KvaN - 2014-07-30 15:01:41

Zapraszam wszystkich na turniej Warhammera 40,000 Single 1666 pkt - Zaczątek Herezjii który odbędzie się w sklepie Bolter w Sobotę 23 Sierpnia 2014 roku.

Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online  oraz w Zbiorze Wrocławskich zasad Turniejowych

Format turnieju to 1666 pkt.

Wpisowe: 15zł od osoby


SPONSORZY:
http://bolter.com.pl/wp-content/themes/techified/images/logo.png

Pula nagród: wpisowe +15% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)

Przebieg turnieju:
10:00 - 10:10 Zapisy
10:10 - 12:40 I Bitwa
12:45 - 15:15 II Bitwa
15:15 - 15:30 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :)
15:30 - 18:00 III Bitwa
18:05 Wyniki, sprzątanie, nagrody.

Sędzia jest nie grający.

W trakcie turnieju sędzie jest ostateczną wykładnią rozsądzającą. Chociaż dokładam wszelkich starań do opanowania wszystkich niuansów w zasadach, może się wydarzyć że decyzja może ulec zmianie z przypadku na przypadek (bierze się to z tym że może być inna interpretacja, PKZ lub sędzia doczyta i przeanalizuje sytuację dochodząc do wniosku że poprzednia decyzja była błędna).


Sędzie na prośbę graczy może przedłużyć jedną turę kosztem przerwy obiadowej lub innej bitwy, ale wymaga to 100% zgody uczestników turnieju.


ZALECANY JEST WYSIWYG!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!

Zasady:
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi  GW.


KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.

Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.

Format:
- Limit Punktowy: 1666 pts.
- Armie typu Battle Forged
- Armia może składać się z maksymalnie 2 Detachmentów
- Codex Imperial Knights dopuszczony
- Do limitu nie wchodzą Dataslaty oraz Specjalny Detachment Inkwizycyjny

NIEdozwolone są:
- super-heavy, gargant (nie dotyczty jednostek z Codexu Imperial Knights)
- Fortress of Redemption
- Formacje
- Escalation i Stronghold Assault (poza Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)

Ograniczenia:
brak


Misje:

Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.

2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem

3. W przypadku wybicia jednostek przeciwnika przed ukończeniem ostatniej tury gracz zdobywa tyle objectiv’ów ile ma scoring unitów. Oczywiście górnym limitem jest limit możliwych objectiv’ów.

4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 4+.

5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3):
·     0: - 10 / 10
·     1-2: - 11 / 9
·     3-4: - 12 / 8
·     5-6: - 13 / 7
·     7-8: - 14 / 6
·     9-10: - 15 / 5
·     11-12: - 16 / 4
·     13+: -  17 / 3

6. Różnica w wartości punktowej zniszczonych jednostek i jej wpływ na wynik końcowy (+/- 3)
Każdy podlicza wartość zniszczonych lub społowionych jednostek oraz odejmuje od wartości uzyskanej przez przeciwnika. Różnice porównujemy z tabelą:
·    0-300 0 DP
·    301 - 600 (1DP) dla zwycięzcy (-1DP) dla przegranego, do wyniku wynikającego z tabli w pkt 5
·    601 - 900 (2DP) dla zwycięzcy (-2DP) dla przegranego, do wyniku wynikającego z tabli w pkt 5
·    901+ (3DP) dla zwycięzcy (-3DP) dla przegranego, do wyniku wynikającego z tabli w pkt 5

7. W przypadku Bye’a - 15:5.

8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.

9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.

10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
·    First blood
·    Slay the warlord
·    Linebreaker


Bitwa I - Relics in blood
Rozstawienie:  Dawn of War
Lenght: random
Primary objective:
· każde dwie zabite jednostki przeciwnika dają 1 VP
· na środkowej linii stołu, 24 cale od krawędzi bocznej znajdują się relikty, które pod koniec gry są warte 4 VP każdy

Zasady specjalne:
Nemesis - jednostka która zdobyła First Blooda zyskuje zasadę Nemesis. Jeśli jednostka zginie jest warta dodatkowy VP.


Bitwa II - Cloak and Shadows
Rozstawienie:  Hammer and Anvil
Lenght: random
Primary objective:
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów, po 3 każdy.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie jeden znacznik. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania  strefy rozstawiania są traktowane jako krawędź stołu.
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
· Secret Orders: Tactical objectives są tajne w tej misji. Pokazujemy je przeciwnikowi w momencie ich wykonania.

Zasady specjalne:
Jednostki Elites są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)


Bitwa III - Crusade
Rozstawienie:  Vanguard
Length : random
Primary objective:
· 4 znaczniki, wystawiane przez graczy przed wyborem strony. Każdy znacznik wart jest 3VP.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie jeden znacznik. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania  strefy rozstawiania są traktowane jako krawędź stołu.



Punkty karne można zdobyć za:

-5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
-5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
-4 DP jesli gracz nie ma miarki, kości, kart tactical objectives lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
    - 0 - 5 min ustne upomnienie notowane na karcie (dwa ustne pomnienia podczas turnieju = -2DP)
    - 5- 10 min -2DP (kumulatywne z poprzednim jeśli graczy otrzymał już jedno ustne upomnienie)
    - 11-15 min -3DP (kumulatywne z poprzednim)
    - każde następne 5 min -5DP  (kumulatywne z poprzednim)

Dodatkowe pkt można zdobyć za:
Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia)

Hobbystyka:
Malowanie 0 - 5 DP
Konwersje 0 - 5 DP
Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP

Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez sklep BOLTER. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.

Przysłanie rozpiski do mnie na maila (kvanfieldmalpagmail.com) do 22.08.2014r do godziny 23:59 - +3 DP

Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.


Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.

ZGŁOSZENI ( R - poprawna rozpiska w regulaminowym czasie):
1. Fala - Dark Eldars + Eldars - R
2. Hortensie - Eldars+Dark Eldars - R
3. Korwey - Dark Eldars - R
4. Zielus - Tyranids
5. mr. T. - Orks- R
6. Generał - Space Marines - R
7. Xyxel - Necrons - R
8. Vespan - Tyranids- R
9. xarot - Tyranids - R
10. Burza - Farsight Enclaves + Tau - R
11. spyo - Grey Knights - R
12. Konrad Łabędzki- Imperial Guard (aka Astra Militarum) - R
13. Duda - Orks- R
14. niewiem - Chaos Space Marines + Deamons - R
15. muaddib - Tau + Farsight Enclave - R
16. Izwor - Chaos Space Marines - R
17.
18.

Możliwe jest rzucanie wyzwań na pierwszą bitwę, poniżej lista przyjętych wyzwań:


CHALLENGES:
1.

www.soulwarriors.pun.pl www.klanpt.pun.pl www.speedway-gra.pun.pl www.top-eleven.pun.pl www.housemd.pun.pl