SamboR - 2015-11-29 21:34:16

Serdecznie zapraszam na grudniowy turniej, będzie pod znakiem nadchodzących świąt - czyli znów bez ITSów (chyba, że BARDZO chcecie).

Gramy na 250 pkt/5SWC!

Turniej Infinity 19.12.2015 "Operation: Julen Kartoffeln"

Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 19 grudnia 2015r. Planowany start o godzinie 10:30.

Zgłoszenia przyjmowane są za pomocą appki "Tournament Calculator" firmowanej przez Asara i Krzysztofa. Sugerowane jest również dopisanie się w temacie w formie nick i armia. Pierwszeństwo udziału w turnieju mają osoby zapisane poprzez "Tournament Calculator"!
Tu można się zarejestrować w systemie.
A tu zapisać na turniej

Regulamin:

1. Organizacja turnieju
a. start o 10:30
b. Wejściówka 15zl, która należy wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 bitwy, każda po 2 h lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza. Gracze, którzy nie rozegrają w żadnej grze 3 pełnych tur zostaną "nagrodzeni" -3 OP! Oczywiście sytuacji z Retreat nie bierzemy w tym wypadku pod uwagę.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 250 punktów i 5 S.W.C. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C.
f. Można zabrać ze sobą dwie rozpiski, wybrane z jednej listy armii (sektorowej, lub ogólnej - bez mieszania).
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli. Dozwoleni są WarCors (w armiach ludzkich), Authorized Bounty Hunters (w ogólnych listach armii ludzkich) oraz Wardrivers (ogólna Ariadna).
h. Każdy punkt armii ponad 250 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 5(ew. 6, gdy występuje sytuacja z punktu e.) punktów nie będą dopuszczane do gry.
j. GRAMY NA ZASADACH INFINITY 3. edycji! wraz z uaktualnieniami w formie FAQ i nowej tabeli broni], jeśli jakaś zasada, lub broń nie występuje w powyższych źródłach, to działa jak w zasadach N2/HS/C:P. Aktualne zasady do pobrania tu
k. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu w dowolnej chwili.
l. Gramy z ITS Pack - zaznaczać, czy składacie się, czy nie. Wyniki nie zostaną ujęte w rankingu ITS - chodzi nam tylko o fanty ;)


2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia. Do każdej z nich wersję jawną i nie jawną. Będę sprawdzać, gracze bez rozpiski dostaną -1 OP!
b. Każdy gracz musi dysponować:
i. miarka
ii. przy najmniej jedna kostka dwudziestoscienna.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry [dotyczy to także znaczników niezbędnych w scenariuszach]
ii. wzorniki
iii. sylwetki modeli przez nich używanych
iv. model HVT (cywila)
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta (wg. statystyki S - silhouette). W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.

3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. proksy w ramach rozsądku (szt. 3) zostają dopuszczone - ukłon w stronę młodszych stażem graczy, którzy chcieliby przetestować inne opcje
c. proksy muszą być modelami Corvus Belli - słabo wygląda Space Marine w naszej ładnej grze. Gracz proksujący musi mieć w rozpisce wyraźnie opisane jaki model proksuje inny. W miarę możliwości proszę pytać o możliwość wypożyczenia wzorów od innych graczy.
d. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia
e. Modele niewydane nie liczą się jako proks.

4. Scenariusze
TBA. Misje będą premiowały speców, ale bez nich też można grać. Będzie łapanie prezentów ;)

Scenariusz 1. Ubierz Choinki.
Na 24" calu od krawędzi graczy rozstawiane są trzy choinki, jedna na środku stołu, dwie po 12" od niej. Choinki należy ubrać i rozświetlić. Za każdą ubraną i rozświetloną choinkę gracz otrzymuje 3 OP. Nie można wystawić modelu w kontakcie z choinką.
Ubranie choinki. Model musi poświęcić short skill, być w kontakcie podstawką z choinką i zdać test WIP -3. Specjaliści zdają ten test na niemodyfikowanym WIPie, zaś Engineer na WIP +3.
Rozświetlenie choinki. Każda ubrana choinka może zostać rozświetlona przez dowolnego z graczy. Rozświetlenie choinki to short skill w kontakcie podstawką z ubraną choinką i rzut WIP -3. Specjaliści zdają ten test na niemodyfikowanym WIPie, zaś FO i Hackerzy na WIP +3.
Raz rozświetlona choinka może być wygaszona przez innego gracza - wymaga to kontaktu podstawkowego z choinką, wydania short skilla i testu WIP -6. Specjaliści robią to na WIP -3.
Jednostki ze skillem Morat i bronią typu FIRE mogą ubraną choinkę "rozświetlić" za pomocą strzału z takiej broni. Moraci nie rozumieją świąt, liczy się rozwałka. Choinka ma STR: 1 i ARM: 2. Choinka musi przejść do stanu Destroyed (tj. STR: -1), aby dawać punkty.

Classified Objective: Dostarcz lampki. Gracz wyznacza przed grą jeden model (wystawiony w deploymencie), który posiada lampki choinkowe. W razie przejścia modelu posaidającego lampki choinkowe do Null state lampki może podnieść dowolny model (również przeciwnika). Należy je dostarczyć do centralnej choinki i zdać WIP +6. Nagroda: 1 OP (maks. 1 raz).



Scenariusz 2. Zgarnij Prezenty.
Przy każdej choince pojawiły się prezenty - po jednym dla każdego gracza (w sumie 6). Każdy z nich jest warty 2 OP. Prezenty należy zdobyć i zabezpieczyć przed chciwym przeciwnikiem. Ponad to na stole pojawiły się 4 sierotki MaRysie (zasady HVT), które liczą na Waszą dobroć. MaRysie znajdują się 4 cale w strony poszczególnych deploymentów od zewnętrznych choinek. Nie można wystawić modelu w kontakcie z choinką oraz MaRysią.
Zdobądź prezenty. Każdy z graczy może podnieść po jednym prezencie z każdej choinki. Prezent podnosi się short skillem po zdanym teście WIP. Specjaliści zdają ten test na WIP+3. Po podniesieniu prezentu gracz rzuca na tabelę Booty lvl1. Model, który podniósł prezent otrzymuje wylosowany przedmiot. Prezentów nie można przekazywać innym modelom. Prezenty można odbierać pokonanym przeciwnikom - każdy model może zadeklarować short skill Scavenger w celu podniesienia przedmiotu będącego prezentem. Każdy prezent w posiadaniu gracza jest wart 2 OP (do maks. 10 OP).
Podaruj MaRysi. Każdy model gracza może zdecydować o przekazaniu prezentu MaRysi. W celu przekazania prezentu należy zadeklarować short skill, będąc w kontakcie podstawką z MaRysią i zdać WIP. Po zdanym WIPie rzucamy k20 i sprawdzamy wynik z tabelą:
1-5: MaRysia cieszy się z prezentu, ale go nie weźmie. +4 OP za dobry uczynek (czyli łącznie prezent jest teraz wart 6 OP - również dla przeciwnika!).
6-17: MaRysia cieszy się z prezentu i w podskokach znika: +2 OP (czyli ugraliśmy 4 OP, ale prezent znika, razem z MaRysią).
18-20: MaRysia jest sługą Szatana i pożera prezent, razem z ludzikiem, po czym oddala się do swojego Mrocznego Pana: (czyli jesteśmy w plecy model i 2 OP, ale nieuprzejma MaRysia wraca do Piekła).

Łącznie można zdobyć 10 OP (niezależnie od sposobu). W misji nie ma Classified Objective. Wszyscy skupieni są na prezentach.



Scenariusz 3. Walcz o prezenty!
Gramy Annihilację (mid-tier), z tym że na środku stołu stoi działko p-lot, za pomocą którego można ustrzelić sanie Mikołaja. Z ustrzelonych sań spadają prezenty, które podniesione przez model traktowane są jako Baggage (czyli +20 pkt).
Zestrzel przezenty. Prezent można zestrzelić wydając short skill i zdając test BS, modelem w kontakcie podstawkowym z działkiem p-lot. Prezent spada wg. zasad dyspersji (centrujemy template na działku), tj. 16" w kierunku wyrzuconym na kostce. Na stole na raz może być do dwóch prezentów. Każdy z graczy może zestrzelić jeden prezent/turę.
Podnieś prezenty. Każdy model może nieść jeden prezent. Prezent podnosimy wydając short skill modelem, który stoi w kontakcie podstawkowym z prezentem. Zdobycie 2 prezentów pozwala uzyskać 2 OP. Zdobycie 4 - 4 OP. Można podnosić prezenty od nieprzytomnych/martwych przeciwników.
Brak Classified Objective!



Ważne: misji nie mogą wykonywać TAGi oraz REMy.
Gramy 3 tury. Gra może skończyć się wcześniej, jeśli jeden z graczy na początku swojej tury znajduje się w stanie retreat. Wtedy gra kończy się po turze gracza w stanie retreat.


5. Punktacja
a. Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point (OP) zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę (VP)
b. osoba, która dostała BYE ma wynik liczony na podstawie wzoru: [(liczba OP zdobytych przez gracza w grach)*3]/2=WYNIK KOŃCOWY
c. BYE dostaje osoba, która przyszła jako ostatnia (spóźnialscy)
d. kolejne BYE dostają osoby o najniższym wyniku
e. Dodatkowo przewiduje się następujące punkty:
+5 OP za posiadanie nałożonej na głowę czapki Mikołaja przez cały turniej,
do 3 OP za pomalowanie armii
+1 OP za wymodelowanie podstawek
+1 OP za zaznaczone Front Arc
- 7 OP za spojlery z nowych Star Wars

6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deployment, Holoprojektor, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie  ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.
d. Przed rozlosowaniem par w pierwszej turze gracz może wyzwać na pojedynek innego gracza, jeśli przyjmie on wyzwanie będą sparowani po za normalnym losowaniem.
e. Na turnieju zostaną wykorzystane zasady terenów oraz niektóre stoły mogą być bardziej "niecodzienne"
f. wprowadzona zostaje opcja rzucenia przed pierwszą bitwą challenge. Challenge można odmówić, można rzucić challenge tylko na pierwszą bitwę. Jest to ukłon w stronę osób, które nie lubią grać mirrorów/nieczęsto mają okazję zagrać z daną osobą.

Lista zapisanych
1. Ja
2. Asar
3. el_panzer (Poznań)
4. Maniac (Poznań)
5. Snorri
6. Pawlo
7. Mruczysław (Poznań)
8. Kristoff
9. vanTroff
10. Jezus (Poznań)
11. Skeld
12. Blaze (Poznań)
13. Vathaar
14. Grasiu
15.

www.snag.pun.pl www.wrestlingforever.pun.pl www.sektamalejmi.pun.pl www.blogomania.pun.pl www.speedfire.pun.pl