Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2012-08-23 09:54:10

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Taktycznie ciekawe zasady z V3

Garść szczegółowych zasad, których nie używamy, a po pojawieniu się w 3 edycji zmieniły rozgrywkę i wypada sie im poprzyglądać.

Pierwsza rzesz, która zmieniła się poważnie to Field of Fire dział. Wiadomo, że teraz prowadzi się Line of Sight z dowolnego miejsca podstawki, co oznacza, że działa mogą strzelać sobie same przez plecy jako rifle teamy (nie obracamy ich na cel).

Poważnie zmienił się GUN TANK. Deklarujemy przed strzelaniem i wtedy wszystkie trafienia plutonu podlegają tej zasadzie, a nie wybrane.

Działa Immobile mogą obracać się w miejscu wokół własnego środka w fazie ruchu, o ile pozwala im na to teren.

Priority w strzelaniu automatycznie wyjmuje największy firepower spośród trafień.

Jest priority w walce wręcz.

Normalny moździerz może strzelać directem ponad kolegami na minimalnym zasięgu 8 cali.

Rozdzielamy możliwie równo trafienia z różnymi firepowerami (bez Gun Tanka nie można Jumbo wziąć na klatę kilku trafień np. z Fireflaja).

Jeśli wygraliśmy Close Combat z pojazdami przez zbailowanie wszystkich, nie zabijamy ich automatycznie. Musimy zostać w 2" w Consolidation Move, inaczej nic im się nie stanie!

Działa giną z automatu, jeśli nie zdadzą testu na Kontratak w walce wręcz.

Czołgi mogą przejeżdżać przez wrogie czołgi o ile nie skończą na nich ruchu i nie wpakują się w 2" od piechoty i dział.

Wraki pojazdów są slow going i nie zmuszają do żadnych rzutów.

Smoke marker ma 2" w każdym kierunku, także na wysokość (!)

Smoke ammunition trafia w co chcemy (!)

Wszystkie artylerie z 6-8 teamami mogą strzelić jeden placek z przerzutami albo dwa obok siebie bez.

Brytyjski mike-target działa na brytyjski pluton artyleryjski ze staff teamem niezależnie od ilości dział (!)

Czołg zaskoczony przez piechotę w ogóle nie wypala defensive fire.

Działo z rof2 lub więcej może w walce wręcz strzelić do czołgu (normalny skill test) wymuszając save przeciw wartości bocznego pancerza (aletrafienie jest liczone od przodu!)

Można rozpakować pluton artyleryjski z transportu i strzelić plackiem w tej samej turze.

Zniszczony unarmoured transport pinuje pluton i bezpowrotnie usuwa ze stołu wszystkie transporty tego typu z plutonu (!)

Zniszczenie armoured transportu nie pinuje pasażerów, którzy przeżyli, o ile nie zabiła go artyleria plackiem.

Wystarczy?!

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-08-23 10:10:54)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#2 2012-08-23 10:04:31

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Z kolejnych ważnych rzeczy:

- teraz teamy ruszają się at the double, dlatego teamy, które tego nie zrobiły mogą wykonać stormtrooper move, podczas gdy koledzy z plutonu, którzy pobiegli, nie robią tego;

- dołączenie Company Commanda lub Higher Commanda NIE ZMIENIA rozkładu dowodzenia i dalej Platoon Command dowodzi, o ile jest jeszcze na stole;

- SiC wykonuje Company Morale Check (!)

- zbailowane przez artylerię armoured transporty remountują się automatycznie na koniec fazy strzelania;

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-08-23 10:10:07)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#3 2012-08-23 11:38:15

 suzan

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

1431932
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 883

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Fajnie... odniosę się do paru rzeczy, ale jak będę miał książkę pod ręką, tj. podam wykładnię... ...najbardziej ciekaw jestem miejsca zapisu o artylerii: wysiądź i strzel... gdzie?  Co nie oznacza, że nie wierzę


Flames of War: Germany ● Great War: Germany
Vietnam: PAVN ● Team Yankee: Soviet
Sprzedam Dystopian Wars: Prussian Fleet (click to see)

Offline

 

#4 2012-08-23 15:36:52

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Jaką wykładnię człowieku? To zapiski z podręcznika, prosto do grania. Tylko storm trooper był problemowy, więc został zrulowany przez sędziów. Co do bombardmentu po rozpakowaniu dział masz pełen rof, więc bombardment jest bezproblemowy (Crash Action). Co więcej możesz bombardować po okopywaniu się, niezależnie od jego wyniku.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#5 2012-08-23 18:32:20

 Adrian

http://i.imgur.com/jgZgn.png

Zarejestrowany: 2010-09-09
Posty: 236

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Dzięki wielkie, aczkolwiek powiem tylko, że na większość tych zasad jednak graliśmy:)

Jedną z nowości są dla mnie unarmored transport team-y. W takim wypadku ich wykorzystanie jest bez sensu...

Offline

 

#6 2012-08-23 19:06:26

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

To lista porządkowa co mi się przypomniało. Transporty softskin nie są bez sensu, bo większość z nich to recony i mają save 3+.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#7 2012-08-23 20:34:46

 suzan

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

1431932
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 883

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Zielarz napisał:

Jaką wykładnię człowieku? To zapiski z podręcznika, prosto do grania. Tylko storm trooper był problemowy, więc został zrulowany przez sędziów. Co do bombardmentu po rozpakowaniu dział masz pełen rof, więc bombardment jest bezproblemowy (Crash Action). Co więcej możesz bombardować po okopywaniu się, niezależnie od jego wyniku.

Fakt, odmontowanie dział następuje na początku ruchu transportu. Więc fakt, jest Crash Action i strzelanie pełnym ROF dopóki oddział się nie ruszy.

Niemniej pamiętaj o wyjątku. We wspominanym przeze mnie artykule Q&A by BF jest napisane:

Q: If a gun unlimbers after movement using the Horse Artillery special rule, do they fire at their full ROF using the Crash Action rule?
A: No. Although the flavour text for the Horse Artillery rule uses the phrase Crash Action, it is only flavour text and not a reference to the Crash Action rule.


Flames of War: Germany ● Great War: Germany
Vietnam: PAVN ● Team Yankee: Soviet
Sprzedam Dystopian Wars: Prussian Fleet (click to see)

Offline

 

#8 2012-08-23 21:08:59

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

To nie jest wyjątek. Horse Artillery ma własną zasadę: odpakowuje się PO RUCHU TRANSPORTU i oddział na nowej pozycji strzela jak po ruchu, to zupełnie inna bajka (do tego mocna!) Autor pytania, które zacytowałeś nie odróżnia tych dwóch zasad.

A tak w ogóle jak chcecie te zasady wyszukać i ogarnąć to mogę podać nazwy paragrafów i strony z podręcznika, będzie łatwiej szukać.

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-08-23 21:13:11)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#9 2012-08-23 21:43:53

 suzan

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

1431932
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 883

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Zielarz, jestem z Tobą a nie przeciwko...


Flames of War: Germany ● Great War: Germany
Vietnam: PAVN ● Team Yankee: Soviet
Sprzedam Dystopian Wars: Prussian Fleet (click to see)

Offline

 

#10 2012-08-23 22:35:46

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Rozumiem, po prostu staram się też pokazać tok rozumowania, wtedy będzie łatwiej pamiętać poszczególne zasady. Po prostu z kolegami sędziami przerobiliśmy wszystkie rulingi i faki świata, więc pomyślałem, że nam trochę we Wro użyczę tego.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#11 2012-08-27 22:42:40

 suzan

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

1431932
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 883

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Zielarz napisał:

[...]Pierwsza rzecz, która zmieniła się poważnie to Field of Fire dział. Wiadomo, że teraz prowadzi się Line of Sight z dowolnego miejsca podstawki, co oznacza, że działa mogą strzelać sobie same przez plecy jako rifle teamy (nie obracamy ich na cel).[...]

ROTATE TO FACE TARGET (str. 124)
[...]
After determining your teams’ Fields of Fire, but before they fire the Bombardment, rotate your teams to point directly at the Aiming Point in the same way that teams rotate to face their target in normal shooting (see page 84).

No i jak to się ma do tego co napisałeś? Rozwiń myśl proszę...


Flames of War: Germany ● Great War: Germany
Vietnam: PAVN ● Team Yankee: Soviet
Sprzedam Dystopian Wars: Prussian Fleet (click to see)

Offline

 

#12 2012-08-28 00:27:17

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Nie rozumiem pytania. Są 3 różne zasady dotyczące obracania modeli dział. Najważniejszą innowacją jest obrót w fazie ruchu dział immobile w miejscu tak, by nagle zmieniły swój field of fire i np. strzeliły w model, który na początku tury (czytaj: przed ruchem) był poza strefą rażenia (absolutna rewelacja dla moich 17 pdr). Co to ma wspólnego z obracaniem bombardującej artylerii na cel, która to zasada była w Fow obecna od zawsze?

A teraz zrozumiałem - strzelasz wtedy jak z rifla i nie obracasz działa na cel, bo tak napisali autorzy podręcznika. Nie czuję się kompetentny by tłumaczyć czemu tak zadecydowali, ale tak właśnie stoi w podręczniku.

Zauważ, że zacytowałeś zasadę dotyczącą bombardementu, trochę to jednak inna sytuacja niż np. strzelenie defensive fire poza swój 180 stopniowy field of fire od frontu. Nie widzę sposobu w jaki te dwie zasady wchodzą w interakcje, stąd pierwsze zdanie w poście.

Odpowiedź na Twoje pytanie powinna brzmieć wg. mnie: "nijak się nie ma".

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-08-28 00:33:34)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#13 2012-08-28 11:12:52

 suzan

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

1431932
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 883

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

OK, teraz i do mnie dotarło. Model artylerii może strzelać jako rifle team (np. w deffensive fire). Wtedy ma facing jak piechota i nie trzeba go obracać. Natomiast gdy strzela jako działo, to podlega normalnym restrykcjom od artylerii (ROTATE TO FACE TARGET). Wyjaśnione.


Flames of War: Germany ● Great War: Germany
Vietnam: PAVN ● Team Yankee: Soviet
Sprzedam Dystopian Wars: Prussian Fleet (click to see)

Offline

 

#14 2012-08-29 08:32:25

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

No prawie, bo to nie wszystko. Generalnie reguła obracania dział na cel dotyczy wszystkich Gun Teamów, nie tylko artylerii. A zatem:

Działa (nawet Immobile!) w terenie Difficult Going lub Slow Going mogą obrócić się wokół własnego środka jako ruch (dzięki czemu zmieniają sobie potencjalene cele w Field of Fire) [Rotating Teams s.38].

Żadne działa (!) wystawione w terenie Very Difficult Going nie mogą wykonać żadnej formy ruchu (ignorują wszystko co będzie napisane dalej i zmusza do jakiejkolwiek zmiany pozycji) [No Guns in Very Difficult Going s.44].

Każdy rodzaj teamu w grze (!) po wybraniu celu przed rzutami obraca się w swoim Field of Fire tak, by mierzyć bezpośrednio do plutonu, do którego strzela [początek podrozdziału Rotate to Face The Target s.84].

Teamy (a więc także WSZYSTKIE RODZAJE DZIAŁ), które przylegają do ścian lub innych przeszkód linearnych, są okopane lub umocnione (np. Gun Pity) ignorują poprzedni zapis i nie obracają się na cel, strzelają tak długo jak mają legalny cel w Field of Fire [No Room to Rotate s.84].

Gun Teamy mogą strzelić jako Rifle team, nie wykonując obrotu na cel [Gun Teams Can Fire As Rifles s.117].

Artyleria strzelająca plackiem obraca się na cel tak jak wszystkie inne teamy (powtórzone chyba dla wygody ludków z krótką pamięcią, mamy odwołanie do generalnej zasady ze s.84) [Rotate to Face Target s.124].

Teraz jest wyjaśnione!

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-08-29 08:36:09)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#15 2012-08-29 09:27:31

 suzan

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

1431932
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 883

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

No dobra, a jak rotating w Difficult Going lub Very Difficult Going terenie wpływa na konieczność rzucania testów trudnego terenu przez działa?!


Flames of War: Germany ● Great War: Germany
Vietnam: PAVN ● Team Yankee: Soviet
Sprzedam Dystopian Wars: Prussian Fleet (click to see)

Offline

 

#16 2012-08-29 09:48:28

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Nie wpływa, nic nie rzucasz w difficult going, a w Very dificult nie obracasz się wcale.

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-08-29 09:49:19)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#17 2012-08-30 10:33:14

Garghgor

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2011-04-19
Posty: 23

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

sorki, że się wetnę, ale moim zdaniem mylicie dwie różne zasady:

1) Obrót w fazie ruchu - str. 38 "Rotating teams" - Immobile Gun moga się obracać jako ich MOVEMENT (nie ma słowa o NIE zdawaniu testu dificult/v.dificult)
teraz str. 44 - Guns in Difficult going - Gun teamy zdają Bogging Test TAK samo jak POJAZDY. Więc jeżeli obrót pojazdu w DG i VDG wymaga testu (a wymaga - str.43 Bogging down) to również GT w DG i VDG musi testować.
I dalej str.44: No Guns in Very difficult going - Gun team nie może wejść w taki teren, poruszać się po nim i nawet obracać (drugie zdanie od końca) ! -  (może być wystawiony na początku gry w takim terenie).

2) Obrót w fazie strzelania - str. 84 "Rotate to face the target" - gdzie obrót jest tylko w ramach Field of Fire i po to by realistycznie odzwierciedlić działanie figurki (i tu nie potrzeba testu żadnego robić, bo to nie ruch tylko można powiedzieć z innych gier "facing"), z tym że jest oczywiście dalej zasada "No room to rotate", która dopuszcza nie obracanie modelu w czasie strzelania w pewnych przypadkach. tak czy inaczej obrót w fazie strzelania jest czysto estetyczny (chociaż wpływa na kolejne rundy).

Natomiast zupełnie inną sprawą jest Crash Action (str.49) - wyrazie jest napisane, że tylko przy Odczepianiu działa od transportu, obrót nie jest liczony jako ruch. Jeżeli działo jest już Odczepione - jego obrót jest jego ruchem str.38


I teraz już na koniec pytanie: Jak zachowuje się działo z 180 Field of Fire w Defensive Fire jeżeli szarża na to działo wychodzi z poza FoF działa - np. z tyłu (to samo pytanie mogło by dotyczyć każdego teamu, który ma ograniczony FoF do 180 stopni z przodu) - może strzelać w DF czy też nie z działa głównego czy tylko jako rifle team.

Ostatnio edytowany przez Garghgor (2012-08-30 11:09:44)

Offline

 

#18 2012-08-30 14:37:06

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

1. Zgadzam się, my mistake (s.38). Rotating on the spot jest ruchem i wymaga testów (ale jest niemożliwy w Very Dificult Going!)

Część druga Twojego posta (z działami w VDG s.44) jest napisana tak samo przeze mnie, więc nie wiem czego ma dotyczyć ta uwaga.

2. To, że obrót w Movemencie jest ruchem wiadomo, wszak po to jest ta nowa zasada (przemęczenie nowym rokiem szkolnym zaćmiło mi umysł i oczywiście rzucamy Bogging Checki!), natomiast obrót "estetyczny" na cel nie może być ruchem, bo odbywa się w fazie strzelania (nie ma wpływu na Rof ale ma wpływ na grę i działa wystawione tak, że nie mogą się obracać na cel z powodu przeszkód są w tyłku, bo nie "śledzą" celu w swoim FOF i czasami tracą ROF na Rotate w następnej fazie ruchu, żeby w ogóle móc strzelać).


Pytanie jest łatwe: może strzelić tylko jako Rifle. Czemu? Żeby legalnie deklarować strzelanie trzeba mieć LOS, FOF i Range. Piechota zaskakująca 6-pdr'a od tyłu znajduje się w LOS (z dowolnej części podstawki), Range (do 24") ale nie jest w FOF (180 w przód). Dlatego możesz ich ostrzelać tylko jako Rifle, bo FOF Rifle teamu wynosi 360 stopni. Nie obracamy modelu właśnie po to, żeby sztucznie nie pozwolić mu odwrócić się poza fazą ruchu.

Obrót "estetyczny" jest wymagany (i dozwolony) tylko przeciw legalnemu celowi w FOF, więc piechota atakująca od tyłu Gun Team (bez zasady Turntable!) na niego nie pozwala. Pozostaje Rifle albo nie strzelamy w ogóle.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#19 2012-08-31 08:06:10

Garghgor

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2011-04-19
Posty: 23

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

ok, dzięki. czyli w przypadku czołgów z wieżyczką itp. Defensive Fire jest możliwy tylko z broni "obracalnych" (na wieżyczkach) a np. z karabinów maszynowych hull mounted już nie - jeżeli szarża wychodzi z poza ich Field of Fire. Logiczne.

a część II posta to nie uwaga tylko mój wywód biorąc pod uwagę ciągłość analizy zasad

Offline

 

#20 2012-08-31 08:35:38

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Dokładnie, Hull Mg ma swoje wady jak widać...


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#21 2012-09-08 09:05:19

 suzan

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

1431932
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 883

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Dobra, to jeszcze odkopmy działa. Przy wejściu dział z rezerw czy mogą strzelić bombardmentem? Wydaje się, że tak, ale tylko w wypadku jeżeli przyjechały z transportem...


Flames of War: Germany ● Great War: Germany
Vietnam: PAVN ● Team Yankee: Soviet
Sprzedam Dystopian Wars: Prussian Fleet (click to see)

Offline

 

#22 2012-09-08 09:50:10

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Kategorycznie nie. Jeśli przyjechały transportem to są dalej zapakowane [nie mogą w ogóle strzelić w żaden sposób] (chyba że mają zdolność Horse Artillery, wtedy mogą się wypakować i strzelają jak po ruchu - na LOF i z ROF1), jeśli wykonały ruch (weszły z rezerw na stół i postawiłeś je na krawędzi) nie mogą bombardować i strzelają na LOF z ROF1.

Okopanie nie ma nic wspólnego z możliwością bombardowania (co więcej w żadnej z zaproponowanych przez Ciebie sytuacji nie możesz spróbować się okopać).

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-09-08 09:52:21)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#23 2012-09-08 13:56:57

Zalew

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 1690

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Działa mogą bombardować jeśli są stacjonarne. Armaty nie pojawiają się na stole z powietrza tylko wjeżdżają/są wciągane na stół, jako że jest to ruch nie możesz ich nawet okopać. Można powiedzieć że BF i tak poszedł nam na rękę, działa immobile (bez kupionego transportu) w innym przypadku nie dotarłby nigdy na stół.
Okopanie jest ewenementem gdyż wpływa jedynie na RoF jednostki- nie powoduje nawet utraty gone to ground.


Prowadzę dystrybucję miodu pszczelego, więcej informacji w dziale handlowym oraz pod telefonem
Telefon kontaktowy:5II774288

Offline

 

#24 2012-09-08 22:59:30

 suzan

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

1431932
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 883

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Odkopmy działa = odkopmy temat dział ...ech... ale dzięki za info ws 'wjazd z rezerw i strzelanie'


Flames of War: Germany ● Great War: Germany
Vietnam: PAVN ● Team Yankee: Soviet
Sprzedam Dystopian Wars: Prussian Fleet (click to see)

Offline

 

#25 2012-09-14 13:44:34

 suzan

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

1431932
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 883

Re: Taktycznie ciekawe zasady z V3

Kolejna ciekawostka z książki. Stawiając zasłonę dymną MOŻNA, ale nie trzeba jej powiększać:

BF napisał:

•     If six or more weapons are firing, the Smoke Screen may be extended to cover the area of the Template and another one or two Templates downwind of it.

(Rulebook, str. 137)

A to trochę zmienia, prawda?


Flames of War: Germany ● Great War: Germany
Vietnam: PAVN ● Team Yankee: Soviet
Sprzedam Dystopian Wars: Prussian Fleet (click to see)

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wsclan.pun.pl www.karczmadnd.pun.pl www.blekitniglowczyce.pun.pl www.gp2010.pun.pl www.gitary.pun.pl