Artois - 2012-05-03 15:04:50

http://www.image-share.com/upload/1415/83.png

Gdzie jesteś Najdroższy, gdzieś poszedł, ach gdzie?
Ja tu z tęsknoty tracę zmysły swe!
Uczucie straszliwe trawi duszę mą,
Gdzie jesteś mój luby, ukoi proszę ją.

Tam w lesie, gdzie drzewa skłaniają się w toń
Strumienia płynącego przez Księżycową Błoń
Przyrzekłeś mi miłość, bezkresną i błogą
Czemu, ach czemu tak karzesz mnie trwogą.

Czy bestia okropna dopadła Cię w puszczy,
Nadając kres twojej przez życie podróży?
A może szubrawcy zabrali Twe mienie,
Odbierając tym samym ostatnie duszy tchnienie?

Znajdując runicznego skalpu niewielki skrawek
Chwaliłeś się wszystkim jaki z ciebie śmiałek.
Panem życia i śmierci siebie nazywałeś
Lecz za plecy zerkać całkiem zapomniałeś.

Czy to było powodem Twojego odejścia?
Miecz wbity, w Twe serce zmusił Cię do zejścia
Tam gdzie władca ciemności rozdaje swe karty?
Było się chwalić jaki jesteś hardy?

Jeśli jednak inna podróży Twej historia
Wiedz że ja umieram z tęsknoty samotna
I każda chwila rozłąki z duszy mej bliźniaczką
Torturą jest dla mnie okropnie nieludzką.

Gdybyś kiedy odnalazł drogę do serca swego
I zatęsknił choć trochę za mieszkanką jego,
Pamiętaj że będę tu zawsze czekała
I w stronę strumienia często spoglądała.

Gdzie jesteś Najdroższy, gdzieś poszedł, ach gdzie?
Ja tu z tęsknoty tracę zmysły swe!
Uczucie straszliwe trawi duszę mą,
Gdzie jesteś mój luby, ukoi proszę ją.

--------------------------------------------------------------------------------------------

-Naiwni głupcy! Myśleli, że będą w stanie powstrzymać marsz apostołów ciemności - wyszeptał Wulfgar wycierając o rękaw zakrwawione ostrze dwuręcznego topora. Starcie  z zielonoskórymi było sporym wyzwaniem dla wojowników z północy, ale sądząc po  kolorze lica jaki dominował wśród poległych, chwała leżała po stronie Nordów.  Dumę z odniesionego zwycięstwa zakłócał jedynie niepokój wynikający z nieodnalezienia mrocznego artefaktu, który był celem całej wyprawy do tej  przepełnionej korupcją i zepsuciem krainy.

Wiatr omiatał pole niedawnej rzezi, tocząc po ziemi hełmy zabitych w walce wojów.  Jedynie resztki połamanych włóczni i sztandarów wbitych w glebę nie poddawały się  sile jego podmuchu. Wśród sterty podobnie wyglądających zwłok, jedne zdecydowanie  wyróżniały się na tle pozostałych. Biała, chłopska koszula, brudna od juchy i błota  okrywała ciało krępej istoty, kurczowo trzymającej w dłoniach rzemień skórzanej  torby. Szturchnąwszy stopą zakrwawione truchło, Wulfgar wyczuł, że ma do czynienia z nietypowym znaleziskiem. Ostrzem topora uniósł on w górę obszarpaną sakwę z której momentalnie wysypało się kilka drobiazgów: hubka, krzesiwo, bukłak na wodę zatkany  kawałkiem materiału oraz pięć miedzianych monet zawiniętych w płócienną, purpurową  chustę. Złote napisy na jej krawędzi brzmiały niczym pozdrowienia dla osoby obdarzonej głębokim uczuciem: "Dając mi serce, posiadłeś mą duszę. Williamowi -Aerine". Rzuciwszy z powrotem na ziemię delikatny szal, wojownik sięgnął po bukłak, z którego szyjki zwisał materiał przypominający kawałek.. ludzkiej skóry. Nieco już wypłowiały, ale wciąż wyraźny znak znajdujący się na jego odwrocie przywodził na myśl krasnoludzkie piktogramy runiczne, spotykane często w Szarogórskich twierdzach.

Czy to możliwe, żeby ten niewielki skalp był powodem przelewu morza krwi w ostatnich dniach poszukiwań? Niestety radość Wulfgara była przedwczesna. Znalezisko okazało się jedynie fragmentem większego artefaktu, na co wskazywały równe cięcia przy jego krańcach. Część znaków była niekompletna, natomiast czas oraz wilgoć wpłynęły niekorzystnie na czytelność pozostałych. Wybraniec Pana Mroku wiedział, że z takim ochłapem nie ma po co wracać do krainy północy, gdyż tym samym skaże się na wieczne potępienie.
-Formować szwadron! Wyruszamy w drogę! - głośny krzyk rozległ się po okolicy. Brzmienie głosu Wulfgara zmieniało się z każdym dniem wędrówki, a co wrażliwsze uszy jego podkomendnych już dawno wyczuły, że coś jest nie tak, jakby przez ich wodza przemawiał ktoś inny!
-D...dokąd Panie? - spytał jeden z wojów, przerażony wydanym wcześniej rozkazem
-Ladacznica z purpurowej chusty, ona zaprowadzi nas do reszty artefaktu - odrzekł Wybraniec - Odszukać mi tę dziewkę albo nakarmię wami pomioty, łachudry jedne!



http://www.image-share.com/upload/1415/84.jpg

Wrocławski Klub "The Gamblers" zaprasza na mini kampanię składająca się z 4 niezależnych turniejów połączonych ze sobą jedną epicką historią.

Przed nami drugi etap kampanii: Manuskrypt z Ferlangen - Zew krwi
czyli turniej na 1600 punktów OPEN


>> MIEJSCE I CZAS PIERWSZEGO ETAPU

Bolter, Wrocław ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32
20.05.2012
start: godzina 9.00
koniec: godzina 18.00


>> KOSZT UDZIAŁU ARMII W DRUGIM ETAPIE

- Wstęp: 9zł od osoby do puli turniejowej oraz 1zł do puli hobbystycznej
- Nagrody turniejowe: Zebrana pula turniejowa + 50% od sklepu BOLTER po zakończeniu każdego z turniejów
- Nagroda hobbystyczna: zebrane pule hobbystyczne ze wszystkich 4 turniejów stworzą sumę przeznaczoną dla najlepszego hobbysty kampanii, która zostanie przyznana po jej zakończeniu


>> ZASADY

----------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------

- Gramy 4 bitwy (6 tur lub 2h)na 1600 punktów bez lordów z tym że max do 600 punktów może być przeznaczone na slot hero, pozostałe sloty bez zmian!
- Jako że zasady są open to MOŻNA brać specjalnych bohaterów zalecanych przez magazyn Młotkowy http://www.mlotkowy.webd.pl/Mlotkowy_nr3.pdf z drobnymi wyjątkami poniżej
- Dopuszczamy wszystkie armie które dostały podręczniki do 8 edycji + chadecja
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS + poniższe zasady dodatkowe
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Zakaz używania Folding Fortress
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Dopuszczone proxy 20% punktów
- Gramy na Virtual Line of Sight

FAQ:
- Rozpiska nie musi być stała na wszystkie 4 turnieje, a nawet powinna podlegać zmianom wynikającym np. z innego formatu pozostałych etapów. Jak ktoś chce to może nawet za każdym razem przyjść inną armią
- Dany gracz może przyjść pierwszy raz na przykład na 2 lub 3 część kampanii, gdyż za każdym razem będzie osobna lista zgłoszonych itp. Poszczególne etapy połączone będą jedynie fluffem z którego wynikać będą np. zasady dodatkowe

----------------------------------------------
II. MAGIA
----------------------------------------------

- Możliwa ilość kości do wykorzystania w jednej turze magii - 12
- Możliwa ilość kości do wykorzystania podczas rzucania czaru to 6 kości, z tym że w przypadku gdy zdecydujemy się rzucić czar z 5 lub 6 kości to każdy miscast podlega zasadzie Księżycowego Zakłócenia Mocy - rzut na tabelkę wykonywany jest z 3 kostek a przeciwnik odrzuca jedną z nich!
- Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12 oraz wszystkich czarów obejmujących testowanie statystyk przez całe oddziały takich jak: Cloying Quagmire z Nurgla lub Ecstatic Seizure ze Slaanesha

----------------------------------------------
III. SCENARIUSZE
----------------------------------------------

1. Dawn Attack
2. Battleline
3. Meeting Engagement

----------------------------------------------
IV. SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ARMII
----------------------------------------------


Beastmen: narazie brak

Bretonnia: narazie brak

Chaos Dwarves: narazie brak

Dark Elves: Hydra 0-1, Shadowblade zakazany

Dwarves: narazie brak

Daemons of Chaos: narazie brak

Empire: narazie brak

High Elves: Teclis zakazany

Lizardmen: Salamandry 0-1, Tetto'eko zakazany

Ogre Kingdoms: narazie brak

Orcs & Goblins: Night Goblin Shamans 0-3

Skaven: elektrycy 0-3, abominacja 0-1

Vampire Counts: Eteryki 0-3 (do limitu wliczani są bohaterowie)

Tomb Kings: narazie brak

Wood Elves: narazie brak

Warriors of Chaos: Hellcannon 0-1, Valikia zakazana


----------------------------------------------
V. PUNKTACJA TURNIEJOWA
----------------------------------------------

- 25% lub mniej oddziału: 50% punktów
- uciekające oddziały po zakończeniu gry : 50% punktów
- progi co 100 punktów
- warunkiem dopuszczenia do turnieju jest wysłanie rozpiski w dowolnej formie zawierającej koszt poszczególnych oddziałów przed turniejem LUB przyniesienie wydruku jako eksportu z ArmyBuidera!
- do punktacji turniejowej nie liczona jest poniższa hobbystyka! podium turnieju zostanie wyłonione wyłącznie na podstawie zdobytych punktów z bitew


----------------------------------------------
VI. PUNKTACJA HOBBYSTYCZNA
----------------------------------------------

Podczas każdego z 4 turniejów uczestnicy będą zdobywać osobne punkty za hobbystykę do ogólnej klasyfikacji hobbystycznej kampanii. Po zakończeniu czwartego etapu wszystkie punkty z poszczególnych etapów zostaną podliczone, a osobie która ich zdobędzie najwięcej przyznana zostanie nagroda Najlepszego Hobbysty Ostlandu.

Punkty za hobbystykę (PH) w każdym etapie można zdobyć w następujący sposób:
+1 PH za wysłanie rozpiski do godziny 15:00 dnia poprzedzającego turniej
+1 PH za posiadanie oryginalnego army booka oraz miarki i kostek
+0-3 PH za malowanie armii (przyznawane przez pracownika sklepu Bolter)
+1 PH za wystawienie Special Charactera (z uwagi na termin ogłoszenia, PH liczone będą dopiero od 2 etapu)
+1 PH za 0% proxów w armii (rzetelne konwersje nie są liczone jako proxy)
+1 PH za kompletny WYSIWYG
+10 PH za napisanie krótkiej historii opisującej okoliczności w jakich dany władca armii dowiedział się o Manuskrypcie z Ferlangen, podróży z ojczyzny do krainy Ostlandu lub/i planach jakie wódz snuje w kontekście znaleziska (jednorazowy bonus dla każdego uczestnika za napisanie tekstu oraz opublikowanie go na forum przed rozpoczęciem ostatniego etapu kampanii)
+ 5 PH za napisanie oraz opublikowanie krótkiego raportu fluffowego z poczynań armii podczas każdego z etapów oraz przemyśleń władców armii na temat rozgrywających się w kampanii wydarzeń (na raporty czekam do 7 dni od każdego etapu, po upływie tego czasu punkty nie zostaną przyznane; punkty za ostatni, czwarty etap a zarazem wyłonienie najlepszego hobbysty będzie miało miejsce po upływie 7 dni od jego zakończenia tak aby wszyscy chętni zdążyli zamieścić swoje dzieła)

(opowiadania można również wysyłać na adres thomas_best@o2.pl)

http://www.image-share.com/upload/1415/85.jpg


rozpiski proszę wysyłać na adres: thomas_best@o2.pl

Lista zgłoszonych:

1. Tandor92 - OmG [R]
2. Xyxel - Tomb Kings [R]
3. Gerwaz - OmG [R]
4. Artois - Bretonnia [R]
5. Mefii - Tomb Kings [R]
6. O. Majdan - OmG [R]
7. Idio - Dwarfy [R]
8. Shadar - Woch [R]
9. Miechu - Dark Elves [R]
10. Jarek - VC [R]
11. Morsereq - Dwarfy [R]
12. Tomek_osw - OmG [R]
13. Rebe - Bretonnia
14. Tombo - Empire [R]
15. Tomasz Dziubaty - OmG [R]
16. Wojtek - Dwarfy

http://www.image-share.com/upload/1415/86.jpg

www.shinobi-history.pun.pl www.arystokracja.pun.pl www.aoc.pun.pl www.hkh.pun.pl www.bud09.pun.pl