Po dłuższym namyśle, doszedłem wreszcie do tego, co będę najprawdopodobniej wystawiał na Early.
HQ - (45pkt)
Combat platoon - 3 Schutzen Squads /MG teams/ + anti-tank rifle (230pkt) Combat platoon - 3 Schutzen Squads /Mg teams/ + anti-tank rifle (230pkt) Combat platoon - 2 Schutzen Squads /MG teams/ (155pkt) Combat platoon - Schutzen machine-gun platoon /1 sekcja/ (75pkt)
Weapons platoon - Schutzen mortar platoon /3 sekcje/ (180pkt) Weapons platoon - Schutzen anti-tank gun platoon /2x PaK36/ (75pkt)
Support platoon - Panzer III platoon /3 czołgi/ (390pkt) Support platoon - Motorised light artillery battery /4x 10.5cm leFH18/ (360pkt) Support platoon - Heavy anti-aircraft gun platoon /2x 8.8cm FlaK36/ (260pkt)
Zostaje mi pkt, których nie mam fizycznie jak zużyć. Jako że w większości wypadków będę musiał się bronić, plutony piechoty są dość spore, by mieć odpowiednio duży wygar w strzelaniu. Moździerze mają w tym okresie ogromny potencjał i są tanie, więc spokojnie mogę zainwestować w ten przerzut missów. Artyleria zawsze jest dobra, więc jest. Karabiny są supportem dla małego plutonu piechoty, który pilnuje artylerii i objectiva. Nie jestem do końca przekonany do PaK36, bo większość czołgów albo jest tak słaba, że można je rozwalić piechotą w defensive fire (czy nawet w zwykłym strzelaniu) albo do ruszenia tylko w combacie lub przez atrtylerię/Luftwaffe. Na plus można im policzyć 24 cale zasięgu, ROF3 i FP4+, dzięki czemu dobrze nadają się do bicia w piechotę (nawet okopaną). Czołgi będą raczej służyły jako wsparcie dla piechoty niż jako broń stricte ofensywna, więc tylko 3 sztuki (za to robiące 5 strzałów z karabinów). FlaK w wersji C/T i bez gun shielda: jeśli będę się bronił, to i tak będę okopany; jeśli będę atakował, to będę miał turę na okopanie się (co przy rzucie na 4+ jest ryzykowne, ale cóż...). Jest to też jedyna moja broń przeciw Matyldom i Char B1.
|