Zapraszam wszystkich na turniej Warhammera 40,000 Single 1500 pkt - AS w rękawie - powitanie 7-ki który odbędzie się w sklepie Bolter w Sobotę 21 Czerwca 2014 roku.
Gramy na zasady 7ej edycji, jest to pierwszy Bolterowy turniej będący jednocześnie powitaniem 7-ej edycji Warhammera 40,000. Format turnieju to 1500 pkt.
Składamy rozpiskę według schematu: 1100 pkt Core + 2x400 Side detachment. Podczas bitwy wystawiamy zawsze Core Detachment + jeden z Side detachmentów. Core Detachment sam w sobie oraz Core + Side Detachment muszą stanowić legalną armię w ramach Force Organisation Chart.
Wpisowe: 10zł od osoby
SPONSORZY:
Pula nagród: wpisowe +30% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)
Przebieg turnieju: 10:00 - 10:10 Zapisy 10:10 - 12:30 I Bitwa 12:35 - 14:55 II Bitwa 14:55 - 15:30 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :) 15:30 - 17:50 III Bitwa 18:00 Wyniki, sprzątanie, nagrody.
Sędzia jest grający tylko gdy ilość graczy jest nieparzysta i jest ich mniej niż 10.
Drugim sędzią jest ktoś z graczy wyznaczony przez sędziego, za zgodą reszty grających. Decyzja drugiego sędziego będzie wiążąca w kwestiach spornych dotyczących sędziego głównego.
ZALECANY JEST WYSIWYG!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Zasady: Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!! Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Format: - Limit Punktowy: 1500 pts. - Składamy rozpiskę według schematu: 1100 pkt Core + 2x400 Side detachment. Podczas bitwy wystawiamy zawsze Core Detachment + jeden z Side detachmentów. Core Detachment sam w sobie oraz Core + Side Detachment muszą stanowić legalną armię w ramach Core Detachments - Armie typu Battle Forged - Armia może składać się z maksymalnie 3 Detachmentów - Maksymalna ilość każdego typu detachmentu: 2 - Zabronione używanie detachmentów typu Formacja - Do limitu nie wchodzą Dataslaty
NIEdozwolone są: - super-heavy, gargant - Fortress of Redemption - Formations, Escalation i Stronghold Assault (poza Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)
Ograniczenia: brak
Misje:
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy: 1. Night fight 2. Reserves
Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP): · First blood · Slay the warlord · Linebreaker . Kill the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 25% armii przeciwnika) . Crush the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 75% armii przeciwnika) . Annihilate the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 90% armii przeciwnika)
Bitwa I - Behind enemy lines Rozstawienie: Hammer and Anvil Length : random Primary objective: · każde dwie zabite jednostki przeciwnika dają 1 PT (Punkt Taktyczny) · każdy unit, który może być Scoring Unit daje 2PT jeśli jest na koniec gry w strefie wystawienia przeciwnika i 1PT jeśli jest na połowie stołu przeciwnika.
Różnica w ilości posiadanych Punktów Taktycznych to odpowiednio daje graczom następującą ilość VP: 0-1: 6 - 6 Vp 2-3: 7 - 5VP 3-4: 8 - 4 VP 5-6: 9 - 3 VP 7-8: 10 - 2 VP 9-10: 11 - 1 VP 11+: TOTAL DOMINATION - 12 - 0 VP
Zasady specjalne: Nemesis - jednostka która zdobyła First Blooda zyskuje zasadę Nemesis. Jeśli jednostka zginie jest warta dodatkowy VP.
Bitwa II - Capture the flag Rozstawienie: Dawn of War Lenght: random Primary objective: Capture the flag. Na stole jest 9 znaczników (rozstawianych według mapy poniżej). Znaczniki zajmuje się w ten sposób, że jeśli na koniec tury gracza oddział zajmuje znacznik (zgodnie z zasadami rulebooka, t.j. scoring w 3" od, brak wroga w 3" calach) to flaga została wbita - znacznik uważa się za zajęty bez względu na dalszą obecność przy nim scorringa. Znacznik można odebrać tak samo jak się go zajmuje. Na koniec gry każda z wbitych flag jest warta 1 PT. Dodatkowo na koniec bitwy każda flaga zajmowana przez oddział scorujący daje dodatkowy 1PT ( troops stojący w ostatniej rundzie przy fladze normalnie wbija flagę i dodatkowo zdobywa 1 PT). Jeśli na koniec bitwy przy fladze znajdują odziały obu graczy w 3' od niej to flaga jest uważana ze nie zajętą (wbitą) przez żadnego z graczy. Różnica w ilości posiadanych Punktów Taktycznych to odpowiednio: 0-1: 6 - 6 Vp 2-3: 7 - 5VP 3-4: 8 - 4 VP 5-6: 9 - 3 VP 7-8: 10 - 2 VP 9-10: 11 - 1 VP 11+: TOTAL DOMINATION - 12 - 0 VP
Zasady specjalne: Jednostki Fast Attack są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized).
Bitwa III - Cleanse and Control Rozstawienie: Vanguard Strike Lenght: random Primary objective: · przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów, po 3 każdy. · Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe. · Jeśli jakiś gracz na początku swojej tury ma mniej niż 3 Tactical Objecives musi ich dociągnąć taką ilość aby mieć 3.
Zdobyte punkty taktyczne to odpowiednio: 0-1: 6 - 6 Vp 2-3: 7 - 5VP 3-4: 8 - 4 VP 5-6: 9 - 3 VP 7-8: 10 - 2 VP 9-10: 11 - 1 VP 11+: TOTAL DOMINATION - 12 - 0 VP
Zasady specjalne: Brak.
Punkty karne można zdobyć za: -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy) po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 5 minut po wyznaczonym czasie po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 10 minut po wyznaczonym czasie (kumuluje się z powyższym) gracze dostana po 0 DP za bitwę, jeśli wyniki dostarczone będą powyżej 10 minut po wyznaczonym czasie
Dodatkowe pkt można zdobyć za: Malowanie 0 - 5 DP Konwersje 0 - 5 DP Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP
Punkty powyższe będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez sklep BOLTER. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Przysłanie rozpiski do mnie na maila (kvanfieldmalpagmail.com) do 19.06.2014r do godziny 23:59 - +3 DP
ZGŁOSZENI ( R - poprawna rozpiska w regulaminowym czasie): 1. Piotr Szczęsny - Eldar + Dark Eldar - R 2. Jasiek 'Burza' Burzyński - Tau + Farsight Enclaves- R 3. Paweł - CSM- R 4. Kuba 'Kerlhan' Baranowski - Astra Militarum + Space Marines- R 5. Izwor - Chaos Space Marines 6. Kermit - Tyranids 7. Xyxel - Chaos Space Marines- R 8. Duda - Eldars- R 9. Ripon - Tau+ Eldars- R 10. pokrzyw - Imperial forces 11. 12. 13. 14.
Opcjonalnie: Łukasz "KvaNfield" Poczęsny - Space Marines/Tyranids/Chaos- gdy spełniony będzie warunek wymieniony wyżej
Możliwe jest rzucanie wyzwań na pierwszą bitwę, poniżej lista przyjętych wyzwań:
|