Temat rzeka - zaszłość 3ed.
Okazuje się, że można coś z tego wycisnąć fajnego. Grałem sporo WH, rozpocząłem niedawno grę SM. W SM brakuje mi fajnych TROOPSów, a dziewczynki mają słabe flamery i melty. Co można zrobić by to polepszyć?
Bierzemy jako bazę Vulkana (daje całej armii linkowane melty/flamery/t.hammery) 190. Musimy wziąść 2 troopsy z SM - obstawiam dwa oddziały scoutów (jeden w stormie 170, drugi flankujący 110)
Teraz by przyrządzić miksturę weźmy siostrzyczki: cannoneska wypasiona 145pts 2 * oddział sióstr w rhinosach (piła + 2*melta/flamer) ~2 * 200pts
Wychodzi około 1000-1050 punktów. Mamy bardzo sensowne 2 HQ + 2 mocne, mobilne troopsy + 2 flankujące oddziały scoutów.
Mamy do dyspozycji 2 sloty FA, 3 sloty elit, 3 sloty HS z SM, oraz ewentualnie 1 slot elit i 1 slot elit FA od sióstr (i jakieś 950 pkt). Powiedzmy: 7 serafinek z 2 flameram, piłą i brazierem (FA) 200 2 attack biki z mm(100) land rider redeemer z kowalami 450 2 dredy z autocannonmi 250
i armia na 2000pkt jak malowana. Przerzucamy wszelkie melty/flamery na siostrach. Mamy BAAAARDZO mocną kontrę (vulkan z kowalami). Umiemy rozwalać monstrousy i lekkie pojazdy (za pomocą dredów). Troopsy też wytrzymają trochę i mogą z zaskoczenia dobrać się do przeciwnika. Dodatkowo marini nie chcą uciekać - trzymamy scoutów w okolicach 6" od przełożonej z książką/ sióstr w rhinosach.
|