KvaN - 2015-06-13 02:26:30

Asasyni są jak ostrze sztyletu. Musisz trzymać je ostre, używać ich kiedy wróg najmniej się ich spodziewa oraz, co oczywiste, upewnić że ostry koniec jest skierowany we właściwym kierunku...
http://s23.postimg.org/b57tnu8tn/dagger.jpg




Tło fabularne napisał:


"Jak każdy cień skrywa swe tajemnice, tak samo Hubris strzeże swoich, wiecznie pogrążona w półmroku".

Z zadumy nad zbiorem myśli anonimowego pioniera, wyrwał Kaela regularny metaliczny stukot dobiegający z nie opodal położonej kwatery, mającej w zasadzie więcej wspólnego z pracownią. Było to miejsce spoczynku, a często nocnej pracy niestudzonego Martecha.
"Niech go szlag, ten jego pracoholizm kiedyś mnie wykończy" - skrzywił się do siebie zakładając skórzany płaszcz by ruszyć na długi spacer po zaułkach Thamel, będącego zarazem stolicą Hubris.

Hubris, niewielka planeta położone w cieniu gorejącego gazowego giganta, gdzieś na zapomnianych przez machinę administracyjną granicach imperium, jest miejscem gdzie ścierają się różne sprzeczne interesy. Tylko dzięki twardej ręce Regenta, planeta nie pogrążyła się jeszcze w całkowitym chaosie.

Nie minęło 15 minut, gdy mijając jeden z zaułków zobaczył podejrzanie przemykający cień.
"Co do diaska, czyżby to znów któryś z nich?" - pomyślałem Kael przyśpieszając powoli kroku - "ciekawe czy jesteś tak samo sprytny i szybki, jak jesteś cichy bydlaku". To była ostatnia myśl zanim dał nura i ruszył w pełną prędkością przez ciemną, pustą alejkę w kierunku nieopodal położonej fabryki. Pędził tak dobre kilka minut zanim wykonał kilka ostrych skrętów aby wskoczyć w wyłom w jednym z nieużywanych kanałów dopływowych.

Wstrzymał lekko oddech, bicie serca uspokoiło się na chwilę i prawie osiągnął już odpowiedni poziom skupienia aby wypuścić psychiczną sondę gdy poczuł chłodne ukłucie na szyi. Zamarł gdy zimny podmuch przerażenia na chwilę zmroził mu serce.
"No, no... masz szczęście że tak wysoko cenię nasze wspólne noce Kaelu bo inaczej byłbyś wspomnieniem i kolejną osobą cytowaną w raportach Adeptus Arbites" - aksamitny kobiecy głos i następujący po nim namiętny pocałunek wyrwał go z objęć trwogi.
"Niech Cię szlak Xelia, chyba nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać, wiedziałem że jesteś dobra ale że aż tak. Jak mnie podeszłaś?"
"Czy to ważne przystojniaczku? Ważne że jestem teraz tutaj a Ty zdaje mi się jesteś mi coś winny za darowanie Ci życia?" - zwodniczo wyszeptała do ucha Kaelowi, niedoszła morderczyni.


"Przeklęta planeta" - mruczał do siebie metalicznie Martech - "lecz może już niedługo... ha... chyba coś mam". Mechaniczne palce kapłana  maszyny nabrały tempa i zdawało się że niektóre zębatki zaczynają klekotać z podniecenia. Po chwili wyznawca Omnissiaha wypadł ze swojej pracowni z tempem, o które nikt by nie podejrzewał jego przygarbione, mechaniczne ciało. Kilka chwil później rozległo się pukanie do jednej z kwater.
"Inkwizytorze, udało się, mam - znalazłem rozwiązanie. Inkwizytorze!? Kael jesteś tam do diabła!? Gdzież on się znów szlaja do jasnej cholery" - zaklął siarczyście Martech, po chwili dodając przez komunikator - "Puszka do włóczęgi, puszka do włóczęgi"
"Tu włóczęga, odbiór" - po chwili trzasków zaskrzeczał komunikator.
"Podano do stołu a balerina jest gotowa do tanga, wszystkie potrawy zaraz wystygną"
"Włóczęga zaraz zasiądzie przy stole, bez odbioru
"

"Abyśmy tym razem zdążyli" - dumał Martech w pośpiechu pakując najpotrzebniejsze przedmioty.

Kwestie organizacyjne napisał:

CZAS: 4 lipca (sobota) godz. 10-18
LOKALIZAJCJA:  Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.

Wydarzenie to ma status SPONSOROWANEGO TURNIEJU BEZ NAGRÓD.
Każda osoba grająca musi dokonać zakupu towaru za minimum 15zl w dniu turnieju.
Uczestnikom przysługuje zniżka do 15% na produkty GW (szczegóły przyznawania nagród na stronie sklepu BOLTER ).

PRZEBIEG WYDARZENIA
10:00 - 10:30 - Rozpoczęcie
10:30 - 13:00 - Rozdział 1
13:00 - 13:30 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :)
13:30 - 16:30 - Rozdział 2
16:30 - 17:00 - Losowanie przedmiotów, talentów, cech oraz rozwój postaci głównych.

Zasady napisał:

Na Hubris działa wiele sprzecznych sił a każdej z nich przyświecają inne cele.
Każda ze stron dostanie swoje własne cele zadania, oraz format armii jaką może wystawić.

STRONY KONFLIKTU


  • Inkwyzytor Kael ze swoją świtą

  • Tajemnicza Xelia ze swoją świtą

  • Ukryty wróg

  • Niespodziewany sojusznik

  • Siły regenta

  • Brutalni xenos

Wszystkie armie są mile widziane, scenariusz przewiduje miejsce dla każdego :)

ZASADY BUDOWANIA DRUŻYN

Gramy w trybie skirmish - czyli każdy model może ruszać się osobno, strzelać do innego celu, etc. W scenariuszu drugim można łączyć modele w oddziały co przyniesie pewne wymierne benefity.

Scenariusz 1

Każdy z uczestników ma do wydania 350 pts na dwa modele z dwóch codexów.
Możemy wydać te punkty na:
3-10 Modeli Infantry
0-2 modeli z zasadą Beast
0-2 Jump Pack Infantry, Jet Pack Infantry
0-2 Bikes, Jet Bikes
0-2 Cavalery
Kupujemy poszczególne modele a nie jednostki, czyli możemy złożyć armię np w taki sposób:

Libralian - Lvl2, Terminator Armour - 125 pts
Tactical Squad Veteran Sergant - Power Sword, Plasma Pistol - 54 pts
Sterguard Veteran - StormBolter, Power Fist - 52 pts
Attack Bike - 40pts
5x Scouts - Camo Cloacks, Snipe Rifles Meltabomb - 75 pts

Razem: 346pts

Scenariusz 2

To co na m przerzyło z pierwszej misji, dodatkowo 250 pts które możemy wydać na modele analogicznie do scenariusza 1 i dodatkowo wykupić:

- 0-2 Transportery gdzie maksymalne AV to 11
- Pojazd nie będący transportem gdzie maksymalne AV to 12

ZASADY SPECJALNE
Unstable gravity - Modele z zasadą Very Bulky co turę na 1 i 6 dostają hita z s7 sp2
Thick air - maksymalny odległość na jaką można oddać strzał to:
Bronie assault, rapid fire, pistol - 12' + d6
Bronie heavy, sniper - 18'+ d6

First in command - dowódca naszych sił, musi to być model typu infantry który na początku losuje jednego traita z tabeli Personal oraz jednego z tabeli Command lub Stategic. Roztacza wokół siebie 12 calowy Obszar Dowodzenia.

Second in command - prawa ręke dowódcy, może to być model typu infantry, jetpack/jump pack infantry, bike, jetbike lub cavalery, który na początku losuje jednego traita z tabeli personal. Przedłuża on zasięg Obszaru Dowodzenia o 8 cali w przypadku gdy:
· Znajduje się w odległości nie większej 18 cali do First in Command
· Ma kontakt wzrokowy z First in Command i znajduje w odległości nie większej niż 24 cale od niego.

Obszar Dowodzenia - to obszar w którym wszyskie jednostki mogą używać  LD first in command do testów lidershipa.

Obłęd puka do umysłu bram - każdy model znajdujący się po obszarem dowodzenia musi na koniec fazy zdać test LD - odległość od obszaru dowodzenia. W przypadku niezdania:
· Gdy ma line of sight to któregoś z dowódców biegnie w jego kierunku 2d6
· Gdy nie ma line of sight do żadnego z dowódców ucieka w losowym kierunku 2d6

Cover my back - każdy model ma kąt widzenia 180 stopni.

Planetary defence system - Hubris jako planeta położona na styku wielu stref wpływów pozwala semiautomatyczny system obrony planeternej który może namierzyć i zestrzelić statek nawet z ważnym pozwoleniem na poruszanie się w przestrzeli powietrznej planety:
· Gdy statek ma przepustkę do przestrzeni powietrznej planety, przy wyjściu z rezerw rzucamy kością k6, na 2-6 nic się nie dzieje, na 1 okazuje się że kody były lewe i zostajemy namierzeni przez system obronny planety.
· Gdy statek nie ma przepustki do przestrzeni powietrznej planety, przy wyjściu z rezerw rzucamy kością k6, na 4-6 nic się nie dzieje, gdyż udało się oszukać system obrony planetarnej, na 1-3 okazuje się że mamy problem i zostajemy namierzeni przez system obronny planety.

Zgłoszenia napisał:

1. Xyxel - Wyznawcy Tzeencha
2. Karolia - Dark Eldarzy
3. Korwey - Dark Eldarzy
4. Lordzik - ?
5. Lictor - Tau
6. Omadan - SW
7. GreengGop - Grey Knights
8. Artois - Dark Angels
9.
10.
11.

www.fordelta.pun.pl www.logistykajakosc.pun.pl www.ancientlegion.pun.pl www.klubbakugan.pun.pl www.pentagonuni4.pun.pl