio przydać, bo kultyści będą się albo chować albo biec (czyli bez strzelania) do znaczników misji


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#3 2015-08-21 18:20:25

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: [1000 pts. ] Tzeentch CSM - potrzebne porady.

Blakitt napisał:

Smok też nie wchodzi w grę bo rzygam na widok modelu.

Zawsze możesz dokonać konwersji

http://i.imgur.com/5P1WOYK.jpg


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#4 2015-08-21 18:44:44

 Blakitt

http://i.imgur.com/fphFl.png

Zarejestrowany: 2015-08-20
Posty: 5

Re: [1000 pts. ] Tzeentch CSM - potrzebne porady.

Xyxel napisał:

ad.1. Squady CSM-mów można by zmniejszyc do minmalnych 5-osobowych i uzyskane punkty dac w motory, nie mają feralessa więc jest ryzyko, że uciekną : /
ad.2. Można dodac Obliteratorm mark of Tzeentch, będą miec inva na 4+
ad.3. autoguny mogą się średnio przydać, bo kultyści będą się albo chować albo biec (czyli bez strzelania) do znaczników misji

Ad. 1
Niby tak, ale 5 osobowy squad jedyne co może zrobić to wysiąść z rhino, splunąć raz bolterami i umrzeć od odwetu. Mając 9 modeli ( 8, plus HQ ) i 10, mają możliwość pochłonąć przynajmniej część ran i potem dalej mieć jakąkolwiek wartość bojową.

Ad. 2
A warto? 3x8 pkt to razem 24. Sporo punktów.

Ad. 3
Plan jest taki, że mają stanąć na objectivie i spędzić tam całą grę. Z autogunami przynajmniej będą mogli splunąć raz na jakiś czas salwą, gdy coś akurat będzie przechodzić obok. Niby niewiele, ale zawsze coś.

@Cavalier

Niby tak, ale wszystkie modele mam już konwertowane. Do tego sam dragon nie jest taki znowu tani. Plus części do konwersji... A jeść też coś trzeba. Póki co po prostu spasuję.

Offline

 

#5 2015-08-21 20:05:59

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: [1000 pts. ] Tzeentch CSM - potrzebne porady.

1. Boltery na zwykłych Chaos Space Marines nie są jakąś super bronią więc większy niż 5 osobowy squad nie zrobi większych szkód przeciwnikowi. Pięciu CSM-mów wystarczy, żeby dobrać meltę albo plazmę. Mniejszy squad łatwiej schować za Rhino albo w coverze. Jeśli rzeczywiście większy oddział to raczej z wyposażeniem do walki wręcz i wykupionymi Veterans of Long War.
2. Średnio warto ale jak rozpiska Tzeentchowa to będzie pasować. Z dobrym invem nie muszą się chować po coverach tylko prosto iść do celu.

Quad gun z aegis defence line byłby niezły dla kultystów. Cover 4+ a jak padną na ziemię to nawet na 2+ : )


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#6 2015-08-21 23:17:47

 Blakitt

http://i.imgur.com/fphFl.png

Zarejestrowany: 2015-08-20
Posty: 5

Re: [1000 pts. ] Tzeentch CSM - potrzebne porady.

Xyxel napisał:

1. Boltery na zwykłych Chaos Space Marines nie są jakąś super bronią więc większy niż 5 osobowy squad nie zrobi większych szkód przeciwnikowi. Pięciu CSM-mów wystarczy, żeby dobrać meltę albo plazmę. Mniejszy squad łatwiej schować za Rhino albo w coverze. Jeśli rzeczywiście większy oddział to raczej z wyposażeniem do walki wręcz i wykupionymi Veterans of Long War.
2. Średnio warto ale jak rozpiska Tzeentchowa to będzie pasować. Z dobrym invem nie muszą się chować po coverach tylko prosto iść do celu.

Quad gun z aegis defence line byłby niezły dla kultystów. Cover 4+ a jak padną na ziemię to nawet na 2+ : )

1. Mają wykupione CCW. Chociaż faktycznie może zejdę tylko do 7-8 modeli, chociaż wtedy tracę drugą meltą w 10-osobowym squadzie.
2. W sumie tak, nie zamierzam nimi stać cały czas, do rozpatrzenia.
3. No Quad Gun to jest jakiś pomysł ( przyznam szczerze że nie brałem pod uwagę ), ale musiałbym go postawić tam gdzie objective, zakładając że objective będzie w deployment zone.

Offline

 

#7 2015-08-22 00:32:57

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: [1000 pts. ] Tzeentch CSM - potrzebne porady.

Można wystawić Havoc-ów z dużą ilością broni specjalnych już w 5 osobowym oddziale ale to slot Heavy.


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 
  • Index
  •  » Rozpiski
  •  » [1000 pts. ] Tzeentch CSM - potrzebne porady.

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naszastrefa.pun.pl www.matematyka2010.pun.pl www.velpadrino.pun.pl www.herosofpoland.pun.pl www.fiore.pun.pl