KvaN - 2014-02-20 18:40:01

Zapraszam wszystkich na turniej Warhammera 40,000 Single 900 pkt - Skill Tester który odbędzie się w sklepie Bolter w Sobotę 22 Marca 2014 roku.

Format turnieju to 900 pkt. Gramy na małych stołach (48'x48') trzy podwójne bitwy, najpierw gramy armią przeciwnika a później swoją. Wynikiem końcowym rozgrywki między graczami jest średnia arytmetyczna z obu bitew.

Wpisowe: 10zł od osoby


SPONSORZY:
http://bolter.com.pl/wp-content/themes/techified/images/logo.png

Pula nagród: wpisowe +30% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)

Przebieg turnieju:
10:00 - 10:10 Zapisy
10:10 - 12:40 I Bitwa
12:45 - 15:15 II Bitwa
15:15 - 15:30 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :)
15:30 - 17:50 III Bitwa
18:00 Wyniki, sprzątanie, nagrody.

Sędzia główny jest grający tylko gdy ilość graczy jest nieparzysta i jest ich mniej niż 10.

W przypadku gdy sędzie główny jest grający to drugim sędzią jest ktoś z graczy wyznaczony przez sędziego, za zgodą reszty grających. Decyzja drugiego sędziego będzie wiążąca w kwestiach spornych dotyczących sędziego głównego.

ZALECANY JEST WYSIWYG!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!

Zasady:
Gramy na zasady 6 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi  GW.


KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!

Braki będą karane.

Format Rozpiski napisał:

Z racji nietypowej formy turnieju każdy gracz musi mieć ze sobą dość szczegółową rozpiskę która w opisuje zasady specjalne jakie posiada. Muszą zawierać szczegóły każdego oddziału, zasady specjalne skrótowo opisane, wyszczególnione uniwersalne zasady ogólne. Należy umieścić na rozpisce skrótowo opisane zasady specjalne armii. Absolutnym WYMOGIEM jest posiadanie codexu oraz ewentualnych update'ów.

Rozpiska powinna zawierać opis codexowych mocy psionicznych jeśli są one wybierane a nie losowane (nie chodzi o elaboraty tylko o skrótowe zasady) oraz rzeczy które mogą pomóc osobie zupełnie nieznającej armii.


CHAOS DAEMONS - przykładowa rozpiska
Zasady Ogólne armii:
- wszystkie demony są fearless, wzbudzają fear
- wszystkie nie-gearowe save'y są u demonów invami.
- każdy model/oddział ma zasadę Deep Strike


HQ 1: Kairos Fateweaver [333]
- Flying Monstrous Creature
- Boon of Mutation (w 6" zamienia w spawna po niezdanym teście Tougha, nawet w combacie, niezależnie od ilości woundów)
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, AP 4, pojazdy glan na 4+)
- Deamonic Gaze (shooting - assault 3, S5 AP3, 24")
- Master of Sorcery (może strzelić o jeden raz więcej niż normalnie)
- We are Legion (każdy jego strzał może celować do innego przeciwnika)
- Bolt of Tzeentch (shooting - assault 1, S8 AP1, 24")
- Soul Devourer (za każdy wbity wound w combacie, wrogi model musi zdać Ld, jak nie, to ginie)
- Oracle of Eternity (wszystkie demony w 6" przerzucają save'y, covery i invy. Jeśli Kairos otrzyma wounda, musi zdać Ld, jak nie zda jest zdejmowany ze stołu)

TROOPS 1: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 2: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")

FAST 1: 8x Screamers [200]
- Jetbike
- Lamprey's Bite (w combacie ich ataki mają S5 AP 2, armourbane)
- Slashing Attacks (po zrobieniu flatouta mogą uderzyć w jeden z oddziałów nad którym przeleciały, każdy zadaje D3 autohitów z S4 AP-)

ELITE 1: 6x Flamers [138]
- Jump Infantry
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, AP4, pojazdy glan na 4+)

Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.

format: 900 pts
Force Organisation Chart:
1-1 HQ
1-5 TROOPS
0-2 ELITES
0-2 FAST ATTACK
0-2 HEAVY SUPPORT
0-1 FORTIFICATION

NIEdozwolone są:
- super-heavy, gargant
- Fortress of Redemption
- Data Slates, Formations, Escalation i Stronghold Assault (poza zasadami i dodatkami dotyczącymi Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)

Ograniczenia:
0-1 Flyer lub Flying Mosnstrous Creature
Zakaz dublowania slotów Elites\FA\HS i Tripplowania Slotu Troops (z wyjątkiem Armii które mają jeden wybór w danym slocie)
Inkwizycja może być wystawiona tylko jako Primary Detachment (zakaz używania specjalnego detachmentu Inkwizycyjnego)



Misje:

Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. Night fight
2. Reserves
3. Mysterious Forests


Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
·    First blood
·    Slay the warlord
·    Linebreaker
.    Kill the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 25% armii przeciwnika)
.    Crush the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 75% armii przeciwnika)
.    Annihilate the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 90% armii przeciwnika)

Bitwa I - Seize Nomans Land
Rozstawienie: Vanguard Strike (Wystawiamy się  w naprzeciwnich rogach, strefa rozstawienia to trójkąt równoramienny o ramieniu 24')
Lenght: random
Primary objective:
· na środku stołu oraz każdej wolnej ćwiartki znajduje znacznik kontroli.
· pod koniec znacznik ze środka jest warty 6VP, za znaczniki boczne 3VP.
. kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów

Zasady specjalne:
Mysterious Objectives
Jednostki Fast Attack są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)

Bitwa II - Relic in blood
Rozstawienie:  Dawn of War
Lenght: random
Primary objective:
Na środku stołu jest jest relic warty 6VP.  Dodatkowo każdy całkowicie zniszczony oddział przeciwnika jest warty 2 PT a każdy oddział zniszczony w ponad 50% warty jest 1 PT. Różnica w ilości posiadanych Punktów Taktycznych to odpowiednio:
0-3: 3 - 3 Vp
4-6: 4 - 2VP
7-9: 5 - 1 VP
10+: Total Slaughter 6 - 0 VP

Zasady specjalne:
Brak


Bitwa III - Big Guns Never Tire
Rozstawienie:  Hammer and Anvil (czyli 8' strefy rozstawienia)
Lenght: random
Primary objective:
· przed rzutem na rozstawienie wystawia się określona Ilość Primary Objectives równa D3+1 Primary Objectives
· sędzia główny wykonuję jeden rzut dla wszystkich stołów
· objectivy muszą znajdować się poza strefą rozstawienia i być minimum 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie
· pod koniec gry każdy z Primary Objectivów warty jest 12 VP/Ilosc Primary Objectives.

Zasady specjalne:
Mysterious Objectives
Jednostki Heavy Support są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)



Punkty karne można zdobyć za:

-5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
-5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
-3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 5 minut po wyznaczonym czasie
po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 10 minut po wyznaczonym czasie (kumuluje się z powyższym)
gracze dostana po 0 DP za bitwę, jeśli wyniki dostarczone będą powyżej 10 minut po wyznaczonym czasie

Dodatkowe pkt można zdobyć za:
Malowanie 0 - 5 DP
Konwersje 0 - 5 DP
Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP

Punkty powyższe będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez sklep BOLTER. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.

Przysłanie rozpiski do mnie na maila (kvanfieldmalpagmail.com) do 20.03.2014r do godziny 23:59 - +3 DP



ZGŁOSZENI ( R - poprawna rozpiska w regulaminowym czasie):
1. Mateusz Izworski - Chaos Space Marines - R
2. Krzysiek "omadan" - Space Wolves
3. Michał "Sgt. Platypus" Duda - Eldar- R
4. Chriserek - Space Marines
5. Adam Gurwin - Tau- R
6. Piotr Szczęsny - Eldar - R
7. Generał - Space Marines - R
8. Wojtek Punda - Space Wolves - R
9. Mrt - Orks - R
10. krawat  - Eldar / Dark Angels
11. Artois - Dark Angels  - R
12. Mateusz Banaszkiewicz - Chaos Space Marines - R
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.


Opcjonalnie:  Łukasz "KvaNfield" Poczęsny - Space Marines/Tyranids/Chaos- gdy spełniony będzie warunek wymieniony wyżej

Możliwe jest rzucanie wyzwań na pierwszą bitwę, poniżej lista przyjętych wyzwań:

CHALLENGES:
1.
2.
3.

www.speedway-gra.pun.pl www.klanpt.pun.pl www.mamjuzdosc.pun.pl www.housemd.pun.pl www.soulwarriors.pun.pl