W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Wątek Zamknięty
Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na drugą edycję turnieju Warhammera 40,000 klasy Challenger Vratislawia Wars - Debel Roullette 1000 pkt .
SPONSORZY:
Główny sponsor
Patronat Medialny
Kanał Youtube
Instagram
Facebook
Hangouty, wywiady, etc.
Wywiad z głównym organizatorem
Sponsorzy strategiczni:
Producent świetnie zapowiadającego się systemu w świecie post apokaliptycznym.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Lokalizacja: Wydział Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego, Fryderyka Joliot-Curie 15, 51-137 Wrocław.
-Wpisowe: Przedpłata 30 zł, po 17.05.2014 i na miejscu 50 zł.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę o: VW2015 - Imię i Nazwisko - Nick
Przy dokonaniu przedpłaty do 11 Maja 2015, uczestnik otrzyma imienne karty Maelstrom. W przypadku opłaty po tym terminie, uczestnik otrzyma generyczne karty Maelstrom.
-Termin: 23-24 Maja 2015 roku.
-Ilość graczy: 48 graczy.
-Noclegi::
-Wyżywienie:
W budynku jest stołówka: Przykładowe ceny.
Kilka kroków od miejsca turnieju jest Pizzernia Bravo
PRZEBIEG TURNIEJU:
Sobota
9:00 - 9:30 Zapisy
9:30 - 12:30 I Bitwa
12:45 - 15:45 II Bitwa
15:45 - 16:15 - Przerwa na obiad/lunch/pizze
16:15 - 19:15 III Bitwa
20:00 Impreza integracyjna dla graczy
Niedziela
9:00 - 12:00 IV Bitwa
12:15 - 15:15 V Bitwa
15:30 Wynik i nagrody.
SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: KvaN
Sędziowie Liniowi: Fala (grający)
Sędzia techniczny: KvaN
W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: vratislawiawarsmalpagmail.com
Przysłanie poprawnej rozpiski 17.05.2015r do godziny 23:59 - +10 DP
Przysłanie niepoprawnej rozpiski do 17.05.2015r do godziny 23:59 i poprawienie znalezionych przez organizatorów błędów do 20.05.2015- +5 DP
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko, ID ligowe jeśli takowe posiada)
Armia:
Miasto:
Detachment1: (pełna nazwa detachmentu)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)
Troops1 : (...)
Troops2 : (...)
Troops3 : (...)
Troops4 : (...)
Troops5 : (...)
Troops6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
Fortification : (jedna na armię)
TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli
FORMAT TURNIEJU:
Format punktowy na cześć daty pojawienia się naszego pięknego miasta na kartach historii.
- Limit Punktowy: 1000 pts.
- Armie typu Battle Forged
- Armia może składać się z maksymalnie 3 Detachmentów których typ nie mogą się powtarzać. Czyli 1 CAD + 1 Codexowy + 1 Ally jest ok, ale 2x CAD już nie. Analogiczni można mieć max 1 formację w armii gdyż jest ona traktowana jako jeden typ detachmentu, wyjątkiem są formacje wchodzące w skład Decuriona.
- Zakaz dublowania jednostek . Bierzemy pod uwagę wpis w Codexie, czyli 2x Biki w troopsach, 1x Grav gun i 1x Meltagun jest nielegalne, analogicznie 2x Herald Tzeentcha jest nielegalne, ale 1x Herald Nurgle'a i 1x Herald Tzeentch'a już jest legalne.
- Jako że bierzemy pod uwagę wpis codexie, przy sojusz z suplementem. Np TAU i Farsight, nadal nie można wziąć np 2x Ripitide'a. Analogicznie przy sojuszu White Scarsów i Iron Handsów nie można wziąć 2x Chapter Mastera.
- Zakaz dublowania nie dotyczy codexów które nie mają innej możliwości (np Codex Inquistion).
- Wyjątek stanowią jednostki z codexów które nie mają więcej opcji, można je powtórzyć gdy wystawiliśmy już wszystkie możliwe opcje w danym codexie, czyli jak mamy u SM wystawionych Scoutów oraz Taktyczntych, to możemy wziąć następnych Taktycznych. Nie oznacza to jednak że możemy wziąć 3 oddziały Taktycznych gdy mamy jeden odział Scoutów. W przypadku codexów które mają więcej wpisów niż SM wygląda to następująco, np. Eldars w troopsach mają: Rangers, Dire Avangers, Bikes, Guardians Defenders, Guardians Storm, w związku z czym drugi odział bików można wystawić gdy mamy wystawione 5 pozostałych opcji.
-Zakaz dublowania dotyczy również jednostek wchodzących w skład formacji, oznacza to że jeśli jakaś formacja nakazuje wziąć 2x Farserów jest nielegalna i nie może zostać wzięta.
- Dozwolone są dataslates
Pary deblowe są losowane przed każdą bitwą uwzględniając handicap. Pary będzie losował w sposób quasilosowy program komputerowy uwzględniający tzw handicap wynikający pozycję graczy w rankingu ligowym oraz iliości punktów zdobytych podczas turnieju. Armie w parach są traktowane jako Allies of Covenience. Ilość dużych punktów zdobytych przez gracza w danej bitwie, równa się ilości dużych punktów zdobytych przez parę. Na koniec turnieju o zajętym miejscu decyduje ranking indywidualny graczy.
Podczas pierwszej bitwy paring przeciwników jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.
Każdy gracz wyznacza w swojej armii Warlorda i jego Traity nie działają na armię sojusznika.
Armie dwóch graczy są traktowane wspólnie na potrzeby zasady Sudden Death Victory (Tabled).
Obaj gracze jak w przypadku turnieju parowego, mają wspólną turę i dzielą miedzy wylosowaną ilość warp chargy między siebie jak chcą. Pula warp chargy generowane przez psykerów jest do wykorzystania tylko przez armię danego gracza w parze.
Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldars Craftwords
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Grey Knights
Codex: Astra Militarum
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Codex: Space Wolves
Codex: Adepta Sororitas
Codex: Inqusition
Codex: Militarum Tempestus
Codex: Khorne Demonkin
Codex: Skitarii
Codex; Officio Assasinorum
Dopuszczone suplementy armii:
Farsight Enclaves
Waaagh! Gahazghkull
Champions of Fenris
Setinels of Terra
Black Legion
Crimson Slaughter
Clan Raukaan
Hive Fleet Leviathan
NIEdozwolone są:
- super-heavy, gargant, colosal
- Fortress of Redemption
- Imperial Armour
- Codex Imperial Knights
- Escalation i Stronghold Assault (poza Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)
ZASADY:
Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online
100% WYSIWYG'U WYMAGANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każda całkowicie zniszczona jednostka są warte 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +6VP).
6. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli:
· 0: - 10 / 10
· 1-2: - 11 / 9
· 3-4: - 12 / 8
· 5-6: - 13 / 7
· 7-8: - 14 / 6
· 9-10: - 15 / 5
· 11-12: - 16 / 4
· 13-14: - 17 / 3
· 15-16: - 18 / 2
· 17-18: - 19 / 1
· 19+: - 20 / 0
7. W przypadku Bye’a - 15:5.
8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord (można zdobyć VP za każdego z Warlordów pary przeciwnej)
· Linebreaker
11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące modyfikacje:
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
Lista Tactical Objectives:
D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika
Gracze otrzymają zmodyfikowane karty Maelstrom podczas zapisów.
12. Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
· Rzut kto wybiera stronę
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Początek właściwej rozgrywki
Bitwa I - Relics in blood
Rozstawienie: Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective - Eternal War:
· Nie obowiązuje ograniczenie do +6VP za różnicę w KP.
· na środkowej linii stołu, 24 cale od krawędzi bocznej znajdują się relikty, które pod koniec gry są warte 6 VP każdy
Zasady specjalne:
Nemesis - jednostka która zdobyła First Blooda zyskuje zasadę Nemesis. Jeśli jednostka zginie jest warta dodatkowy VP.
Bitwa II - Seize ground
Rozstawienie: Spearhead
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective - Eternal War:
· na środku stołu i na środku każdej ćwiartki znajduje się znacznik kontroli tej ćwiartki.
· pod koniec znacznik są warte odpowiednio: z ćwiartki przeciwnika jest warty 5VP, ze środka stołu i znaczniki boczne są warte 4VP oraz 3VP za znacznik z własnej ćwiartki.
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Zasady specjalne:
Jednostki Fast Attack są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego Fast Attack daje 1VP.
Bitwa III - Deadlock
Rozstawienie: Hamer and Anwil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective - Maelstrom of War:
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów, po 3 każdy.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie jeden znacznik. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jako krawędź stołu.
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każda Para na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie:
Zasady specjalne:
Jednostki Heavy Support są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego HS daje 1VP.
Bitwa IV - Capture the Flag
Rozstawienie: Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective - Ethernal War:
Capture the flag. Na stole jest 9 znaczników (rozstawianych według mapy poniżej). Znaczniki zajmuje się w ten sposób, że jeśli na koniec tury gracza oddział zajmuje znacznik (zgodnie z zasadami rulebooka, t.j. scoring w 3" od, brak wroga w 3" calach) to flaga została wbita - znacznik uważa się za zajęty bez względu na dalszą obecność przy nim scorringa. Znacznik można odebrać tak samo jak się go zajmuje. Na koniec tury gracza każda z wbitych flag jest 1 VP. Dodatkowo na koniec bitwy każda flaga zajmowana przez oddział scorujący daje dodatkowy 2VP ( troops stojący w ostatniej rundzie przy fladze normalnie wbija flagę i dodatkowo zdobywa 1 VP). Jeśli na koniec bitwy przy fladze znajdują odziały obu graczy w 3' od niej to flaga jest uważana ze nie zajętą (wbitą) przez żadnego z graczy.
.
Bitwa V - Ultimate Settlement
Rozstawienie: Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każda. 4 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War.
Primary objective - Ethernal War:
CRUSADE
· 4 Objectivy.
· pod koniec gry każdy z 4 objectivów jest warty 3VP
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CLEANSE AND CONTROL
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każda Para na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
PUNKTY BONUSOWE I KARNE:
Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
· -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
- 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
- 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
- 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
· Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!
Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +5 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
[/b].
· Malowanie + Konwersje (max 6pkt)
- 0 pkt - mniej niż 50% modeli pomalowanych 3 kolorami
- 1 pkt - co najmniej 75% modeli pomalowanych 3 kolorami
- 2 pkt - 100% modeli pomalowanych 3 kolorami
- 3 pkt - 100% modeli pomalowanych 3 kolorami oraz użycie dodatkowych technik malarskich (modele nie wyglądające jak maźnięte na szybko na turniej)
- 4 pkt - j.w. dodatkowo pomalowane szczegóły (oczy, kryształy itp), występujące "free handy"
- 5 pkt - j.w dodatkowo w armii występują skonwertowane modele
- 6 pkt - j.w duża ilość estetycznych konwersji (wg. uznania sędziego)
· Podstawki (max 4pkt)
- 0 pkt - mniej niż 50% podstawek nie jest pomalowanych
- 1 pkt - co najmniej 75% podstawek jest pomalowana
- 2 pkt - 100% podstawek jest pomalowanych
- 3 pkt - 100% podstawek pokryta trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
- 4 pkt - większość podstawek wymodelowana [ruiny, ciała wrogów, broń itp], brak podstawek niepomalowanych
· Dodatkowe od Sędziego (max 3pkt)
- 1 pkt - występują cechy pozwalające rozróżnić oddziały
- 1 pkt - spójna armia, modele nie sprawiają wrażenia zbieraniny z różnych armii
- 1 pkt - według uznania sędziego za tzw. WOW
Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.
ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych - link
Lista zgłoszeń napisał:
WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE:
Offline
Co z dublowaniem slotów między kodeksami np farseer z craflworld plus czy farseer z Iyanden ? Proponuję dodac zakaz dublowania postaci w ramach slotu np 5 heraldow, 5 spirit seerow etc Napewno chcecie low ?
ps. 1,2 i 4 misja jest bez maelstormow?
ps. w reg jest ze obowiązuje inf z podręcznika ale chyba jednak nie?
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2015-04-28 07:30:52)
Offline
Dopuszczone suplementy armii:
- Iyanden
Czy nowy codex Eldarów nie czyni ten suplement nieważnym ?
Co do zasad:
- Armia może składać się z maksymalnie 3 Detachmentów które nie mogą się powtarzać. Czyli 1 CAD + 1 Codexowy + 1 Ally jest ok, ale 2x CAD już nie. Analogiczni można mieć max 1 formację w armii gdyż jest ona traktowana jako jeden typ detachmentu, wyjątkiem są formacje wchodzące w skład Decuriona.
-Zakaz dublowania dotyczy również jednostek wchodzących w skład formacji, oznacza to że jeśli jakaś formacja nakazuje wziąć 2x Farserów jest nielegalna i nie może zostać wzięta
W przpadku Necronskiego Decurion, te zasady są sprzeczne z tego jak to interpretuje. W pierwszej jest wyjatek na Decurion. Druga zasada go eliminuje, bo on składa sie z formacji, a bazowa formacja "Reclamation Legion" nakazuje 2x Necron Warriors. Chyba że w drugim punkcie też ma być "wyjątkiem są formacje wchodzące w skład Decuriona"
Co z pozostałymi nowymi Detachmentami poza Decurionem ? (Deamonkin Blood Host, Skitarii Maniple, Guardian Battlehost, Windrider Host, Guardian Stormhost)
Ostatnio edytowany przez Buyback (2015-04-28 08:33:21)
Offline
Hortensie napisał:
Co z dublowaniem slotów między kodeksami np farseer z craflworld plus czy farseer z Iyanden ? Proponuję dodac zakaz dublowania postaci w ramach slotu np 5 heraldow, 5 spirit seerow etc Napewno chcecie low ?
ps. 1,2 i 4 misja jest bez maelstormow?
ps. w reg jest ze obowiązuje inf z podręcznika ale chyba jednak nie?
To jest nadal jedno źródło moim zdaniem, ale doprecyzuje że to jest zabronione.
Co do LOW to poza Orkową Stompą i WK one nie są wcale przegięte, a te są obcięte bo są SH/Gargant. Czy się mylę?
Tak, dlatego że to jest turniej dla początkujących a im trudno ogarnąć jednocześnie Maelstormy w trakcie i Objectivy na koniec. Chociaż są one z drugiej strony jedną z najfajniejszych elementów tej edycji. Pomyślę gdzie jeszcze można by je dodać.
Buyback napisał:
Dopuszczone suplementy armii:
- Iyanden
Czy nowy codex Eldarów nie czyni ten suplement nieważnym ?
Co do zasad:
- Armia może składać się z maksymalnie 3 Detachmentów które nie mogą się powtarzać. Czyli 1 CAD + 1 Codexowy + 1 Ally jest ok, ale 2x CAD już nie. Analogiczni można mieć max 1 formację w armii gdyż jest ona traktowana jako jeden typ detachmentu, wyjątkiem są formacje wchodzące w skład Decuriona.
-Zakaz dublowania dotyczy również jednostek wchodzących w skład formacji, oznacza to że jeśli jakaś formacja nakazuje wziąć 2x Farserów jest nielegalna i nie może zostać wzięta
W przpadku Necronskiego Decurion, te zasady są sprzeczne z tego jak to interpretuje. W pierwszej jest wyjatek na Decurion. Druga zasada go eliminuje, bo on składa sie z formacji, a bazowa formacja "Reclamation Legion" nakazuje 2x Necron Warriors. Chyba że w drugim punkcie też ma być "wyjątkiem są formacje wchodzące w skład Decuriona"
Co z pozostałymi nowymi Detachmentami poza Decurionem ? (Deamonkin Blood Host, Skitarii Maniple, Guardian Battlehost, Windrider Host, Guardian Stormhost)
Nie czyni z tego co wiem, ale czy branie go ma nadal sens to już inna kwestia.
Co do Dekuriona to jest to specjalny typ Detachmentu który musi się składać z formacji a nie są to formacje jako detachment, stąd pierwszy zapis. A że drugi zapis go eliminuje, to już wynika z samego Highlandera. Chyba że necroni mają jeden wpis w troopsach, wtenczas jak najbardziej jest ok.
Codexowe detachmenty sa jak najbardziej dozwolone.
Offline
KvaN napisał:
Co do Dekuriona to jest to specjalny typ Detachmentu który musi się składać z formacji a nie są to formacje jako detachment, stąd pierwszy zapis. A że drugi zapis go eliminuje, to już wynika z samego Highlandera. Chyba że necroni mają jeden wpis w troopsach, wtenczas jak najbardziej jest ok.
Codexowe detachmenty sa jak najbardziej dozwolone.
Necroni w Troopsach maja Warriorów i Immortali. Czyli rozumiem ze Decurion Detachment jak i inne codexowe Detachmenty (bo tez dubluja jednostki) są zabronione, tak ? czy jest to wyjątek od zasad ?
Ostatnio edytowany przez Buyback (2015-04-28 09:45:10)
Offline
Mi się osobiście podoba brak Malestormów pytałem tylko czy to zamierzone czy to błąd copy + paste. Dzięki również za zmniejszone kill pointy. Co do LoW zostaje jedynie w mojej głowie Draigo z gwarantowanym Gate. Reszta (teraz doszedł Avatar) powinna być ok. Dzięki za szybkie odpowiedzi.
ps. ostatnio byl podobny zapis dublowania a kilku heraldow się pojawiło we Wrocku więc dzięki za doprecyzowanie.
Offline
60 graczy - była mowa o 40, 60 to się musiałbym dopytać, bo wtedy 3 sale byśmy potrzebowali a nie 2.
Wyżywienie - nic nie będziemy zamawiali, na miejscu jest stołówka czynna 9-17, a niedaleko pizzeria Bravo (http://www.bravo.wroclaw.pl/pizza_wroclaw.html). Link do przykładowego menu z cenami na stołówce: https://onedrive.live.com/redir?resid=1 … hoto%2cjpg
"Przysłanie niepoprawnej rozpiski do 17.05.2014r do godziny 23:59 i poprawienie znalezionych przez organizatorów błędów- +7 DP
Przysłanie niepoprawnej rozpiski do 17.05.2015r do godziny 23:59 - +5 DP"
To jest bez sensu, bo oznacza, że mogę wysłać niepoprawną i jej nie poprawić, albo wysłać z błędami i przyjść potem z inną a i tak mieć 5 DP. Daj tylko opcję z poprawą do 20.05.
Poza tym pod koniec znów powtarza się info o punktach za rozpiskę, w trochę innej formie:
"· Wysłanie rozpiski na czas +5DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem."
Z Troopsami nie było kiedyś tak, że jak masz np. 1 scoutów, 1 tacticali, to znów możesz powtórzyć scoutów? Tak powinno być ok, tylko dla troopsów. Bo teraz codexy, które mają 1 typ troopsa mogą, wziąć 3 troopsy, a codexy z 2ma troopsami tylko 2 troopsy
Możemy dopisać ograniczenie na 1 scatter laser na 3 jetbike'i? To by ustanowiło miły precedens.
W Misji Deadlock brakuje wspomnienia o tym, że gramy Mealstromy.
O absolutnym braku interpunkcji i odpowiedniego formatowania nie wspominam
Offline
Prosim o dopuszczenie kilku formacji O RÓŻNYCH NAZWACH!! I tak są zcięte poprzez brak dubli jednostek.
Kill pointy nie dość że zcięte do 6 to jeszcze 4KP = 1DP
@Fala
inkwizycja ma 1 HQ i 1 Elity
Siostry mają 1 troopsy i 2 FA
Skitarii mają 2 troopsy 2 elity 1FA i 2 Heavy
Rozumiem że można dublować jeżeli zabraknie nam jednostkowych.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-04-28 10:56:59)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
fala napisał:
60 graczy - była mowa o 40
Duże blaty same się nie wyczarują
Offline
ok, to pokoleji:
@Buyback
Na to wychodzi, ale Fala słusznie zauważył że trzeba dać możliwość powtarzania troopsów jak zużyjesz wszystkie opcje z codexu. Więc wychodzi na to że będzie dopuszczony.
@Hortensie
Jeden Draigo chyba wiosny nie czyni, ale pomyślę jeszcze nad tym dzisiaj.
@Fala
OK, zminię na 60. To bardziej artefakt z poprzedniego roku niż zamierzenie. Tak samo punkt dotyczący wyżywienia Co do rozpisek i troopsów fair point, zmieniłem.
@cav
Pożyczymy albo kupimy. Ale jeśli mamy miejsca tylko na 40 to sytuacja się sama rozwiązuje.
@pokrzyw
Co do KP to zmieniłem że nie ma dzielenia na pół. Co do formacji to zdania nie zmienię.
Offline
fala napisał:
Z Troopsami nie było kiedyś tak, że jak masz np. 1 scoutów, 1 tacticali, to znów możesz powtórzyć scoutów? Tak powinno być ok, tylko dla troopsów. Bo teraz codexy, które mają 1 typ troopsa mogą, wziąć 3 troopsy, a codexy z 2ma troopsami tylko 2 troopsy
chcesz powiedzieć ze jak wezme 10 bikow oraz 5 avengersow to potem moge znow 10 bikow? W kazdym razie DE nic to nie da bo masz zakaz dublowania dedicated transportow czyli max 1venom +1venom z fast?
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2015-04-28 11:41:12)
Offline
No właśnie, coś jest nie tak, bo ostatnio grałem 5ciu Venomach i nie było problemu i ludzie mieli po kilka serpentów.
Teraz nie ma sensu brać już tylu serpentów, więc może wprowadzanie nowego(!) zapisu o niedublowaniu transportów jest niepotrzebne.
Dark Eldarami nie da się grać używają tylko 1 Venoma i 1 Raidera! Nawet funowo, tak samo orkowie, też potrzebują tych samochodzików, żeby cokolwiek zrobić. To oznacza również limit 1 drop poda. Myślę, że te transporty nikomu nie szkodzą a ich ograniczenie upośledza i tak już upośledzone armie.
Ostatnio edytowany przez fala (2015-04-28 12:37:45)
Offline
@Hortensie - codex SM ma tylko 2 wpisy w troopsach, są nim Scouci i Tacticale. Codex Eldarów ma 5 możliwości: Rangers, Dire Avangers, Bikes, Guardians Defenders, Guardians Storm. Wynika z tego że 2 odział bików będzie 6 Troopsem. Podam ten przykład w regulaminie.
Offline
Z tymi transportami faktycznie jakaś przeginka jest transporty z FA (czyli tworzenie dzikich komb) zcinamy dublowaniem slotów, pozostałe transporty są częścią slota zajmowanego przez unit biorący transport de facto
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-04-28 13:01:06)
Offline
Przejrzałem codex i rzeczywiście rozpędziłem się z tymi dedykami, bez nich pewne armie rzeczywiście przestają mieć sens. Ściągnąłem z nich ograniczenie.
@Buyback - w myśl zapisu, jak wystawisz Immortali to możesz wystawić Decurion.
Offline
KvaN napisał:
Przejrzałem codex i rzeczywiście rozpędziłem się z tymi dedykami, bez nich pewne armie rzeczywiście przestają mieć sens. Ściągnąłem z nich ograniczenie.
@Buyback - w myśl zapisu, jak wystawisz Immortali to możesz wystawić Decurion.
no nie jak wezme, bo musze wziąć (1x Overlord, 2x Warriors, 1x Immortals, 1x Tomb Blades). Czyli bedzie dopuszczone, wiec moge skladać Decuriona, ok Szkoda ze Desek nie moge, ale za to musze pomalować wraithy i pajaka....
Offline
KvaN napisał:
@Hortensie - codex SM ma tylko 2 wpisy w troopsach, są nim Scouci i Tacticale. Codex Eldarów ma 5 możliwości: Rangers, Dire Avangers, Bikes, Guardians Defenders, Guardians Storm. Wynika z tego że 2 odział bików będzie 6 Troopsem. Podam ten przykład w regulaminie.
ok nie podpuszczaj bo przyjdą z 20 bikami
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2015-04-28 14:00:16)
Offline
a moze by tak sciąć przegiętą niewidke ?
P.S. co do Eldarów, Codex: Eldars i Iyanded sa juz niedostepne na stronie GW, jedyny codex dla Eldarów to Eldar Craftworlds, co by świadczylo Eldars i Iyanded sa przestażałe... .
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Buyback napisał:
co by świadczylo Eldars i Iyanded sa przestarzałe... .
Eldars jest na 100% NIEAKTUALNY
Co do Iyandenu to opinie są sprzeczne, ale trzeba by było sprawdzić w wersji digital czy jest do kupienia. Jak jest to obowiązuje... jak nie to nie
Offline
Nie ma Iyandenu, moich 3ch pomalowanych Spiritseerów mogę sobie wsadzić.
Offline
pokrzyw napisał:
Kvan, zetniesz bajki eldarskie (1/3 z ciężką bronią)? Statystyka i zdrowy rozsądek błagają o to. Fala już wspominał o tym.
Nie idźcie tą drogą, bo skończycie jak battlowcy :
"Oddział X nie może brać jednocześnie opcji 1 i 2. Oddział Y nie może kosztować więcej niż xyz punktów. Nie można wystawiać jednocześnie oddziału A i B. Itp. itd"
Nie zrównoważyło to gry na turniejach. Niektóre armie skrzywdziło to bardziej niż ograniczyło te, które były zbyt mocne.
Jeśli te bajki będą za silne to zmieni się "meta" i tyle. Nie brnijcie w jakieś ograniczenia indywidualne dla wybranych oddziałów.
Ostatnio edytowany przez Xyxel (2015-04-28 15:00:48)
Offline
Nie na tym turnieju, bo nie ma LOW. Codex ma kilka oczywistych przegięć, to fakt. Na ten turniej wystarczą te cięcia które dałem. Ciekawe co chłopaki z Łodzi wymyślą.
Offline
Posżło w świat, teraz tak, pozostaje jeden temat otwarty.
Gdzie robimy aftera? I proszę o zgłoszenia, abyśmy tym razem byli w sile jako środowisko, bo ostatnio to żenada była.
Offline
Blat mam jakby 52 miało wejść
A na turniej chyba przyjdę mieszanką folklorystyczno taneczną w postaci formacji assassinów z dodatkami
@Kvan - Iyaden chyba kopnął w kalendarz: http://www.wh40k.pl/index.php?name=Foru … ic&t=25776
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-04-28 23:07:58)
Offline
Zgłaszam się!
Offline
Dzieki za wpisanie mnie na liste, tak zglaszam sie jakbyscie potrzebowali pomocy w organizacji, logistyce (duze auto) to moge cos pomoc
Offline
Nie? Co to znaczy na oddział? Wrzucę sobie do niego indepów za 600 pkt i i tak będzie w ciul drogi. Znowu znajdą się armie w których to pomaga a innym to przeszkadza, i tak mamy dużo ograniczeń.
Offline
pokrzyw napisał:
A ja proponuję by w imię radosnych cięć móc max upgrade do unitu za 20pkt robić. Obetnie to przegięciuchy!!! A co!!
A ja proponuję abyś był za rok autorem Rega broniącym go przed całym środowiskiem. Oczywiście mając na uwagę fakt, jaki cel ma ten turniej
Offline
Ostatnio byly centko,motoro,plaszczo stary i nikt nie plakal teraz i tak jest więcej przycięć. Ja bym zostawił jak jest
Offline
KvaN napisał:
pokrzyw napisał:
A ja proponuję by w imię radosnych cięć móc max upgrade do unitu za 20pkt robić. Obetnie to przegięciuchy!!! A co!!
A ja proponuję abyś był za rok autorem Rega broniącym go przed całym środowiskiem. Oczywiście mając na uwagę fakt, jaki cel ma ten turniej
Ok, armie unbound bez dublowania jednostek, ia, sh, sa i gargantuan.
Highlander przy multi detachmentach i formacjach wprowadza zamęt, a formuła 2x1000 powoduje, że będą 2stary na 2 stary grać. A dla nowych graczy unbound jest nawet lepszy..
A prawda jest v taka, że niezależnie od regulaminu będziemy bawić się dobrze i narzekać jak zwykle więc peace bro!
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-04-29 20:13:22)
Offline
ja zostałem zapisany jako Devil z forum ligi40k. Jak ktoś grał Inferno w Heroes III to pewnie wie która jednostka byla jedna z lepszych. Brak reakcji rulz! Najprawdopodobniej wpadnę z jakimś mixem scatter laserowych troopsów
Offline
decuriony, eldarski spam shrieków i inne absurdy skutecznie zniechęcają mnie do udziału
Ostatnio edytowany przez Artois (2015-04-30 16:48:36)
Offline
Artois, przebija przez Ciebie dziwna mentalność twierdzy wrocław.. ten turniej jest specyficzny, bo nawet funowska rozpiska można powalczyć. A centki i demony też można zabić.
A tak w ogóle kiedy byłeś ostatni raz na turnieju?
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-04-30 17:39:00)
Offline
Żadnego spamu nie będzie, bo wycina go skutecznie regulamin. A po za tym do pary co grę dostaniesz kogoś rozgarniętego, wysoki poziom kminy plus jego rady pozwolą Ci zobaczyć co np potrafi Twoja armia i rozpiska.
Offline
Artois napisał:
decuriony, eldarski spam shrieków i inne absurdy skutecznie zniechęcają mnie do udziału
Artois tutaj możesz zobaczyć krótką relacje z ostatniego wrocławskiego challengera. Rok temu były mniejsze restrykcje i nie było absurdów o których piszesz. Zachęcam do przyjścia
Offline
Zresztą większość graczy którzy przyjadą jest na prawdę spoko, nawet jak Cię zmasakrują to dużo wyniesiesz z gry, a na pewno nie będziesz miał niesmaku. Ostatnio mało spinaczy widziałem. ja osobiście traktuję ten turniej piknikowo
No chyba że planujesz przyjść i myślisz tylko o wygranej turnieju za wszelką cenę, to możesz się turniejem rozczarować
Offline
Mamy 26 graczy z czego 12 z Wrocławia. Jak tak dalej pójdzie będzie to pierwszy, naprawdę Wrocławski Challenger od lat
Szykuje nam się naprawdę zacne wydarzenie
Offline
pokrzyw napisał:
Artois, przebija przez Ciebie dziwna mentalność twierdzy wrocław..
MOD MODE ON
pokrzywie, proszę Cię o wstrzymanie się od krzywdzącej generalizacji, do udział w tym turnieju zgłosiło się już 5 członków tego klubu, co stanowi ponad 30% reprezentacji naszego Wrocławskiego środowiska.
Pamiętajmy, że środowisko powinno się integrować a nie dzielić Hawk
Offline
Oj tam, oj tam przecież dwa posty napisałem by zachęcić naszych zatwierdziałych braci. Że turnieje, gracze turniejowi i ich figurki nie gryzą i nie trzeba się przed nimi okopywać w umocnionych tajnych forach.
Powtórzę jeszcze raz - parówka jest najlżejszym turniejem sezonie (z tych poważnych) i doskonałym momentem by pozbyć się kompleksów. Kvan usiłuje rozruszać środowisko i pokazać nowym graczom, że jest to fajna zabawa - za co duży szacunek, bo zrobienie kolejnego chellka 1850 na pełnym wygarze jest dużo prostrze. Zapraszam serdecznie i proszę nie dajcie sobie wmówić że tam gryzą.
Wiem że bywam złośliwy, ale obiecuje że do tematu Twierdzy nie wrócę...
A że z Artoisem za pyskówki wzajemne mam challenge sprzed roku półtora zaległy to wyzywam by się zjawił na chelku (lub w innym wolnym terminie) i odbył go jak na gracza przystało
PS. Jeżeli ktoś chce zagrać, a nie ma figurek czy pomysłu na rozpiskę, zaczyna w tym hobby i się wstydzi bo turniej - dajcie znać. Mam figurki do pożyczenia, mam parę fajnych pomysłów na rozpiski na ten turniej mogę pożyczyć, mogę doradzić i mogę podszkolić Jest sporo czasu.
PPS. A im większym warzywem gracz się okaże, tym z lepszymi będzie w parze - i daje wam głowę, że Ci dobrzy gracze wycisną wszystkie soki z Waszych figurek by być wyżej Dlatego stawka jest wyrównana przez cały turniej.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-05-01 00:01:48)
Offline
Jak wygląda kolejność dublowania jednostek?
Mamy powiedzmy 3 możliwości A B C. Więc bierzemy najpierw A B C i potem kolejka idzie od nowa? ABCA
I jak w przypadku dwóch jednostek A B. Czy można wziąć AABA, czy trzeba maksować tak by było AABBA?
Ostatnio edytowany przez emrtee (2015-05-01 09:39:35)
Offline
To była inspirująca mowa Pokrzywie
Kvan wpisz mnie proszę.
Offline
@emrtee
ABCA i ABABA to poprawna odp.
@omadan
Super że będziesz
Aktualizacje zgłoszeń zrobię wieczorkiem bo mam teraz tylko komórkę pod ręką.
Ostatnio edytowany przez KvaN (2015-05-01 10:31:10)
Offline
Czy coś z koszulkami będzie organizowane ?
Offline
ja się piszę na koszulkę poszła przedpłata
Offline
Poszedł przelew. Co do koszulek, to jakis nowy wzór, czy to w czym was widze na turniejach ( Wargaming Wroclaw) ?
Offline
mi sie podoba jestem za ! tylko kiedy, gdzie i za ile ?
Offline
a co do kart, to codexowe nie bedą dopuszczone ?
Offline
Odpowiedziałem, i mała zmiana w regulaminie:
Usunięto z regulaminu napisał:
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie jeden znacznik. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jako krawędź stołu.
Offline
brawo dla MSU;)
Offline
Czy taka rozpiska będzie legalna?
Necron Decurion
Reclamation Legion :
HQ : 1x Overlord (warscythe, phase shifter, Gauntlet of Conflagrator) [155]
Troops1 : 5x Immortals [85]
Troops2 : 10x Warriors [130]
Troops3 : 10x Warriors [130]
Fast1 : 3x Tomb Blades (shield vanes, nebuloscope) [66]
Fast2 : 3x Tomb Blades (shield vanes, nebuloscope) [66]
Canoptek Harvest :
Fast3 : 6x Canoptek Wraiths (6xwhip coils) [258]
Fast4 : 3x Canoptek Scarabs [60]
Heavy1 : 1x Canoptek Spyder [50]
1000
Offline
Nie możesz powtórzyć Tomb blade'ów, póki są unity w fascie, których nie wziąłeś - Destroyer i Ghost Arc, i przez to nie jest legalna.
Offline
Hmm ok, no to będzie jeden oddział 6x Tomb Blades zamiast dwóch małych.
Offline
Czy ludziki z Fast/Heavy Support z formacji lub specjalnych detachmentów mają obj secured w 2/3 misji czy tylko te z CAD/Allied?
Offline
@Kvan,
Dyskutowaliśmy ostatnio z Hortensie nt. WYSWIGU w odniesieniu do Windrider Jetbikes (dalej jako JB) ze Scatter laserami (dalej jako SL). Możliwe, że dużo graczy będzie je miało w rozpiskach w przerażającej ilości i wypadałoby się umówić jakie modele tu dopuszczamy i może ogłosić to przed terminem wysłania rozpisek.
Czy jako JB z SL można wystawić:
1. Stary JB z shurik catapultami (jestem przeciwny)
2. Stary JB z shurik catapultami z doczepionym SL (bo tak w sumie najwygodniej i wiadomo o co chodzi, over-Wyswig zwykle jest akceptowany), foto mojej przymiarki: http://1drv.ms/1bI6BJ6
3. JB z SL nie może mieć shuriken catapulty (tu problem jak przerobić stare modele, bo shuriken catapulta jest integralną częścią modelu. Przymierzałem się właśnie do obcinania ich jakoś ale nie widzę estetycznego sposobu na to )
Offline
popieram ogłoszenie przed wysłaniem rozpisek oraz poinformowanie o usuwaniu modeli bez WYSIWIG (gdzie jak napisał fala over wysiwig jest ok)
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2015-05-10 18:58:37)
Offline
SL na skrzydełku bardzo estetyczne
Offline
Powiem to co usłyszałem o moich metalowych immolatorach na DMP - CIĄĆ JE ALBO OUT!!!
Mozna estetycznie podwiesić pod pojazdem i dorobić druty z prądem z odciętych catapult.. - dobrym przykładem jest ten pan po prawej z shuriken cannonem (czy jak to się tam zwie).
Zajmie to trochę czasu i spowoduje że nie będzie ich tak dużo na turnieju
Ten scatter na skrzydełku... okej, ale jetbike z uwagi na aerodynamikę powinien latać jak cegła - max 12", po ruchu ponad 6" strzela na snapach, próba boostowania to autokill bez sejwa na 4+ o jakiś battlefocusach nie wsponę
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-05-11 00:05:20)
Offline
Co do pytania Fali, opcja 1 odpada. Osobiście mam ochotę pojechać po bandzie i wybrać opcję 3, chociaż 2 wydaje się sensownym wyśrodkowaniem. Do wieczora podejmę ostateczną decyzję.
Uświdomię również wszystkich że zamierzam wywalać modele bez WYSIWYG'u.
@Xyxel - zapisać Cię?
Offline
A jeżeli mam ripper swarma wyposażonego w spine fista, to czy wystarczy jeśli jednemu z maluszków na podstawce dokleje do głowy, takiego od termagantów, żeby reprezentował całą podstawkę ? Bo w sumie to swarm dostaje upgrade i jakoś nie chce doklejać przerośniętego spine fista każdemu małemu robaczkowi
Offline
Vespan napisał:
A jeżeli mam ripper swarma wyposażonego w spine fista, to czy wystarczy jeśli jednemu z maluszków na podstawce dokleje do głowy, takiego od termagantów, żeby reprezentował całą podstawkę ? Bo w sumie to swarm dostaje upgrade i jakoś nie chce doklejać przerośniętego spine fista każdemu małemu robaczkowi
Jeśli zrobisz to estetycznie to wystarcy jeden.
Offline
Saper napisał:
Zapraszam do oglądania programu na żywo, w którym będę gościł Kvana.
Pogadamy trochę o nadchodzącym turnieju więc jeśli macie jakieś pytania to aplikacja Q&A jest już aktywna.
Zapraszam w ten czwartek 14,05,2015 o godzinie 20.00 w Bastionie
Offline
KvaN napisał:
Jeśli zrobisz to estetycznie to wystarcy jeden.
Ja miałbym zrobić coś nieestetycznie? Kurcze, krótko się jeszcze znamy
Mam już kilka pomysłów
Offline
Zgłoszeni napisał:
Zagwarantowane imienne karty Maelstrom (z ksywkami) dostaną ludzie którzy mają Tak w kolumnie F. Co do reszty wszystko zależy kiedy właściwie pójdą do druku.
Pojawiło się w regu info o noclegach:
Ogłoszenie parafialne napisał:
WYSIWYGowy Zamordyzm
Podczas turnieju będę bardzo dokładnie sprawdzał WYSIWYG. Brak będzie skutkował usunięciem modelu/oddziału ze stołu.
Over WYSIWYG jest do przyjęcia ale tylko w przypadku gdy nie powoduje zamieszania i jednoznacznie określone jest co posiada dany oddział.
Każdy, spór i niejasność w stosunku do wyposażenia będzie rozstrzygany na niekorzyść gracza z over WYSIWYgiem
Uprzedzając pytania:
1. Nie, Eldarskie Jetbiki z Shurikenami nie przejdą jako scater lasery. Dopuszczana jest tego typu modyfikacja: przymiarka Fali będzie ok. Zdaje sobie sprawę że Shuriken katapulty są integralną częścią modelu i ich usunięcie znacznie go oszpeci.
2. Jeśli mamy dwa takie same oddziały z takim samym Overwysiwigiem, np boltery + chain swordy na Taktycznych, to jest to mylące więc w takim przypadku będzie zasądzane na niekorzyść. Jeśli te odziały nie są nawet rozróżnialne (taki sam schemat etc.) w skrajnych sytuacjach rezerwuje sobie prawo do usunięcia jednego z nich ze stołu.
3. Nie, nie będę się czepiał granatów, biomorfów tyranidzkich etc. Nie mnie jednak broń ma się zgadzać, bo jak nie sprawdź punkt o zamordyźmie.
Offline
Nie powinno byc WysiwYgowy ?
Offline
No i dobrze. Dla broni wyświg powinien być obowiązkowy.
Granaty czy jakieś inne opcje, których gracze innych "ras" i tak nie rozpoznają niekoniecznie (byle by było wyraźnie w rozpisce).
Offline
hm.. nikt negatywnie nie odpisał jeszcze na forum ligii apropo ostatniego postulatu ;-) jestem pozytywnie zaskoczony W każdym razię dzięki za zgodę na over WYSIWIG, ułatwi to ewentualne konwersje. Myślę że magnesowanie stanie się niedługo jeszcze bardziej popularne... wszystko dzięki GW.. kodeksy zmieniają się jak pory roku.. dziś są dobre lasery, co będzie na jesień ...
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2015-05-13 12:04:26)
Offline
Tańsza przedpłata była do 11, czy jest do 17?
Jak wygląda wysywig na pojazdach.
Mam stare Rhino, nie kupuje mu żadnych dodatkowych opcji,
czy muszę mieć na modelu search lighty, dym, combi bolter czy co on tam ma?
Czy wystarczy kadłubek z zaklejonymi włazami?
Offline
Izwor napisał:
Tańsza przedpłata była do 11, czy jest do 17?
Jak wygląda wysywig na pojazdach.
Mam stare Rhino, nie kupuje mu żadnych dodatkowych opcji,
czy muszę mieć na modelu search lighty, dym, combi bolter czy co on tam ma?
Czy wystarczy kadłubek z zaklejonymi włazami?
Tańsza do 17, do 11 jest gwarancja xywki na kartach maelstrom. Jak się pośpieszysz to się może zdążysz.
Combi bolter tak, bo to broń. reszta niekoniecznie.
Offline
Rozszerzyło nam się znacznie grono sponsorów:
Regulamin napisał:
SPONSORZY:
Główny sponsor
Patronat Medialny
Kanał Youtube
Hangouty, wywiady, etc.
Wywiad z głównym organizatorem
Sponsorzy strategiczni:
Offline
Wątek Zamknięty