Zielarz - 2010-11-20 09:32:14

Jako że pojawiają się zaskoczenia i wątpliwości, niech to będzie kącik do wyzewnętrzniania się na ich temat.

Kilka rzeczy które zazwyczaj rodzą jakieś zamieszanie, a okazują się proste:

Pistol: ma karę do trafienia za ruch jeśli strzelamy po prostu, z oczywistych powodów nie ma takowej, jeśli strzelamy w starciu wręcz.

Heavy Armour: obcina ruch tylko w kombinacji z tarczą.

Buckler: oczywiście zajmuje rękę (pomysł był ewidentnie taki, że mój wariat wali 4 razy cieniasów, a z lepszymi się zasłania, niniejszym przepraszam za wczoraj, ale jak mnie pamięć nie myli, to czerwona kostka była istotna przy ranieniu może z raz czy dwa, więc odwołuję się do zapisu o niskiej szkodliwości czynu).

Sugestia do brace of pistols: jeden z nich przeładowuje się, kiedy nasz ludek przez całą turę nie ma przeciwnika na sobie. Jak wystrzelimy i wróg przyjdzie do walki wręcz, w której strzelimy drugim, w następnej wolnej nie mamy czym strzelać i ładujemy tylko 1 z pistoletów! Załadowanie drugiego wymaga dodatkowej wolnej tury (i nie wystrzelenia z pierwszego pistoletu), dopóki to się nie uda, wychodzi na to, że strzelamy tylko 1 pistolem!

www.snipereliteasg.pun.pl www.wodbo.pun.pl www.samurajowie.pun.pl www.souleaterforumgame.pun.pl www.ashamani.pun.pl