W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny Codexowe Maelstromy V2 - single 1500 pkt.
SPONSORZY:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Lokalizacja: Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.
-Wpisowe: 15 zł.
Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę do: Luty'15 - Imię i Nazwisko - Nick
Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.
-Termin: 25 Kwietnia 2015 roku (Sobota).
-Ilość graczy: 14 graczy.
-Pula nagród: wpisowe +15% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:00 - 9:10 Zapisy
9:15 - 12:00 I Bitwa
12:05 - 14:50 II Bitwa
14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody
SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: KvaN
Sędzie liniowy: Fala
W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: kvanfieldmalpagmail.com
Przysłanie rozpiski do czwartku 23.04.2015r do godziny 23:59 - +3 DP.
FORMAT TURNIEJU:
- Limit Punktowy: 1500 pts.
- Armie typu Battle Forged, składające się z 3 dowolnych detachmentów które nie mogą się powtarzać. Czyli 1 CAD + 1 Codexowy + 1 Ally jest ok, ale 2x CAD już nie. Analogiczni można mieć max 1 formację w armii gdyż jest ona traktowana jako jeden typ detachmentu, wyjątkiem są formacje wchodzące w skład Decuriona.
- Można wystawić tylko 1 Imperial Knighta.
- Dozwolone są dataslate'y
- Dozwolone są Lords of War (z wyłączeniem orkowej Stompy) w ilości 1 na armię.
- Dozwolone są suplementy z White Dwarfa.
- Dozwolony jest Codex: Stronghold Assault (z wyłączeniem Aquila Strongpoint)
- Dozwolone są formacje, poza Adamantium Lance i Skyblight Swarm.
Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.
NIEdozwolone są:
- Armie Unbound
- Imperial Armour
- Apocalipse
- Escalation
- Formacje: Adamantium Lance i Skyblight Swarm.
ZASADY:
Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online
100% WYSIWYG'U ZALECANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3):
· 0: - 10 / 10
· 1-2: - 11 / 9
· 3-4: - 12 / 8
· 5-6: - 13 / 7
· 7-8: - 14 / 6
· 9-10: - 15 / 5
· 11-12: - 16 / 4
· 13-14: - 17 / 3
· 15-16: - 18 / 2
· 17-18: - 19 / 1
· 19+: - 20 / 0
6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każde dwie całkowicie zniszczona jednostka są warte 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).
7. W przypadku Bye’a - 15:5.
8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord
· Linebreaker
11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące zasady:
Maelstrom of war napisał:
1. Wszystkie misje które dają losowe wartości VP są warte odpowiednio:
· dla D3 VP gracz otrzymuje zawsze 2VP za jej wykonanie
· dla 3+D3 Vp gracz otrzymuje zawsze 3 Vp za jej wykonanie
2. Jeśli podczas losowanie Tactical Objetives gracz wylosuje misje która jest niemożliwa do zrealizowanie gdyż np. przeciwnik nie ma flyera, psykera, pojazdu w armii można odrzucić ten Tactical Objective i wylosować nowy.
3. Jeśli na początku gry podczas losowania Warlord Traitów gracz wylosuje z listy Tactical nr 5 czyli Master of Fate to może przerzucić ten wynik do skutku (czyli do momentu gdy wylosuje inny trait). Ten przerzut nie wpływa na fakt przerzutu który gracz zyskuje z powodu grania armią Battle Forged.
4. Można korzystać z codexowych zestawów kart Maelstrom of War jak i modyfikowanych używanych na turniejach
12. Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie, z wyjątkiem objectivów Emperors Will w misji drugiej.
· Rzut kto wybiera stronę i gracze który wygrał rzut umieszcza teraz swój objective Emperors Will
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Początek właściwej rozgrywki
Bitwa I - Relics & Contact Lost
Rozstawienie: Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 2 relikty na lini środkowej stołu 24 cale od siebie oraz 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie dwa objectivy. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.
Primary objective - Ethernal War:
RELIC
· 2 Relici pod koniec gry każdy jest warty 5VP
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CONTACT LOST
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej tury generuje jeden Tactical Objective
· Każdy gracz na początku każdej następnej (2+) tury generuje tyle Tactical Objectives ile zajmuje objective'ów, maksymalnie do 6 na ręce.
Bitwa II - Big Guns Never Tire & Tactical Escalation
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 5 z nich będzie pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć, które to będą.
Primary objective - Ethernal War:
BIG GUNS NEVER TIRE
· 5 Objective'ów.
· pod koniec gry każdy z 5 objectivów jest warty 3VP
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Secondary Objective - Maelstrom of War:
TACTICAL ESCALATION
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej tury generuje tyle objective'ów jaki jest aktualny numer tury (w 1szej 1, w 2giej 2, itd.).
Bitwa III - Spoils of War & Emperors Will
Rozstawienie: Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 4 Objectivy Maelstrom of War.
Primary objective - Ethernal War:
EMPERORS WILL
· 2 Objectivy umieszczone na połowie stołu przez graczy.
· pod koniec gry każdy z objectivów Eternal War jest warty 4VP
· te objectivy rozmieszczamy po rzucie na stronę, zaczyna gracz który wygrał rzut na stornę
· te objectivy podczas gry są dwoma ostatnimi znacznikami Maelstrom of War.
Secondary Objective - Maelstrom of War:
SPOILS OF WAR
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
· Precious Cargo - nie można odrzucać kart Secure Objective X.
· Steal the Loot - możesz wykonać każdą z wylosowanych przez przeciwnika misji typu Secure Objective X, jeśli Ci się to uda to dostajesz VP a Twój przeciwnik musi odrzucić wykonaną kartę.
PUNKTY BONUSOWE I KARNE:
Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
· -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
- 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
- 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
- 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
· Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!
Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
· Wysłanie rozpiski na czas +3 DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.
Hobbystyka:
Malowanie 0 - 5 DP
Konwersje 0 - 5 DP
Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP
Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.
ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych napisał:
1. Damian "BuyBack" Leszczuk - Necrons - R
2. Adrian Matys - Astra Militarum - R
3. Karol "Thinrol" Wilczyński - Chaos Space Marines - R
4. Xyxel - Necrons
5. Marcin Kasperski - Ashan - Space Marines
6. Omadan - Champions of Fenris
7. Remik Wojewódzki
8. Norman - Tau - R
9. Duda - Powergamerscy Eldarzy - R
10.
11.
12.
13.
14.
KvaN - Space Wolves + Dark Angels/SM/IK gdy będzie nieparzysta liczba graczy.
Śledzenie zgłoszeń live pod tym linkiem: Click!
Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:
1.
2.
3.
Możliwe jest rzucenie challenge na pierwszą bitwę.
Przyjęte Challenge napisał:
1.
2.
3.
Offline
a moze zostawmy te 1500, bo na wiecej nie wyrobie sie z malowaniem
Offline
Ja już sobie wpisałem w kalendarz i miło, że turniej OiM zrobiliście w następnym dniu.
Przyniosę na pewno Astra Militarum.
Offline
Adrian napisał:
Przyniosę na pewno Astra Militarum.
Złożysz te czołgi ?
Offline
To w maju bedzie 1650 ?
Offline
Buyback napisał:
Adrian napisał:
Przyniosę na pewno Astra Militarum.
Złożysz te czołgi ?
Challenge accepted:)
Offline
Nie matura leć chęć szczera zrobi z Ciebie power gamera
Zgłaszam do turnieju -Necron Decurion.
Rozpaczajcie, uciekajcie gdyż wśród mych oddziałów będą także Flayed Ones. Młuahahahaha.
No ok, tylko pięciu będzie na razie.
Offline
Kości twoich Space Wolves zaścielą pole bitwy, a moi Flayed Ones będą mieli nowe brodate wdzianka!
Offline
Postaram się być.
omadan - Championy z Fenrysa
Jest dolny limit graczy? W razie czego zawsze możemy chyba zagrać bitewki 4fun?
Offline
Ja wiem jeszcze o jednej osobie, która się nie zapisała, a ma zamiar przyjść, bo nawet w sobotę graliśmy sparing pod turniej.
Także nie powinno być źle:)
Offline
Zgłoszenie wysłane, for the greater good.
Offline
Necroński Decurion zwycięski!
Bohaterem dnia, był Canoptek Spyder, który przeżył dwa ataki z instantem i zabił Smahs-em (instant S10) Kor'sarro Khan-a.
zwycięstwa!
Offline
No to gratulacje!!!! Widać że jednostki zdobyły doświadczenie na masterze
Złapałeś zwycięstwo w ostatnim momencie, bo najbliższe turnieje przewiduję że Eldarzy będą na topie.. tak do następnego kodeksu eldarów
Offline
http://rank.liga40k.pl/index.php?cmd=turniej&id=1029
Wyniki wrzucone na ligową
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1