Asar - 2011-05-21 09:56:34

Chyba nazbierało mi się już kilak przemyśleń po pierwszej grze którą wczoraj stoczyliśmy. Według mnie gra ma spory potencjał, do jej zalet zaliczyłbym:

1) Ciekawą magię opartą na zbieranych na polu bitwy elementach
2) Ciekawie skonstruowaną mechanikę walki dystansowej
3) Mechanikę walki wręcz opartą nie tylko na rzucaniu kośćmi, ale też na przewidzeniu co zamierza zrobić (jaką kartę zagra) przeciwnik.
i najważniejsze
4) gra na scenariusze

W trakcie wczorajszej gry najbardziej spodobały mi się zasady walki w CC, okazały się być bardzo nieprzewidywalne z racji wybory kart i zarazem bardzo szybko pojedyncze walki się rozgrywa po przez ograniczenie do koniecznego minimum rzutów kostką. Jednocześnie pojedynczy atak nie powoduje automatycznej śmierci modelu, możemy oddać.

Kolejną ciekawą rzeczą jest strzał z łuku lub kuszy, opcja gdzie trzeba dokładnie "wycelować" w model przeciwnika aby dostać bonusową kostkę bardzo urozmaica grę. W połączeniu z możliwością strzelania do walki wręcz umożliwia ciekawe kombinację wykorzystania modeli.

www.magiczne.pun.pl www.dracoinsula.pun.pl www.narutogamer.pun.pl www.kppolej.pun.pl www.samowolka.pun.pl