Korwey - 2015-09-09 14:18:09

http://i.imgur.com/lfZmk66.jpg

Kraina Hešen pod rządami Wiecznego Króla przeżywała prawdziwą epokę rozkwitu i dobrobytu. Czasy niepokoju i głodu zostały zachowane jedynie w starych kronikach gdzieś w podziemnych archiwach bibliotek. Władca musiał jednak opuścić swoją ziemię ufajać, że pozostanie ona dobrze zarządzana przez swoich namiestników panujących nad prowincjami królestwa. W najgorszych koszmarach nie mógł się jednak spodziewać jak chciwość i rządza zapanowania nad skarbcami Hešen szybko skłóci lokalnych władców. Piękne miasta, gdzie kwitła do tej pory kultura i handel stały się teraz oblężonymi twierdzami, pola dające zawsze obfity plon zamieniły się w pogorzeliska. Ludzie zaczęli masowo uciekać z swojej ojczyzny a na ich miejsce ściągają coraz to nowe bandy najemnych wojowników, kuszonych legendarnymi skarbami, które znajduja się teraz w rękach skłóconych władców.
Krew rozlewana za kufry pełne dukatów w końcu zwróciła uwagę Khorna. Pojawienie się wojowników, którzy nie pytają o złoto a jedynie o możliwość ścinania głów swych przeciwników zwiastuje ostatni rozdział w historii Złotego Królewstwa...

http://i.imgur.com/8NeQb9c.png

Zapraszam na kampanię w Age Of Sigmar, gdzie chciwe bandy najemników będą mogły zmierzyć się w walce o przetrwanie, chwałę oraz niepoliczone bogactwa mórz i ziem Złotego Królestwa.
Gramy na nieco zmodyfikowanych zasadach AoS i dodatku do WFB Triumph and Treachery oraz bitew morskich z Dreadfleet'a.
Przewiduję 4 spotkania po 2 scenariusze każdy, średnio raz na miesiąc.
Liczba miejsc: 4

Zasady (Work in progress)

Sztuka wojny:
Oddziały poruszają się w luźnej formacji(2'' odstępu pomiędzy figurkami) albo w szyku (do 1'')
Luźna formacja:
+1 sv w fazie ostrzału.
+przerzut jednej kości przy szarży i bieganiu.
Zwarty szyk:
+1 bravery.
+1 przy rzutach na zranienie dla włóczni.


Nieznane ziemie:
Pulą do przyzywania są tylko figurki, które wcześniej zostały nam zabite.

Psy wojny:
Wszystkie jednostki z bravery powyżej 6 zostają obniżone do 6. Pozostałe otrzymują -1 do tego współczynnika.

Koszty własne:
Podczas ostrzału oddziału będącego w walce, woundy są rozdzielane równo pomiędzy jednostki wszystkich graczy
biorących w niej udział. Straty we własnym oddziale skutkują dla niego karą -1 do bravery.

Brudne zagrania:
Gracze będą otrzymywali karty z brudnymi zagraniami mające wpływ na walkę oraz stan ich skarbca.
Na początku tury każdy dostaje jedną kartę lub jeżeli ma więcej złota niż inni to dwie.
Jeżeli gracz ma więcej niż trzy karty na ręce to musi odrzucić nadmiar.
Efekty kart nie działają na jednostki nie kontrolowane przez graczy.

Krwawe złoto:
Kluczowym zasobem w rozgrywce będzie zdobywane złoto. Dodatkowo w dowolnym momencie gracze mogą przekazywać
sobie złoto w celu zakupu kart czy przekonaniu do wykonania określonych działań w grze.
Zabicie wrogiego oddziału jest wartę jedną złotą monetę. Zabicie postaci hero dwie.
Dodatkowo gracze mogą pozyskiwać złoto z ukrytych skarbców oraz w wyniku działania kart misji lub nieczystych zagrań.

Cena honoru:
Żadna z obietnic nie musi być dotrzymana;)

Serce armii:
Trzonem każdej z prywatnych armii są trzy oddziały:
Dowódca - postać hero z max 8 ranami.
Pretorianie - elitarny oddział trzech modeli po 3-4 rany lub pięć figurek z 2 ranami.
Legion - główny oddział mający dziesięć modeli po 1 ranie albo pięć po 2 rany.

Wszystkie pozostałe oddziały gracza mają zasadę 'Najemne bandy'

Najemne bandy:
Jeżeli oddział tego typu przegra test battleshock to zamiast usuwania uciekających modeli możesz położyć przy niej monetę. Gracz który ją kontroluje może położyć swoją monetę lub zrezygnować z licytacji. Jeżeli twoich monet będzie więcej to dana jednostka przechodzi na twoją stronę do końca bitwy. rozdziel oddziały tak, aby po bitwie były co najmniej 1'' od siebie. Wszystkie postawione monety przepadają po licytacji.

Każdy generał otrzymuje nowe command ability:

Podbicie stawki:
Na początku hero phase możesz położyć monetę przy oddziale najemnej bandy. Gracz który ją kontroluje może położyć swoją monetę lub zrezygnować z licytacji. Jeżeli twoich monet będzie więcej to dana jednostka nie może wykonywać żadnych akcji do końca swojej następnej tury. Wszystkie postawione monety przepadają po licytacji.

Nie ufaj nikomu:
Na początku try wybierasz gracza, który będzie twoim wrogiem. Pozostali stają się neutralni.
Możesz deklarować szarżę/strzelanie/magię tylko przeciw wrogim jednostkom. Neutralne i 3'' od nich są traktowane jako nieprzekraczalny teren.
Jeżeli twoje jednostki są już w walce z oddziałami jednego gracza to musisz go wybrać jako wroga. W przypadku kilku wybierasz jednego z pośród nich, reszta staje się neutralna i musicie
Rozdzielić swoje oddziały na 3''.
Jednostki nie należące do graczy zawsze są traktowani jako wrogowie i nie mają wpływu na wybór atakowanego gracza.



http://i.imgur.com/hat693V.jpg

www.ancientlegion.pun.pl www.logistykajakosc.pun.pl www.scenicclub.pun.pl www.pentagonuni4.pun.pl www.klubbakugan.pun.pl