Toczek - 2013-12-07 15:23:07

Temacik założony na fajne pojedyncze statki :)
Mam nadzieje że ten temat pomoże wam robić rozpiski.

A więc ja zacznę:
1.
"Dutch" Vander (30)
Y-Wing (23), R5-K6 (2), Ion Cannon Turret (5)
Komentarz:
Fajny stateczek do wspierania i unieszkodliwiania innych stateczków. A mianowicie, statek nadaje się na rozpiski ze statkami które mają pilot skill 6 lub mniejszy.
Ponieważ Dutch swoja zdolnością daje Target Locka tego samego statku dowolnemu naszemu statkowi w zasięgu 1-2. Pilot skill jest ważny ponieważ Dutch musi strzelać 1 i wydać Target Locka. A skoro wydaliśmy Target Locka uruchamia się nasz R5-K6 który, pozwala nam rzucić kością obrony jeśli wypadnie wynik <uniku> zakładamy Target Lock ponownie. A skoro zakładamy Target Lock ponownie to zadziała umiejętność pilota i dajemy kolejny Target Lock dla naszego statku w zasięgu 1-2. Jak już pewnie zauważyliście musimy posiadać w rozpisce minimum 3 statki które będą latały w szyku a naszym centrum musi być Dutch. Całe Combo pozwała nam skasować dość łatwo 1 statek przeciwnika. Bo jeśli wszystko pójdzie jak trzeba 3 statki otrzymują przerzuty na trafienie lub możliwość odpalenia specjalnych Broni.

2.
Han Solo (60)
YT-1300 (46), Expert Handling (2), Luke Skywalker (7), Chewbacca (4), Millennium Falcon (1)
Komentarz:
Tutaj dość drogi statek ale posiada naprawdę spore możliwości.
Han Solo jako umiejętność pilota pozwala nam przerzucić wszystkie kości ataku.
Luck Skywalker jeśli nie trafimy przeciwnego statku karze nam wykonać natychmiast kolejny atak  a skoro atakujemy ponownie w razie potrzeby możemy znowu użyc umiejętności Hana Solo.
TIP: Warto jak najszybciej założyc Targe Lock na jakiś statek wtedy mamy w razie potrzeby 5 prób uszkodzenia wydając Target Locka.
Chewbacca daje nam dodatkowe hity ponieważ pozwala anulować dowolną kartę obrażeń i generuje nam dodatkową tarcze (Z jakiegoś powodu był tym mechanikiem).
Tytuł statku Millennium Falcon dodaje nam akcje Uniku na nasz pasek akcji.
Mistrzowskie manewrowanie daje nam teraz najśmieszniejszą akcje na naszym statku w zamian za żeton Stersu możemy:
Wykonać beczkę a z nasza wielkością podstawki to jest naprawdę spora odległość. I pozbyć się Target Lock.
Może i musimy zrobić ten zielony manewr po tym ale to i tak specjalnie się tym nie martwimy bo żeby stracić taka świnkę skarbonkę za 60 pkt. Musi zostać trafiona aż 15 razy.

www.nspjmyslowice.pun.pl www.harrypotter2.pun.pl www.superjunior.pun.pl www.geodezja2006ns.pun.pl www.saas.pun.pl