Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny Codexowe Maelstromy - single 1350 pkt.
SPONSORZY:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Lokalizacja: Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.
-Wpisowe: 15 zł.
Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.
Dane do Przelewu: Łukasz Poczęsny 43 1140 2004 0000 3802 7533 8644 W tytule proszę przelewu proszę do: Luty'15 - Imię i Nazwisko - Nick
Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.
-Termin: 28 Luty 2015 roku (Sobota).
-Ilość graczy: 14 graczy.
-Pula nagród: wpisowe +15% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:00 - 9:10 Zapisy 9:15 - 12:00 I Bitwa 12:05 - 14:50 II Bitwa 14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :) 15:10 - 17:55 III Bitwa 18:00 Wyniki i nagrody
SĘDZIOWIE: Sędzia główny: KvaN
Sędzie liniowy: Fala
W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.
ZGŁOSZENIA Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: kvanfieldmalpagmail.com
Przysłanie rozpiski do czwartku 26.02.2015r do godziny 23:59 - +3 DP. FORMAT TURNIEJU: - Limit Punktowy: 1350 pts. - Armie typu Battle Forged, składające się z 3 dowolnych detachmentów które nie mogą się powtarzać. Czyli 1 CAD + 1 Codexowy + 1 Ally jest ok, ale 2x CAD już nie. Analogiczni można mieć max 1 formację w armii gdyż jest ona traktowana jako jeden typ detachmentu, wyjątkiem są formacje wchodzące w skład Decuriona. - Można wystawić tylko 1 Imperial Knighta. - Dozwolone są dataslate'y - Dozwolone są Lords of War (z wyłączeniem orkowej Stompy) w ilości 1 na armię. - Dozwolone są suplementy z White Dwarfa. - Dozwolony jest Codex: Stronghold Assault (z wyłączeniem Aquila Strongpoint) - Dozwolone są formacje, poza Adamantium Lance i Skyblight Swarm.
Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.
NIEdozwolone są: - Armie Unbound - Imperial Armour - Apocalipse - Escalation - Formacje: Adamantium Lance i Skyblight Swarm.
ZASADY:
Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online
100% WYSIWYG'U ZALECANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!! Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy: 1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3): · 0: - 10 / 10 · 1-2: - 11 / 9 · 3-4: - 12 / 8 · 5-6: - 13 / 7 · 7-8: - 14 / 6 · 9-10: - 15 / 5 · 11-12: - 16 / 4 · 13-14: - 17 / 3 · 15-16: - 18 / 2 · 17-18: - 19 / 1 · 19+: - 20 / 0
6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy Każde dwie całkowicie zniszczona jednostka są warte 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).
7. W przypadku Bye’a - 15:5.
8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP): · First blood · Slay the warlord · Linebreaker
11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące zasady:
Maelstrom of war napisał:1. Wszystkie misje które dają losowe wartości VP są warte odpowiednio: · dla D3 VP gracz otrzymuje zawsze 2VP za jej wykonanie · dla 3+D3 Vp gracz otrzymuje zawsze 3 Vp za jej wykonanie 2. Jeśli podczas losowanie Tactical Objetives gracz wylosuje misje która jest niemożliwa do zrealizowanie gdyż np. przeciwnik nie ma flyera, psykera, pojazdu w armii można odrzucić ten Tactical Objective i wylosować nowy. 3. Jeśli na początku gry podczas losowania Warlord Traitów gracz wylosuje z listy Tactical nr 5 czyli Master of Fate to może przerzucić ten wynik do skutku (czyli do momentu gdy wylosuje inny trait). Ten przerzut nie wpływa na fakt przerzutu który gracz zyskuje z powodu grania armią Battle Forged. 4. Można korzystać z codexowych zestawów kart Maelstrom of War
12. Kolejność kroków przed bitwą. · Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie, z wyjątkiem objectivów Emperors Will w misji drugiej. · Rzut kto wybiera stronę i gracze który wygrał rzut umieszcza teraz swój objective Emperors Will · Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę) · Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę) · Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę) · Rzut na Night Fight · Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu. · Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie. · Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy. · Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves. · Rzut na przejęcie inicjatywy · Początek właściwej rozgrywki
Bitwa I - Relics & Contact Lost Rozstawienie: Dawn of War Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ · przed wyborem stron gracze rozmieszczają 1 relikty na środku stołu oraz 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 2 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć które to będą. · W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie dwa objectivy. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.
Primary objective - Ethernal War: RELIC · 1 Relic pod koniec gry jest warty 6VP
Secondary Objective - Maelstrom of War: CONTACT LOST · Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe. · Każdy gracz na początku swojej pierwszej tury generuje jeden Tactical Objective · Każdy gracz na początku każdej następnej (2+) tury generuje tyle Tactical Objectives ile zajmuje objective'ów, maksymalnie do 6 na ręce.
Bitwa II - Big Guns Never Tire & Tactical Escalation Rozstawienie: Hammer and Anvil Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ · przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 5 z nich będzie pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć, które to będą.
Primary objective - Ethernal War: BIG GUNS NEVER TIRE · 5 Objective'ów. · pod koniec gry każdy z 5 objectivów jest warty 3VP · kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Secondary Objective - Maelstrom of War: TACTICAL ESCALATION · Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe. · Każdy gracz na początku swojej tury generuje tyle objective'ów jaki jest aktualny numer tury (w 1szej 1, w 2giej 2, itd.).
Bitwa III - Spoils of War & Emperors Will Rozstawienie: Vanguard Strike Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ · przed wyborem stron pary rozmieszczają 4 Objectivy Maelstrom of War.
Primary objective - Ethernal War: EMPERORS WILL · 2 Objectivy umieszczone na połowie stołu przez graczy. · pod koniec gry każdy z objectivów Eternal War jest warty 4VP · te objectivy rozmieszczamy po rzucie na stronę, zaczyna gracz który wygrał rzut na stornę · te objectivy podczas gry są dwoma ostatnimi znacznikami Maelstrom of War.
Secondary Objective - Maelstrom of War: SPOILS OF WAR · Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe. · Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3. · Precious Cargo - nie można odrzucać kart Secure Objective X. · Steal the Loot - możesz wykonać każdą z wylosowanych przez przeciwnika misji typu Secure Objective X, jeśli Ci się to uda to dostajesz VP a Twój przeciwnik musi odrzucić wykonaną kartę.
PUNKTY BONUSOWE I KARNE:
Punkty karne można zdobyć za: · -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach · -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad · -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy) · Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób: - 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej - 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim) - 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim) · Awanturowanie się z sędzią - 20 DP · Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!
Dodatkowe pkt można zdobyć za: · Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
· Wysłanie rozpiski na czas +3 DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.
Hobbystyka: Malowanie 0 - 5 DP Konwersje 0 - 5 DP Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP
Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.
ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych napisał:1. Duda - Eldars / Orks - R 2. pokrzyw vel. skała :) - Imperial Forces- P,R 3. Xyxel - Necrons- R 4. GreenGop - Grey Knights / Eldars 5. Grzegorz "MGeffro" Miazga - Necrons - P, R 6. Lictor - Tau - R 7. Zielus - Eldars + Harlequins 8. Buyback - Necrons - P, R 9. Amadeusz Janiak - Astra Militarum 10. Fala - Dark Eldars - R 11. Draqlu - Eldars - R 12. 13. 14.
KvaN - Space Wolves + Dark Angels :) gdy będzie nieparzysta liczba graczy.
Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:1. 2. 3.
Możliwe jest rzucenie challenge na pierwszą bitwę.
Przyjęte Challenge napisał:1. KvaN vs Xyxel 2. 3.
|