III Krwawe Bachanalia
Szaleństwo i żądza mordu rozprzestrzenia się po rozdartym wojnami Hešen jak plama krwi po białej tkaninie... Królowie Najemników przestają się liczyć, kiedy ich dotychczasowi mocodawcy mają pod dostatkiem wojowników żądających zapłaty jedynie w czaszkach ich wrogów. Zdają sobie jednak sprawę, że taki stan rzeczy doprowadzi do kompletnego upadku Królestwa i pożarcia dumnej niegdyś cywilizacji w paszczy oszalałej wojny. Fanatycznie oddani mordowaniu wojownicy przybyli poprzez Stalowe Morze i tam też należy szukać źródła tej inwazji. Rada najpotężniejszych z najemnych królów postanowiła wysłać kilku ze swoich najzdolniejszych generałów do morskiego księstwa położonego na wyspach Lehnov. Strudzeni podróżą wojownicy postanowili wziąć udział w organizowanych przez panującą tu Baronessę Biljanę corocznych bachanaliach. Nie wiedzieli, że te będą ostatnie i ziemia w tym roku spłynie nie tylko winem...
Dostępne siły: Generał Pretorianie 2x Najemne bandy do wyboru z: -10x1wound -5x2 woundy -3x3-4 woundy -1x hero, monster lub warmachine do 10 woundów
Zasady specjalne:
Kielichy Krwi
Rytuał przeistoczenia się Baronessy w księżną demonów nie dobiegł jeszcze końca. Jej energia tkwi w pięciu rytualnych kielichach i zostanie dopełniony dopiero gdy zbliżą się one na odległość 6'' od siebie (wystarczy żeby każdy sąsiadował z jednym z pozostałych) Jeżeli co najmniej 2 kielichy znajdują się w tej odległości to Baronessa może się przy nich odrodzić jeżeli zostanie wcześniej pokonana. Po 6 turach moc kielichów przestaje działać i demonica nie będzie w stanie odzyskać już całości swej mocy. Jeżeli oddział niesie jeden z kielichów to jest w stanie oprzeć się działaniu Krwawego Obłędu.
Krwawy Obłęd
Wino pite przez uczestników bachanaliów zostało splugawione krwią demonów. Jeżeli oddział zabije jakikolwiek inny zyskuje punkt krwi. 1 punkt krwi - dodatkowy atak w fazie walki. 2 punkty - oddział atakuje sam siebie, jeżeli w danej turze nie znajduje się w walce z żadnym wrogiem. Relikty: Ekstrakt z Jadu Skorpiona Przywódca gwardii przybocznej Baronessy został obradzony przez Khorna zabójczą mutacją. Kto go zabije może użyć trucizny na broni Pretorian dając im nastepującą umiejętność: "Wyrzucając 6 na zranienie broń zadaje dodatkowo jedno śmiertelne obrażenie"
IV Wszystkie Ręce Na Pokład!
Dostępne oddziały: Generał Pretorianie Legion Najemne bandy 3 monety klejnoty za oddział.
Relikty: Serce Demona Serce Urah-totha, demona który wypadł z łask Boga Krwi i został przez niego skazany na wieczną służbę Biljanie. Generał armii, która go odeśle z powrotem do krainy chaosu może użyć tego artefaktu: Jeżeli Generał atakował w poprzedniej turze to dostaje +1 atak do wybranej broni. Efekt kumuluje się aż do tury, w której bohater nie walczył.
Zapraszam na kolejny rozdział historii o kolekcjonowaniu złotych monet i czaszek wrogów :) Miejsca są trzy i oczywiście są wstępnie zarezerwowane dla uczestników poprzedniej odsłony dlatego proszę o potwierdzenie udziału Zasady ogólne będą rozwijane/obcinane w wątku dotyczącym pierwszej odsłony. Tam też pojawią się niedługo opcje do wykupienia za zdobyte złoto oraz inne dropy z pierwszej rozgrywki.
CZASZKI NA TRON CZASZEK!!
|