cavalierdejeux - 2010-10-31 16:33:46

Główne zasady Konfrontacji pozwalają na dołączanie do waszej armii sprzymierzeńców z zaprzyjaźnionych (czytaj: połączonych wspólnymi interesami) nacji.

Zasada jest prosta: 30% punktów waszej armii może składać się z modeli innoarmijnych oraz/lub najemników (zdolność Mercenary, Stateless lub Alliance) oraz istot magicznych - Żywiołaki, Nieśmiertelni i inni. Wyjątek stanowią  Familiary/Chowańce, gdyż z punktu widzenia gry są przedmiotami.

Poniżej znajdziecie zestawienie kto z kim jest sprzymierzony.
Pominąłem w nim armie, które nigdy nie wyszły.

ACHERON - Alchemicy, Mid-Nor, Ofidianie, Druni (w późniejszych czasach Acheron przestał wspierać się Drunami)
ALCHEMICY - Acheron, Mid-Nor, Ofidianie
DRUNI - Acheron, Mid-Nor, Pożeracze
MID-NOR - Acheron, Alchemicy, Druni
OFIDIANIE - Acheron, Alchemicy


ALAHAN - Gryfy, Cynwalle, Sessair
GRYFY - Alahan, Cynwalle, Tir-na-Bor, Sessair (ale nie Horda Murgana)
CYNWALLE - Alahan, Gryfy
SESSAIR - Alahan, Gryfy


DAIKINEE - Wilczarze
ORKOWIE BRAN-O-KOR - Gobliny, Pożeracze
ORKOWIE z BEHEMOTU - nie mają sprzymierzonych armii i nie mogą być sprzymierzeńcami.
WILCZARZE - Daikinee
TIR-NA-BOR - Gryfy
GOBLINY - Orkowie, Pożeracze
PRZYMIERZE ORŁA - Armie Przeznaczenia, Sessair (Horda Murgana)
POŻERACZE - Druni, Gobliny, Orkowie


CADWALLON - nie ma sprzymierzonych armii

Cadwallon - Miasto Najemników chętnie użycza swoich wojaków do walki za cudzą sprawę (i cudze pieniądze).
Każda Gildia jest traktowana jako osobna armia i każda ma swoich ulubieńców, z którymi chętnie dogada się w sprawie zaciągu.
Dana armia może wybrać na czas bitwy tylko 1 gildię i musi wybrać przynajmniej jeden model, który do niej przynależy. Pozostałe modele mogą wywodzić się również z szeregów cadwallońskiej milicji.

GILDIA ARCHITEKTÓW - Cynwalle, Gryfy, Alahan, Tir-na-Bor
GILDIA OSTRZY - Każda armia
GILDIA PRZEWOŹNIKÓW - Każda armia
GILDIA ZŁOTNIKÓW - Acheron, Alchemicy, Gobliny, Gryfy, Alahan, Tir-na-Bor, Wilczarze (Wyjąca Sfora), Ofidianie
GILDIA LICHWIARZY - Armie Ciemności
GILDIA ZŁODZIEI - Acheron, Alchemicy, Pożeracze, Gobliny, Alahan, Tir-na-Bor, Ofidianie
GILDIA WRÓŻBITÓW - Cynwalle, Gobliny, Gryfy, Alahan, Tir-na-Bor

Kursywą zaznaczyłem armie, które wyszły po ustaleniu powyższego zestawienia i nie mogły być na niej uwzględnione.

ZASTRZEŻENIE:
- Armie turniejowe nie mogą mieć sprzymierzeńców.
- Zwyczajowo nie dołącza się więcej niż jednej armii sprzymierzonej.


Wyjątkiem od tych zasad/ograniczeń są istoty magiczne. Można je dołączać ekstra, gdyż nie są armią jako taką.

www.akilian.pun.pl www.samowolka.pun.pl www.dracoinsula.pun.pl www.magiczne.pun.pl www.kppolej.pun.pl