omadan - 2014-09-26 15:57:34

http://bolter.com.pl/wp-content/uploads/2014/12/eidolon.jpg

Zapraszam wszystkich chętnych na święto WH40K czyli mały event rpgowo-skirmishowy. Rozgrywka będzie miała miejsce w sklepie Bolter, dnia 18.01.15 (niedziela) od godz. 11.00 do max. 18:00.

Historia tutaj

ZASADY EVENTU





ARMIE
Armie, które mogą brać udział to: Space Marines (wszystkie zakony), Inquisition, Grey Knights, Sisters of Battle, Imperial Guard, Tau, Eldars, Dark Eldar i Chaos Space Marines.

PUNKTY
W związku z zainteresowaniem na dzień dzisiejszy punkty na armię to 250 pkt. W tym musi się znaleźć 1 HQ. Reszta może być Unbound ale możecie wybierać tylko żołnierzy z zasadą INFANTRY (każdy rodzaj). Przypominam, że wszyscy "idą z buta". Zakaz wszelkich pojazdów, nawet dedykowanych. "Undound" polega na tym, że możesz np. w takticalu dać więcej broni specjalnych/heavy ale minimalna ii maxymalna lość wojaków w oddziale zostaje - tego nie zmieniamy.

SPRZYMIERZEŃCY
Podczas gry będzie również możliwe zdobycie sprzymierzeńców. Jeżeli pozyskacie jednostkę sprzymierzoną będzie ona automatycznie przypisana do gracza, który do tej pory stracił najwięcej punktów. Gracz przejmuje wówczas pełną kontrolę nad jednostką. W innym przypadku losowanie. UWAGA! Nie wszyscy sprzymierzeńcy będą tymi, za których się podają.

MIASTO
Morgath to nie miejsce na luźne przechadzki. Każda jednostka może w fazie bieganie pobiec do 6" bez rzucania kostką.

PSIONIKA
Władanie mocami psionicznymi w demonicznym świecie jest wielce zgubne. "Perils of the Warp" wystąpią po rzuceniu dubletu 6 jak również i 1.

LOKACJE
Gramy w systemie zajmowania lokacji, na które podzielone zostanie miasto. Gdy zajmiecie jakąś lokację wówczas możecie przenieść tam resztę wojska (bez smutnego łażenia). Za opanowaną lokację będą bonusy (np. w postaci powrotu do gry martwych modeli)

BOHATEROWIE
Wszystkie modele z zasadą "character" zostają automatycznie promowane do "independent character" z wszystkimi prawa. Czyli będzie można np. odłączyć sierżanta od oddziału.

GRA
Nie robimy nie-fluffowych kombinacji. Np. jednostki gdzie jest Mark of Nurgle nie będą w jednym kontyngencie z jednostkami gdzie jest Mark of Tzeentch. To samo z Tau i Farsight Enclave. itp..

WYSWIG
Miło by było gdyby Wasze figurki były pomalowane. Broń i sprzęt na modelu zgodnie z wyglądem jest OBOWIĄZKOWY. Tutaj gramy dla zabawy a nie żeby przeorać stoły.

Marks of Chaos
Tak jak wspomniałem wcześniej Marki mogą zostać na starych żołnierzach lub możecie wystawić nowy squad bez marków. W tej części będzie już mieć to wielkie znaczenie kto czci jakiego boga.

Marks of Chaos wybiera się w świątyni chaosu lub ma się je na początku gry (jeżeli byłeś/-aś na poprzednim evencie)

MARKS OF CHAOS

UNDIVIDED
Twoje jednostki dostają zasadę STUBBORN

KHORN
Twoje jednostki dostają zasadę RAGE

NURGLE
Twoje jednostki dostają +1 T

SLAANESH
Twoje jednostki dostają + 1 I

TZEENTCH
Twoje jednostki dostają + 1 Inv

Wyznawanie konkretnego boga wiązać się będzie z pewnym ryzykiem, np. wyznawcy Khorn'a będą obiektem ataków wrogich wyznawców Slaanesh'a a wyznawczy Nurgla mogą liczyć na ataki wyznawców Tzeentch'a i odwrotnie.

WAŻNE!!!!

Eldarzy nie mogą mieć Mark of SLaanesh!

Grey Knights nie mogą brać żadnych Marks of Chaos. Zamiast tego każda jednostka z Codex: Grey Knights dostaje zasadę FEARLESS.


DEMONICZNY ŚWIAT

Na Eidolon pojawiają się manifestacje Mrocznych Bogów w postaci demonicznych burz. Na początku każdej tury Prowadzącego (mojej) będę rzucał 2D6 i stosował efekt zgodnie z tabelą poniżej. Efekt trwa do początku mojej następnej tury:

2 - Nic się nie dzieje
3 - Spadają dwa meteoryty. Każdy z nich to mały template (S4 AP2) scatterujący 2d6. Jeden ustawiam ja, drugi ustawia wylosowany gracz.
4 - Każdy psyker na stole dostaje dodatkowe D3 kości. Perils of the warp zadają d3 ran.
5 - Testy niebezpiecznego terenu są oblewane na wyniku 1,2,3
6 - Wszystkie modele na stole dostają zasadę RAGE
7- Następuje ten sam efekt co w poprzedniej turze. Przerzucę to w pierwszej turze
8 - Wszystkie modele na stole dostają zasadę FEEL NO PAIN
9 - Wszystkie modele na stole dostają zasadę SHROUDED
10 - Rzucam kością za siebie i za was. Kto wygra wybiera sobie jeden teren na mapie (z wyjątkiem fortecy SW) i może go przenieść na otwarte pole. Jeżeli znajdują się na nim modele są one również teleportowane. Ustalenie gracza losowe.
11 - Rzucam kością za siebie i za was. Kto wygra wybiera sobie jeden oddział/model przeciwnika. Następnie rzucamy. Na 1 odział dostaje d6 ran (no saves of any kind) na 2-6 odział leczy sobie wszystkie utracone modele i rany. Ustalenie gracza losowe.
12 - Demony na stole dostają zasady: FEEL NO PAIN, INV 2+, RAGE

UZUPEŁNIANIE WOJSK

Podczas uzupełnienia możecie wskrzeszać martwe jednostki do sumy 36 punktów (+/- 1 punkt). Można wskrzesić tylko martwe jednostki.

http://theshellcase.files.wordpress.com/2012/04/meh-ro6623bw.jpg

MAPA EVENTU


http://i1174.photobucket.com/albums/r609/omadan/f43e2485-2fa6-4fd1-acb5-8fef77160548_zps7f01c922.jpg

CEL GRY:
1.Przedrzeć się przez wszystkie barykady wroga.
2.Zabić Bezimmiennego Demona

FAQ

1.Czy modele muszą poruszać się w oddziałach?
-Tak, z wyjątkiem characterów.

2.Czy można brac artefakty z kodeksów?
-Nie.

3.Co się stanie jak zginie mi HQ?
-Nic. Będzie martwy.

4.Jestem lojalista a w drużynie same łotry. Co to?
-Miasto Morgath to wisienka na torcie Tzeentcha. Miasto jest po prostu przesiąknięte jego plugawą mocą kłamstw i zmian. Moc jest tak wielka, że potrafi przesłonić oczy nawet najszlachetniejszym wojownikom. W praktyce to oznacza, że lojaliści postrzegają innych jako sojuszników natomiast wyznawczy chaosu postrzegają innych jako swoich popleczników.

5.Czy mogą dołączyć swoje HQ do oddziału innego gracza?
-Nie.

www.soulwarriors.pun.pl www.mamjuzdosc.pun.pl www.speedway-gra.pun.pl www.housemd.pun.pl www.top-eleven.pun.pl