Korwey - 2015-09-26 00:58:01

III Krwawe Bachanalia

http://i.imgur.com/GA0HwG0.png

Szaleństwo i żądza mordu rozprzestrzenia się po rozdartym wojnami Hešen jak plama krwi po białej tkaninie... Królowie Najemników przestają się liczyć,
kiedy ich dotychczasowi mocodawcy mają pod dostatkiem wojowników żądających zapłaty jedynie w czaszkach ich wrogów. Zdają sobie jednak sprawę,
że taki stan rzeczy doprowadzi do kompletnego upadku Królestwa i pożarcia dumnej niegdyś cywilizacji w paszczy oszalałej wojny.
Fanatycznie oddani mordowaniu wojownicy przybyli poprzez Stalowe Morze i tam też należy szukać źródła tej inwazji.
Rada najpotężniejszych z najemnych królów postanowiła wysłać kilku ze swoich najzdolniejszych generałów do morskiego księstwa położonego na wyspach Lehnov.
Strudzeni podróżą wojownicy postanowili wziąć udział w organizowanych przez panującą tu Baronessę Biljanę corocznych bachanaliach.
Nie wiedzieli, że te będą ostatnie i ziemia w tym roku spłynie nie tylko winem...

Dostępne siły:
Generał
Pretorianie
2x Najemne bandy do wyboru z:
-10x1wound
-5x2 woundy
-3x3-4 woundy
-1x hero, monster lub warmachine do 10 woundów

Zasady specjalne:

Kielichy Krwi

Rytuał przeistoczenia się Baronessy w księżną demonów nie dobiegł jeszcze końca. Jej energia tkwi w pięciu rytualnych kielichach i zostanie dopełniony dopiero gdy zbliżą się one na odległość 6'' od siebie (wystarczy żeby każdy sąsiadował z jednym z pozostałych)
Jeżeli co najmniej 2 kielichy znajdują się w tej odległości to Baronessa może się przy nich odrodzić jeżeli zostanie wcześniej pokonana.
Po 6 turach moc kielichów przestaje działać i demonica nie będzie w stanie odzyskać już całości swej mocy.
Jeżeli oddział niesie jeden z kielichów to jest w stanie oprzeć się działaniu Krwawego Obłędu.

Krwawy Obłęd

Wino pite przez uczestników bachanaliów zostało splugawione krwią demonów. Jeżeli oddział zabije jakikolwiek inny zyskuje punkt krwi.
1 punkt krwi - dodatkowy atak w fazie walki.
2 punkty - oddział atakuje sam siebie, jeżeli w danej turze nie znajduje się w walce z żadnym wrogiem.

Relikty:
Ekstrakt z Jadu Skorpiona
Przywódca gwardii przybocznej Baronessy został obradzony przez Khorna zabójczą mutacją.
Kto go zabije może użyć trucizny na broni Pretorian dając im nastepującą umiejętność:
"Wyrzucając 6 na zranienie broń zadaje dodatkowo jedno śmiertelne obrażenie"

IV Wszystkie Ręce Na Pokład!

http://i.imgur.com/pQGuCor.jpg

Dostępne oddziały:
Generał
Pretorianie
Legion
Najemne bandy 3 monety klejnoty za oddział.

Relikty:
Serce Demona
Serce Urah-totha, demona który wypadł z łask Boga Krwi i został przez niego skazany na wieczną służbę Biljanie.
Generał armii, która go odeśle z powrotem do krainy chaosu może użyć tego artefaktu:
Jeżeli Generał atakował w poprzedniej turze to dostaje +1 atak do wybranej broni. Efekt kumuluje się aż do tury, w której bohater nie walczył.

Zapraszam na kolejny rozdział historii o kolekcjonowaniu złotych monet i czaszek wrogów :)
Miejsca są trzy i oczywiście są wstępnie zarezerwowane dla uczestników poprzedniej odsłony dlatego proszę o potwierdzenie udziału
Zasady ogólne będą rozwijane/obcinane w wątku dotyczącym pierwszej odsłony.
Tam też pojawią się niedługo opcje do wykupienia za zdobyte złoto oraz inne dropy z pierwszej rozgrywki.

CZASZKI NA TRON CZASZEK!!

www.logistykajakosc.pun.pl www.scenicclub.pun.pl www.pentagonuni4.pun.pl www.klubbakugan.pun.pl www.ancientlegion.pun.pl