Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#201 2014-04-28 12:06:51

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Ja zawsze grałem tak jak ty to piszesz. Moje To:Camo i zrzuty razem z 230p. nic nie robiło bo chopki roztropki umarli.


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#202 2014-04-28 13:05:35

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Tylko religijny spadochron może się pojawić, inny nie. TO camo i camo wpadają w mimetyzm i też uciekają.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#203 2014-05-17 01:05:59

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Zrobiłęm mały research Asarze. Defensive Hacking może być zrobiony przez dowolną ilość hackerów jednocześnie, ale co ciekawe zamienia się to na Face to Face atakującego przeciwko WSZYSTKIM broniącym hackerom jednocześnie!


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#204 2014-05-17 20:33:29

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

No, to tak jak rozmawialiśmy


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#205 2014-05-20 22:06:21

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

@Izwor & Zielarz

http://infinitythegame.wikispot.org/FAQ … f560a1be97
Does “I See You, You See Me” rule, or Reciprocal LOF, mean Field of Vision requirement is ignored if LoF is acquired by an enemy model?
    No, a model cannot claim any of these rules if the enemy acquires LOF to its back.

http://infinitythegame.wikispot.org/Lin … direct=LoF
Additionally, the Line of Fire is reciprocal, so if a figure can draw LoF to its target, then the target can draw LoF to the figure as well (If it is inside its field of vision). This rule is called “If I can see you, you can see me”.

Wychodzi, że Izwor miał rację. Żeby aktywny model miał LoF do celu, musi iść nieprzerwana linia z środka jego podstawki do jakiejkolwiek części podstawki celu. Natomiast cel atakowany wystarczy, że ma atakującego w swoim field of vision.

Czyliiiii, nie można bezkarnie strzelać do wystającego skrawka podstawki.

Offline

 

#206 2014-05-20 23:12:56

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Czyli już umiem więcej. Dzięx...


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#207 2014-06-05 23:16:40

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Czy ktoś się zastanawiał jak zasada CH: LEVEL X. AMBUSHED CAMOUFLAGE ma się do MSV3?


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#208 2014-06-05 23:35:48

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Na oficjalnym forum panuje pogląd, że strzał w "pusty" znacznik kamo to strata strzału. Niemniej przydałaby się jasna klaryfikacja.
Inna sprawa, że słowo "ambushed" pasuje dość kijowo


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#209 2014-06-20 22:49:34

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Krzysiekdaj linka do tych zasad granatów które dzisiaj przytaczałeś, chciałem sobie je jeszcze raz przeczytrac .


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#210 2014-06-20 23:25:40

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Tutaj w części FAQ, pytanie "In which case is a shot considered Speculative?"
http://infinitythegame.wikispot.org/Grenades

I tutaj, trzeci paragraf uwzględnia granaty.
http://infinitythegame.wikispot.org/Speculative_Shot

BTW
To wychodzi, że nie mogłeś tak granata rzucić Short Skillem, jako że Speculative Shot jest Long Skillem.

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-06-20 23:29:12)

Offline

 

#211 2014-06-20 23:31:12

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

I też parę osób się dzisiaj zdziwiło, że przy strzale z Missile Launchera, AP/EXP wchodzi tylko w target. Natomiast poboczne jednostki dostają wyłącznie hita EXP.

Drugi paragraf:
http://infinitythegame.wikispot.org/Mis … e+Launcher

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-06-20 23:31:47)

Offline

 

#212 2014-06-21 12:03:06

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

To sprawdź proszę jeszcze czy Cover ma interakcję z Viralem jakąś...


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#213 2014-06-21 16:24:24

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Cover rules are applied as usual to Viral Ammunition attacks.

http://infinitythegame.wikispot.org/Vir … Ammunition


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#214 2014-06-21 17:20:18

wedge

http://i.imgur.com/A7eG5.png

Zarejestrowany: 2012-02-23
Posty: 301

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Zielarz napisał:

To sprawdź proszę jeszcze czy Cover ma interakcję z Viralem jakąś...

Czyli jest tak jak mówiłem. Masz to +3 do BTS wynikające z cover


Infinity: Ariadna
Malifaux: Yan Lo

Offline

 

#215 2014-06-21 20:28:03

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Jeszcze bardziej explicitly jest to napisane w regułach dla E/M, której hity także powodują BTS rolla.

"Any figure behind Cover, even not in base contact with it, applies a +3 Modifier to its BTS. "
http://infinitythegame.wikispot.org/Ele … Ammunition

Można by analogicznie się domyślić, że taka sama zasada jest dla Viral Ammunition.

Ale zamiast się domyślać, można luknąć do działu "Damage", sekcja "Damage and BTS".
http://infinitythegame.wikispot.org/Damage

"Some weapons use Special Ammunition that ignores ARM and can only be stopped with Biotechnologic Shield (BTS) protection. BTS Rolls are used to resist the Damage caused by these weapons, and function the same as ARM rolls, substituting the ARM value with that of BTS as a positive modifier. "

Offline

 

#216 2014-06-21 21:05:20

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Wedge, i tak kulnąłeś 1. Super, ta giera ma jeszcze swoje rozsądne momenty! Hail to Jarv!!!

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2014-06-21 21:06:46)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#217 2014-06-21 21:08:40

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

1.Partial Cover: Partial cover is made of dense material that prevents complete vision of the target. It causes a –3 Modifier to the BS of the shooter and a +3 Modifier to the ARM (or BTS) of the target (except when Hacking).


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#218 2014-06-22 04:00:38

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Skąd: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

no czyli jednak na logike - dobrze myslalem. ;]


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#219 2014-06-22 19:00:11

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Skoro Regeneration jest short skillem, czy mogę zadeklarować Order na mojej Asawirze, że idzie X cali i się podnosi? W końcu to jest symultaniczne.

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-06-22 19:04:20)

Offline

 

#220 2014-06-23 00:41:55

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

Kristoff napisał:

Skoro Regeneration jest short skillem, czy mogę zadeklarować Order na mojej Asawirze, że idzie X cali i się podnosi? W końcu to jest symultaniczne.

"Podnosi" czyli regeneruje? Bo na leżąco to słabo się chodzi
Co do meritum, to jeśli tylko X cali jest wartością mniejszą lub równą pierwszej wartości movementu, to nie widzę przeszkód.


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#221 2014-06-23 07:20:05

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

DonDamiano napisał:

Witam,

Kristoff napisał:

Skoro Regeneration jest short skillem, czy mogę zadeklarować Order na mojej Asawirze, że idzie X cali i się podnosi? W końcu to jest symultaniczne.

"Podnosi" czyli regeneruje? Bo na leżąco to słabo się chodzi
Co do meritum, to jeśli tylko X cali jest wartością mniejszą lub równą pierwszej wartości movementu, to nie widzę przeszkód.

Mi się zdaje że Krzyśkowi chodziło o przypadek w którym zda test regeneracji, potem ruszy się za całkowitą osłonę a potem wstanie.


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#222 2014-06-23 08:31:27

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Asawira na jednej ranie może tak robić. Nieprzytomne modele tylko z V:NWI, bo
"A miniature in this state has all its devices disconnected and cannot use any Skill, save the Special Skill Regeneration, or an AutoMediKit. He will also lose his Camouflage , TO, and Optical Disruption Modifiers, but not Cover Modifiers if he is eligible."

http://infinitythegame.wikispot.org/Unc … nconscious


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#223 2014-06-23 11:27:46

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

OK, kombinowałem zamiast po prostu spojrzeć na reguły Unconscious.

Offline

 

#224 2014-06-23 18:33:18

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

nie żebym drążył ale dlaczego ranna Asawira ma leżeć?


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#225 2014-06-23 19:35:02

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Ranna w ostatniego wounda. Przecież jak ma 1 jeszcze w zapasie to pomysł Krzysia nie ma tej krzty irracjonalnego optymizmu w sobie!


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#226 2014-06-23 20:51:12

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

jak ktoś jest ranny w ostatniego wounda to grzecznie leży a nie biega po planszy Oczywiście do czasu zregenerowania.
Jeśli dobrze zrozumiałem to nieprzytomna Assawira ma przeczołgać się pod osłonę i dopiero wtedy się zregenerować? Coś mi tu lekko nie halo.


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#227 2014-06-23 21:39:48

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Rozumiem, że Short Skille w Orderze dzieją się symultanicznie, a tylko deklarujemy je sekwencyjnie.

A rozmyślałem nad tym, ponieważ pare razy zetknąłem się z taką sytuacją:

1. Gracz deklaruje pierwszy Short Skill, "Move". Przechodzi modelem zasięg mniejszy jego pierwszego MOV Attribute. Stawia model obok zamkniętych drzwi. Deklaruje, że resztę movementu wyda na przejście przez zamknięte drzwi.
2. Jako drugi Short Skill deklaruje "Open". Rzuca kostką, udało mu się. Model jest w stanie wykonać w pełni swój pierwszy Short Skill, czyli przejść za drzwi.

Więc zadam bardziej abstrakcyne pytanie. Czy mogę zadeklarować pierwszy Short Movement Skill, jeżeli jego wykonanie w pełni zależy od wykonania drugiego Short Skilla? Według mnie nie. Ale pare razy zetknąłem się z takim wydawaniem orderów.

Offline

 

#228 2014-06-23 21:48:13

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Kristoff napisał:

Rozumiem, że Short Skille w Orderze dzieją się symultanicznie, a tylko deklarujemy je sekwencyjnie.

A rozmyślałem nad tym, ponieważ pare razy zetknąłem się z taką sytuacją:

1. Gracz deklaruje pierwszy Short Skill, "Move". Przechodzi modelem zasięg mniejszy jego pierwszego MOV Attribute. Stawia model obok zamkniętych drzwi. Deklaruje, że resztę movementu wyda na przejście przez zamknięte drzwi.
2. Jako drugi Short Skill deklaruje "Open". Rzuca kostką, udało mu się. Model jest w stanie wykonać w pełni swój pierwszy Short Skill, czyli przejść za drzwi.

Więc zadam bardziej abstrakcyne pytanie. Czy mogę zadeklarować pierwszy Short Movement Skill, jeżeli jego wykonanie w pełni zależy od wykonania drugiego Short Skilla? Według mnie nie. Ale pare razy zetknąłem się z takim wydawaniem orderów.

Czy chcemy aby granie zamieniło się w spotkanie "prawników" czy dalej normalne granie?


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#229 2014-06-23 21:53:14

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Ja tam chcę tylko grać poprawnie.

Offline

 

#230 2014-06-23 21:56:56

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

No od takiego podejścia do zasad gry zaczyna się naginanie zdroworozsądkowego podejścia do tego co się dzieje na stole. Kiedy uznajemy że wszystko jest dozwolone czego jednoznacznie nie wykluczają zasady. A o spotkaniu "prawników" mówię bo widziałem scenę jak 4 facetów przerzucało się "paragrafami" nad stołem z figurkami próbując udowodnić sobie na wzajem że to co wymyślili jest legalne.


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#231 2014-06-23 22:38:57

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Czyli dobrze rozumiem, że takie wydanie orderu jest niepoprawne?

Offline

 

#232 2014-06-24 06:53:42

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Skille deklarujemy w kolejności, dzieją się symultanicznie tylko na potrzeby rozliczenia ARO i tego gdzie leży trup po strzelaninie. Nie da się sensownie zdeklarować ich w odwrotnej kolejności (bo któryś zapewne wyjdzie nielegalny jak coś nie pyknie, a tego nie można wiedzieć w momencie deklaracji). Dokłądnie z tego powodu jeśli np. zdeklarujemy w ARO wait a marker się nie pokazał, nic nie robimy. Gra rozpoznaje co się dzieje i kiedy...

Asar: smutne jest to, że czasem istotnie jest powód się poprzerzucać paragrafami, bo gry nie piszą logicy i czasem naprawdę jest syf w zasadach. Ale to dość rzadkie przypadki i Polhammer też mnie irytuje...

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2014-06-24 06:56:42)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#233 2014-06-24 07:21:52

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

@Zielarz: Zdaję sobie sprawę że czasami trzeba podyskutować o zasadach, bo są nie dopracowane. Jednak nie trawię zagrań które są zgodne z niedoskonałymi zasadami a jednocześnie biją się ze zdrowym rozsądkiem po gębach gumowym ch... Jak dla mnie Infinity i tak nieźle wypada na tle innych gier pod względem stosunku skomplikowania zasad do ilości nagięć. Fajnie że Krzysiek zaczął przeglądać zasady, dobrze jak jest ktoś taki w grupie aby odświeżyć to co przeczytaliśmy kilka lat temu.


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#234 2014-07-01 21:19:59

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

@Izwor & Zielarz
Odnośnie Defensive Hacking

FAQ z http://infinitythegame.wikispot.org/Hacking_Defensively

- How are the Hackers' BTS values applied during Defensive Hacking?
    Each Hacker's WIP is modified by the opposing Hacker's BTS value. Replace '(Modified by their own BTS)' with '(Modified by each other's BTS)' in the rules for Hacking Defensively.

Offline

 

#235 2014-07-01 21:23:44

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

sensowne, dziękujemy! A reset?


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#236 2014-07-01 21:52:13

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Emm? Resetujący się model robi zwyczajnego WIP rolla bez modyfikatorów, a haker w ARO WIP roll - BTS aktywnego modelu.

Szukam teraz, czy oryginalny bonus z linku się aplikuje po first strike'u, jeżeli część modeli z linku nie przeżyje ataku...

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-07-01 22:15:20)

Offline

 

#237 2014-07-02 12:08:54

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Oooo, Ariadnę da się hakować!

- Can a Traktor Mul be hacked?
Yes, as it is a REM and it is not said it cannot be hacked.

Offline

 

#238 2014-07-02 12:41:13

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

To zawsze było wiadomo. Nie da się zhakować jego pocisku i to jest tak naprawdę straszna kupa...


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#239 2014-07-02 12:44:43

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

A mi się zdawało, że Ariadna to ma wszystko sklecone po orkowemu i nie da się hakować.

Offline

 

#240 2014-07-02 16:58:24

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

Kristoff napisał:

A mi się zdawało, że Ariadna to ma wszystko sklecone po orkowemu i nie da się hakować.

Nie "sklecone po orkowemu" tylko bez tych wszystkich elektronicznych bajerów (GPS, USB, KGB... a to akurat ma ). Wszystko działa na prostych mechanizmach a HI to po prostu kolesie obłożeni grubą blachą, stąd 1W i MOV 4-4


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#241 2014-09-01 12:52:34

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Ha! Wałowałeś Grzesiek z minami.

http://infinitythegame.wikispot.org/Minelayer

"If the figure deploys using the Infiltration Special Skill and fails the PH roll, then a Mine Marker will be placed instead of a Camouflage marker."

Jak Chasseur sfailuje physicsa przy infiltracji, zarówno on i jego mina są widoczne.

Offline

 

#242 2014-09-01 22:21:25

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

No, to przecie od dawna wiadomo. Tylko Grześkowi zdarza się "zapomnieć".

Offline

 

#243 2014-09-02 09:01:29

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Człowiek zapomni i od razu wałuje! Phi!


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#244 2014-09-04 13:07:34

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Jak działa czekanie TO markerem w hidden deploymencie na drugi short skil chodzącego po stole camo markera? Trzeba ujawnić TO camo, żeby powiedzieć, że on czeka?

Offline

 

#245 2014-09-04 13:16:03

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Nie, nie musisz. Jak się ujawni w drugim to możesz wykonać ARO, jak nie to nie możesz bo nie deklarowałeś.

Offline

 

#246 2014-09-04 13:40:42

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Tak się zastanawiałem ostatnio nad tym właśnie. Wiem, że jak się chce TO camo w hidden deploymencie zablokować wejście przeciwnikowi do kamuflażu, to trza go ujawnić. NIe byłem pewien jak jest z czekaniem na akcję kamuflażu.

Offline

 

#247 2014-09-04 13:55:49

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Ujawniasz go tylko w przypadku zadeklarowania Aro na drugi short skill gdy ten ujawni model.

Offline

 

#248 2014-09-04 14:06:18

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Nie zgodzę się, masz obowiązek zdeklarować ARO po pierwszym skillu. Zatem krzyczysz wait i dopiero potem robisz tak jak sugeruje Kvan. Jak gość nic nie zrobi 2 shortem, Ty też nic nie robisz... Rzutu nie było, nie ma discovera...


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#249 2014-09-04 14:12:12

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Zielarz napisał:

Nie zgodzę się, masz obowiązek zdeklarować ARO po pierwszym skillu. Zatem krzyczysz wait i dopiero potem robisz tak jak sugeruje Kvan. Jak gość nic nie zrobi 2 shortem, Ty też nic nie robisz... Rzutu nie było, nie ma discovera...

Tutaj ja się nie zgodzę, bo możesz poczekać z deklaracją ARO na drugi short camo markera, ale możesz go wykonać (swoje ARO) tylko gdy ten drugi short skill camo markera spowoduje ujawnienie się modelu  (ujawni sie sam z siebie, np gdy będzie to strzał)  .

Offline

 

#250 2014-09-04 14:41:26

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Wydaje mi się, że jednak trzeba pokazać ludzika. Schowany model nadal tam jest, więc jeżeli widzi w pieszym rozkazie przeciwnika, to wtedy powinien reagować.


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#251 2014-09-04 15:18:20

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Zakręciliście mnie totalnie

Offline

 

#252 2014-09-04 19:32:13

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Kvanie musisz deklarować, że chcesz czekać w ARO. To nie jest automat i jak nie zrobisz Wait nic nie możesz w drugim, jeśli mogłeś w pierwszym.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#253 2014-09-04 19:34:21

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Wait jest reakcją, to short movement skill (chyba) więc nie discoveruje modelu. Dalej może być ukryty, ale musisz powiedzieć przeciwnikowi, że po 1 shorcie ktoś jest w stanie reagować, czekając właśnie. Dalej jest ukryty jak długo nic nie zrobi. Jeśli nie będzie okazji do ataku po 2 shorcie, powinien ukryty pozostać. Tak ja bym to rozegrał.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#254 2014-09-04 21:01:32

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

Zielarz ma rację ale... to zależy czy Camo będzie w 8 calach tego TOCamo albo gdy TOCamo ma LOFa do Camo. Jeśli jest w 8 calach to masz obowiązek zrobić ARO i niestety nie da się zaczekać Jeśli jest poza 8 calami i jest LOF to musisz zadeklarować oczekiwanie.


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#255 2014-09-04 21:20:24

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Pytania mam
Jak działa amunicja typu shock i podobna na symbiot armour?
Jak to dokładnie jest z chowaniem się z powrotem do camo/TOcamo,
gdy 'widzi' mnie model sam będący w camo, TOcamo.
Czy musi się ujawnić? Wykonać dowolne aro, czy inaczej?
Czy order wydany na chowanie się jest stracony, czy przez to, że nielegalny,
trza wybrać inny?


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#256 2014-09-04 21:24:24

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Ja raz miałem taką sytuację i postanowiliśmy pokazać znacznik TO camo żeby móc to udowodnić. Discovera nie ma ale wiadomo, że on widzi i nie możesz. Rozkaz nie jest tracony, bo nie możesz go zadeklarować... To było zdroworozsądkowe rozwiązanie, zasady nic ciekawego nie mówią o takowej sytuacji.

Shock nie działa na symbiont armour, bo po tym jak zdejmiesz ostatni wound kolo ma jeszcze profil z 1 woundem, a shock działa tylko w czasie przejścia do Unconscious.

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2014-09-04 21:26:38)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#257 2014-09-04 21:51:21

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

cytat z Wiki:

Camouflaging Again. When a figure has lost the Camouflaged status (It is represented by its figure and not a Camouflage Marker), he can recover his former status by spending 1 Order, provided that he is not in the LoF of any enemy miniatures. A figure in TO Camouflage in LoF of a miniature that intends to Camouflage itself again will have to reveal himself if he desires to prevent his enemy from re-entering Camouflaged status.

Czyli musisz pokazać FIGSA a nie marker żeby zablokować wchodzenie w camo z powrotem
Aha! Oczywiście w taki wypadku rozkazy się traci ale wiadomo już kto jest w TOCamo i gdzie

Ostatnio edytowany przez DonDamiano (2014-09-04 21:52:25)


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#258 2014-09-04 21:58:53

idio

http://i.imgur.com/A7eG5.png

Zarejestrowany: 2010-10-22
Posty: 312

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Czy pojedynczy hit Shock amunition zabija Sakiela w Symbiont Armorze od razu? Czy zabija tylko armor?

Poniżej dyskusja:
http://infinitythegame.com/forum/index. … ock/page-1

Nie znalazłem oficjalnej odpowiedzi, ale może coś mi podpowiecie


Mądrość, której szukasz, jest bliżej niż myślisz: w ostatnim tomie "Złotych Myśli Smerfa Ważniaka".

Offline

 

#259 2014-09-04 22:08:44

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Zielarz napisał:

Wait jest reakcją, to short movement skill (chyba) więc nie discoveruje modelu. Dalej może być ukryty, ale musisz powiedzieć przeciwnikowi, że po 1 shorcie ktoś jest w stanie reagować, czekając właśnie. Dalej jest ukryty jak długo nic nie zrobi. Jeśli nie będzie okazji do ataku po 2 shorcie, powinien ukryty pozostać. Tak ja bym to rozegrał.

DonDamiano napisał:

Witam,

Zielarz ma rację ale... to zależy czy Camo będzie w 8 calach tego TOCamo albo gdy TOCamo ma LOFa do Camo. Jeśli jest w 8 calach to masz obowiązek zrobić ARO i niestety nie da się zaczekać Jeśli jest poza 8 calami i jest LOF to musisz zadeklarować oczekiwanie.

Oto co można przeczytać w:

Infinity Wiki napisał:

ARO against Camouflage and Impersonation Markers: The only possible ARO against a Camouflage, TO Camouflage or Impersonation Marker is Discover or Change Facing. However, it is not compulsory that the ARO be announced immediately after the adversary declares the Marker’s first Short Skill. It is possible to wait until the Marker declares its second Short Skill, and if it reveals its presence, then an ARO may be generated to react accordingly. This rule does not cancel the advantages of Combat Camouflage and Impersonation.

Źródło

Tam również jest tabelka ARO, więc to co mówiłem się zgadza. Nie ma żadnego Short Skilla i akcji nazywającej się wait. Tutaj oznacza to czekanie a nie deklarowanie czekania jako akcję w odpowiedzi na jego short skill. W 8 calach też możesz zaczekać, ale wtenczas jak się nie odkryje tracisz możliwość ARO.

Co do camuflowania się to będąc w TO musisz się odkryć, as per wiki:

Infinity Wiki napisał:

Camouflaging Again. When a figure has lost the Camouflaged status (It is represented by its figure and not a Camouflage Marker), he can recover his former status by spending 1 Order, provided that he is not in the LoF of any enemy miniatures. A figure in TO Camouflage in LoF of a miniature that intends to Camouflage itself again will have to reveal himself if he desires to prevent his enemy from re-entering Camouflaged status. 

Źródło

Tyczy to się tylko TO Camo, a nie normalnego Camo. Ogólnie nie wpadłbym na pomysł aby tak zmarnować HD chyba że to ostatni order przeciwnika i nie spodziewam się skoczka ani jego HD.

Widzę że mimo rocznej przerwy nadal ogarniam nieźle zasady, chyba czas wrócić do Infinitki

@DonDamian - Ninja

Ostatnio edytowany przez KvaN (2014-09-04 22:10:39)

Offline

 

#260 2014-09-04 22:20:21

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

może i nieźle KvaN z tym że dopiero ostatni post był pełną odpowiedzią W pierwszym było dużo nieścisłości Teraz już się zgadzamy!


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#261 2014-09-04 22:24:09

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Pierwszy był pisany skrótem na kolanie Ale chodziło mi o to samo od początku

Offline

 

#262 2014-09-04 23:07:50

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

idio napisał:

Czy pojedynczy hit Shock amunition zabija Sakiela w Symbiont Armorze od razu? Czy zabija tylko armor?

Poniżej dyskusja:
http://infinitythegame.com/forum/index. … ock/page-1

Nie znalazłem oficjalnej odpowiedzi, ale może coś mi podpowiecie

Tak jak Zielarz napisał wyżej. Amunicja shock sprawia, że modele 1 woundowe, po otrzymaniu wounda z tej amunicji, przechodzą do stanu Dead. Modele z Shock Immunity, Total Immunity, Regeneration (daje pośrednio Shock Immunity) lub z więcej niż 1 woundem (czyli okłamałem kogoś ostatnio...) ignorują ten efekt.

Symbiont Armor daje ci dwa profile dla modelu. To nie to samo co ciężki piechur z wieloma woundami. Obstawiał bym, że Shock działa na 1 woundowy model z zdeaktywowanym symbiont armorem.

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-09-04 23:08:51)

Offline

 

#263 2014-09-04 23:36:10

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

A teraz coś z innej beczki. Jako, że wszyscy o TO camo i ARO się rozgadali, to zajrzałem do Wiki, żeby sprawdzić czy nie wałujecie. I natknąłem się na takie cuś.

- What happens if you want to do a Cautious Movement and a TO have a LOF on you or even is in your ZoC?

If the TO Camouflaged troop is represented by a TO Marker, the Cautious Movement is not allowed.

If the TO Camouflaged troop is in Hidden Deployment then, the only way to prevent the Cautious Movement is to reveal it. If the Hidden TO camouflaged troop is not revealed, then the Cautious Movement >>CAN<< be performed.

Link

Czyli podobnie jak w sytuacji z blokowaniem kamuflażu, jak wspomniał Damiano. Ale nie to jest najważniejsze.

Ja dotąd grałem tak, że Cautious Movement był pewnym ryzykiem. Deklarujesz go, wykonujesz i liczysz, że na końcu movementu przeciwnik nie widzi twojego modelu. Jak zjebałeś, to dostajesz darmowe strzały na twarz. A z tego fragmentu odpowiedzi z FAQa, wychodzi na to, że wydanie orderu w ten sposób jest nielegalne.  Nie tracisz orderu, nie obrywasz za darmo.  Fajnie wiedzieć.

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-09-04 23:36:49)

Offline

 

#264 2014-09-04 23:55:38

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

@Zielarz
Odnośnie dodge'owania hackingu. Miałem rację, że nie można tego robić.

Dodge is a Short Skill that allows a PH Face to Face Roll to be made against BS, CC, PH or Forward Observer Skills to avoid an enemy attack in LoF.

http://infinitythegame.wikispot.org/Dodge

Offline

 

#265 2014-09-05 00:22:49

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Dzięki za wyjaśnienie symbiot armour.
Chyba zagraliśmy dobrze, bo model miał 1W.

Cautious movement dobrze rozgrywamy, zapomniałeś o dopisku na końcu:

What happens if a model uses Cautious Movement but upon reaching its final position it is still in Line of Fire from enemies?
Regardless of how the model ends up to be still in Line of Fire (distance misjudge, Hidden Deployment trooper revealed, or some odd angle of Line of Fire) the effect of Cautious Movement is canceled, the model is moved as initially declared and any enemy models that can draw Line of Fire can declare ARO.
Do tego:
The use of this Long Skill must be declared before performing the manoeuvre.

Źle zadeklarujesz... twój błąd, ale long skill poszedł się pitolić, a przeciwnik ma ARO.

I tutaj zagraliśmy źle, bo marker też blokuje cautios movement, co jest już dość głupie...
Czy mogę cautious movementem sprawdzać, czy to mina czy model?
ALe czekaj... wg zasad tylko TOcamo blokuje cmov, zwykłe już nie...
Chyba poczekam na 3 edycje


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#266 2014-09-05 09:51:21

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Emmm. To co miał poeta na myśli pisząc poniższe?

If the TO Camouflaged troop is represented by a TO Marker, the Cautious Movement is not allowed.

EDIT:
Domyślam się, że chodzi o sytuacje kiedy TO camo jest w ZoC aktywnego markera.

Cautious Movement cannot be used within the radius of the enemy’s Zone of Control.

Link

W sytuacji jak jest się w ZoC wrogiego modelu, to już wtedy faktycznie nie mogę wykorzystać orderu na Cautious Movement. Bardzo niedbale ktoś udzielił odpowiedzi w tym FAQu.

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-09-05 11:06:16)

Offline

 

#267 2014-09-05 13:02:29

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Nie chodzi mi o przypadek, że jestem w ZoC, albo wchodziłbym w  ZoC wroga.

Mamy marker, który jako jedyny mnie 'widzi', czy blokuje cmove?
Czy ma znaczenie czy to Tocamo, czy camo, albo czy to model, czy mina?

Bardzo rzadko używam tego skilla, więc stad wątpliwości


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#268 2014-09-05 13:29:14

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Jeżeli model w camo mający LOF do aktywnego modelu poza ZoC, mógłby blokować cmove, to kłóciłoby się to z tym na co sam mi zwróciłeś uwagę. Tzn. że można faktycznie zj*** move.

Wydaje mi się, że blokować cmove można będąc tylko w ZoC przeciwnika.

Co do min to jak zawsze zagmatwana sytuacja.

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-09-05 13:29:47)

Offline

 

#269 2014-09-05 23:28:16

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

- Can the Flash Pulse provided by a Hacking Device Plus be used through Repeaters?

    No. Although the Hacking Device Plus can mark targets through a Repeater, the Flash Pulse included uses it's own rules as stated in the Flash Pulse description.

Tak sobie przeglądam wiki i trafilem na to


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#270 2014-09-06 15:18:10

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

Asar napisał:

- Can the Flash Pulse provided by a Hacking Device Plus be used through Repeaters?

    No. Although the Hacking Device Plus can mark targets through a Repeater, the Flash Pulse included uses it's own rules as stated in the Flash Pulse description.

Tak sobie przeglądam wiki i trafilem na to

A Ty znowu jakąś rozpę kminisz i tylko tak piszesz że Wiki przeglądasz
Ale w sumie to nic dziwnego, przecież taki Flash nie jest standardowym wyposażeniem każdego Ripitera


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#271 2014-09-06 15:25:31

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

DonDamiano napisał:

Witam,

Asar napisał:

- Can the Flash Pulse provided by a Hacking Device Plus be used through Repeaters?

    No. Although the Hacking Device Plus can mark targets through a Repeater, the Flash Pulse included uses it's own rules as stated in the Flash Pulse description.

Tak sobie przeglądam wiki i trafilem na to

A Ty znowu jakąś rozpę kminisz i tylko tak piszesz że Wiki przeglądasz
Ale w sumie to nic dziwnego, przecież taki Flash nie jest standardowym wyposażeniem każdego Ripitera

Tak kminię rozpę, ale na czym innym opartą :-/ na to trafiłem przypadkiem i przypomniałem sobie że vanTroff albo Zalew chyba ostatnio testował rospiskę na GML i jakiś oświetlaniach przez Hacking Device Plus


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#272 2014-09-06 16:20:59

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Nie, zaznaczanie przez ściany za pomocą repeatera i hacking device plus. Po co oślepiać jak można strzelać rakietą ;D


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#273 2014-09-06 20:34:34

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Bo niektórzy potrafią mieć 2+ hakerów w armii. 

Offline

 

#274 2014-09-06 21:35:21

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Hakerów hakuje się riflem ;D


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#275 2014-09-06 21:58:36

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

lepiej Chainem


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#276 2014-09-07 21:28:33

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Dwa pytania odnośnie dymu.

1. Czy model w ARO zamiast rzucać dym pod nogi, może strzelić dymem przeciwnikowi w twarz?

2. Tu już trochę bardziej skomplikowana sytuacja. Aktywny model podchodzi do dwóch wrogich modeli. W ARO jeden z nich deklaruje strzelanie, drugi rzuca dym pod nogi. Problem w tym, że placek dymu obejmie zarówno model rzucający jak i jego kolegę, który chce strzelać. Czy nie przeszkodzi on w jakiś sposób swojemu sojusznikowi w strzelaniu?

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-09-07 21:32:30)

Offline

 

#277 2014-09-07 22:18:38

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Ad1) moize
Ad2) nie, to się dzieje symultanicznie

Ostatnio edytowany przez Asar (2014-09-07 22:19:20)


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#278 2014-09-07 23:12:21

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

No właśnie dlatego, że się dzieje symultanicznie, zastanawiałem się czy dym przeszkodzi sojusznikowi. Przecież przeciwnikowi jest się w stanie przeszkodzić strzał dymem.

Offline

 

#279 2014-09-08 02:12:09

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

To się nie zgadza:
What happens if a model throws a Smoke Grenade from out of Line of Fire and then moves into Line of Fire, but where the Line of Fire would potentially be blocked by the said Smoke Grenade?
Any models that gains Line of Fire to the active model with the second Short Skill gains ARO as normal, if the ARO declared can prevent the Smoke Grenade to be thrown, a BS attack for example, it will result in a Face to Face Roll.
- What happens if a model with MultiSpectral Visor L2+ ARO with BS attack a model throwing a Smoke Grenade and vice versa?
Both Models make Normal roll.

Moim zdaniem powinno to być rozpatrzone tak:
Jeśli znacznik smoke jest przyłożony (przy deklaracji) tak,
że LoF modelu, który robi ARO będzie blokowane przez znacznik smoke,
to mamy FtF roll, w innym przypadku normal roll.

W tym przykładzie co podałeś:
ftf roll smoke/bs attack
albo/i
ftf roll bs atak/bs atak
przy żadnym z nich nie ma jakiś minusów za dym, czy coś.

Ostatnio edytowany przez Izwor (2014-09-08 02:15:52)


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#280 2014-09-08 10:43:56

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Izwor napisał:

To się nie zgadza:
What happens if a model throws a Smoke Grenade from out of Line of Fire and then moves into Line of Fire, but where the Line of Fire would potentially be blocked by the said Smoke Grenade?
Any models that gains Line of Fire to the active model with the second Short Skill gains ARO as normal, if the ARO declared can prevent the Smoke Grenade to be thrown, a BS attack for example, it will result in a Face to Face Roll.
- What happens if a model with MultiSpectral Visor L2+ ARO with BS attack a model throwing a Smoke Grenade and vice versa?
Both Models make Normal roll.

Co do tego, że MSV2 ma Normal Roll do modelu rzucającego smoke to jest ok. Face to Face roll występuje wtedy, kiedy podejmowane akcje modeli mają wpływ na sukces przeciwnika. Jeżeli rzucam dym pod nogi, a mój przeciwnik ma MSV2 lub 3, to w żaden sposób nie przeszkadzam mu w strzelaniu do mnie.

Offline

 

#281 2014-09-08 11:26:07

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Czyli jednak się zgadzamy
Trochę mnie ten opis z MSV zmylił.

Dym rzucany tak, że blokuje LoF - ftf roll.

Jeśli rzucamy inaczej (lub blokuje ale mamy MSV2+) - normal roll.
Każdy sobie rzepkę skrobie...

Ostatnio edytowany przez Izwor (2014-09-08 11:27:27)


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#282 2014-09-09 21:15:27

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Ostatnio na polach bitwy rozszaleli się berserkowie, znalazłem w faq do tej zasady, że jeżeli berserk szarżuje i kończy rozkazem CC, a przeciwnik strzela za miast bić się jak facet , to nie można użyć zdolności Berserker.


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#283 2014-09-11 10:31:02

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Czytająć Visibility Conditions (link) natknąłem się na takie rzeczy:

1. Plantowanie miny w Zero Visibility Zone

- Does Placing a Mine Short Skill inside a Zero Visibility Zone reveal the model placing the Mine?

    No because it is not a BS attack. This reply is just referring to Zero Visibility Zones, a camouflaged model placing a Mine will lose its camouflaged state.

Czyli model w camo, może bez problemu plantować miny w dymie, bez ujawnienia się.

2. Strzelanie w ARO przez dym.

In a reactive turn, if any figure with a Special Skill or Equipment which ignores the blocking of LoF created by the Zero Visibility Zone, reacts in ARO with a BS attack or Forward Observer, it can perform a Face to Face Roll Ballistic Skill attack or Forward Observer skill but does not need to apply the Modifier of –6 for the Zero Visibility Zone.

If the opposing figures all have a Special Skill or Equipment which ignores the blocking of LoF, then they will perform Face to Face Rolls.

Może mi ktoś to jak 7 latkowi wyjaśnić?

Offline

 

#284 2014-09-11 10:37:12

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Tu jest niespójność w wordingu, który powstał przed wprowadzeniem Zero-V Smoke. To normalna sytuacja z gatunku "strzelam MSV2 przez dym". Jeśli zaś model nie ma nic, co pozwalałoby mu widzieć przez dym, może się odstrzelić, o ile przeżyje, z modyfikatorem -6.

Ostatnio edytowany przez SamboR (2014-09-11 10:38:00)


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#285 2014-09-11 13:06:43

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Czyli następujący scenariusz byłby prawidłowy:

1. Aktywny model bez MSV2+/Sixth Sense deklaruje jakiś movement short skill.

2. Model z MSV2 za Zero Visibility Zone deklaruje do niego shoot.

3. Teraz model aktywny ma dwie opcje:

a) deklaruje Dodge => dzieje się face to face roll. W końcu Dodge'a można tak o paranoidalnie zadeklarować.

b) deklaruje Shoot do modelu z ARO => jeżeli przeżyje strzał, to odstrzeli się do niego na -6 + inne modyfikatory.

Offline

 

#286 2014-09-11 13:38:19

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Reakcja jest tylko dla modelu, który widzi. Nie możesz robić Dodge całą armią, bo ktoś po drugiej stronie stołu się poruszył ;D


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#287 2014-09-11 13:39:11

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Grzeeesiek, czytaj ze zrozumieniem. Pisałem o aktywnym modelu. Nikt mi nie broni w mojej aktywnej turze zadeklarować Dodge w orderze, nawet jeżeli nie ma modeli reagujących na moje akcje.

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-09-11 13:40:41)

Offline

 

#288 2014-09-11 14:20:15

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

A to akurat prawda ;D


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#289 2014-09-11 14:38:11

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Dodge'a nie można sobie tak paranoidalnie zadeklarować, jak to ładnie ująłeś:
"Dodge is a Short Skill that allows a PH Face to Face Roll to be made against BS, CC, PH or Forward Observer Skills to avoid an enemy attack in LoF."
Jeśli model aktywny nie ma nic, co pozwala mu widzieć przez dym, to brak jest LoF (które jest wymagane zarówno do Dodge, jak i ataku na BS) i ARO to normal roll. "Odkrywa się" tylko model, który może widzieć przez dym i to tylko w turze aktywnej (tak rozumiem zapis z wiki). Głupie to i bez sensu, a teraz napiszę standardowy tekst o 3ed . Pewnie wszystko się tam rozwiąże.

A i jeszcze - położenie miny przez zakamuflowany model zawsze powoduje odkrycie znacznika kamuflażu, vide: "a camouflaged model placing a Mine will lose its camouflaged state." Nie będzie tylko można do niego strzelić, bo nie wykonał ataku BS.


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#290 2014-09-12 12:18:55

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

To z minami to rzeczywiście mi się pobzdurało, dzięki.

A co do dymu. Wychodzi na to, że mój Djanbazan może za darmo strzelać do aktywnego modelu w ARO (może, że ma MSV2+). Fajnie.

Offline

 

#291 2014-09-12 12:37:05

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Nawet jak taki paskudnik rzuca sobie dym pod nogi będzie to normal roll (bo jego dym MSV2 nie przeszkadza).


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#292 2014-09-12 13:34:17

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Nie, nieeee. Chodzi mi o tę sytuację, że mój Djanbazan siedzi już wesoło w dymie. A aktywny model nie ma możliwości odstrzelenia się przez dym (MSV2+, Sixth Sense).

Offline

 

#293 2014-09-12 15:18:26

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

Kristoff napisał:

Nie, nieeee. Chodzi mi o tę sytuację, że mój Djanbazan siedzi już wesoło w dymie. A aktywny model nie ma możliwości odstrzelenia się przez dym (MSV2+, Sixth Sense).

Nie chcę psuć zabawy ale skąd ten Djanbazan weźmie dym, w którym siedzi, a turze ARO?


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#294 2014-09-12 15:24:00

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Rzuci w niego Yuan Yuan, który stoi obok. W poprzednim ARO


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#295 2014-09-12 15:41:46

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Nie bardzo rozumiem Twój problem Krzysiu, mógłbyś go opisać po ludzku, nie jak cyborg? Zacytowałeś jedno zdanie z całego grona zasad, które mówią po prostu, że jak coś dostaje gonga z dymu to może oddać z modyfikatorem -6 jak przeżyje, jeśli ma sprzęt do ignorowania Zero Visibility Zone to robi to Face to Face i bez -6, jak wszyscy w ARO mają taką zdolność to wszyscy robią Face to Face bez -6. Gdzie tu trudność?
Poza tym jak na moją głowę to odkrywa się model, który widać przez dym, a nie ten, który może przezeń widzieć, trochę logiki panowie. Poza tym napisali, że model kładący minę traci kamuflaż, tylko jakiś mosiek nie jest w stanie sklecić 2 zdań poprawnie. Samo strzelanie nie ma nic do rzeczy i ten fak jest w oczywisty sposób bez sensu napisany. Nie szukaj cudów Krzysiu w tym, że autor jest niegramotny. Szkoda czasu na takie pierdoły.

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2014-09-12 15:46:42)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#296 2014-09-12 21:59:47

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Beep boop beep! A tak na serio.

In a reactive turn, if any figure with a Special Skill or Equipment which ignores the blocking of LoF created by the Zero Visibility Zone, reacts in ARO with a BS attack or Forward Observer, it can perform a Face to Face Roll Ballistic Skill attack or Forward Observer skill but does not need to apply the Modifier of –6 for the Zero Visibility Zone.

Po przeczytaniu tego zdania zrozumiałem, że bez względu na umiejętności i sprzęt aktywnego modelu, będzie face to face roll. Co prawda następny akapit klarifuje to...

If the opposing figures all have a Special Skill or Equipment which ignores the blocking of LoF, then they will perform Face to Face Rolls.

Ale tak czy siak pierwszy zacytowany fragment po prostu jest niepoprawny, nieprawdziwy, napisany na odpierdziel. Nie wiem... Stąd moje zakłopotanie.

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-09-12 23:06:04)

Offline

 

#297 2014-09-13 02:01:00

DonDamiano

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 467

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Witam,

a w dodatku "Zero Visibility Zone" to nie to samo co "Low Visibility Zone" a z tego co pamiętam granaty dymne dają "Low Visibility Zone".


Pozdrawiam,
DonDamiano
---------------
Dyplomowany PG (WH40K)
Infinity: Ariadna, Haqqislam, Chińczycy; FoW: MID - Niemcy, Włosi; Jordańczycy

Offline

 

#298 2014-09-13 08:11:52

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Krzysiu co jest niepoprawnego w tym pierwszym fragmencie? Myślę że zawodzi Cię nie tyle angielski co wyobraźnia. Czytamy powolutku ten okres warunkowy:

"w turze reaktywnej, jeśli jakakolwiek figurka ze Specjalną Zdolnością lub Wyposażeniem które ignoruje zablokowanie LoF stworzone przez Zero Visibility Zone, wykonuje ARO atakiem BS lub Forvard Observerem (w domyśle, używa Flash Pulse, to w faku wyjaśnili dokładnie, że tłumacz spieprzył sprawę), może wykonać rzut Face to Face i nie musi aplikować modyfikatora -6 za Zero Visibility".

To tak naturalne jak oddychanie. To zdanie mówi, że jak ktoś siedzi w dymie i teraz chce Cię z niego zastrzelić to Twój Dżan odstrzeli się Face to Face bez -6, które musiałby aplikować i czekać na skutki strzału, gdyby nie miał magicznego MSV2. Naprawdę tu nie ma żadnej magii.

Potem czytamy "jeśli wszystkie modele w ARO mają taką kombinację zdolności/sprzętu, to wszystkie wykonują ARO Face to Face i bez -6". I znowu nie widzę żadnej magi... Innymi słowy, jak koleś strzela z dymu i widzi go 5 Dżanów, wszystkie 5 grzeje Face to Face bez -6.

Jak Ci tłumaczyłem tam są tak naprawdę 3 stopniowane zasady.
1. Jeśli ktoś otrzymał postrzał przez ZVZ to może odstrzelić się z -6 jeśli wyżyje atak, BO STRZELEC NA CHWILKĘ ZDRADZIŁ SWOJĄ POZYCJĘ.
2. [niby problematyczne dla Ciebie] Jeśli cel ataku ma sprzęt ignorujący ZVZ, to oddaje a ARO FACE to FACE bez -6 (np. słynny Dzan, bo ma msv2, link 4 ziutków bo mają Sixth Sense2)
3. Jeśli wszystkie arujące modele spełniają warunki z punktu 2, to wszystkie strzelają Face to Face bez -6 (kilku Dżanów np. jednocześnie).

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2014-09-13 08:17:45)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#299 2014-09-13 08:13:55

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

I nie Damianie, Low Visibility to krzaki, ogrodzenia i inne takie na stole. Granat Smoke robi Zero Visibility Zone przebijalne np. msv2, natomiast Zero Visivility Smoke Grenade robi Zero Visibility Zone nie przebijalne żadnym sprzętem.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#300 2014-09-13 11:48:34

Kristoff

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Zarejestrowany: 2013-09-16
Posty: 568

Re: Uściślenia i Klaryfikacje

Chodzi mi o to, że drugi stopień zasad jest zbyt specyficznie napisany i nie zawsze prawdziwy we wszystkich sytuacjach.

"w turze reaktywnej, jeśli jakakolwiek figurka ze Specjalną Zdolnością lub Wyposażeniem które ignoruje zablokowanie LoF stworzone przez Zero Visibility Zone, wykonuje ARO atakiem BS [...], może wykonać rzut Face to Face i nie musi aplikować modyfikatora -6 za Zero Visibility".

Może też wykonać Normal Roll, zależnie od sytuacji. Pisząc to napisałbym najzwyczajniej, że może się odstrzelić w jakikolwiek sposób bez -6. Albo lepiej. Figurka z MSV2+ może wykonywać normalnie ARO jakby Zero Visibility Zone nie było. Po co overspecyfikować zasady w ten sposób, jeżeli można prościej?

A ty jeszcze psujesz mi nadzieje, że w 3 edycji nie poprawią jakości reguł.

EDIT:
A moje dopytywanie wynika stąd. Można by argumentować, że reaktywny model ignorujący Zero Visibility Zone nie może dostać Normal Rolla do aktywnego modelu. No bo parafrazując zasadę, "możesz wykonać FtF roll w ARO". Chyba obaj się zgadzamy jak to powinno być rozegrane, ale nie zdziwiłbym się jakby byli ludzie z odmiennym zdaniem. A wording tej reguły nie pomaga.

Ostatnio edytowany przez Kristoff (2014-09-13 15:59:45)

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.czasnasesje.pun.pl www.karczmadnd.pun.pl www.wsclan.pun.pl www.blekitniglowczyce.pun.pl www.gp2010.pun.pl