3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0
Widzisz, że bitwa będzie ciężka, głowisz się, starasz się rozegrać grę taktycznie, zdobywasz punkty za znaczniki, misje. Dostajesz po +2h grania 0:20 za "tabled" (brak jednostek). Znamy? Ja tak. Zarówno jako wygrywający jak i przegrywający. Moim zdaniem ta jedna zasada ma bardzo duży i niepozytywny wpływ na sposób grania (i przyjemność z niego). Proszę o wasz komentarz jak by się grało bez tej zasady (Ad.3.) na turniejach? Ja widzę same plusy, podam tylko kilka żeby nie zabierać wam okazji do wypowiedzi :
+ wynik 20:0 będzie trudniejszy do uzyskania i tym samym wyniki będą bardziej miarodajne, zbyt łatwo się wygrywa "tablem" + słabsza rozpiska/gracz jest w stanie ugrać kilka małych punktów, nowi gracze są potrzebni nie zniechęcajmy ich wynikiem 0 jeśli coś jednak ugrali w trakcie bitwy.
- [GreenGop] niektóre armie muszą grać na wyrżnięcie przeciwnika - [Fala] tabl-a jest trudno zrobić więc powinno to być nagradzane
|