omadan - 2016-01-25 20:46:52

http://i1174.photobucket.com/albums/r609/omadan/hell_begins_zpsssgfwolf.jpg

Wśród błysków burzy Osnowy w końcu wyłonił się w Segmentum Obscurus. Ciężki krążownik niegdyś należący do flotylli Imperium od milleniów już operujący pod nowym patronem. "Hell's Touch" zwykli tytułować go zarówno wrogowie jak i sprzymierzeńcy bowiem okręt w pełni zasługiwał na swoją nazwę. Nikt z resztą nie pamiętał już jak nazywał się wcześniej. Swoją reputacją dorównywał tylko Terminus Est. Obecność "Hell's Touch" wywołała błyskawiczne reakcje u wielu  zainteresowanych. Ze skrawków informacji przesłuchiwanych świadków można było ustalić, że na pokładzie powinien znajdować się heretyk będący w posiadaniu wielu cennych informacji. Jak również i zapomniany relikt bezcennej wartości. Okręt nosi ślady wielu walk, zarówno tych w przestrzeni jak i tych toczących się na jego pokładach. Czy jednak "Hell's Touch" jest całkowicie niesprawny i jakie sekrety skrywają jego wnętrza?

http://vignette2.wikia.nocookie.net/warhammer40k/images/6/6f/Space_Hulk_by_Zen_Master.jpg/revision/latest?cb=20120914182757


Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Zgodnie z ustaleniami akcja eventu odbywać się będzie na okręcie "Hell's Touch".

Zasady:

Każdy uczestnik wystawia modele piechoty za 500 pkt. z czego 350 pkt będzie od razu na stole a 150 pkt w rezerwach. Dopuszczana jest zmiana proporcji +/- 20pkt. Modele o rozmiarach podstawki większej niż 40mm nie są w stanie przecisnąć się w ciasnych korytarzach i przez to nie mogą być brane. Armię tworzycie na zasadach unbound, gramy skirmishowo i każdy model będzie poruszał się indywidualnie. Armia musi mieć swojego warlorda.

Gramy na zasadach eventu Xyxela ponieważ były dobre i sprawdziły się. Ku przypomnieniu:

Bitwa na zasadach skirmish-owych - modyfikacje zasad do 40k (dla ciekawszej fabularnie rozgrywki) :
1. Każdy model porusza się samodzielnie.
2. Modele idące kolumną w wąskim korytarzu mogą zasłonić sobie linie widzenia/strzału.
3. Strzelanie do modelu zasłoniętego przez pierwszy obciążone jest modyfikatorem -2 do hita.
4. Faza strzelania jest jednoczesna dla obu stron (nie ma np. wyjścia zza rogu i odstrzelenie gapiącego się przeciwnika)
5. Bronie z zasadą heavy strzelają po broniach rapidfire, assault, itp. (ciężkie działa potrzebują czasu na uruchomienie)
6. Zabity (w fazie strzelania) model z flamerem jako wyposażeniem, wybucha dużym blastem z S4 (zbiorniki z promethium!)
7. Bronie strzelające blastami (plazma cannon, rocket launcher, itp.) znoszą tylko do krawędzi ścian korytarza, oraz
jeśli scatter przestrzeli poza modele, pocisk przeleciał nad głowami celu, zdążyli się uchylić, pole siłowe odbiło, itd.
jeśli scatter przestrzeli przed modele, trafiony jest nadal pierwszy wrogi model z modyfikatorem -1 do siły strzału
8. Po zabiciu wrogiego modelu w walce wręcz konsolidacja wynosi D3" i można nią wejść w kolejną walkę.
9. Moce psioniczne - modele w 1 calowej koherencji traktuje się jako oddział dla potrzeb blessingów, itp.
10. Drzwi w korytarzach (jeśli omadan je zamknie) mają AV 10 i 2HP. Drzwi na mostek kapitański mają AV12 i 3HP.
11. W korytarzach mogą mijać się wszystkie modele oprócz tych w pancerzach terminatorskich.
12. Przeciwko wrogiej szarży nie ma overwatcha. Strzelania jest już i tak 2x więcej (w swojej i wrogiej turze).
X. Jeśli ww. i ogólne zasady czegoś nie określają lub będą sprzeczne - gramy zgodnie z fabularnymi realiami świata 40k.

Najistotniejszym elementem jest to, że kolejność graczy w każdej z tur gry będzie inna. Tzn będziecie losować kto jest drugi, trzeci czwarty itp. Ja jako MG i kapitan statku zachowuje przywilej wyboru czy gram pierwszy czy ostatni w każdej turze. Możecie grać kooperacyjnie ale nie jest to wymóg.

Cele misji graczy:
główny - zdobyć relikt
drugorzędny - pojmać heretyka Savatar Podstępnego
trzeciorzędny - wybić obrońców statku

Cele misji obrońcy statku (moje)
główny - nie dopuścić do zdobyci reliktu przez graczy
drugorzędny - nie dopuścić do pojmania Savara Podstępnego
trzeciorzędny - zabić warlordów wszystkich graczy


Lista zgłoszonych:
1.Thinros - SW
2.Buyback - GK
3.Xyxel - CSM
4.Izwor - CSM
5.Pokrzyw - INQ
6.Korwey - DE
7.Blackout_sys - TAU

www.scenicclub.pun.pl www.pentagonuni4.pun.pl www.logistykajakosc.pun.pl www.ancientlegion.pun.pl www.klubbakugan.pun.pl