omadan - 2014-02-16 14:38:43

Omadan zaprasza na event, który odbędzie się 02.03.14 w sklepie Bolter na ul. Sokolniczej w godz. 10:00~18:00

Wydarzenie to ma status SPONSOROWANEGO TURNIEJU BEZ NAGRÓD.
Każda osoba grająca musi dokonać zakupu towaru za minimum 10zl w dniu turnieju (liczy się kwota po zniżce).
Uczestnikom przysługuje zniżka do 15% na produkty GW (szczegóły przyznawania nagród na stronie sklepu BOLTER ).

Streszczenie fluffu:

http://i1174.photobucket.com/albums/r609/omadan/Albion2misja_zps2325bcd0.jpg

Wspólnymi siłami udało wam się pokonać sprzymierzone wojska Orków i Mrocznych Elfów. Przeszukując orczą warownię odnajdujecie sekretne tunele. Nie namyślać się wiele ruszacie w głąb podziemi biorąc ze sobą tylko najbardziej walecznych (i lojalnych) wojowników. Po parudziesięciu metrach orientujecie się, że pod Albionem znajduję się prawdziwa sieć podziemnych tuneli, tworzących skomplikowany labirynt. Szybko gubicie resztę wojska z oczu i tylko słabo tlące się światło waszych pochodni staje się waszym towarzyszem. Aż do wyjścia...W tej bitwie na początku gracie samymi generałami aż do czasu pojawienia się rezerw

Nazajutrz

KARTA DOSTĘPNA DLA WSZYSTKICH GRACZY

http://2.bp.blogspot.com/-Drd71zV2NxY/TtP3eT9IEEI/AAAAAAAAAYI/99pN4tGLT-o/s1600/After_the_Battle.jpg

Wiedziałem, że nie mogę powierzyć tak ważnego zadania tym zielonoskórym głupcom. Pomimo wielkiej przewagi i wsparcia moich wiedźm cytadela orków padła a jej obrońca został rozszarpany na strzępy przez bandę bezmózgich ścierwojadów. Naprawdę więcej spodziewałem się po czarnych orkach i ich przywódcy. Stary Świat rodzi tylko słabych wojowników - nasi orkowi niewolnicy walczą nieporównywalnie lepiej na arenach Karond Kar.Niemniej jednak przegraliśmy i oddaliśmy pole, na dodatek wiedźma Sindel nie jest zadowolona z utraty swoich najlepszych adeptek. Cóź...na arce jest dużo talentów by zająć ich miejsce. Mam teraz pilniejsze sprawy do zrealizowania i paru więźniów do okaleczania.

Dzień później

http://2.bp.blogspot.com/_9bulPY0yh_Y/S6KxQXZ4N7I/AAAAAAAAAb4/PdB-8e5AuoQ/s400/Dark-Emissary.jpg


Mroczny Emisariusz doniósł mi, że najeźdźcy odkryli stare tunele biegnące wzdłuż całej wyspy. Ta gęsta sieć labiryntów może okazać się ich grobem ale...może również przypadkowo doprowadzić ich do mnie! Tego bym nie chciał wiedząc, że jestem już tak bliski znalezienia Harfy. Mam zatem inny plan. Polecę emisariuszom aby za pomocą swych mocy pokierowali najeźdźców we wskazane przeze mnie miejsce. Wprost do Kuźni Pradawnych!

Ogólne zasady gry:

- limit na 11 graczy (ja jestem tym 12)

- gramy na zasadzie quasi-kooperacji, czyli Wy kontra Ja. Quasi dlatego bo każdy z was będzie mieć swoje własne zadania, którą mogą/będą krzyżować plany innym graczom

- zakaz używania specjalnych bohaterów, kujecie własne legendy a poza tym wasze wyprawy są bardziej na waszą, własną rękę niż pod protekcją wielkich lordów.

-konwersje dopszczone. Proxy - NIE!

-rozpiski robicie biorąc pod uwagę punktację poniżej. Nowi gracze zaczynają z 1000pk. Generałowie ze starych rozpisek muszą zostać ale można zmienić im sprzęt / wierzchowca. W tym scenariuszu generał nie może dosiadać potwora. Jak by się z nim zmieścił w tunelu?

Xyxel - 1100pkt.
Artois - 1100pkt.
Blackout_Sys - 1100pkt.
Pawian - 1100pkt.
Avatar - 1100pkt.
SamboR - 1100pkt.

Reszta: 1000pkt.

Zasady specjalne podczas tej bitwy

"Znowu wszystko muszę zrobić sam" Zaczynacie grę z samymi generałami na stole. Pozostali bohaterowie i reszta oddziałów trzymana jest w rezerwie symbolizującej trudności z wydostaniem się z podziemi lub dotarciem na miejsce inna drogą. Każdy oddział "wchodzi z rezerw" jeżeli wyrzuci (licząc od drugiej tury): 6 w drugiej turze, 5+ w trzeciej turze, 4+ w czwartej turze, 3+ w piątej i każdej następnej turze.

"Wyrzucilismy parę gratów żeby szybciej przybyć" Jednostki z armour save nie większym niż 5+ (liczy się save od walki jak również i strzelania) dostają zasadę SWIFTSTRIDE.

http://i1174.photobucket.com/albums/r609/omadan/BoskiRzut_zps40303cab.jpg

"Przeklęta ziemia" Kraina Albionu przesiąknięta jest magia, która nie sprzyja obcym spoza wyspy. Każdy czarodziej ma modyfikator -3 do rzucania czarów. Są również miejsca, gdzie modyfikator nie występuje i można czarować normalnie.

"Pogoda nam nie sprzyja" Częste wichry i burze to chleb powszedni dla mieszkańców Albionu. Jednostki z zasadą FLY nie mogą marszować.

"Nie, nie wiem gdzie jesteśmy..." Odziały, które mają specjalne zasady dotyczące rozstawiania (scouts, ambush, vanguard, etc) tracą w tej bitwie te zdolności

"Tu jestem chłopcze...pomóż mi wstać..." Jeżeli Twój generał stracił ostatnią ranę to nie zdejmuj go ze stołu. Może on zostać reanimowany przez innego bohatera z Twojej armii lub innego gracza. Reanimacja polega na tym, że inny bohater musi znaleźć w styku z rannym generałem. Może do tego dojść w fazie movement (wejście w "styk" może być za pomocą ruchu, marszu lub reformu). Reanimacja się udaje gdy wyrzucisz na kostce 2+. W przypadku 1 okazuje się, że w tej turze reanimacja się nie powiodła. Tylko generał może być reanimowany. Reanimowany generał powraca do gry z całym swoim sprzętem posiadając jedną ranę na profilu. Generała można reanimować zawsze gdy liczba ran spadnie do zera. W turze udanej reanimacji generał nie może czarować, ani ruszać się. Generał, który zarazem jest potworem (np. demon prince) nie może być reanimowany.

CEL GRY

Głównym celem gry jest:
1) dotarcie do Kuźni Pradawnych (warowni)
Pierwszy generał, który przekroczy bramę daje całej drużynie (FoO lub FoD) bonus +50pkt. do następnej rozgrywki. Każdy generał, który przekroczy bramę dostaje +50 pkt. do następnej rozgrywki.
Bohater, który nie przekroczy wrót (zostanie zabity i niereanimowany za murami, lub nie zdąży na zamknięcie wrót) dostaje -50pkt. do następnej rozgrywki.
Każdy wasz oddział, który przekroczy bramę dodaje +25pkt. do następnej rozgrywki

2) oczyszczenie jej z wroga
Jest to warunek konieczny do pomyślnego zakończenia misji. Oczyszczenie jest wtedy, gdy nie ma jednostek wroga przy specjalnych znacznikach.

3) zabezpiecznie wrót
Jest to warunek konieczny do pomyślnego zakończenia misji. Zabezpieczenie jest wtedy, gdy jednostki (FoO, FoD, lub mix) znajdują się przy specjalnych znacznikach

Celami pobocznymi jest:
1)pokonanie generałów wroga:
-Ork (zabicie 100pkt.)
-Mroczny Elf (zabicie 100pkt.)
-Goblin (50pkt.)
2)zniszczenie katapult wroga (25 pkt. każda)

W tym scenariuszu kolejność graczy będzie losowana na początku (bez podziału na order i destruction).

Lista graczy:
1. Artois - Vampire Counts
2.SamboR - Skaven
3.Duchowaty - Wood Elves
4.Blackout_sys - Vampire Counts
5.Xyxel- Warriors of Chaos
6.Pawian - Wood Elves
7.Renon - Lizardmen
8.Pitrex - High Elves

www.samowolka.pun.pl www.magiczne.pun.pl www.dracoinsula.pun.pl www.narutogamer.pun.pl www.akilian.pun.pl