Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny Pre DMP Academy - Single 1850 pkt .
SPONSORZY:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Lokalizacja: Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.
-Wpisowe: 15 zł.
Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.
Dane do Przelewu: Łukasz Poczęsny 43 1140 2004 0000 3802 7533 8644 W tytule proszę przelewu proszę o: Grudzień'14 - Imię i Nazwisko - Nick
Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.
-Termin: 13 Grudnia 2014 roku (SOBOTA).
-Ilość graczy: 14 graczy.
-Pula nagród: wpisowe +15% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:00 - 9:10 Zapisy 9:15 - 12:00 I Bitwa 12:05 - 14:50 II Bitwa 14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :) 15:10 - 17:55 III Bitwa 18:00 Wyniki i nagrody
SĘDZIOWIE: Sędzia główny: KvaN
W trakcie turnieju sędzia są ostateczną wykładnią rozsądzającą.
ZGŁOSZENIA Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: kvanfieldmalpagmail.com
Przysłanie rozpiski do 11.12.2014r do godziny 23:59 - +3 DP
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko) Armia: Miasto:
Detachment1: (pełna nazwa detachmentu) HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts] HQ2 : (analogicznie...) Elite1 : (...) Elite2 : (...) Elite3 : (...) Troops1 : (...) Troops2 : (...) Troops3 : (...) Troops4 : (...) Troops5 : (...) Troops6 : (...) FA1: (...) FA2: (...) FA3: (...) HS1: (...) HS2: (...) HS3: (...) Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts] Transport2 : (analogicznie...) TransportX : (...)
Fortification : (jedna na armię)
TOTAL [(punkty)pts] KP: liczba kill pointów Modele: liczba modeli
FORMAT TURNIEJU: - Limit Punktowy: 1850 pts. - Armie typu Battle Forged - Dozwolony jest 1 CAD - Dozwolony jest 1 Allied Detachment/Imperial Knight Detachment/Officio Assassinorum Detachment - Dozwolone są codexowe Detachmenty w zastępstwie CADu np. GK, Orks, SW. - Dozwolona jest Inkwizycja - W ramach Imperial Knight Detachment można wystawić tylko 1 Imperial Knighta. - Dozwolone są dataslate'y: Be'lakor, Cypher, Officio Assassinorum - Dozwolone są Lords of War (z wyłączeniem orkowej Stompy) - Dozwolone są White Dwarf: Gerantius, The Forgotten Knight (w ramach Imperial Knight Detachmentu, licząc się do limitu 1 Imperial Knighta w detachmencie), Tyranidzkie jednostki. - Dozwolony jest Codex: Stronghold Assault (z wyłączeniem Aquila Strongpoint)
Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.
Dopuszczone armie: Codex: Space Marines Codex: Dark Angels Codex: Blood Angels Codex: Chaos Space Marines Codex: Eldar Codex: Necron Codex: Tau Empire Codex: Dark Eldar Codex: Orks Codex: Grey Knights Codex: Astra Militarum Codex: Tyranids Codex: Daemons Codex: Space Wolves Codex: Adepta Sororitas Codex: Inqusition Codex: Militarum Tempestus
Dopuszczone suplementy armii: Codex: Farsight Enclaves Codex: Waaagh! Gahazghkull Codex: Champions of Fenris Codex: Setinels of Terra Codex: Black Legion Codex: Crimson Slaughter Codex: Iyanden Codex: Clan Raukaan Codex: Haemonculus Covens Codex: Imperial Knights
NIEdozwolone są: - Armie Unbound - Imperial Armour - Apocalipse - Formacje - Escalation
ZASADY:
Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online
100% WYSIWYG'U ZALECANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!! Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy: 1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3): · 0: - 10 / 10 · 1-2: - 11 / 9 · 3-4: - 12 / 8 · 5-6: - 13 / 7 · 7-8: - 14 / 6 · 9-10: - 15 / 5 · 11-12: - 16 / 4 · 13-14: - 17 / 3 · 15-16: - 18 / 2 · 17-18: - 19 / 1 · 19+: - 20 / 0
6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy Każda całkowicie zniszczona jednostka jest warta 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).
7. W przypadku Bye’a - 15:5.
8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP): · First blood · Slay the warlord (można zdobyć VP za każdego z Warlordów pary przeciwnej) · Linebreaker
11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące modyfikacje:
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
Lista Tactical Objectives:
D36 # Tactical Objective # Opis: 11 31 Secure Objective 1 12 32 Secure Objective 2 13 33 Secure Objective 3 14 34 Secure Objective 4 15 35 Secure Objective 5 16 36 Secure Objective 6 21 42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury 22 44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury 23 45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury 24 51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania 25 52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz 26 53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury 31 54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki 32 62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury 33 63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury 34 64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury 35 65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika 36 66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika
W trakcie tury możemy maksymalnie wykonać 2 Tactical Objectivy
11. Kolejność kroków przed bitwą. · Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie, z wyjątkiem objectivów Emperors Will w misji drugiej. · Rzut kto wybiera stronę i gracze który wygrał rzut umieszcza teraz swój objective Emperors Will · Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę) · Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę) · Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę) · Rzut na Night Fight · Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu. · Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie. · Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy. · Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves. · Rzut na przejęcie inicjatywy · Początek właściwej rozgrywki
Bitwa I - Spoils of War & Relic Rozstawienie: Dawn of War Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ · przed wyborem stron pary rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War oraz jeden relikt na środku stołu. .
Primary objective - Ethernal War: THE RELIC · 1 Relic umieszczony na środku stołu nie pokrywający się z żadnym z objectivów. · pod koniec gry Relic jest warty 6VP
Secondary Objective - Maelstrom of War: SPOILS OF WAR · Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe. · · Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3. · Precious Cargo - nie można odrzucać kart Secure Objective X. · Steal the Loot - możesz wykonać każdą z wylosowanych przez przeciwnika misji typu Secure Objective X, jeśli Ci się to uda to dostajesz VP a Twój przeciwnik musi odrzucić wykonaną kartę.
Bitwa II - Every Contact Lost , let the Emperors Will protect us Rozstawienie: Vanguard Strike Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ · przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 2 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć które to będą. · W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie dwa objectivy. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.
Primary objective - Ethernal War: EMPERORS WILL · 2 Objectivy wystawione przez graczy na ich połowie stołu. · pod koniec gry każdy z jest warty 4VP
Secondary Objective - Maelstrom of War: CONTACT LOST · Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe. · Każdy gracz na początku swojej pierwszej tury generuje jeden Tactical Objective · Każdy gracz na początku każdej następnej (2+) tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
Bitwa III - Ultimate Settlement Rozstawienie: Hammer and Anvil Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+ · przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 4 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć które to będą.
Primary objective - Ethernal War: CRUSADE · 4 Objectivy. · pod koniec gry każdy z 4 objectivów jest warty 3VP · kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Secondary Objective - Maelstrom of War: CLEANSE AND CONTROL · Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe. · Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
PUNKTY BONUSOWE I KARNE:
Punkty karne można zdobyć za: · -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach · -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad · -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy) · Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób: - 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej - 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim) - 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim) · Awanturowanie się z sędzią - 20 DP · Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!
Dodatkowe pkt można zdobyć za: · Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
· Wysłanie rozpiski na czas +3 DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.
Hobbystyka: Malowanie 0 - 5 DP Konwersje 0 - 5 DP Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP
Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.
ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych napisał:1. Hortensie - Tau + Necrons - P,R 2. Figl4rz - Grey Knights - R 3. Generał - SM + Tau - P,R 4. Lictor - Tyranids - R 5. Fala - Dark Eldars - P, 6. Xyxel - Necrons - P,R 7. Duda - Eldars + IK- - P,R 8. Green - GK - P,R 9. Zielus - Eldars 10. niewiem - CSM + deamons - R 11. Sławek Bogłusławski - P, R 12. Moździerz - SM - R 13. 14.
Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:1. 2. 3.
Opcjonalnie: Łukasz "KvaN" Poczęsny - Imperial Forces - gdy liczba graczy jest nieparzysta.
Możliwe jest rzucenie challenge na każdą bitwę.
Przyjęte Challenge napisał:1. fala vs niewiem 2. fala vs Sławek 3. Kermit vs fala 4. Kermit vs Hortensie 5. Hortensie vs Duda 6. Green vs Xyxel 7.
|