Jako że wraz z człowiekiem.morze zaoferowaliśmy się przygotować kampanię, trzeba jej zrobić dobry PR. Niniejszy wątek służy wyłącznie celom reklamowym. Zamieszczać w nim będziemy oficjalne komunikaty, półoficjalne przecieki i przemysłowo wyszpiegowane tajemnice. Jako że powyższy temat ma charakter wyłącznie propagandowy prosimy o nie zamieszczanie żadnych postów (komentarze są bezcelowe skoro nie znacie pełni zasad, a na pytania nie będziemy odpowiadać).
Organizatorzy informują, że wszelkie zamieszczone informacje mogą ulec zmianie w finałowej wersji kampanii, jako że ma ona status W.I.P, a właściwie jest jeszcze w powijakach. Poniższe informacje mają charakter wyłącznie koncepcyjny.
Co wiemy już na pewno i możemy podać do publicznej wiadomości:
1. Będziemy śledzić postępy każdego modelu z bandy i awansować zasłużonych. 2. Szefowie band będą zdobywać estymę swoich mocodawców, co zapewni im z czasem dostęp do nowych rodzajów jednostek. 2. Oprócz wątku awanturniczego (staczanie bitew, plądrowanie wysp, znajdywanie skarbów, walki z piratami) pojawi się wątek ekonomiczny (rozwijanie infrastruktury wysp, niewolnicy do pracy). 3. Wasi piraci będą jeść i pić a więc trzeba będzie zapewnić im wikt i opierunek! 4. Pojawią się specjalne zasady związane z klimatem danej wyspy (pustynia, tropiki, zima). 5. Każda wyspa będzie zamieszkana i obdarzona przemyślnie ukrytym skarbem. 6. Niektóre z wysp będą zawierać lokacje specjalne (typu stocznia, kopalnia złota, plantacja bawełny). 7. Wszystkie wydarzenia i skarby na wyspach będą unikalne ("nic dwa razy się nie zdarzy").
Komitet Organizacyjny przy Wyższej Szkole Żeglugi Fantastycznej we Wrocławiu
|