Wyszedł nowy codex do siostrzyczek. Gracze już sprzedają swoje armie, taki im wyszedł pałerny. Spróbujmy coś z niego wycisnąć..
Sisters of Battle 2000pts
HQ: St Celestine 115
Uriah Jacobus 90 Battle Conclave [9 Death Cult Assassins] 135 + Rhino 170
ELITES: TROOPS: Sisters of Battle [10] (power weapon, 2*flamer) 155 + Rhino 35
Sisters of Battle [10] (power weapon, 2*flamer) 155 + Rhino 35
Sisters of Battle [10] (power weapon, 2*melta) 165 + Rhino 35
Sisters of Battle [10] (power weapon, 2*melta) 165 + Rhino 35
FAST ATTACK: Seraphims [10] (eviscerator, 2 * pair of hand flamer) 220 Dominions [5] (2 * melta) 90 + Rhino 35
Dominions [5] (2 * melta) 90 + Rhino 35
HEAVY SUPPORT: Retributors [10] (4 * hbolter) 145 Exorcist 135
Exorcist 135
Mam tylko 8 sióstr z meltami - nie zdążę pokonwertować ich więcej - stąd flamery na piechocie. Power weapony są niejako optymizmem - wystarczy zabić marina by się koszt zwrócił.
W rozpisce są dwa naprawdę mocne punkty: 1. Uriah z oddziałem kultystek to typowy oddział do kontry - 45 ataków z power weapona z I6, WS5, rerollem na trafienie i S4 + 6 ataków ws5 I4 s4 normalnych. Niestety tylko Uriah ma granaty. Dziewczynki mają Save 5++ i FnP. Dodatkowo chyba od xiędza otrzymują Stubborn. Aż szkoda że nie można tego oddziału zapakować do landka :( 2. Serafinki połączone ze świętą. Dziewczynki w tym połączeniu mają 15 strzełów z bolt pistoli + 4 strzały z hand flamer + 1 ciężki flamer. Na wszystko przerzucają rzut na woundowanie. W szarży standardowo 27 ataków zwykłych ws4 s4 i3, 3 ataki z evisceratora i 6 ataków ws7 always wound on 4+ z power weapona (i inicjatywą 7).
Ciekawe też są retrybutorki - 12 strzałów s5 rending + kolejne 12 s4 rending (Tak jedyny bolter który potrafi rozkręcić AV13 na przedni pancerz). Stąd jeden exor poszedł w odstawkę.
Punkty wiary się pozmieniały. Mamy d6 co rundę. Uriah pozwala na przerzut nieudanego rzutu. Generalnie widzę tutaj takie możliwości ich użycia: - Retrybutorki by zrobić rending (wychodzi im na 4+) - serafinki by zwiększyć ilość woundów (3+ z przerzutem) - dominionki by zlinkować melty (4+) - meltowe siostry by przerzucić 1 na melty (4+) Tak naprawdę to punkt 3 i 4 będę używał gdy na celu pojawi się wrogi czołg, nie wcześniej. Punkt 1 co turę, punkt 2 w momencie strzału.
|