W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Zamiaruję zabrać się z teamem do Łodzi i mam zagwostkę. Uparłem się na Spec Opsa w sektorówce Nipponu i nie umiem się zdecydować ostatecznie. Kruszę kopie z Samborem i rozwiązania nie widać...Pomóżcie.
Zagramy tam ITS na 300 więc da się wcisnąć Speca z 12 punktami. No i tu są schody, bo pomysły urodziły sie 3:
Bramka nr1: Half-Ninja: Inferior Combat Jump, Martial Art lvl4, Exp CCW (ewentualnie zamiast broni Exp CCW dostaje Specjalist Troop);
Bramka nr2: Half-Para: Inferior Combat Jump, Spitfire
Bramka nr3: Master of Disquise: Spitfire, Holoprojector lvl2(ewentualnie Spitfire, Holoprojector lvl1, BS+1, Specialist Troop).
Bramka nr4: Disaster Master: Inferior Combat Jump, Assault Pistol, BS+1, Specialist Troop
Mam w rozpie 12 modeli, 5 innych specjalistów więc jest czym się bawić. Z bazy to jest Keisotsu więc CC14, BS10, Ph10, Courage, Combi Rifle z ważnych informacji...
W polu wypróbowałem bramkę nr1 i ta kombinacja skili pozwala mu dość zgrabnie lądować. Co potem to już insza inszość. Co Wy na to panowie?
Ostatnio edytowany przez Zielarz (2014-09-25 12:41:24)
Offline
Brałbym opcję numer trzy bez specialist troop. Masz 5 speców, a taki fajny napór z holo jest groźny i jak znam twoją rozpiskę, to masz tam jeszcze samurajów na wpierdziel, którzy będą zbierali na siebie ogień, bo jak dojdą to pozamiatane.
Offline
1, jeśli weźmiesz do rozpy EVO repeater
Offline
to spada na 10
Offline
No lepsze 10 niż 7
Offline
Nie mam EVO, ale martial art 4 pozwala znacząco polepszyć szanse przeżycia przy lądowaniu. Poza tym zawsze może wyjść z boku i też będzie niesłyszalny...
Nie mam miliona samurajów, tylko jednego, ale za to w 12 modelach mam Nninje hackerkę, Kitsune, 2 Raidenów, Domaru i pana Spec Opsa. W supporcie 2 lekarze z servantami, 2 FO Keisotsu i 2 Chain of Commandy. 2 TO Camo na 13 rozkazach nieźle hulają... Od biedy mogę wywalić chain of command i jednego servanta, za co wpakuję 2 Domaru, ale nie bardzo wiem po co miałbym to robić.
Do naporu mam już Spitfire na Raidenie, do strzelania z daleka Raidena z paleniem. Do denerwowania z bliska Domaru z EXP CCW, do zabijania daleko w przodzie Kitsune. Pan spadochron to dobre uzupełnienie do Superior Infiltracji, zwłaszcza jak się dossie do jakiś czirliderek.
Offline
Będziesz miał dwie rozpiski, więc możesz chyba wybrać dwie opcje, prawda? Ograj wszystkie misje (Antennae Field chyba jest najciekawsza dla Ciebie przez ten exclusion zone), to zobaczysz, co się przyda.
Dla beki, to ja spadochroniarzowi dałbym minelayera i super jump. Niech wrzuca miny przez okna we wrogiej strefie rozstawienia
Offline
Szkoda, że nie wrzuciłeś opcji z Assault pistolem
Opcja 4: Inferior Combat Jump, Assault Pistol, zostają 3 pkty na coś fajnego, np. +1 BS i Spec.
Offline
Nie lubię tej broni, to zdecydowanie za blisko dla mnie...Ale opcja nie jest głupia, już się poprawiam...
Offline
Zielarz napisał:
Nie mam EVO, ale martial art 4 pozwala znacząco polepszyć szanse przeżycia przy lądowaniu. Poza tym zawsze może wyjść z boku i też będzie niesłyszalny...
Nie mam miliona samurajów, tylko jednego, ale za to w 12 modelach mam Nninje hackerkę, Kitsune, 2 Raidenów, Domaru i pana Spec Opsa. W supporcie 2 lekarze z servantami, 2 FO Keisotsu i 2 Chain of Commandy. 2 TO Camo na 13 rozkazach nieźle hulają... Od biedy mogę wywalić chain of command i jednego servanta, za co wpakuję 2 Domaru, ale nie bardzo wiem po co miałbym to robić.
Do naporu mam już Spitfire na Raidenie, do strzelania z daleka Raidena z paleniem. Do denerwowania z bliska Domaru z EXP CCW, do zabijania daleko w przodzie Kitsune. Pan spadochron to dobre uzupełnienie do Superior Infiltracji, zwłaszcza jak się dossie do jakiś czirliderek.
Staary, ja mam wszystkie remy, Haramakich, Keisotsu, motór Saito. Wszystko dostępne ku chwale wargamingu wrocławskiego na wyjeździe.
Offline