Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2013-12-09 14:08:28

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Drużynowe Mistrzostwa Warszawy VI - Master - 25-26 stycznia

Panowie, wytawiamy team Wrocławski?

Ja mogę wystawić SMów, CSMów, Demony lub Tyrki.


Czaj-nik napisał:

1. Informacje ogólne
Miejscówka: Mediateka, ul. Szegedyńska 13A
Wejściówka: 105zł od drużyny. Bezzwrotną przedpłatę w postaci 60zł należy przelać na konto podane pod koniec regulaminu do 12 stycznia.
Termin: 25-26 stycznia 2014
Sędzią głównym turnieju jest: Czajnik
Sędzią liniowym turnieju jest: Cylindryk
Gramy 5 bitew na 1500
Czas jednej gry: 2:45

2. Ramówka
-Sobota-
Pierwsza bitwa: 10:00-12:45
Przerwa: 12:45-13:15
Druga bitwa: 13:15-16:00
Przerwa: 16:00-16:45
Trzecia bitwa: 16:45-19:30

-Niedziela-
Czwarta bitwa: 9:30-12:15
Piąta bitwa: 12:30-15:15


3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k,
z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spoźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -15 pkt. drużynowych. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable. Ściany górki dają covera 4+.
Wysokie skały: Impassable po obrysie. Ściany dają 4+ cover.
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+

4. Drużyny
Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać:
- Tylko jedną armię danego rodzaju jako armię główną lub sojusznika. Każdy kodeks może być użyty maksymalnie jeden raz, a armię z suplementu traktujemy tak jakby była armią główną (np. nie można mieć w drużynie i tau i farsight enclave).

5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500  pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC

Dopuszczone są:
- kodeksy, suplementy, dataslate'y nie będące formacjami
- sojusznicy
- 0-1 rulebookowa fortyfikacja na gracza
- Pula armii jest wspólna tzn. nie można wystawić SW jako sojuszników i jako głównej armii. Każdy kodeks może być użyty maksymalnie jeden raz, a armię z suplementu traktujemy tak jakby była armią główną (np. nie można mieć w drużynie i tau i farsight enclave).

Zabronione:
- IA
- Escalation
- Stronghold Assault

6. Zgłoszenia
Rozpiski (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila czaj-nik[at]poczta.neostrada.pl do 19 stycznia.

*Rozpiski poproszę w jednym załączniku .txt o nazwie drużyny. Rozpiski proszę wysyłać w formacie:

Pełne nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych. Należy również zaznaczać kto jest warlordem, jaki rodzaj power/force weapona ma model, a także to jakie kodeksowe moce mają libry BA, runepriesci, tyranci itp. itd.
Gracz: (ID ligowe, Imię,  nazwisko)

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3:  (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

Przykład prawidłowo wpisanych jednostek:
Troops1: 10 Assault Squad- 2x melta, sergeant: power fist- 235 [transport1]
Transport1: Land Raider- multi-melta- 225 [troops1]

Zgłoszenia z inną formą wysłanych rozpisek będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane
Obowiązkiem kapitana jest zapewnienie, aby wysłane rozpiski były poprawne, jeśli coś będzie nie tak będzie to skutkowało automatycznym 0 za zgłoszenie.

7. Wymogi
- Wszystkie modele powinny być sklejone, pomalowane, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każde odstępstwo od punktu powyżej karane będzie usunięciem modelu ze stołu.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

8. Punktacja
a) PUNKTACJA OGÓLNA
+10 pkt dla drużyny za przesłanie ważnych rozpisek do 19 stycznia.

+10 pkt za przesłanie przedpłaty do 12 stycznia.

+ 3 MP za każdą spójnie pomalowaną armię w drużynie, a.k.a. pożyczki są fuj (masz wątpliwości czy coś się kwalifikuje- PM ze zdjęciem).

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.

b) BITWY
a) Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy

- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).

c) MECZE (drużynowo)
0-20 punkty z gry na gracza.
20-40 punktów na drużynę.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 39 punktów z bitew otrzymuje 40 punktów. Drużyna, która zdobyła mniej niż 21 punktów otrzymuje 20 punktów. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych punktów w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy BP.
W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 35 MP.

W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.

9. Bitwy
a) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

b)  PAROWANIA
1) obie strony zapisują na kartce pierwszego gracza którego wystawiają
2) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
3) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
4) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
5) rzut na to kto pierwszy wybiera stół dla swojej wystawki
6) niesparowani gracze graja ze sobą na ostatnim stole

c) Strefy wystawienia
Strefy wystawienia są zależne od tego na którym stole gramy i w każdej misji na danym stole są te same.
Stół DoW: Dawn of War
Stół H&A: Hammer and Anvil
Stół VS: Vanguard Strike

d) Kolejność rzeczy losowanych i ustawianych przed bitwą:
1. Rzut na wybór strony
2. Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia gracz który wybierał stronę jako pierwszy, następnie naprzemiennie
3. Losowanie Warlord Trait’ów
4. Generowanie mocy z Rulebooka
5. Rzut na to który gracz wystawia swoją armię jako pierwszy (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia)
6. Rzut za Night Fight (chyba że w misji Night Fight nie występuje, lub jest określone jego występowanie)
7. Wystawienie armii
8. Wystawienie Infiltratorów
9. Scout Move’y
10. Przejęcie Inicjatywy

Misje:
Bitwa Pierwsza:

Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Mysterious Objectives
Cel misji:   2 znaczniki, po jednym na środku strefy wystawienia każdego gracza.
Każdy ze znaczników wart jest 4vp. Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Druga:
Czas gry:   5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze,  heavy support scoruje
Cel misji: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej ćwiartki. Każdy znacznik wart jest 3vp.
Dodatkowo każdy zabity heavy support jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Trzecia:
Czas gry:   5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight od 5 tury
Cel misji: Znacznik na środku stołu wart 4vp.
Za zabicie 50% modeli przeciwnika +2vp
Za zabicie 75% modeli przeciwnika +2vp (kumuluje się z +2 za zabicie 50%)
Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Czwarta:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: fast attack scoruje
Cel misji: : każdy z graczy wystawia 2 znaczniki w swojej strefie wystawienia (przed wystawieniem armii, min. 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie) warte 2, 4vp (zapisuje w tajemnicy poszczególne wartości). Następnie przed rzutem na przejęcie inicjatywy trzeba podać przeciwnikowi wartość poszczególnych znaczników.
Dodatkowo każdy zabity fast attack jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Piąta:
Czas gry:   5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: brak
Cel misji: 5 znaczników, jeden wystawiany na środku stołu, pozostałe naprzemiennie przez graczy przed wyborem stron (6" od krawędzi stołu i 12" od pozostałych znaczników).
Znacznik na środku wart 4vp, pozostałe 2vp każdy.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

10. Ogłoszenie
Najprawdopodobniej będziemy potrzebowali kilku osób do transportu sprzętu od i do Karkówy, a także ustawiania ich na miejscu.
Osoby które zgłoszą się do jednej z tych dwóch czynności otrzymają zwrot kosztów po fakcie w wysokości 10 zł. Zgłoszenie się do obu przejazdów będzie skutkowało zwrotem 20zł po dokonaniu czynów. Informacja o tym czy i ile osób będzie nam potrzebne pojawi się jakiś tydzień przed turniejem.

11. Dane do przelewu
Michał Rebandel
50 1020 5558 1111 1597 5640 0072

W tytule przelewu proszę podać nazwę drużyny.

12. Zgłoszenia
[p]- przedpłata [r]- rozpiski doszły [rp]- rozpiski poprawne
1.

13. Wieczorek itp.

14. Noclegi
http://www.wh40k.pl/index.php?name=Foru … 585#546585

14. Rozpiski

Offline

 

#2 2013-12-20 09:09:36

cooklee

http://i.imgur.com/fphFl.png

Zarejestrowany: 2013-12-20
Posty: 3

Re: Drużynowe Mistrzostwa Warszawy VI - Master - 25-26 stycznia

Hej
co z tym team'em trzeba w końcu coś ustalić
pozdro Sławek

Ostatnio edytowany przez cooklee (2013-12-20 09:09:56)

Offline

 

#3 2013-12-20 11:07:17

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Drużynowe Mistrzostwa Warszawy VI - Master - 25-26 stycznia

[Moderator mode on]
Przeniosłem do istniejącego już wątku.
[Moderator mode off]

Co do drużyny, to mamy już komplet: Ty, Fala i ja.

Ty Tyrkami, ja SM+Inq a Fala DE+E.

Offline

 

#4 2013-12-29 23:42:40

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Drużynowe Mistrzostwa Warszawy VI - Master - 25-26 stycznia

Temat powraca, niestety poważna kontuzja u Fali stawia jego obecność pod znakiem zapytania. Pisze się ktoś aby wskoczyć na jego miejsce?
Moździerz, Lordzik, Artois, Stg. Platypus?

Offline

 

#5 2014-01-07 13:06:59

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Drużynowe Mistrzostwa Warszawy VI - Master - 25-26 stycznia

Sorka za dubel, ale drużyna w komplecie Zrobiła się Wrocławsko międzynarodowa

Offline

 

#6 2014-01-07 13:51:17

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Drużynowe Mistrzostwa Warszawy VI - Master - 25-26 stycznia

multi kulti pełną parą!

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aoc.pun.pl www.shinobi-history.pun.pl www.hkh.pun.pl www.bud09.pun.pl www.lingwistyka.pun.pl