W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Udało mi się dorwać do zasad (wkońcu). I mam pytanie - albo czegoś nie rozumiem, chcę się upewnić w 100% albo nie doczytałem dobrze.
1. Jeżeli przeciwnik nie ma warp pointów, to oznacza, że nie może zrobić Deny the Witch testu?
2. Czy cel musi mieć warp pointy, żeby zrobić DtW test, czy wystarczy żeby jakikolwiek psyker w armii miał dostępne warp pointy?
3. Czy jeżeli zużyjemy wszystkie warp pointy do obrony przed magią, a celem jest psyker, to czy może zrobić DtW test bez warp pointów?
4. Po co jest Psychic Hood? On zwiększa odporność danej jednostki? Tzn. psyker mlvl 1 daje jednostkom w odległości 12" DtW test na 5+?
5. Jeżeli chcemy przerwać blessa, to musimy być w jakiejś odległości Psykerem? Czy wystarczy, że mamy warp pointy, a możemy stać psykerem 100000" od przeciwnika?
Offline
1.tak
2. Nie ma puli psykera, jest pula na armię. Do DtW nie potrzeba psykera.
3.nie
4.w 12 calach jeżeli jakaś jednostka jest celem mocy, to Libra może denajowsć jakby był w oddziale.
5. Blessingi zawszedispelujemy na 6+, obecność psykera nie ma znaczenia.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-05-31 13:51:04)
Offline
Chyba nie doczytałeś, że w każdej turze gry obaj gracze mają ekstra D6 warp charge'y, D6 to losuje gracz aktywny. Więc nawet bez psykerów można deny'ować.
Po pierwszej grze wydaje mi się, że deny'owanie blessingów nie działa, chyba, że wszystkie kości rzucasz na deny jednego czaru o koszcie 1 warp charge...
Offline
Ano faktycznie była pula warp pointów D6 + łączna ilość mlvli
Dzięki wielkie za odpowiedź
Offline