Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Następna część eventu w dalszym ciągu odbywać się będzie na pokładzie okrętu "Hell's Touch".
Zasady:
Każdy uczestnik wystawia modele piechoty za 300 pkt. (mogą być jump infantry)
Modele o rozmiarach podstawki większej niż 40mm nie są w stanie przecisnąć się w ciasnych korytarzach i przez to nie mogą być brane. Modele na 40mm nie mogą się mija w korytarzach.
Armię tworzycie na zasadach unbound, gramy skirmishowo i każdy model będzie poruszał się indywidualnie. Można jednak łączyć modele w mini oddziały, trzeba to zadeklarować na początku tury czy modele w koherencji 2" stanowią unit czy są osobno
Armia musi mieć swojego warlorda.
Bitwa na zasadach skirmish-owych - modyfikacje zasad do 40k (dla ciekawszej fabularnie rozgrywki) :
CZĘŚĆ A - zasady w korytarzach
1. Każdy model porusza się samodzielnie.
2. Modele idące kolumną w wąskim korytarzu mogą zasłonić sobie linie widzenia/strzału.
3. Strzelanie do modelu zasłoniętego przez pierwszy obciążone jest modyfikatorem -2 do hita.
4. Faza strzelania jest jednoczesna dla obu stron (nie ma np. wyjścia zza rogu i odstrzelenie gapiącego się przeciwnika)
5. Bronie z zasadą heavy strzelają po broniach rapidfire, assault, itp. (ciężkie działa potrzebują czasu na uruchomienie)
6. Zabity (w fazie strzelania) model z flamerem jako wyposażeniem, wybucha dużym blastem z S4 (zbiorniki z promethium!)
7. Bronie strzelające blastami (plazma cannon, rocket launcher, itp.) znoszą tylko do krawędzi ścian korytarza, oraz
jeśli scatter przestrzeli poza modele, pocisk przeleciał nad głowami celu, zdążyli się uchylić, pole siłowe odbiło, itd.
jeśli scatter przestrzeli przed modele, trafiony jest nadal pierwszy wrogi model z modyfikatorem -1 do siły strzału
8. Po zabiciu wrogiego modelu w walce wręcz konsolidacja wynosi D3" i można nią wejść w kolejną walkę.
9. Moce psioniczne - modele w 1 calowej koherencji traktuje się jako oddział dla potrzeb blessingów, itp.
10. Drzwi w korytarzach mają AV 10 i 2HP. Drzwi na mostek kapitański mają AV12 i 3HP.
11. Przeciwko wrogiej szarży nie ma overwatcha. Strzelania jest już i tak 2x więcej (w swojej i wrogiej turze).
12. Przy dispelowniu uwzgledniamy poziomy psioników.
X. Jeśli ww. i ogólne zasady czegoś nie określają lub będą sprzeczne - gramy zgodnie z fabularnymi realiami świata 40k.
CZĘŚĆ B - walka na otwartym terenie
1.Zgodnie z ogólnymi zasadami wh40k.
Gracze przyporządkowani odpowiednim grupom
A)Imperium
B)Chaos
C)Xenos
Gramy frakcjami w losowej kolejności. Czyli np. xenos-chaos-imperium. Ja jako MG mogą być pierwszy lub ostatni.
Cele misji graczy:
główny - przetrwać. Dotrzeć do mostku kapitańskiego. Dowiedzieć się co się stało z reliktem.
drugorzędny - zabić patriarchę genokradów i jego pobratymców
trzeciorzędny - zabić Arshaqa Wiecznego i resztę Word Bearsów na okręcie