Combat Patrol napisał:
Wpisowe: 10zł od osoby
SPONSORZY:
Pula nagród: wpisowe +30% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)
Przebieg turnieju:
Start - zapisy 13:00
Pierwsza bitwa: 13:05 - 13:55
Druga bitwa: 14:00 - 14:50
Trzecie bitwa: 15:00 - 15.50
Nagrody: 16:00
Zasady Budowy armii
Armie na 500 pkt, zbudowane według następujących zasad:
0-1 HQ
1-4 Troops
0-1 Elite
0-1 Fast Attack
0-1 Heavy Support
Wszystkie jednostki muszą pochodzić z jednego codexu.
Maksymalny Save (pancerz) i Cover Save (osłona) jednostek to 3+.
Maksymalny Invunerable Save jednostek to 4+.
Maksymalnie 2 Woundy (rany), poza jednostkami ze slotu Troops oraz jednostkami typu Swarm, które mogą mieć 3 Woundy.
Maksymalny Toughness (wytrzymałość) jednostek to 5.
Jeżeli w sposób losowy (+1 do save dla eldarskiej rady lub +1 wound dla demonów, lub Iron Arm) któraś z cech przekroczy lub może przekroczyć ograniczenia należy ją przerzucić.
Trzeba posiadać co najmniej 3 Kill Pointy.
Maksymalny koszt punktowy jednostki nie może przekraczać 250 punktów.
Nie trzeba brać jednostek, które są zaznaczone w Kodeksie jako obowiązkowe (jednostki oznaczone jako 1+).
Suma pancerzy pojazdów (po modyfikatorach) nie może przekraczać 33.
Zakaz wystawiania pojazdów typu Flayer.
Zakaz brania broni typu Ordnance.
Zakaz brania bohaterów imiennych i specjalnych.
Zakaz brania fortyfikacji.
Zakaz brania sojuszników.
W przypadku jeżeli gracz nie posiada HQ, Warlordem zostaje model o najwyższym Ld (jeżeli jest to możliwe musi to być charakter, jeżeli nie model wybrany na Warlorda staje się charakterem). Warlord wybrany w ten sposób nie losuje Warlord Traita.
Misje:
Bitwa I - Purge the Alien
Bitwa II - Crusade
Bitwa II - Cleanse and Control
Punktacja:
0 różnicy- 10: 10
1 pkt różnicy- 11: 9
2 pkt różnicy- 12: 8 itd