KvaN - 2013-12-29 23:20:15

Zapraszam wszystkich na turniej parowy Warhammera 40,000 2x1250 pkt - Parówka Różności który odbędzie się w sklepie Bolter w Sobotę 18 Stycznia 2014 roku.

Format turnieju to 1250 pkt na gracza czyli 2500 pkt na parę. Armie obu graczy w stosunku do siebie są traktowane jako Allies of Convenience na potrzeby turnieju.

Wpisowe: 20zł od pary / Pula nagród: wpisowe +30% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)


Przebieg turnieju:
10:00 - 10:10 Zapisy
10:10 - 12:30 I Bitwa
12:35 - 14:55 II Bitwa
14:55 - 15:30 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :)
15:30 - 17:50 III Bitwa
18:00 Wyniki, sprzątanie, nagrody.

Sędzia jest grający (wystawia się jako para) tylko gdy ilość par jest nieparzysta i jest ich mniej niż 10.

Drugim sędzią jest ktoś z graczy wyznaczony przez sędziego, za zgodą reszty grających Decyzja drugiego sędziego będzie wiążąca w kwestiach spornych dotyczących sędziego głównego.

ZALECANY JEST WYSIWYG!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!

Zasady:
Gramy na zasady 6 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi  GW.

KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.

Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.

format: 1250 pts
Force Organisation Chart:
1-1 HQ
2-6 TROOPS
0-3 ELITES
0-3 FAST ATTACK
0-3 HEAVY SUPPORT
0-1 FORTIFICATION
0-1 ALLIED DETACHMENT

Allied Detachment Force Organisation Chart:
1-1 HQ
1-1 TROOPS
0-1 ELITES
0-1 FAST ATTACK
0-1 HEAVY Support

NIEdozwolone są:
- super-heavy, gargant
- Fortress of Redemption
- Formations, Escalation i Stronghold Assault (poza zasadami i dodatkami dotyczącymi Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)

Ograniczenia:
Każdy Codex może zostać użyty tylko raz w parze, a armię z suplementu traktujemy tak jakby była armią główną (np. nie można mieć w drużynie i Tau i Farsight Enclave)
Zakaz dublowania slotów FA, HS i Elites (czyli nie może być dwóch Rapitidów, odziałów Oblitów, Landspeederów nawet jeśli różnią się wyposażeniem) oraz zakaz Triplowania slotów Troops. Wyjątkiem są armie które mają do wyboru tylko jedną opcję na dany slot. Armie które mają dwie opcje, mogą dublować ale dopiero gdy użyte są wszystkie możliwe opcje (np. Sisters of Battle mogą wystawić 2x Celestian Squad i 1x Repentia w Elites, ale nie mogą wystawić po prostu 2x Celestian Squad).



Misje:

Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. Night fight
2. Reserves
3. Mysterious Forests


Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
·    First blood
·    Slay the warlord
·    Linebreaker
.    Kill the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 25% armii przeciwnika)
.    Crush the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 75% armii przeciwnika)
.    Annihilate the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 90% armii przeciwnika)

Bitwa I - Purge the alien
Rozstawienie:  Hammer and Anvil
Length : random
Primary objective:
· każdy całkowicie zniszczony oddział przeciwnika jest warty 2 Punkt Taktyczny (PT) a każdy oddział zniszczony w ponad 50% warty jest 1 PT

Różnica w ilości posiadanych Punktów Taktycznych to odpowiednio daje graczom następującą ilość VP:
0-1: 6 - 6 Vp
2-3: 7 - 5VP
3-4: 8 - 4 VP
5-6: 9 - 3 VP
7-8: 10 - 2 VP
9-10: 11 - 1 VP
11+: TOTAL DOMINATION - 12 - 0 VP

Bitwa II - Capture the flag
Rozstawienie:  Dawn of War
Lenght: random
Primary objective:
Capture the flag. Na stole jest 9 znaczników (rozstawianych według mapy poniżej). Znaczniki zajmuje się w ten sposób, że jeśli na koniec tury gracza oddział zajmuje znacznik (zgodnie z zasadami rulebooka, t.j. scoring w 3" od, brak wroga w 3" calach) to flaga została wbita - znacznik uważa się za zajęty bez względu na dalszą obecność przy nim scorringa. Znacznik można odebrać tak samo jak się go zajmuje. Na koniec gry każda z wbitych flag jest warta 1 PT. Dodatkowo na koniec bitwy każda flaga zajmowana przez oddział scorujący daje dodatkowy 1PT ( troops stojący w ostatniej rundzie przy fladze normalnie wbija flagę i dodatkowo zdobywa 1 PT). Różnica w ilości posiadanych Punktów Taktycznych to odpowiednio:
0-1: 6 - 6 Vp
2-3: 7 - 5VP
3-4: 8 - 4 VP
5-6: 9 - 3 VP
7-8: 10 - 2 VP
9-10: 11 - 1 VP
11+: TOTAL DOMINATION - 12 - 0 VP

http://img856.imageshack.us/img856/1474/4dca.png

Zasady specjalne:
Mysterious Objectives
Jednostki Fast Attack są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)


Bitwa III - Seize ground
Rozstawienie:  Vanguard Strike
Lenght: random
Primary objective:
· na środku każdej ćwiartki znajduje znacznik kontroli tej ćwiartki.
· pod koniec znacznik z ćwiartki przeciwnika jest warty 5VP, za znaczniki boczne 3VP oraz 1VP za znacznik z własnej ćwiartki.
. kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów

Zasady specjalne:
Mysterious Objectives
Jednostki Heavy Support są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)



Punkty karne można zdobyć za:

-5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
-5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
-3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 5 minut po wyznaczonym czasie
po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 10 minut po wyznaczonym czasie (kumuluje się z powyższym)
gracze dostana po 0 DP za bitwę, jeśli wyniki dostarczone będą powyżej 10 minut po wyznaczonym czasie

Dodatkowe pkt można zdobyć za:
Malowanie 0 - 5 DP
Konwersje 0 - 5 DP
Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP

Punkty powyższe będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez sklep BOLTER. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.

Przysłanie rozpiski do mnie na maila (kvanfieldmalpagmail.com) do 16.01.2013r do godziny 23:59 - +3 DP



ZGŁOSZENI ( R - poprawna rozpiska w regulaminowym czasie):
1. Adam "Lictor" Gurwin (Tau) & Michał "Sgt. Platypus" Duda (Eldars) - R
2. Łukasz "Moźrzierz" Modrzejewski (???) & Mikołaj "Figl4rz" Kapuściarek (???)
3. Xyxel (Chaos Space Marines) & Xyxel (Necrons) - R
4. Piotr 'pokrzyw' Krzywicki (SM + DA) & Rafał 'Assarhadon' Turuta (Eldars) - R
5. Łukasz Jasiak (Tau) + Mateusz Banaszkiewicz (Chaos) - R
7. Izwor (Chaos Space Marines) + Ripon (Tau) - R
8. Maciej Sasiński (Imperial Guards) + Paweł "Khornek" Szyrner (CD/CSM) - R
9. Sławek (Tyranids) i Tomek (Necrons) - R
10.
11.
12.
13.
14.


Opcjonalnie:  Łukasz "KvaNfield" Poczęsny - Space Marines/Tyranids/Chaos- gdy spełniony będzie warunek wymieniony wyżej

Możliwe jest rzucanie wyzwań na pierwszą bitwę, poniżej lista przyjętych wyzwań:

CHALLENGES:
1.

Lista osób szukających pary poniżej, temat do dyskusji kto z kim i czym: tutaj.

Lista Graczy szukających pary:
1. Xyxel - Chaos Space Marines/Necrons (tylko przypadku gdy w dniu przed turnieju zostanie jakiś gracz bez pary a Xyxel potwierdzi swoje przybycie)
2. Ripon - Tau
3. Pawel -' Chaos Space Marines / Orks
4. Izwor - Chaos Space Marines
5. Fala - Dark Eldars + Eldars

Ja też będę miał w razie czego 2-3 armie złożone na 1250, aby w razie czego uzupełnić brakującą/brakujące pary.

www.klanpt.pun.pl www.soulwarriors.pun.pl www.housemd.pun.pl www.top-eleven.pun.pl www.speedway-gra.pun.pl