Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2014-07-30 11:36:59

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Misje "Boarding Action"

"Into the rabbit hole"



Miejsce: Orbitalna stacja badawcza Robert A. Heinlein. Pokłady techniczne.

Zadania:

Oddziały strony A i B mają za zadanie dostać się do konsol sterujących grodziami na pokładzie badawczym, przejąć je i zabezpieczyć. Następnie otworzyć drogę drugiej drużynie, działającej na pokładzie badawczym. Pokład jest zabezpieczony przez rozmaite systemy obronne.

Zasady:

Airborne deployment możliwy jest tylko przez określone punkty na stole. Nie działa Combat Jump. Infiltracja i Mechanized Deployment są możliwe, ale tylko w 20" od krawędzi stołu. Impersonacja działa normalnie.

Drzwi otwierane i zamykane są short movement skillem, bez wykonania testu.

Aby zhakować konsolę należy użyć umiejętności (Short Skill, także w ARO) hakera/inżyniera (nie mogą skorzystać z Servanta/Repeatera) i zdać test WIP. Inni specjaliści zdają ten test na WIP -3, jednostki nie będące specjalistami zdają ten test na WIP -6. Wszystkie dodatkowe modyfikatory sumują się.

Otwarcie/zamknięcie grodzi to short skill i test WIP.

Zabezpieczenie konsoli może być wykonane tylko przez hakera/inżyniera - short skill, test WIP. Udane zabezpieczenie dodaje przeciwnikowi dodatkowy modyfikator -3 do WIP na zhakowanie konsoli.

Kody odpalające można zdobyć przy centralnie położonej konsoli, która otwiera gródź B. Zdobycie kodów - jak przy hakowaniu konsoli. Aby przekazać kody drużynie na pokładzie badawczym należy wykonać Short Skill i zdać test WIP -3 (specjaliści) nie specjaliści zdają test z modyfikatorem -6. Przekazać kody może dowolny model, również za rozkaz Lt. Posiadanie EVO Repeatera pozwala na zdanie tego testu z modyfikatorem +6 do WIP (czyli specjaliści mają +3, a niespecjaliści zdają na bazowym WIP). Przeciwnik może wykonać hakowanie przekazywania kodów - Defensive Hacking, normalne zasady. Jeśli się uda, uzyskuje on również kody i może je przekazać w swojej turze.

W momencie kiedy dowolny test nie powiedzie się w przedziale 18-20 na stacji odpalają się systemy zabezpieczeniowe, utrudniające działania. Do testów hakowania konsol dodaje się modyfikator -3 do WIP, a w pomieszczeniach uaktywniają się systemy zabezpieczające. Od tej pory otwarcie drzwi to test WIP -3. Jeśli na pokładzie badawczym dojdzie do uaktywnienia alarmu, alarm na pokładzie techniczym zostaje również uaktywniony.

Od przestrzeni kosmicznej dzielą was tylko centymetry stali - radzę uważać gdzie strzelacie. Każdy nieudany strzał z amunicji AP/DA/EXP to 10% (19-20) na dekompresję sekcji (od-do zamkniętych drzwi). Sekcja zdekompresowana wymusza test BTS (DAM 14) za każdy wydany rozkaz i jest traktowana jako difficult terrain typu Zero-G. Jednostki Zero-G, HI (bez Ariadniańskich) ignorują te zasady.

Konsole i drzwi można niszczyć i naprawiać, oto ich statystyki:

Konsola:
ARM 0 BTS 0 STR 1

Drzwi:
ARM 2 BTS 0 STR 2

Punktacja:

- zhakowanie konsoli grodzi A - 1 pkt
- zhakowanie konsoli grodzi B - 1 pkt
- zhakowanie konsoli grodzi C - 2 pkt
- zdobycie/przejęcie kodów odpalających - 1 pkt
- przekazanie kodów odpalających - 1 pkt

- otwarcie dowolnej grodzi - 1 pkt (po 1 pkt za każdą, tylko raz za każdą)
- zamknięcie dowolnej grodzi - 1 pkt (po 1 pkt za każdą, tylko raz za każdą)
- zabezpieczenie konsoli - 1 pkt (po 1 pkt za każdą, tylko raz za każdą)

Misja kończy się po 2,5h lub w momencie wyeliminowania jednej ze stron. Jeśli misja "Follow the White Rabbit" zostanie zakończona przed czasem, to misja "Into the rabbit hole" również się kończy. Jeśli jedna ze stron jest w stanie "Retreat" przez dwie tury, misja kończy się po drugiej takiej turze.
Jeśli misja zakończy się przez wyeliminowanie jednej ze stron wszystkie grodzie w "Follow the White Rabbit" uznaje się za otwarte, a kody za przekazane. Nie dostaje się jednak punktów zwycięstwa za te zadania (punktowane są tylko wykonane w trakcie gry). Nie jest tak, jeśli jedna ze stron ucieknie - po prostu podczas ucieczki nadają sygnał do floty właściciela stacji i również drużyna "wygrana" musi się ewakuować i nie ma czasu na otwarcie grodzi/przekazanie kodów.



"Follow the White Rabbit"


Miejsce: Orbitalna stacja badawcza Robert A. Heinlein. Pokłady badawcze.

Zadania:

Oddziały strony A i B mają za zadanie dostać się do konsoli zawierającej Bardzo Ważne Dane. BWD należy zdobyć i wynieść z pokładu. Na pokładzie technicznym operuje druga drużyna, która ma za zadanie ułatwić dostęp do konsoli z BWD.

Zasady:

Airborne deployment możliwy jest tylko przez określone punkty na stole. Nie działa Combat Jump. Infiltracja i Mechanized Deployment są możliwe, ale tylko w 20" od krawędzi stołu. Impersonacja działa normalnie.

Drzwi otwierane i zamykane są short movement skillem, bez wykonania testu.

Aby móc użyć konsoli należy użyć umiejętności (Short Skill, także w ARO) hakera/inżyniera (nie mogą skorzystać z Servanta/Repeatera) i zdać test WIP. Inni specjaliści zdają ten test na WIP -3, jednostki nie będące specjalistami zdają ten test na WIP -6. Wszystkie dodatkowe modyfikatory sumują się.

Podjęcie danych to Long Skill i test WIP z modyfikatorem - 3 (haker/inżynier), dla innych specjalistów test WIP z modyfikatorem -6. Dla nie specjalistów test ma modyfikator -9.

Zabezpieczenie konsoli może być wykonane tylko przez hakera/inżyniera - short skill, test WIP. Udane zabezpieczenie dodaje przeciwnikowi dodatkowy modyfikator -3 do WIP na zhakowanie konsoli.

Aby ewakuować się z pokładu należy dotrzeć do przedziału z dropshipami i posiadać kody odpalające, przetransferowane przez oddział z pokładu technicznego.

W momencie kiedy dowolny test nie powiedzie się w przedziale 18-20 na stacji odpalają się systemy zabezpieczeniowe, utrudniające działania. Do testów hakowania konsol dodaje się modyfikator -3 do WIP, a w pomieszczeniach uaktywniają się systemy zabezpieczające. Od tej pory otwarcie drzwi to test WIP -3. Jeśli na pokładzie technicznym dojdzie do uaktywnienia alarmu, alarm na pokładzie badawczym zostaje również uaktywniony.

Od przestrzeni kosmicznej dzielą was tylko centymetry stali - radzę uważać gdzie strzelacie. Każdy nieudany strzał z amunicji AP/DA/EXP to 10% (19-20) na dekompresję sekcji (od-do zamkniętych drzwi). Sekcja zdekompresowana wymusza test BTS (DAM 14) za każdy wydany rozkaz i jest traktowana jako difficult terrain typu Zero-G. Jednostki Zero-G, HI (bez Ariadniańskich) ignorują te zasady.

Drzwi i grodzie można niszczyć (grodzie tylko amunicją AP/DA/EXP) i naprawiać, oto ich statystyki:

Drzwi:
ARM 2 BTS 0 STR 2

Grodzie
ARM 6 BTS -3 STR 3

Punktacja:

- zhakowanie konsoli - 2 pkt
- zabezpieczenie konsoli - 2 pkt
- podjęcie danych z konsoli - 2 pkt
- ewakuacja z danymi - 2 pkt


- zadania poboczne - za każde 1 pkt, maks 3 pkty.

Misja kończy się po 2,5h lub w momencie ewakuacji z danymi. Jeśli jedna ze stron jest w stanie "Retreat" przez dwie tury, misja kończy się po drugiej takiej turze.
Jeśli misja zakończy się przez wyeliminowanie jednej ze stron zadanie uznaje się za wykonane przez stronę, która przetrwała. Nie dostaje się jednak punktów zwycięstwa za te zadania (punktowane są tylko wykonane w trakcie gry). Nie jest tak, jeśli jedna ze stron ucieknie - po prostu podczas ucieczki nadają sygnał do floty właściciela stacji i również drużyna "wygrana" musi się ewakuować i nie ma czasu na zdobycie danych.


SYSTEMY ZABEZPIECZAJĄCE:

Tylko po uruchomieniu alarmu.
Po otwarciu drzwi i wejściu do nowego pomieszczenia rzuć k20:

1-5 nic się nie dzieje
6-10 wieżyczka strażnicza

Wieżyczka
Combi Rifle
Total Reaction, 360 Visor
ARM 1 BTS 0 STR 1

11-16 wieżyczka z HFT

Wieżyczka
2x HFT
Total Reaction, 360 Visor
ARM 2 BTS -3 STR 1

17-20 pole paraliżujące

Atak na BTS z DAM 14. Nieudany powoduje paraliż (IMMOBILIZED) i wyłączenie całego sprzętu wrażliwego na E/M. Naprawić może inżynier/lekarz/paramedyk (test bazowy). Niespecjalista naprawia z modyfikatorem -3 do WIP.


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#2 2014-07-30 11:38:54

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Re: Misje "Boarding Action"

Jeśli ktoś zauważył jakieś nieścisłości i niedoskonałości - piszcie. Pewnie cała masa wyjdzie w praniu. Limit czasowy, bo chciałem dostosować się do misji Zielarza. Premiowane branie specjalistów.
Drużyny sparuje się do misji już na miejscu.


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#3 2014-07-31 11:13:41

 vanTroff

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-06-01
Posty: 999

Re: Misje "Boarding Action"

Na ile pkt. jest ten scenariusz?


http://i60.tinypic.com/16jg9w1.jpg

Offline

 

#4 2014-07-31 14:21:25

 SamboR

http://i.imgur.com/gZjTx.png

986760
Skąd: Steinau an der Oder
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1242

Re: Misje "Boarding Action"

Na tyle co wszystkie scenariusze na najbliższym evencie


Jakby ktoś chciał nauczyć się grać w Infinity, to niech daje znać
Mam 4 armie na start (Ariadnę, Combined Army, Haqqislam oraz Yu-Jing), mogę użyczyć i wytłumaczyć co z czym, jak i dlaczego.

Offline

 

#5 2015-09-10 06:20:21

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Misje "Boarding Action"

Space Hulk (części bez figsów) wylądował, więc możemy myśleć o jakimś odkurzeniu Boarding Action na serio.

Powraca mi w głowie pytanie czy Wy chcecie to mieć jako community gdzieś dostępne mieć ( i partycypować w kosztach uzyskania tym samym) czy mogę sobie to trzymać w domku i mieć Was w poważaniu? Póki co zdeklarował się tylko Troff, a naprawdę nie wyszło dużo.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#6 2015-09-10 10:32:44

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Misje "Boarding Action"

Zielarz napisał:

czy Wy chcecie to mieć jako community gdzieś dostępne mieć

SKLEP BOLTER

Będzie mogło leżeć w sklepie jak skleicie makiety z Łodzi... nie wcześniej


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#7 2015-09-11 00:13:39

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Misje "Boarding Action"

Jak się zbierze więcej ludzi, to się dorzucę.

Offline

 

#8 2015-09-11 04:59:43

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Misje "Boarding Action"

Cav - jasne, fair enough.
Michal - ok, to potencjalne jest nas 3.

Wyszło 115 zeta do podziału, więc to naprawdę będą grosze...


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.andrzeje.pun.pl www.emixandkaroandasia.pun.pl www.klan-es-el.pun.pl www.monavie.pun.pl www.antymugole.pun.pl