blackout_sys - 2011-06-08 17:03:59

Witam wszystkich i już teraz zapraszam na wrześniowy Event Infinity, który odbędzie się w Bolterze! Dokładna data nie jest jeszcze znana z racji dość odległego terminu, ale są pewne przesłanki ku temu, by już teraz poinformować o Evencie :)

Jaki mamy rozkład jazdy?

* Miniturniej scenariuszowy – myślę, że do 8 osób.
* Dwóch najlepszych graczy miniturnieju rozegra fabularny scenariusz cooperative przeciwko NPCom (sędzia).
* Mega bitwa 2x2 po 200 punktów na osobę (równolegle z cooperativem - coś za coś).
* Rozgrywki towarzyskie podczas trwania eventu.
* Nauka grania Infinity (100 punktów) od podstaw / nauka advanced rules – HI, hakerzy, bronie specjalne itp.
* Konkurs na makietę.
* Konkurs na scenariusz.

Wrześniowy Event będzie tematyczny, a hasłem tego wydarzenia jest

HEAVY GEAR

Po więcej szczegółów odsyłam do regulaminu poniżej:


ROZKŁAD JAZDY I REGULAMIN



1. Organizacja eventu
a. Start o 10:15.
b. Miniturniej scenariuszowy – maksymalnie 8 osób.
c. Dwóch najlepszych graczy miniturnieju rozegra fabularny scenariusz cooperative przeciwko NPCom (sędzia).
d. Mega bitwa 2x2 po 200 punktów na osobę.
e. Rozgrywki towarzyskie podczas trwania eventu.
f. Nauka grania Infinity (100 punktów) od podstaw / nauka advanced rules – HI, hakerzy, bronie specjalne itp.
g. Konkurs na makietę.
h. Konkurs na scenariusz.


i. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
j. Można wystawiać najemników.
k. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów, 6 S.W.C.
l. Każdy gracz zobowiązany jest do wystawienia przynajmniej jednego T.A.G.a oraz jednostki HI. W przypadku braku T.A.G.a należy wystawić przynajmniej 2 jednostki HI (ale to absolutne minimum, na które organizator będzie kręcił nosem ;) ).
m. Mega bitwa rozgrywana jest w formacie 200 punktów, 4 S.W.C. Każdy gracz ma obowiązek wystawić 2 jednostki HI (albo jednego T.A.G.a).


2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać czytelne dwie pisemne rozpiski każdej swojej armii – jawną i niejawną, oraz statystyki uzbrojenia modeli.
b. Każdy gracz musi dysponować własną miarką oraz przynajmniej jedną kostką k20. Zalecane jest posiadanie własnego zestawu znaczników oraz wskaźnika laserowego.
c. Wszystkie modele muszą być sklejone – nie liczą się drobne elementy typu antenki.
d. Każdy model musi znajdować się na odpowiedniej podstawce. W przypadku nieodpowiedniej podstawki (lub jej braku) konsekwencje oraz sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
e. Każdy gracz musi przynieść przynajmniej jedną makietę na Event! Minimalne wymiary makiety to 6”x 6”x 6”.

3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxować modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych – wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujący musi być z tej samej frakcji, zbliżony rasą, typem –  np. HI, opancerzeniem. Należy o tym poinformować przeciwnika przed bitwą. Modele proxowane bez powodu będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armią sektorową a chcieliby zagrać również zwykłą wersją swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.

4. Punktacja na potrzeby miniturnieju
a. Małe Punkty liczymy na podstawie kosztu zabitego/nieprzytomnego na koniec bitwy modelu oraz za wykonane zadania scenariusza.
b. Każde 0,5 punktu S.W.C. zabitego modelu to 5 Małych Punktów.
c. Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
różnica ____Wygrany __Przegrany
0 – 100 ______4    ________4
101 – 200 ____5    ________3
201 – 300 ____6    ________2
301 - 350 _____7 _________1
351+ _________8 _________0

d. Dodatkowe Duże Punkty można uzyskać/stracić w następujący sposób:
i. Przesłanie rozpiski sędziemu dzień przed Eventem 1 DP
ii. Pomalowane co najmniej 75% armii 2 DP
iii. Dodatkowe punkty za przyniesienie większej liczby makiet niż jedna. Liczbę przyznanych punktów określa sędzia przed grą. Można zdobyć od 0 do 3 DP.

iv. Brak pisemnej rozpiski -5 DP

5. Konkurs na makietę
a. Maksymalne wymiary makiety to 8” x 8” x 10” (szerokość x długość x wysokość).
b. Tematyka prac:
i. Winda orbitalna
ii. Laboratorium / Fabryka klonów
iii. Artefakt Combined Army – tutaj całkowicie puszczamy wodze fantazji ;) Mile widziane wszelkiego typu portale, gwiezdne wrota czy inne zderzacze hadronów.
c. Obowiązkowa makieta może być wystawiona w konkursie na makietę.

6. Konkurs na scenariusz
a. Wymagany opis fabularny scenariusza i zasady.
b. Maksymalna objętość scenariusza – 2 strony A4 zasad + 2 strony A4 opisu fabularnego. Rysunki, mapy, grafiki nie wchodzą w skład limitów.
c. Scenariusz powinien posiadać własne zasady dobierania oddziałów graczy, np. gracz A musi wystawić 4 jednostki MI i 2 REMy, gracz B jednego T.A.G.a.

www.lechia-gdansk.pun.pl www.pedagogika-ewip.pun.pl www.1101bwgrupaa.pun.pl www.tacbi.pun.pl www.bakuganbatllemisztrz.pun.pl