Xyxel - 2015-06-02 09:55:37

3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0

Widzisz, że bitwa będzie ciężka, głowisz się, starasz się rozegrać grę taktycznie, zdobywasz punkty za znaczniki, misje. Dostajesz po +2h grania 0:20 za "tabled" (brak jednostek).
Znamy? Ja tak. Zarówno jako wygrywający jak i przegrywający. Moim zdaniem ta jedna zasada ma bardzo duży i niepozytywny wpływ na sposób grania (i przyjemność z niego).
Proszę o wasz komentarz jak by się grało bez tej zasady (Ad.3.) na turniejach? Ja widzę same plusy, podam tylko kilka żeby nie zabierać wam okazji do wypowiedzi :

+ wynik 20:0 będzie trudniejszy do uzyskania i tym samym wyniki będą bardziej miarodajne, zbyt łatwo się wygrywa "tablem"
+ słabsza rozpiska/gracz jest w stanie ugrać kilka małych punktów, nowi gracze są potrzebni nie zniechęcajmy ich wynikiem 0 jeśli coś jednak ugrali w trakcie bitwy.

- [GreenGop] niektóre armie muszą grać na wyrżnięcie przeciwnika
- [Fala] tabl-a jest trudno zrobić więc powinno to być nagradzane

www.sektamalejmi.pun.pl www.speedfire.pun.pl www.snag.pun.pl www.wrestlingforever.pun.pl www.blogomania.pun.pl