W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Witam,
Zapraszam wszystkich na Event i Megabitwę - Changes.
Katylin V, czerwona skalista planeta była trzecią krążąca wokół mniejszej z gwiazd binarnego układu zwanej Małym Bratem. Dwa czerwone olbrzymy mały brat wraz drugom, nieco większym Wielkim bratem tworzyły skąpany w mgławicy znajdującego na obrzeżach galaktyki sektora Noctrim układ podwójny.
Katylin V zwana była przez miejscowych planetą czerwonego cienia gdyż panował na niej wieczny półmrok, gdzie dzień od nocy różnił się zaledwie nieznacznie natężeniem światła. Mieszkańcy nie rozróżniali pór roku, gdyż roczne wahania temperatury były na poziomie kilku stopni.
W imperialnej klasyfikacji Katylin V był kolonia górnicza z jednym manufaktorum Officium Mechanicum.
Tamtejsza noc nad Katylin V, była bezchmurna i chłodna. Ciszę nocy tylko od czasu do czasu zakłócał skowyt wiatru tańczącego w szczelinach skalnych wąwozu. Na skraju jednej z otaczających go ścian można było dostrzec dwie postacie skąpane w półmroku nocy. Wprawny zwiadowca który podszedł by na odległość głosu w chwilach miedzy skowytem pochwycił by fragment prowadzonej ściszonym głosem rozmowy.
“to tutaj Mel....” - rzekł niski męski głos nim zagłuszył to świst wiatru.
“Tak, tutaj za dwa cykle dokona się wszystko Theod....” - odparł mu drugi, nieco wyższy z lekka nutką drwiny w głosie.
Znów rozległ się świst i wiatr przejął batutę wypełniając noc kakofonią jęków.
++++............ Transmisja z Ordo Hereticus …...++++
++++ Poziom dostępu zweryfikowany ++++
++++ Deszyfracja zakończona++++
++++ Klasa tajności przekazu: Ściśle tajne, do wyłącznego wglądu kapitana ++++
++++ Katylin V uległa inwazji, ostatni raport mówi o Xenos oraz śladach ingerencji Wroga Największego. Planeta o znaczeniu strategicznym dla Officium Mechanicum, zabezpieczyć manufaktorum , kopalnie oraz wydobyte złoża Xylonu 6. Cel o najwyższym priorytecie strategicznym. Zabezpieczeni krytyczne dla obronności imperium.
“Ej, Jarba gdzie ten szefuńcio?” - szturchnął jeden Nob drugiego.
“Nie trykaj mnie pało, bo jak ciem dropne klawem to kuniec śmichu tym pyskem. O szefuncio wraca od brzydala” - odparł mu drugi.
“Ej hopaki, bedzie bitka z ludziem. Dawajta, czas Mekowi dać dużo Dakadakkaaaa na ludziuf.”
Odrażające issstooty panie, prymitywy, jak Ty możesssssszz z nimi rozzzzzmawiaciać. Nie lepiej złożyć ich w ofierze nassssszemu panuuu? - rzekł Apostoł
“Milcz głupcze” - odwarknął mu gniewnie Lord - “Nie wstrącaj się w coś czego nie rozumiesz. Idź przekaz wszystkim że poleje się krew psów imperatora. Niech każda drużyna będzie gotowa do zmierzchu. Osobiście ukarzę maruderów”
CZAS: 24 marca (niedziela) godz. 10-18
MIEJSCE: sklep BOLTER, ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32
Wydarzenie to ma status SPONSOROWANEGO TURNIEJU BEZ NAGRÓD.
Każda osoba grająca musi dokonać zakupu towaru za minimum 10zl w dniu turnieju (liczy się kwota po zniżce).
Uczestnikom przysługuje zniżka do 20% na produkty GW (szczegóły przyznawania nagród na stronie sklepu BOLTER ).
ARMIE: 1250 pkt
ZALECANY JEST WYSIWYG!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Force Organisation Chart:
1-1 HQ
3-6 TROOPS
0-1 ELITES
0-1 FAST ATTACK
2-4 HEAVY SUPPORT
ZAŁOŻENIA:
Mega-Bitwa rozgrywająca się na jednym dużym stole (6 stołów 120x180).
Całość będzie podzielona na 6-9 sektorów (w zależności od ilości graczy).
Każdy będzie walczył ze swoim sektorowym oponentem z możliwością pewnego ingerowania w pozostałe sektory.
Prowadzący (KvaN) ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma i wszystkie rullebooki, codexy i inne FAQi twierdzą coś innego.
SCENARIUSZ
ilość Tur - zmienna decyduje o tym prowadzący.
Strefa rozstawiania - uzależniona od sektora.
Celem jest zajęcie ważnych strategicznie punktów w centralnej części sektora i zabezpieczenie surowców porozrzucanych po sektorze.
Każdy z centralnych punktów jest warty 15 VP
Skrzynie z surowcami należy przetransportować do punktów zbiorczych w swojej strefie rozstawienia. Każda ze przetransportowanych skrzyń warta jest 2 VP, punkty za skrzynie są przyznawane na końcu rozgrywki lub w momencie uzbierania 4 w jednym punkcie zbornym (zabiera je wtenczas opancerzony transporter poza teren działań wojennych Dzieje się to automatycznie w najbliższej fazie ruchu). Skrzynię podnosić można tylko w fazie ruchu (w dowolnym jej momencie). Można odstawić skrzynkę na ziemię. Skrzynie są noszone przez poszczególne modele a nie odział. Skrzynia jest automatycznie upuszczona jeśli niosący ją model zostanie związany w kombacie. Skrzynia jest niezniszczalna, czyli po wybuchu pojazdu zostaje tam gdzie wrak i nie może zostać obierana na cel ostrzału. Skrzynie można wykradać z punktu zbornego przeciwnika dopóki nie opuszczą stołu (nie zostaną wywiezione przez transporter).
Każdy typ jednostek ma określoną ładowność oraz ograniczenia przy transporcie skrzyń, według listy poniżej (jednostki niewymienione nie mogą transportować skrzyń):
Piechota:
Siła 2 - 1 skrzynia na dwa modele i ruch społowiony
Siła 3 - 1 skrzynia na dwa modele, ruch normalny
Siła 4 - 1 skrzynia na jeden model, ruch społowiony lub jedna skrzynia na dwa modele i ruch normalny
Siła 5+ - 1 skrzynia na jeden model, ruch normalny
Jump pack. Teleport, Jetpack - traci możliwość skoku, teleportacji
Walker: - jedną skrzynię za każdy CCW
Monstrous Creature- 2 skrzynie, ruch normalny (utrata umiejętności Jump oraz Fly)
Transport - pojemność transportu / 2 (każda skrzynia zajmuje dwa miejsca w transportowcu)
Inne pojazdy - 3 skrzynie
Bike, Jetbike - 2 skrzynie, brak możliwości używania umiejętności turbo boost.
Kawaleria - 1 skrzynia
Chariot - 2 skrzynie
ZASADY SPECJALNE - opis:
Burza piaskowa - w trakcie zmagań może zerwać się burza piaskowa wpływająca negatywnie na flyery, skimmery i motory.
Wyładowania elektryczne w stratosferze - całkowity zakaz deep striku (nawet drop pody zaczynają na ziemi w strefie rozstawienia)
Tajemnicze piaski i skałki - powierzchnia Katylin ma wiele tajemniczych miejsc które mają specyficzny wpływ na znajdujące na nich istoty.
Lista uczestników
1. Sgt. Platypus - Orks
2. Izwor - CSM
3. Xyxel - Black Legion
4. omadan - Vlka Fenryka
5. Bizon - 107th Cadian Regiment
6. Zalew - Thousand Sons
7. Kicek - Tau
8. Avatarofhope - Dark Angels
9. Raziel - Crimson Fist's Space Marine Chapter
10. Artois - Dark Angels Deatch Company
Ostatnio edytowany przez KvaNfield (2013-02-10 17:01:34)
Offline
Orki widzę , więc pewnie się pojawię
Offline
Z chęcią wezmę udział
Przyjdę z moimi CSM.
Offline
Manufaktorium i cała Katylin V będzie moja! Black Legion powraca!
Offline
Vlka Fenryka oczyści cały sektor ze wszystkiego!
Offline
+++Segmentum High Command+++
+++Xenos incursion detected+++
pocessing...
+++Imperiad Guard detachment deployed+++
processing...
+++Nearest Imperial Forces+++
processing...
+++Cadian 107th+++
+++Venerate the Immortal Emperor, for He is our shield and protector+++
Offline
Zdarza się że przez równiny Katylin V wiatr, niczym nie powstrzymywany, rozpędza się do znacznych prędkości. Porywa wtedy liczne drobiny, piach, a nawet skały. Trzech zwiadowców marines, chcąc się uchronić przed zamiecią skryło się w jednej z licznych grot wygrzewając kości przy ognisku. Wiatr gwizdał niemiłosiernie.
-Cpaiv, podaj no jeszcze jednego szczura.
-Mówiłem Ci, to nie szczur, tylko tiramunta, futrzasta jaszczurka.
-Jeden pies.-wtrącił stojący na warcie- Aron ma rację, nie marudź, tylko podaj mi też tego żylastego cze..
-Kyrs! Kyrs! Co Ci jest? Nie mów że ten piach Ci gębę zatkał!- Cpaiv wyjrzał na zewnątrz i zobaczył ciało towarzysza nakrywane kolejnymi warstwami piachu. Odruchowo odrzucił szaszłyki i sięgnął po pistolet- nie było go tam, został przy ognisku. Z nocy wychynęła potężna postać. Marines w zdobnym pancerzu, przez którego dziury gwizdał wiatr. Pancerz którego był pusty.
Ostatnio edytowany przez Zalew (2013-03-11 22:44:39)
Offline
Thousand sons? Brawo!
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Ludzie... dawać, dawać...
Co to za MEGA Bitwa, gdzie bierze udział 6 osób
Offline
01001011 01101100 01100001 01101110 00100000 01000010 01101111 01110010 01101011 00100111 01100001 01101110 00100000 01110000 01101111 01100100 01100101 01101010 01101101 01110101 01101010 01100101 00100000 01110010 01100101 01101011 01100001 01110111 01101001 01100011 01100101 00101110 00001101 00001010 01000100 01101100 01100001 00100000 01110111 01101001 01100101 01101011 01110011 01111010 01100101 01100111 01101111 00100000 01100100 01101111 01100010 01110010 01100001 00100001
Offline
Grupa uderzeniowa 3 kompanii Dark Angel's melduje gotowość do wsparcia braci z Fenrisa oraz innych lojalistów.
Never Forget! Never Forgive!
Offline
Suffer not the alien to live!
Faithful unto death!
PS. Przyjdę ze względu na zacne towarzystwo, ale grę będę hejtował ile wlezie
Offline
w poszukiwaniu kolejnych zdrajców, na planetę przybędzie Kompania Skrzydła Śmierci DA
Offline
Widzę, że Kvan nie odrobił lekcji
Crimson Fist's Space Marine Chapter.
Offline
czy miałby ktoś pożyczyć dowolnego Land Ridera?
Offline
Crusader czy zwykły?
Offline
najbardziej byłbym wdzięczny za Crusadera (",) mroczny bracie Avatarze
Offline
Ołkej. Masz jak w banku.
Offline
Czcigodny Brat Brovarius zapewni wynagrodzenie
Offline
Jak na razie stosunek "dobrych" do "złych" to 6:4 - Słudzy zła przybywajcie!
Offline
a Tau być dobre a nie złe?
Offline
Tau jest to ogólnie wszystko jedno
Offline
Tau to prawie jak Chaos przecież. Jak Cię podbiją i się nie przekonwertujesz to nożem w gardło. Tylko zamiast terroru okupacyjnego stosują pranie mózgów.
Offline
No i po Evencie. Oto kilka refleksji zdziadziałego hejtera:
Dobra organizacja i prowadzenie w wykonaniu Kvana, choć spodziewaliśmy się, że jak zwykle nie przyjdzie.
Fajny scenariusz i fluffowo rozegrana pierwsza część eventu. Dobry pomysł z losowymi zdarzeniami, które wprowadziły sporo pozytywnego zamieszania (zniknięte jednostki rulezzz).
Wyśmienity pomysł ze zdradą w szeregach jednej ze stron konfliktu (mam nadzieję, że co niektórych to zaskoczyło).
Doborowe towarzystwo i fajna atmosfera kulturalnej walki, bardzo budujące.
Na evencie były też piękne dziewczyny, które swoim kompletnym brakiem zrozumienia o co chodzi, rozbrajały nas pozytywnie i motywowały do zacieklejszej walki (wiecie, no wstyd w obecności niewiast same jedynki rzucać).
Pochwalić też należy przygotowanie od strony technicznej eventu, karty zdarzeń, rozpisane scenariusze, skrzynki.
Niestety, garść dziekciu na ten miód:
Początek drugiej części eventu, nie spodobał mi się respawn jednostek. Można wytłumaczyć to tak, że tak naprawdę od pierwszej bitwy minęło kilkanaście dni, dlatego armie zdążono uzupełnić, jednak trochę to ssące.
Kolejne obiekcje mam do scenariusza, którego nie dało się wygrać. Obie strony konfliktu skazane zostały na remis, a wystarczyło pozwolić lojalistom wystawić się tam, gdzie im by pasowało. Dzięki temu, zyskali by przewagę po jednej stronie frontu, a siły zła, miały by ułatwiony dostęp do mniej chronionej strony, pojawiły by się dylematy gdzie atakować, a gdzie bronić, ale przede wszystkim była by szansa na zwycięstwo.
Organizator usiłował poniewczasie ratować tą sytuację, wprowadzając nie wiadomo skąd siły imperialne w postaci czołgów i jakiegoś chaosowego predatora, sorry Kvan, ale to było niefajne, do tego jeszcze grałeś nimi niezgodnie z zasadami czterdziestki, a to już poważne wykroczenie, bo możesz zmieniać rzeczywistość jako Mistrz Gry, ale zasady nadal Ciebie obowiązują, to było słabe.
Podsumowując:
Bawiłem się świetnie, w towarzystwie uroczych dziewczyn i porządnych graczy, pożarłem czyjąś pizzę, wnerwiałem Cavaliera i ogólnie byłem chamski, niemiły, problematyczny jak zwykle Dobrze mi się grało, choć ten system jak wszyscy wiedzą, jest niegrywalny i pozbawiony jakiegokolwiek sensu
Ostatnio edytowany przez Raziel (2013-03-24 19:25:39)
Offline
Dzięki zdradzie w szeregach lojalistów połączone siły Chaosu i orków zajęły w pierwszej fazie fotecę na Katylin V.
W drugiej fazie Chaos obronił fortecę i plac z pomnikiem bohaterów Imperium, który zaraz po sprofanowaniu posłużył jako ołtarz do powywieszania złapanych żywcem wrogów he hehe heee....
Niestety lojaliści przy wsparciu przekupnych Tau utrzymali wszystkie zasoby strategiczne, chociaż fortu nie odbili. Remis.
Offline
Raziel napisał:
Wyśmienity pomysł ze zdradą w szeregach jednej ze stron konfliktu (mam nadzieję, że co niektórych to zaskoczyło).
No ja byłem bardzo zaskoczony tym faktem, tym bardziej, że po stracie własnego land speedera w pierwszej turze, poczułem dużą ulgę, że lecisz mi na pomoc swoimi dwiema sztukami Zdrada zabolała mnie mocno
Ja również wszystkim dziękuję za event. Grało się szybko, sprawnie i bez zbędnego przeciągania. Mnie trochę dziwiło, że magiczne piaski działały dwukrotnie przy wejściu i przy wyjściu, natomiast cała reszta była ok. Nie zauważyłem "wałowania" Kvana przy czołgach więc nie przeszkadzało mi to bardzo. Natomiast również odczułem "impas" ostatniej misji niemniej jednak wspólne koordynowanie działań z Omadanem w pełni zniwelowało tę wadę. Omadanie, następnym razem to champion Dark Angel'sów zwycięży w pojedynku
Podziękowania za wpuszczenie damskiej publiczności. Mam nadzieję, że dziewuszki nie przeszkadzały wam zbytnio w graniu
Offline
Dzięki wszystkim za miło spędzony czas.
Sama bitwa jak i towarzystwo trzymało dobry, wysoki poziom.
Cieszę się, że miałem swój mały wkład w przygotowaniach eventu (skrzynie),
tym bardziej, że był on udany.
Co do uwag, to wysłałem swoje spostrzeżenia Kvanowi,
co by jeszcze lepiej organizował podobne wydarzenia.
Offline
http://www.youtube.com/watch?v=1_nEi2SjrOk
event pustynno burzowy z perspektywy naszych dzielnych wojaków!
Offline
Xyxel napisał:
Niestety lojaliści przy wsparciu przekupnych Tau utrzymali wszystkie zasoby strategiczne, chociaż fortu nie odbili.
Broń Boże przekupnych Nie mógł bym postawić swojego zysku nad Większe Dobro, bez którego doszłoby do Mont'au, czyli zagłady.
Event był bardzo dobrze zorganizowany, także ta strasznie denerwująca burza piaskowa, przez którą praktycznie nie mogłem strzelać swoimi 5 Railgunami. Szkoda że Gwardia przyjechała dopiero o 17stej (w postaci Kvana) przez co nasze siły były osłabione, ale to oznaczało tylko więcej Chaosu do zabicia na gracza
Dzięki za grę!
Offline