KvaN - 2013-09-05 15:08:18

Witam.

Zapraszam wszystkich na kolejny Event a zaraz IV ostatni epizod kampanii Changes który odbędzie się  w niedzielę 15 Września 2013 w Sklepie Bolter.

http://img805.imageshack.us/img805/7138/800pxgl876planet1h110.jpg

Katylin V, czerwona skalista planeta była trzecią krążąca wokół mniejszej z gwiazd binarnego układu zwanej Małym Bratem. Dwa czerwone olbrzymy mały brat wraz drugom, nieco większym Wielkim bratem tworzyły skąpany w mgławicy znajdującego na obrzeżach galaktyki sektora Noctrim układ podwójny.

http://img580.imageshack.us/img580/5722/podwojne4.jpg

Katylin V zwana była przez miejscowych planetą czerwonego cienia gdyż panował na niej wieczny półmrok, gdzie dzień od nocy różnił się zaledwie nieznacznie natężeniem światła. Mieszkańcy nie rozróżniali pór roku, gdyż roczne wahania temperatury były na poziomie kilku stopni.

http://img11.imageshack.us/img11/7065/post186139.jpg

W imperialnej klasyfikacji Katylin V był kolonia górnicza z jednym manufaktorum Officium Mechanicum.

Ostatnie tygodnie przyniosły wiele zmian na powierzchni planety i układ sił uległ zmianie:

http://img819.imageshack.us/img819/9687/lqa8.jpg

Legenda:

Sektory różowe - siły Chaosu
Sektory niebieskie - siły Imeprium
Sektory żółte - Tau
Sektor czarny - Demonic Incursion
Sektory Czerwone -  Heart of Tyranids Infestation
Sektory X6 - obszar bardzo bogaty w Xylon 6
Sektor M - obszar Manufaktorym
Sektor F - obszar Fortu
Sektory zakreskowane - sektory planety które uległy destablizacji

Fluff:

Wkrótce

http://img835.imageshack.us/img835/932/y42e.jpg
http://imageshack.us/a/img706/515/3lhf.jpg
http://imageshack.us/a/img819/2902/0nsc.jpg
http://imageshack.us/a/img6/1678/s7bb.jpg
http://img7.gram.pl/20061114145624.jpg




    CZAS: 15 Wrzesień (niedziela) godz. 10-18 (30 min przerwa na obiad około godziny 12-13)
    MIEJSCE: sklep BOLTER, ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32

    Wydarzenie to ma status SPONSOROWANEGO TURNIEJU BEZ NAGRÓD.
    Każda osoba grająca musi dokonać zakupu towaru za minimum 10zl w dniu turnieju (liczy się kwota po zniżce).
    Uczestnikom przysługuje zniżka do 15% na produkty GW (szczegóły przyznawania nagród na stronie sklepu BOLTER ).

    ARMIE: 1550 pkt.
    ZALECANY JEST WYSIWYG!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!

    ZAŁOŻENIA:
    Event to jedna Megabitwa na dużym stole podzielonym na sektory.
    Prowadzący (KvaN) ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma i wszystkie rullebooki, codexy i inne FAQi twierdzą coś innego.

   

Scenriusz - Securing Resources & Evacuation napisał:

Czas trwania od 10.00-17.45
    ARMIE: 1550 pkt.

    Force Organisation Chart:
    1-2 HQ
    2-6 TROOPS
    0-3 ELITES
    0-3 FAST ATTACK
    0-3 HEAVY SUPPORT
   
    Ograniczenia:
    Brak

    Ilość Tur - 8 (9 na 4+, 10 na 5+)
    Strefa rozstawiania - uzależniona od sektora (mapę działań pojawi się wkrótce).

Celem misji jest dotarcie i najdłuższe utrzymanie lądowisk oraz zlokalizowanie największej ilości tajnych magazynów z Xylonem 6.

    Punkty zwycięstwa przydzielane są za:
    Dotarcie do lądowska - 3 VP
    Za każdą turę za utrzymanym lądowiskiem (liczymy na koniec własnej fazy assaultu) - 3VP
    Za każdy okryty tajny magazyn - 2VP
    Za każdą skrzynię przetransportowaną z tajnego magazynu do własnego lądowiska - 1VP

ZASADY SPECJALNE napisał:

Burza piaskowa - w trakcie zmagań może zerwać się burza piaskowa wpływająca negatywnie na flyery, skimmery i motory.
    Wyładowania elektryczne w stratosferze - całkowity zakaz deep striku i tleportacji (nawet drop pody zaczynają na ziemi w strefie rozstawienia)
    Tajemnicze piaski i skałki - powierzchnia Katylin ma wiele tajemniczych miejsc które mają specyficzny wpływ na znajdujące na nich istoty.
    Strefa zmiennej grawitacji - obszar o zmiennym polu grawitacyjnym, wpływa na ruch, strzelanie i walkę wręcz jednostek.
    Śpiewny powiew wiatru - wiatry na Katylin czasami nucą melodię raz to dającą otuchę a innymi razy wyciekając łzy rozpaczy.
    Wsparcie Adeptus / Dark Mechanicus - rytuały wykonywane przez adeptów pozwoliły ujarzmić część mocy zawartej w Xylonie 6 dając wymierne bojowe korzyści.
   

    Skrzynie:
    Skrzynię podnosić można tylko w fazie ruchu (w dowolnym jej momencie). Można odstawić skrzynkę na ziemię. Skrzynie są noszone przez poszczególne modele a nie odział. Skrzynia jest automatycznie upuszczona jeśli niosący ją model zostanie związany w kombacie.  Parametry  skrzyni. WS 0, BS 0, AV: (10, 10, 10)m HP 2, Immobilized. Skrzynie nie mogą opuścić stołu w żadnym momencie gry.

    Każdy typ jednostek ma określoną ładowność oraz ograniczenia przy transporcie skrzyń, według listy poniżej (jednostki niewymienione nie mogą transportować skrzyń):
   

    Piechota:
    Siła 2 - 1 skrzynia na dwa modele i ruch społowiony
    Siła 3 - 1 skrzynia na dwa modele, ruch normalny
    Siła 4 - 1 skrzynia na jeden model, ruch społowiony lub jedna skrzynia na dwa modele i ruch normalny
    Siła 5+ - 1 skrzynia na jeden model, ruch normalny
    Jump pack. Teleport, Jetpack - traci możliwość skoku, teleportacji

    Walker: - jedną skrzynię za każdy CCW
    Monstrous Creature- 2 skrzynie, ruch normalny (utrata umiejętności Jump oraz Fly)
    Transport - pojemność transportu / 2 (każda skrzynia zajmuje dwa miejsca w transportowcu)
    Inne pojazdy - 3 skrzynie
    Bike, Jetbike - 2 skrzynie, brak możliwości używania umiejętności turbo boost.
    Kawaleria - 1 skrzynia
    Chariot - 2 skrzynie

Lista uczestników napisał:

Imperial Forces & Allies:
    1. Kicek - TAU
    2. Konrad Ł. - Imperial Guard
    3. Artois - Dark Angels
    4. Czys - Tau
    5.
    6.
    7.
    8.


    Chaos Forces & Xenos:
    1. Zalew - Chaos Space Marines
    2. Krejman - Necrons
    3. Sgt. Platypus - Orks
    4. Tomasz Frankowski - Chaos Deamons
    5.
    6.
    7.
    8.

www.medyk2004.pun.pl www.animovies.pun.pl www.kibicesokolwola.pun.pl www.asinusaaurei.pun.pl www.leniwce.pun.pl